Neposlusne volnobezne otacky po namontovani filtra

Otázky,odpovede,postrehy,skúsenosti okolo motorového tuningu

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
FiLiP

Neposlusne volnobezne otacky po namontovani filtra

#1 Príspevok od užívateľa FiLiP » Ne Mar 04, 2007 10:51 pm

Kamosovi robim skutra a chcel aj nejaky ten tuning...
tak zatial len otvoreny liter ale s povodnou tryskou
jazdi dobre,nedusi ho,nestriela do vyfuku a sviecka je ok
skratka vsetko ako ma byt...ale pri volnobeznych otackach zdochne
jedna sa o jin.lun 50QT5..ja si to vysvetlujem malou volnobeznou tryskou ktora nestiha pri novom filtri...je to mozne?

scrat

#2 Príspevok od užívateľa scrat » Ne Mar 04, 2007 11:11 pm

50QT otvorený filter, pôvodná tryska a skuter jazdí??? Neverím

FiLiP

#3 Príspevok od užívateľa FiLiP » Ne Mar 04, 2007 11:35 pm

jj ako vravim otvoreny filter a povodna tryska (76)
ide super az na ten volnobeh...alebo to bude tou povodnou tryskou?
viem ze tryska sa musi menit ale ja mam doma len zavit M5 a tam treba M4 :(

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#4 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Mar 04, 2007 11:39 pm

FiLiP napísal:jj ako vravim otvoreny filter a povodna tryska (76)
ide super az na ten volnobeh...alebo to bude tou povodnou tryskou?
viem ze tryska sa musi menit ale ja mam doma len zavit M5 a tam treba M4 :(
prerez na M5 :lol: skus zdvihnut ihlu uplne na max...alebo skus to co pomohlo mne ked som dal open filter...vybral som komplet supatko a tak nastartoval motor...ked sa tak rozbehne treba len postelovat karb. (bacha...maj to na hlavnom stojane a uisti sa ze ti to nezdrhne a maj ruku na kluciku spinacky,lebo sa to brutal robehne...nastartuj a hned jak chyti tocky to vypni...) :wink: ale s tym filtrom je to blbost ho tam mat...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

FiLiP

#5 Príspevok od užívateľa FiLiP » Ne Mar 04, 2007 11:52 pm

tak s filtrom ide veelmi dobre :) zatial to je len filter a vsetko seria
ihla je z 5tich zarezov nastavena v strede...cize to bude ta spominana volnobezna tryska?

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Mar 05, 2007 12:05 am

ja ked som dal open filter tiez mi vobec nesiel volnobeh...2dni ladenia a nadavania...nakoniec: ihla 2 zarez zhora, a hodiny nastavovania volnobehu...s open filtom je to este citlivejsie...a aspon ako tak sa mi podarilo spojazdnit volnobeh tym postupom co som udal...osvedcilo sa mi to uz 100krat :lol: (vzdy po zimnej odstavke alebo po rozobrati karba stratim uplne volnobeh a trva tak 100km kym sa to vrati do normalu...,nech ziju kopie znackovych karburatorov) :lol: :lol: :lol:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

FiLiP

#7 Príspevok od užívateľa FiLiP » Po Mar 05, 2007 12:08 am

v podstate nerozumiem len jednej veci :idea: ako mozes stratit volnobeh?
skusim posaskovat s ihlou ale vela si od toho neslubujem...inac hlavna tryska ma vplyv na volnobeh??

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#8 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Mar 05, 2007 12:15 am

hlavna tryska ma vpliv aj na volnobeh... aj mne je zahada ako sa moze stratit volnobeh...skratka nejde na volnobeh...motor zhasina,nepomaha nastavovanie karbu...pomoze ked sa preturuje vybranim supatka a potom sa pojazdi...ale uz som s tym karbom stratil trpezlivost a ide miesto neho 12mm weber a komplet nove sanie...inac ten moj karb je 16mm microcarb (asi kopia dell orta alebo bing...)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

FiLiP

#9 Príspevok od užívateľa FiLiP » Po Mar 05, 2007 12:24 am

ako kebyze to bol moj skuter tak uz davno nie je v celku :evil:
povedal som ze radsej 10rocnu hondu abo yamahu ako cinu...nie ze by bola zla ale...
tak skusim zajtra vyskusat veci co si napisal snad to pomoze :wink: dakujem

scrat

#10 Príspevok od užívateľa scrat » Po Mar 05, 2007 12:25 am

skus nastaviť šrob bohatosti zmesy na 2 3/4 otáčky a hlavne kontrolujte tu sviečku lebo to podla mna zadrete.

