Aprilia Leonardo 150 - mucow
Moderátor: Moderators
- Bamma_boy
- motorkár
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: Ut Aug 05, 2008 10:08 pm
- Skúter: Aprilia SR50 R
- Bydlisko: KNM, Krásno nad Kysucou (17)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974
to htc nemá vzadu pod krytom uško na uchytenie šnúrky?? zhoď kryt a pozri to, určite tam bude.
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974
Pod krytom som nenašiel nič, a na kryte je iba jeden otvor na micro konektor a druhý pre sluchátka.
Takže to je bezšnúrkový fón....
Takže to je bezšnúrkový fón....
Spoiler: ukázať
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974
a čo je to vlastne za model?
- duky5
- motorkár
- Príspevky: 3304
- Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
- Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
- Bydlisko: Bratislava
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974
neboj sa, brat ma rovnaky drziak na bmw, dal som mu moje DHD
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow-Problém z aut. sýtičom
Včera mi došla dlllho očakávana súčiastka:
Hneď som scoot rozobral, pôvodný sýtič som demontoval, a porovnal som ho podľa návodu:
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tartovani/
S čoho mi jasne plynie že ten môj pôvodný bol úplne K.O. viď foto
No dnes ráno moje nadšenie z novej veci opadlo Sýtič sa správa tak ako sa správal.
Pri štartovaní (bez plynu chytí len veľmi ťažko) s trošička pootočeným plynom ide na malé otáčky, po zahriatí a prejdení cca 5km sú otáčky vysoké (také ako by mali byť za studena).
Keď som ho namontoval tak som zmeral napätie na prívode k sýtiču bolo tam cca 2 volt.
Karburátor som mal pred sezónou rozobratý a vyčistený.
Netuší niekto kde hľadať chybu ? lebo mňa nič nenapadá. Je to napätie na prívode dostatočné.Idem
skúsiť pohľadať nejakú elektro schému, ako to je napojené ak by niekto o niečom vedel prosím o link.
Ďakujem vopred za vaše rady a postrehy.
Hneď som scoot rozobral, pôvodný sýtič som demontoval, a porovnal som ho podľa návodu:
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tartovani/
S čoho mi jasne plynie že ten môj pôvodný bol úplne K.O. viď foto
No dnes ráno moje nadšenie z novej veci opadlo Sýtič sa správa tak ako sa správal.
Pri štartovaní (bez plynu chytí len veľmi ťažko) s trošička pootočeným plynom ide na malé otáčky, po zahriatí a prejdení cca 5km sú otáčky vysoké (také ako by mali byť za studena).
Keď som ho namontoval tak som zmeral napätie na prívode k sýtiču bolo tam cca 2 volt.
Karburátor som mal pred sezónou rozobratý a vyčistený.
Netuší niekto kde hľadať chybu ? lebo mňa nič nenapadá. Je to napätie na prívode dostatočné.Idem
skúsiť pohľadať nejakú elektro schému, ako to je napojené ak by niekto o niečom vedel prosím o link.
Ďakujem vopred za vaše rady a postrehy.
Spoiler: ukázať
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
ja si myslim ze by tam malo byt normalne 12v lebo neviem si predstavit naco by to malo byt nejako regulovane. ale mozem sa aj mylit. vlady ti to povie presne on to urcite vie.
ono je to inak presne opacne jak si myslis. ked ti tam nejde elektrika tak je sytic zapnuty a ked ti tam ide tak sa vypne.
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tartovani/
ono je to inak presne opacne jak si myslis. ked ti tam nejde elektrika tak je sytic zapnuty a ked ti tam ide tak sa vypne.
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... tartovani/
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Elektrika nie je mojou silnou stránkou , to ako ten sýtič funguje som si prečítal, ale to napájanie som nepochopil, a tým pádom neviem kde mám hľadať chybu. No myslím si že chyba bude niekde v tom napájaní.
