...takže termostat je krvopotne vonku..samozrejme to bola tá zložitejšia verzia...nebol na vodnej pumpe z pravej strany,ale na konci tej tenšej hadice,ktorá ide od vodnej pumpy ponad celý motor na ľavú stranu..ako mi bolo poradené,zbadala som ho keď som otvorila sedlo a odmontovala ten vrchný čierny plast-kryt motora...viď foto zvrchu..dobrá správa,je to ten lacnejší model,zlá správa,prístup k nemu je brutálne komplikovaný...stiesnený priestor tesne pri olejovej skrini,vložený v takom prstenci,demontáž 3 hadíc,z toho 1 bola prichytená sk páskou,tam stačilo povoliť skrutku a bolo,ale 2 boli prichytené napevno takou objímkou,ktorá sa musela kliešťami uvoľniť...v tom mini priestore a káblami všade dookola,čakala som,že niečo prestrihnem...podarilo sa...neprestrihnúť káble a uvolniť hadice...rozmýšľam,ako to robia mechanici,ktorí majú 2x také hrubé prsty...(demontujú ten vrch motora???)
..prikladám foto termostatu...vlastne termostat je vnútri toho čierneho syfonu (ako to nazval Saly..

)
...zvyšné foto rozobranej moto a trčiacich hadíc priložím neskôr...

...POHODA...KLÍDEK...SCOOTRIČEK...