Užívateľov profilový obrázok
lil_b
moderátor
moderátor
Príspevky: 824
Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať užívateľa:

Re: Neposlusne volnobezne otacky po namontovani filtra

#11 Príspevok od užívateľa lil_b » Po Mar 05, 2007 12:59 pm

FiLiP napísal:Kamosovi robim skutra a chcel aj nejaky ten tuning...
tak zatial len otvoreny liter ale s povodnou tryskou
jazdi dobre,nedusi ho,nestriela do vyfuku a sviecka je ok
skratka vsetko ako ma byt...ale pri volnobeznych otackach zdochne
jedna sa o jin.lun 50QT5..ja si to vysvetlujem malou volnobeznou tryskou ktora nestiha pri novom filtri...je to mozne?

po koľkých km ste kontrolovali sviečku? aj ste ju vyčistili pred novým skúšaním?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Zoidberg
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 39
Dátum registrácie: Pi Feb 02, 2007 5:40 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Frýdek-Místek

#12 Príspevok od užívateľa Zoidberg » Po Mar 05, 2007 1:33 pm

Tak přesně tohle dělalo i mě. Po odblokování se tam dostávalo o dost víc vzduchu a na volnoběh to po zahřátí zdechalo. Svíčka byla OK, štelování karburátoru to nevyřešilo - tryska byla prostě příliš malá. Vyřeší to větší hlavní tryska. V sérii jsem tam měl cca 55 a po odblokování tam dali 65. Problémy zmizely.

FiLiP

#13 Príspevok od užívateľa FiLiP » Ut Mar 06, 2007 10:37 pm

no svieceku som pozeral asi po 50km..nevyzerala moc opalena.v celku normalne :wink:
ale rady som si zobral k srdcu a dal bohatsiu zmes ale isiel horsie :(
no a nech robim co robim na volnobehu ho udrzat neviem,...asi to bude chciet vacsiu trysku predsa :arrow: objednam a dam vediet

scrat

#14 Príspevok od užívateľa scrat » Ut Mar 06, 2007 10:39 pm

FiLiP napísal:no svieceku som pozeral asi po 50km..nevyzerala moc opalena.v celku normalne :wink:
ale rady som si zobral k srdcu a dal bohatsiu zmes ale isiel horsie :(
no a nech robim co robim na volnobehu ho udrzat neviem,...asi to bude chciet vacsiu trysku predsa :arrow: objednam a dam vediet
tak potom daj vedieť kde si objednal, to bude hrozne zaujimať všetkých majitelov čínskych 4T skutrov...

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Neposlusne volnobezne otacky po namontovani filtra

#15 Príspevok od užívateľa theruck » Št Mar 08, 2007 10:44 am

FiLiP napísal:Kamosovi robim skutra a chcel aj nejaky ten tuning...
tak zatial len otvoreny liter ale s povodnou tryskou
jazdi dobre,nedusi ho,nestriela do vyfuku a sviecka je ok
skratka vsetko ako ma byt...ale pri volnobeznych otackach zdochne
jedna sa o jin.lun 50QT5..ja si to vysvetlujem malou volnobeznou tryskou ktora nestiha pri novom filtri...je to mozne?
takyto nasilu tuning milujem
mas 3 koruny a kupis si jednu vec z 50 ktorymi sa tunuje a cakas este ze to bude aj fungovat
vymena filtra nieje ziadny tuning to je hrubozrnna fuserina najvyssieho stupna.
ved si to po sebe precitaj - jazdi dobre nedusi ho nestriela ale skapina
tak sa ta pytam: ozaj jazdi dobre? pripadne ozaj jazdi lepsie ako jazdil predtym?