Spoiler: ukázať
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Je to tak po naštartovaní tam ide 12V zväčša priamo z alternátora a teda striedavých , samozrejme zväčša ešte cez dajaký predradný odpor takže priamo pri zapojenom sytiči sa na jeho svorkách namerá menej ako tých 12V. A tým sa on vlastne zatvára postupne lebo má v sebe vyhrievacie teliesko ktoré ohrieva ten vysúvací element, na ktorom je nasadená šktiaca ihla ktorá postupne zatvorí prídavnú zmes ....
je to princíp termostatu v chladiacom okruhu...ten sa tiež teplom vysunie, akurát opačná funkcia a otvorí ventil na termostate...
je to princíp termostatu v chladiacom okruhu...ten sa tiež teplom vysunie, akurát opačná funkcia a otvorí ventil na termostate...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Takže to napätie mám zmerať pri napojenom sýtiči, ja som ho meral tak že sýtič bol odpojený.
Spoiler: ukázať
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Dnes som sa tomu ...... sýtiču zase trošku venoval, a už som odkázaný len na rady skúsenejších elektrikárov lebo ja som s toho ale že úplný jeleň.
Prvá vec ktorá mi nejde do gebule je : prečo oba vodiče ktoré idú k tomu sýtiču sú rovnakej farby, bielo žltej, a keď som ich "prezvonil" medzi sebou skúšačkou, tak skúšačka "zvonila" (dúfam že sa rozumieme ) . Ak naštartujem studený motor,(otáčky sú nízke) tak som medzi nimi dvoma pri zapojenom sýtiči nameral 0,10 V.
Po zahriatí jazdou, cca 5km som to zmeral zase, (otáčky boli samozrejme zvýšené ) a nameral som 0,6-0,7 V.
Prosím, raďte čo mám ešte a ako premerať, rozobrať, vymeniť atď. som v koncoch fakt neviem čo s tým robiť. Keby sa to nejak dalo prerobiť na manuál.
Prikladám aj schému.
38-Automatic starter
44-Pick up
4-Voltage regulator
Vopred ďakujem za každú radu.
Prvá vec ktorá mi nejde do gebule je : prečo oba vodiče ktoré idú k tomu sýtiču sú rovnakej farby, bielo žltej, a keď som ich "prezvonil" medzi sebou skúšačkou, tak skúšačka "zvonila" (dúfam že sa rozumieme ) . Ak naštartujem studený motor,(otáčky sú nízke) tak som medzi nimi dvoma pri zapojenom sýtiči nameral 0,10 V.
Po zahriatí jazdou, cca 5km som to zmeral zase, (otáčky boli samozrejme zvýšené ) a nameral som 0,6-0,7 V.
Prosím, raďte čo mám ešte a ako premerať, rozobrať, vymeniť atď. som v koncoch fakt neviem čo s tým robiť. Keby sa to nejak dalo prerobiť na manuál.
Prikladám aj schému.
38-Automatic starter
44-Pick up
4-Voltage regulator
Vopred ďakujem za každú radu.
Spoiler: ukázať
- Damo555
- motorkár
- Príspevky: 3825
- Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
- Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
- Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Tiež nie som nieaký skúsený elektrikár, ale ako pozerám do tej schémy tak do aut. sýtiču idú 2 fázy nie fáza a nulák-zem tak preto asi rovnaká farba drôtov.
A keď ti pískal merák, tak znamená že cievky v alternátore s ktorých odoberáš tie 2 fázy sú v poriadku...
Tak potom neviem ten novy sýtič je v poriadku ? pripadne kontakty v rýchlo-spojke kde sa pripája sú v poriadku ?
A keď ti pískal merák, tak znamená že cievky v alternátore s ktorých odoberáš tie 2 fázy sú v poriadku...
Tak potom neviem ten novy sýtič je v poriadku ? pripadne kontakty v rýchlo-spojke kde sa pripája sú v poriadku ?
