Suzuki Burgman 400
Moderátor: Moderators
Pravidlá fóra
Mapa clenov fora. Klik sem!!!
Mapa clenov fora. Klik sem!!!
- Burgmanista
- cyklista
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: Pi Aug 16, 2013 12:04 pm
- Skúter: Honda VFR 1200 DCT
- Bydlisko: Prešov
Suzuki Burgman 400
Potrebujem poradiť kamoš chce kupiť 400 bugiho no ma 60 000 km je to veľa ?Išli by sťe do toho.
- orange
- st. trojkolkár
- Príspevky: 62
- Dátum registrácie: Ut Aug 07, 2012 10:37 am
- Skúter: piaggio zip 125
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Suzuki Burgman 400
treba popocuvat ci nebucha kluka, pozriet ci je tam dost oleja ( zvyknu papat olej ), odskusat ci funguje sytic (novy stoji cca 160€), ci funguje rucna brzda a hlavne popozerat plasty ci nie su polamane, kedze plasty na burgosa su dost draha zalezitost
burgman bude mat asi kazdy tolko kedze je to skuter na dlhe trasy
burgman bude mat asi kazdy tolko kedze je to skuter na dlhe trasy
- Burgmanista
- cyklista
- Príspevky: 177
- Dátum registrácie: Pi Aug 16, 2013 12:04 pm
- Skúter: Honda VFR 1200 DCT
- Bydlisko: Prešov
Re: Suzuki Burgman 400
Vdaka za radu.
- bendzis
- st. cyklista
- Príspevky: 200
- Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 2:40 pm
- Skúter: Suzuki Burgman AN400-K4
- Bydlisko: Zvolen
Re: Suzuki Burgman 400
Ja sam mam Burgera 400, ktory ma na sebe veselo cez 60t.. ten olej, to je fakt, ale tak to bolo vzdy. cca 0,5l oleja na 1000km pri vyssych rychlostiach (110-130km/h). Pri dobrom servise ta moto vydrzi este hoodne dlho.
Pri kupe by som pri starte sledoval vyfuk, co z neho vylezie, rovnakotak ako keby si kupoval starsie ojazdene auto. Dalej ci pri (miernom) pridani plynu vyhadzuje cez vyfuk aj kvapocky oleja. Zapocuval by som sa k motoru, ci budes pocut retaz. Moj motor jeho vymenu este nepodstupil, ale je tam sponovak, ktory to zatial zvlada. Pri tychto km budes isto pocut skriekanie startera, ako sa pastorok zakusuje do zotrvacnika a roztaca motor. Je to trochu hlucnejsie, ale nelakaj sa.. pokial to nesposobuje vyslovene kovovy zvuk a-la zodrane zuby, vydrzi to este hodne dlho.
Plasty.. no, urcite bude mat nejake stopy nesikovneho zaobchadzania. Moja moto mi nie raz kydla na bok.. Kym nie je na rame nic ohnute/prasknute, ale len sem tam prsknuty plast, to nie je zavaodu, iba ak estetickou.
Este ma napadli brzdy. Vpredu je jednokotuc, ale i ten musi byt dostatocne ucinny, aby pri krizovom brzdeni dokazal postavit moto na predne (odskusane a da sa to). A vyskusal by som aj prednu vidlu, ako pracuju tlmice. Moze sa stat, ze uz budu trochu unavene a lahko sa "zaboria". Je to neprijemne pri brzdeni prednou brzdou..
Ale inak by som sa toho nebal. Nova moto to uz nikdy nebude a par rokov na bezne presuny uplne postaci.. Ja mam cca 68t km a nemam problem vysadnut do sedla hoc aj na cely den a viac, a moto ide ako blazon. Len sleduj spotrebu oleja (od 0,2 do 0,5l na 1000km) a vsetko bude v pohode..
Pri kupe by som pri starte sledoval vyfuk, co z neho vylezie, rovnakotak ako keby si kupoval starsie ojazdene auto. Dalej ci pri (miernom) pridani plynu vyhadzuje cez vyfuk aj kvapocky oleja. Zapocuval by som sa k motoru, ci budes pocut retaz. Moj motor jeho vymenu este nepodstupil, ale je tam sponovak, ktory to zatial zvlada. Pri tychto km budes isto pocut skriekanie startera, ako sa pastorok zakusuje do zotrvacnika a roztaca motor. Je to trochu hlucnejsie, ale nelakaj sa.. pokial to nesposobuje vyslovene kovovy zvuk a-la zodrane zuby, vydrzi to este hodne dlho.
Plasty.. no, urcite bude mat nejake stopy nesikovneho zaobchadzania. Moja moto mi nie raz kydla na bok.. Kym nie je na rame nic ohnute/prasknute, ale len sem tam prsknuty plast, to nie je zavaodu, iba ak estetickou.
Este ma napadli brzdy. Vpredu je jednokotuc, ale i ten musi byt dostatocne ucinny, aby pri krizovom brzdeni dokazal postavit moto na predne (odskusane a da sa to). A vyskusal by som aj prednu vidlu, ako pracuju tlmice. Moze sa stat, ze uz budu trochu unavene a lahko sa "zaboria". Je to neprijemne pri brzdeni prednou brzdou..
Ale inak by som sa toho nebal. Nova moto to uz nikdy nebude a par rokov na bezne presuny uplne postaci.. Ja mam cca 68t km a nemam problem vysadnut do sedla hoc aj na cely den a viac, a moto ide ako blazon. Len sleduj spotrebu oleja (od 0,2 do 0,5l na 1000km) a vsetko bude v pohode..
2009-2017: Burgman AN400 K4
- BacaNR
- st. skútrista
- Príspevky: 611
- Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
- Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
- Bydlisko: Nitra
Re: Suzuki Burgman 400
Ak to je ten novsi od K7 a viac tie uz nezvyknu zrat olej je tam iny motor ako v tych starsich do 2006 (poznal som asi 5 kusov a kazdy jeden bral olej ako pise bendzis). Kilometrov by som sa ja osobne vobec nebal je to tak akurat tesne po zabehu Staci si pozriet taliansku stanku ake su tam najazdy ( bezne cez 100tis) a skutre veselo dalej jazdia aj u nas po stoceni dovozcami Ja osobne si myslim ze priemerny skutrovy motor nema problem dat 200-300tis a viac po mechanickej stranke
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm