Bateria
Moderátor: Moderators
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Bateria
do skutra yuasu a do vibratora duracell
-
- Príspevky: 3
- Dátum registrácie: Po Feb 22, 2016 8:30 pm
- Skúter: Peugeot satelis 125
- Bydlisko: Orava
Re: Bateria
Na vibrator ma centralu ale konkretne do peugeot satelis 125 kolko Amnerou 9
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Bateria
sak jaku mas predpisanu podla rozmeru a taku si tam kupis co najsilnejsiu. nezabudni pozret aj kde ma plus a kde minus niektore modely to maju opacne. ked kupis nejaku lacnu baterku sice usetris ale aj ju budes 2x skor menit. ked chces mat pokoj kupis yuasu ked ti nevadi menit baterku kazde 2 roky tak kup hocico ma tvoj miestny predajca na sklade.
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: Bateria
A treba pozrieť aj štartovací prúd . Lebo aj to býva u silnejších motorov dosť podstaná veličina. Aby sa nestalo že baterka bude preťažovaná respektíve že menej vydrží z toho dôvodu. Ale zas pri 125ke to asi nebude treba nejak prežívať a riešiť. Ja len že sa to uvádza na baterkách a je potom aj rozdiel v cene a teda aj v hmotnosti baterky. A aj veľkosti. Ono zas ale ten priestor na baterku býva dosť obmedzený a ak je tam predpísaná nejaká 8Ah tak tam zas 12Ah nenapcháš najskorej lebo bude vyššia. A ak je náhodou poloha na ležato tak jedine AGM . Prípadne pre fajnšmekrov pravú gelovku. ale to sú aj iné ceny.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- potapac
- st. skútrista
- Príspevky: 419
- Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
- Skúter: Honda GW1800
Re: Bateria
Ja mam v 125 Honde YUASU YTZ7S - 6,3Ah - startovaci prud 130A.. plna spokojnost .
V 400 Honde mam tiez YUASU a ta uz taha 7 rokov ...
Ako uz bolo povedane, dolezite je aj ako su kontakty + - a ci ma byt ulozena primarne na lezato.
Potom jedine AGM (elektrolyt je nasyteny v sklenenom vlakne..) nie je to prava gelovka ale vydrzi.
V 400 Honde mam tiez YUASU a ta uz taha 7 rokov ...
Ako uz bolo povedane, dolezite je aj ako su kontakty + - a ci ma byt ulozena primarne na lezato.
Potom jedine AGM (elektrolyt je nasyteny v sklenenom vlakne..) nie je to prava gelovka ale vydrzi.
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..
SW-T 400 -
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..
SW-T 400 -
-
- st. trojkolkár
- Príspevky: 73
- Dátum registrácie: Po Feb 08, 2016 9:51 pm
- Skúter: Beverly 250-RST BV-300 Tourer BV-350 ST
- Bydlisko: Ta Prešof
Re: Bateria
Pozor Gelovky nikdy nepouživať teda ak to nieje odporúčane výrobcom a motocykel na to musi mať mierne vykonejšiu dobijaciu sustavu o cca 0.3-0.4V oproti klasike. Moderne Motocykle napechované elektronikou už sú na to prisposobené ale naše klasiky žiaľ nie tam by som max ostal u AGM technologi.
Aktuálne Piaggio BV 250RST, Liberty 125 pracant, BMW R850R klasika.