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Tak rýchlospojky vyzerajú byť O.K. a sýtič by mal byť tiež v poriadku, je to originál diel aprilia
(110,-€ ) a keď som ho prirovnal k tomu pôvodnému viď foto hore, tak sa tváril v poriadku.
Jak sa dá zistiť či sýtič funguje správne ? Ja to netuším...
Ešte keď tak rozmýšľam, nemal som to napätie merať oproti kostre ?
(110,-€ ) a keď som ho prirovnal k tomu pôvodnému viď foto hore, tak sa tváril v poriadku.
Jak sa dá zistiť či sýtič funguje správne ? Ja to netuším...
Ešte keď tak rozmýšľam, nemal som to napätie merať oproti kostre ?
Spoiler: ukázať
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Nie proti kostre to nemeraj....ved ak to je zapojené ten sytič len voči tým dvom drôtom, tak musíš merať tie dva len, čo idú k nemu.....nieje možné že tam je tak málo ak je tam strčený ten sytič pretože ten to napätie nemôže tak moc sťahovať, pretože máš tam klasický trojfázový regulátor a aj alternátor ako na velkých scootroch. A tak teda je tam každá fáza voči každej zapojená a na každom páre nameráš pri jazde cca 15V .Ale musíš merať s merákom prepnutým na striedavý rozsah a ešte aj to, že je tam väčšia frekvencia ako sú bežné lacné meráky schopné presne zmerať. Takže možno aj to je problém že Ti nič nenameralo.Ale ak to neukazuje tak skús tam pripojiť autožiarovku že odpoj ten sytič a na káble čo vedú k tomu sytiču daj žiarovku cca 5W a musí svietiť, a ak bude tak skús dať aj 21W na skúšku.Ak bude aj tá svietiť tak by to malo byť OK. A potom tam napoj zas nazad aj ten sytič a znova tú 5W ako skúšačku, a žiarovka musí furt svietiť. Ak zhasne tak to ten sytič sťahuje a je najskorej KO on sám a potom mu odmeraj ohmetrom, aký má vnútorný odpor na kontaktoch toho konektora...Mal by si namrať rádovo ohmy cca možno 5-10-20...Ak to je tak zapojené tak, ako na obrázku, tak to musí fachčiť....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Vlady ďakujem, trocha sa zmátožím po nočnej a pôjdem to skúsiť. Medzitým som to teraz ráno premeral aj oproti kostre, ukázalo cca 6,7 V, ale merák som mal nastavený na jednosmerné napätie. Dúfam že som tým nič nedo...babral.
Spoiler: ukázať
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Nie nie..meráku je jedno.....ak si s pripojeným napätím v rozsahu že ho nepreťažíš a nedáš mu na 20V rozsah rovno 500V tak ten merák je OK..samozrejme ak mu prepneš prúdový rozsah a prehodíš šnúry na meranie prúdov ašupneš ho priamo na napätie tak ho odpáliš vždy...nikedy to poistka zvládne ale inak už som párkát odpálil vnútri deliace odpory alebo aj IO. dakedy sa zadarí aj "ODBORNÍKOM"....
Ale zas je pravda že odbornosť stúpa počtom zhoretých súčiastok a odpálených zariadení... A to je ozaj pravda pretože prax a skúsenosť ničím nenahradíš....
Ale zas je pravda že odbornosť stúpa počtom zhoretých súčiastok a odpálených zariadení... A to je ozaj pravda pretože prax a skúsenosť ničím nenahradíš....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Ja som mal skôr obavu či som na scootry niečo neskratol, na merák kašľať, tých už bolo a ešte aj bude pri mojích znalostiach s elektriky.
Spoiler: ukázať
- rspeed
- motorkár
- Príspevky: 1643
- Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
- Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
- Bydlisko: Čaňa
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
... skus zablendovat dieru po sytici a nastartovat - ci sa nieco oprpti startu zo syticom zmeni ... inak sytic len otvara privod vzduhu k plavakovke a teda obohacuje zmes - mas stary tak ho skus prekopat na manual - aspon koli testom ....
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Momentálne scooter potrebujem takže ho nerozoberám, hoci viem že ho ešte párkrát budem musieť odstrojiť. A nad tým prerobením toho starého som už tiež rozmýšľal. Pozrem sa na to či by to šlo nejak spraviť.
Spoiler: ukázať
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Tak som to teraz vyskúšal s tou žiarovkou, záver :
Sýtič odpojený: 5w žiarovka- svieti
21w žiarovka- svieti
Sýtič pripojený: 5w žiarovka- svieti
21w žiarovka- svieti.
Sýtič funguje stále na h.... zle
Čo fčul ? Som zúfalý, kde môže byť chyba ?
Sýtič odpojený: 5w žiarovka- svieti
21w žiarovka- svieti
Sýtič pripojený: 5w žiarovka- svieti
21w žiarovka- svieti.
Sýtič funguje stále na h.... zle
Čo fčul ? Som zúfalý, kde môže byť chyba ?
Spoiler: ukázať
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Zmeral som aj odpor medzi dvoma vodičmi čo idú od sýtiča, ukázalo 11 ohmov. Prikladám foto meráka či som to mal dobre prepnuté :
Naposledy upravil/-a mucow v Pi Júl 06, 2012 11:46 am, upravené celkom 2 krát.
Spoiler: ukázať
- Damo555
- motorkár
- Príspevky: 3825
- Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
- Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
- Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Merák máš prepnutý dobre a zdá sa že vyhrievacie teliesko v sýtiči je v poriadku keď tam ukazuje 11 Ohmov...
Ešte ma napáda taka vec že či náhodou kanálik v karburátore ktorím prechádza benzín pre obohatenie zmesi nie je upchatý...
Skus vybrať sytič s karburátora, dieru po ňom upchaj nieakou handrou aby tadiaľ neťahalo vzduch, pripoj sýtič na konektor a naštartuj. Potom sleduj ako sa sýtič správa, a keď sa piestik vysunie tak budeš mal istotu že elektrikou ani samotným sýtičom to nie je, ale niečim iným npr. tým upchatým kanálikom...
Ešte ma napáda taka vec že či náhodou kanálik v karburátore ktorím prechádza benzín pre obohatenie zmesi nie je upchatý...
Skus vybrať sytič s karburátora, dieru po ňom upchaj nieakou handrou aby tadiaľ neťahalo vzduch, pripoj sýtič na konektor a naštartuj. Potom sleduj ako sa sýtič správa, a keď sa piestik vysunie tak budeš mal istotu že elektrikou ani samotným sýtičom to nie je, ale niečim iným npr. tým upchatým kanálikom...
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Tak presne..ak dáš studený sytič na šťavu aj od baterky, tak po pár minútach musí byť vidieť aj volným okom že sa vysunul pár mm von z neho ten stredný diel čo má na konci ihlu.Ale ide to von pomaličky, lebo nieje to elektromagnet..takže najlepšie to zmerať šublerou...Ak je toto v poriadku tak chyba je v karbe, alebo je možné , že je to len zle nastavené, odmeraj aj rozmery na karbe tú dieru od vrchu po spodok ako je to sedlo kam dosadá ihla aby si mal istotu že sa po vysunutí zatvorí ten kanálik........Skrátka ak ten sytič je strčený vo vnútri v karbe tak či tá ihla dočiahne až na spodok a dokáže to zvrieť ak sa vysunie po zohriati sytiča.Lebo mám dojem že na tej oske ktorá trčí zo sytiča a vysúva sa je tá koncová ihla tiež ešte našroubovaná a teda dá sa nastavovať hore-dole a teda aj veľkosť otvorenia pri studenom sytiči...
