Strana 1 z 1

Bateria

Napísané: Po Feb 22, 2016 8:34 pm
od užívateľa Dušan
Aka baterku by ste mi odporucili diki

Re: Bateria

Napísané: Po Feb 22, 2016 9:26 pm
od užívateľa theruck
do skutra yuasu a do vibratora duracell

Re: Bateria

Napísané: Po Feb 22, 2016 9:31 pm
od užívateľa Dušan
Na vibrator ma centralu ale konkretne do peugeot satelis 125 kolko Amnerou :Bravo: 9

Re: Bateria

Napísané: Po Feb 22, 2016 9:33 pm
od užívateľa theruck
sak jaku mas predpisanu podla rozmeru a taku si tam kupis co najsilnejsiu. nezabudni pozret aj kde ma plus a kde minus niektore modely to maju opacne. ked kupis nejaku lacnu baterku sice usetris ale aj ju budes 2x skor menit. ked chces mat pokoj kupis yuasu ked ti nevadi menit baterku kazde 2 roky tak kup hocico ma tvoj miestny predajca na sklade.

Re: Bateria

Napísané: Ut Feb 23, 2016 7:38 pm
od užívateľa VLADY
A treba pozrieť aj štartovací prúd . Lebo aj to býva u silnejších motorov dosť podstaná veličina. Aby sa nestalo že baterka bude preťažovaná respektíve že menej vydrží z toho dôvodu. Ale zas pri 125ke to asi nebude treba nejak prežívať a riešiť. Ja len že sa to uvádza na baterkách a je potom aj rozdiel v cene a teda aj v hmotnosti baterky. A aj veľkosti. Ono zas ale ten priestor na baterku býva dosť obmedzený a ak je tam predpísaná nejaká 8Ah tak tam zas 12Ah nenapcháš najskorej lebo bude vyššia. A ak je náhodou poloha na ležato tak jedine AGM . Prípadne pre fajnšmekrov pravú gelovku. ale to sú aj iné ceny.

Re: Bateria

Napísané: Ut Feb 23, 2016 7:50 pm
od užívateľa potapac
Ja mam v 125 Honde YUASU YTZ7S - 6,3Ah - startovaci prud 130A.. plna spokojnost .
V 400 Honde mam tiez YUASU a ta uz taha 7 rokov ...
Ako uz bolo povedane, dolezite je aj ako su kontakty + - a ci ma byt ulozena primarne na lezato.
Potom jedine AGM (elektrolyt je nasyteny v sklenenom vlakne..) nie je to prava gelovka ale vydrzi.

Re: Bateria

Napísané: St Feb 24, 2016 10:31 pm
od užívateľa JRM66
Pozor Gelovky nikdy nepouživať teda ak to nieje odporúčane výrobcom a motocykel na to musi mať mierne vykonejšiu dobijaciu sustavu o cca 0.3-0.4V oproti klasike. Moderne Motocykle napechované elektronikou už sú na to prisposobené ale naše klasiky žiaľ nie tam by som max ostal u AGM technologi.