Nerovnomerné opotrebenie prednej gumy
Napísané: Ut Apr 16, 2013 2:31 pm
Pri vymene som zistil, ze predna guma je vyrazne viac zodrata na lavej strane. (asi sa tyka len tazsich skutrov a potom motoriek)
Na inych forach som nasiel vysvetlenia:
Pravostranna premavka- tym maju zakruty dolava vacsi polomer, prechadzame nimi vyssou rychlostou a vacsim naklonom. - toto moze mat logiku, trochu pokryvkava to, ze zakrutu s mensim polomerom prechadzam asi vacsim naklonom pri nizsej rychlosti (vteda zas nemusi byt opotrebovanie take velke)
Prirodzeny sklon viac naklapat vlavo, toto este s dodatkom, ze na lavej strane je srdce a tam si viac trufas- mne toto vysvetlenie nepasuje celkom, ale dal mi ho skuseny kamarat - motorkar, vraj treningom sa to da oducit, ale vraj aj niektori pretekari to maju cely pretekarsky zivot (do istej miery)
Ulozenie motora - (specialne pri BMW) kde je motor pozdlzne ulozeny - ten pri akceleracii pri vyjazde zo zatacky moze krutivym momentom vytvarat urcitu silu von zo zatacky.
Alebo mam hladat chybu na motorke, rame, vidle...?
Na inych forach som nasiel vysvetlenia:
Pravostranna premavka- tym maju zakruty dolava vacsi polomer, prechadzame nimi vyssou rychlostou a vacsim naklonom. - toto moze mat logiku, trochu pokryvkava to, ze zakrutu s mensim polomerom prechadzam asi vacsim naklonom pri nizsej rychlosti (vteda zas nemusi byt opotrebovanie take velke)
Prirodzeny sklon viac naklapat vlavo, toto este s dodatkom, ze na lavej strane je srdce a tam si viac trufas- mne toto vysvetlenie nepasuje celkom, ale dal mi ho skuseny kamarat - motorkar, vraj treningom sa to da oducit, ale vraj aj niektori pretekari to maju cely pretekarsky zivot (do istej miery)
Ulozenie motora - (specialne pri BMW) kde je motor pozdlzne ulozeny - ten pri akceleracii pri vyjazde zo zatacky moze krutivym momentom vytvarat urcitu silu von zo zatacky.
Alebo mam hladat chybu na motorke, rame, vidle...?