Uprava 125 - kit na 175 ( motory majesty 125 )

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Uprava 125 - kit na 175 ( motory majesty 125 )

#1 Príspevok od užívateľa PowerFull » Pi Jún 07, 2013 11:24 pm

Rád by som rozbehol diskusiou na túto tému a to úpravu motora kitovaním na 175 . Objem ničím nenahradíš tak by bolo fajn mať nejaké reálne skúsenosti čo to prinesie na výkone a čo všetko obnáša úprava .Taktiež či úpravu urobiť z liatinou alebo nicasilom .

Otázka je čo sa viac oplatí pri 4taktnom motore pri zmene obsahu zo 125 na 175 . séria je liatina predpokladám .

na výber sú buď :
http://www.polini.com/catalogo/en/risul ... po&id=1282
http://www.malossistore.co.uk/Prodotto. ... &C=3111248
http://www.motorparts.it/en/?id=47&bran ... 02#9929380

mne sa celkom pozdáva ta liatina od polini , má celkom pekný výkon 15,5 koňa a to pri 7500 otáčok , séria dá 11,5 pri 9000 ...
predpokladám že ten záťah bude citeľne lepší keďže dá viac koní už pri nižších otáčkach ... 1500 menej vyzerá dobre ... a ešte sa musí citeľne zvýšiť krútiaci moment .

Neviem ako je na tom malossi s výkonom ale predpokladám že musí dať ešte o niečo vyšší výkon keďže je to nikasil ale ako na tom bude zo životnosťou ?

a nakoniec top performance ... tu je najlepší pomer cena výkon ... aj ked je to len asi 165 , tu ale neviem ako je to z kvalitou keďže túto značku moc nepoznám ...

A aby nebolo málo :D je potrebné meniť aj kľuku ? ak sa nakituje či je schopná to ukočíravať bez ujmi na zdravý ? predsa 125 bude mať čosi masívnejšiu kľuku ... nie ?


Vďaka za názory .
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Uprava 125 - kit na 175 ( motory majesty 125 )

#2 Príspevok od užívateľa theruck » Po Jún 10, 2013 8:28 am

na 4takte bude mat nicasil vacsiu zivotnost ako na 2 takte. na piaggio motorch je kluka pri 125 a 200 rovnaka tak asi by si kluku menit nemusel. ale to je len taka moja spekulacia

PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Uprava 125 - kit na 175 ( motory majesty 125 )

#3 Príspevok od užívateľa PowerFull » Po Jún 10, 2013 11:40 pm

tak to by bola veľmi pozitívna správa keby sa kľuka nemusela meniť . A čo karburátor ? stačí ho len doladiť alebo treba už väčšiu trysku ?

našiel som porovnanie motorov Majesty 125 a 180 plus pridávam aj Polini kit

125ccm

Vŕtanie 53.7 mm
Zdvih 54.8 mm
Kompresný pomer 11.0 :1
Zdvihový objem 124.0 ccm
Počet valcov 1
Počet ventilov 2
Točivý moment 9.0 Nm
Točivý moment 8500 ot/min
Výkon 8.5 kW
Výkon 12.0 koní
Výkon 9000 ot/min

180ccm

Vŕtanie 62.2 mm
Zdvih 57.8 mm
Kompresný pomer 11.0 :1
Zdvihový objem 176.0 ccm
Počet valcov 1
Počet ventilov 2
Točivý moment 13.0 Nm
Točivý moment 6500 ot/min
Výkon 11.5 kW
Výkon 16.0 koní
Výkon 8750 ot/min

Polini

170.83 cc
Stroke 54.80 mm
Bore 63 mm
Výkon 15.5 koní
Výkon 7500 ot/min

škoda že tu nieje aj krútiaci moment a Malossi nemá nikde nič ... to je dosť blbé keď človek nevie čo to dá ... ako sa má potom v tom orientovať ???
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: Uprava 125 - kit na 175 ( motory majesty 125 )

#4 Príspevok od užívateľa VLADY » Ut Jún 11, 2013 7:58 am

Myslím že ten moment závisí najviac hlavne od plochy piestu a teda od vrtania. Takže tam veľké rozdiely moc nebudú pri porovnateľnom vrtaní. Ale zas možno len kecám a Alcatelko to poopraví.Ale určite má vplyv aj kompresný pomer a aj zdvih.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Uprava 125 - kit na 175 ( motory majesty 125 )

#5 Príspevok od užívateľa PowerFull » Ut Jún 11, 2013 1:35 pm

našiel som na jednej stránke informáciu že Malossi odporúča pridať na veľkosti trysky 5 až 10 % ... môže to byť ? keďže to nieje overený zdroj.
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: Uprava 125 - kit na 175 ( motory majesty 125 )

#6 Príspevok od užívateľa TomasARN » So Jún 15, 2013 4:23 pm

Myslim, ze bude potrebne menit trysku, ak nie aj cely karburator za vacsi. Na doladenie je lepsie mat sadu trysiek alebo aspon par cisiel a doladit to.

PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Uprava 125 - kit na 175 ( motory majesty 125 )

#7 Príspevok od užívateľa PowerFull » Ut Jún 18, 2013 10:13 pm

kde sa dá zohnať väčšia tryska na na karburátor teikei z24v-1d ??? googlujem a zatiaľ nikde nič ... šlo by tam dopasovať od iného výrobcu . Podľa toho čo som našiel tak by tam mala byť

Hlavná tryska
116

ihla
2,59

Šroub bohatosti zmesi
2,25-2,75 -ot
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

Napísať odpoveď

Návrat na "Motor"