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Tá koncová ihla s tým valčekom sa nastavovať nedá, je to len pružne nasadené na tej plastovej tyčke v ktorej je pružinka.VLADY napísal:Lebo mám dojem že na tej oske ktorá trčí zo sytiča a vysúva sa je tá koncová ihla tiež ešte našroubovaná a teda dá sa nastavovať hore-dole a teda aj veľkosť otvorenia pri studenom sytiči...
Len stále mi nejde do hlavy prečo ten bastard funguje presne naopak ako by mal. A ako tak pozerám na ten starý sýtič, nezdá sa mi aby sa na ňom dalo niečo nastavovať. Cítim že to bude ešte zaujímavé...
Spoiler: ukázať
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Aprilia Leonardo 150 - mucow1974-Probléém z aut.sýtičom
Dnes som si našiel čas a odstrojil som znovu scooter, že sa pozriem na ten nový sýtič ako, a či funguje.
V stave keď nie je zahriaty je vzdialenosť od konca plastu, čo je vlastne doraz pri zasunutí sýtiča na miesto 15mm (u starého to je 19,8mm). Vzdialenosť v karburátore od tohto osadenia po vrch kanálika na ktorý dosadá valček sýtiča pri vysunutí je 19,2mm.
Založil som do karbu starý sýtič, nový som pripojil na káblovanie a naštartoval som.
Po cca 1:45min- sýtič bol vysunutý o 3mm
po 3:15min- sa vysunul o 4,9mm
a po cca 5:00min- sa vysunul na maximum o 5,2mm od dosadacej plochy po koniec valčeka bola vzdialenosť 20,2mm.
Po vypnutí motora a ochladnutí sa stiahol naspäť na pôvodných 15mm.
ZÁVER- sýtič pracuje tak jak má, chyba bude pravdepodobne v karbe...
Karb som vybral zajtra hneď ako prídem z nočnej ho rozoberiem, a poriadne vyfúkam stlačeným vzduchom.
Nemá niekto doma taký filtrík ako je na foto označený šípkou ? Môj je popraskaný..
Foto rozobratého pôvodného sýtiča: Rozmýšľam ako by sa dal prerobiť na manuál ale nič rozumné ma nenapadá.
Valček má priemer 8mm a taký manuálny sýtič sa vraj nevyrába (len na priemer 7mm).
Za prípadné nápady vopred ďakujem...
V stave keď nie je zahriaty je vzdialenosť od konca plastu, čo je vlastne doraz pri zasunutí sýtiča na miesto 15mm (u starého to je 19,8mm). Vzdialenosť v karburátore od tohto osadenia po vrch kanálika na ktorý dosadá valček sýtiča pri vysunutí je 19,2mm.
Založil som do karbu starý sýtič, nový som pripojil na káblovanie a naštartoval som.
Po cca 1:45min- sýtič bol vysunutý o 3mm
po 3:15min- sa vysunul o 4,9mm
a po cca 5:00min- sa vysunul na maximum o 5,2mm od dosadacej plochy po koniec valčeka bola vzdialenosť 20,2mm.
Po vypnutí motora a ochladnutí sa stiahol naspäť na pôvodných 15mm.
ZÁVER- sýtič pracuje tak jak má, chyba bude pravdepodobne v karbe...
Karb som vybral zajtra hneď ako prídem z nočnej ho rozoberiem, a poriadne vyfúkam stlačeným vzduchom.
Nemá niekto doma taký filtrík ako je na foto označený šípkou ? Môj je popraskaný..
Foto rozobratého pôvodného sýtiča: Rozmýšľam ako by sa dal prerobiť na manuál ale nič rozumné ma nenapadá.
Valček má priemer 8mm a taký manuálny sýtič sa vraj nevyrába (len na priemer 7mm).
Za prípadné nápady vopred ďakujem...
Spoiler: ukázať