FiLiP

#16 Príspevok od užívateľa FiLiP » So Mar 17, 2007 1:43 pm

no presiel som na nom asi uz 300km...zatial som nezadrel :!:
no a co sa tyka toho tuningu...tak je mi jasne ze sa meni pri filtri aj tryska ktoru mam pravdaze doma...ibaze je tam spominany zavit M4...vacsiu trysku mam M5...
mozno som sa na zaciatku nevyjadril presne..lebo slovo tuning sa tu niektorym nepaci..takze snaha o odstranenie povodnych obmedzeni :wink:

btw neviete kde objednat trysku M4 velkost okolo 88? lebo bezne som ich nevidel

scrat

#17 Príspevok od užívateľa scrat » So Mar 17, 2007 1:46 pm

FiLiP napísal:btw neviete kde objednat trysku M4 velkost okolo 88? lebo bezne som ich nevidel
na toto som presne čakal....

FiLiP

#18 Príspevok od užívateľa FiLiP » So Mar 17, 2007 1:55 pm

ok kaslite na to...

scrat

#19 Príspevok od užívateľa scrat » So Mar 17, 2007 3:12 pm

FiLiP napísal:ok kaslite na to...
Ne, nekašleme na to...
Tak jak povedal TheRuck, pušťaš sa do veci bez premyslenia. Ideš meniť filter, pritom vies, že pravdepodobne bude treba meniť trysku ale ty nielen, že nemáš pre prípad potreby trysky pripravene, ty ani nevieš či sa daju vôbec zohnať. Nemôžeš proste začať upravovať veci a nemať vsetko dopredu premyslene a pripravene. Začal si upravovať motorku niekoho druheho a preto nesieš plnu zodpovednosť za to, že ten stroj pôjde rovnako dobre ak nie lepsie ako ked ti ho zveril a hlavne, že niečo vydrží. Až prídu 30 stupnove horučavi a on ten scoot niekde zadre zas tu budeme počuvať reči o čínskych sračkách. Rozhodol si sa niečo urobiť tak to prosim ťa dotiahni dokonca.
Pobehaj nejaké obchodíky alebo dielne kde spravuju Jawa motorky a popytaj sa po 4mm tryske. Ak nepochodíš tam neostava ti nic ine než pôvodnu prevrtať na 90tku.

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#20 Príspevok od užívateľa aumirek » So Mar 17, 2007 6:11 pm

no ono trápit se tím že volnobežné otáčky na číně kolísaj je zbytečné neb tam to nejde nějak nastavit dobře ten karbec si dělá co chce ono tam maj bejt otáčky poměrně vysoké a pak to nedělá až problém pokud tam nastavím malé otáčky tak jak se líběj mi tak to nedrží a pokud to jezdí v pohodě dobrá svíčka kašlat na to.

FiLiP

#21 Príspevok od užívateľa FiLiP » Pi Mar 23, 2007 12:51 am

no ako ja nekaslem na to...to len tak v diskusii :D
pytam sa vsade mozne a tak zistil som ze z jawy 350 pasuje tryska tak pojdem sa po dajakej popozerat..
a premyslene som to mal ale zradil ma karbec...z vonku rovnaky ako na kymko aguilty az no ze z vnutra je iny..zato som pozhanal zle :oops:
cez vikend ho chcem doklepnut do konca cize potom napisem ako sa podarilo
dakujem :)

geloos

#22 Príspevok od užívateľa geloos » Št Máj 22, 2008 5:29 pm

caute mam piaggio nrg a kupil som tam sportpvy filter hrusku penovu a ked som ho tam dal tak mi to dusilo ako nahle sa zdvihli otacky nad 5tisic skusal som s ihlou narabat karburator ladit a neviem si pomoct poradite mi niekto???

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#23 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Máj 22, 2008 5:36 pm

aku trysku si dal?
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

geloos

#24 Príspevok od užívateľa geloos » Št Máj 22, 2008 5:43 pm

no to by som cel vediet aku tam ma kupit aku velku a nevies kde moze byt ete obmezovac lebo mi to dava malo otacok

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#25 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Máj 22, 2008 5:57 pm

pokus omyl...skus daco okolo 90-95
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Zamknuté

Návrat na "MOTOR"