Bateria

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Dušan
Príspevky: 3
Dátum registrácie: Po Feb 22, 2016 8:30 pm
Skúter: Peugeot satelis 125
Bydlisko: Orava

Bateria

#1 Príspevok od užívateľa Dušan » Po Feb 22, 2016 8:34 pm

Aka baterku by ste mi odporucili diki

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Bateria

#2 Príspevok od užívateľa theruck » Po Feb 22, 2016 9:26 pm

do skutra yuasu a do vibratora duracell

Dušan
Príspevky: 3
Dátum registrácie: Po Feb 22, 2016 8:30 pm
Skúter: Peugeot satelis 125
Bydlisko: Orava

Re: Bateria

#3 Príspevok od užívateľa Dušan » Po Feb 22, 2016 9:31 pm

Na vibrator ma centralu ale konkretne do peugeot satelis 125 kolko Amnerou :Bravo: 9

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Bateria

#4 Príspevok od užívateľa theruck » Po Feb 22, 2016 9:33 pm

sak jaku mas predpisanu podla rozmeru a taku si tam kupis co najsilnejsiu. nezabudni pozret aj kde ma plus a kde minus niektore modely to maju opacne. ked kupis nejaku lacnu baterku sice usetris ale aj ju budes 2x skor menit. ked chces mat pokoj kupis yuasu ked ti nevadi menit baterku kazde 2 roky tak kup hocico ma tvoj miestny predajca na sklade.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Bateria

#5 Príspevok od užívateľa VLADY » Ut Feb 23, 2016 7:38 pm

A treba pozrieť aj štartovací prúd . Lebo aj to býva u silnejších motorov dosť podstaná veličina. Aby sa nestalo že baterka bude preťažovaná respektíve že menej vydrží z toho dôvodu. Ale zas pri 125ke to asi nebude treba nejak prežívať a riešiť. Ja len že sa to uvádza na baterkách a je potom aj rozdiel v cene a teda aj v hmotnosti baterky. A aj veľkosti. Ono zas ale ten priestor na baterku býva dosť obmedzený a ak je tam predpísaná nejaká 8Ah tak tam zas 12Ah nenapcháš najskorej lebo bude vyššia. A ak je náhodou poloha na ležato tak jedine AGM . Prípadne pre fajnšmekrov pravú gelovku. ale to sú aj iné ceny.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
potapac
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 419
Dátum registrácie: Št Máj 15, 2014 11:35 am
Skúter: Honda GW1800

Re: Bateria

#6 Príspevok od užívateľa potapac » Ut Feb 23, 2016 7:50 pm

Ja mam v 125 Honde YUASU YTZ7S - 6,3Ah - startovaci prud 130A.. plna spokojnost .
V 400 Honde mam tiez YUASU a ta uz taha 7 rokov ...
Ako uz bolo povedane, dolezite je aj ako su kontakty + - a ci ma byt ulozena primarne na lezato.
Potom jedine AGM (elektrolyt je nasyteny v sklenenom vlakne..) nie je to prava gelovka ale vydrzi.
Prílohy
IMG_0420.jpg
____________________________________
radšej stratiť 5 min. života čakaním,
ako stratiť život pre 5 min.
Relax, kľud, pohoda..

SW-T 400 - Obrázok

JRM66
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 73
Dátum registrácie: Po Feb 08, 2016 9:51 pm
Skúter: Beverly 250-RST BV-300 Tourer BV-350 ST
Bydlisko: Ta Prešof

Re: Bateria

#7 Príspevok od užívateľa JRM66 » St Feb 24, 2016 10:31 pm

Pozor Gelovky nikdy nepouživať teda ak to nieje odporúčane výrobcom a motocykel na to musi mať mierne vykonejšiu dobijaciu sustavu o cca 0.3-0.4V oproti klasike. Moderne Motocykle napechované elektronikou už sú na to prisposobené ale naše klasiky žiaľ nie tam by som max ostal u AGM technologi.
Aktuálne Piaggio BV 250RST, Liberty 125 pracant, BMW R850R klasika.

Napísať odpoveď

Návrat na "4T Peugeot"