Honda PS125i – Vzhľad starca, výkon mladíka

Sem môžete písať recenzie prípadne iné články

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

Honda PS125i – Vzhľad starca, výkon mladíka

#1 Príspevok od užívateľa kukolarik » Po Máj 28, 2007 8:22 pm

Najprv musim povedat, ze by sa zisla sekcia CLANKY, no kedze nie je hodil som to sem.
Clanok je formatovany vseobecne, takze bol pridany aj na motorajd, kde sa casom objavi. Exkluzivne ho ako na prve verejne miesto davam sem.
Cize tu ho mate v povodnom zneni, cakam vase ohlasy...

<b>Honda PS125i – Vzhľad starca, výkon mladíka</b>

<p>Všetko to začalo tým, že som sa presťahoval z malého mesta do BA. Nekonečné cestovanie MHD bolo utrpenie a stále som všade meškal a čakal... Autom to tiež nebola žiadna výhra, lebo zápchy atd... Však to poznáš.<p>

<p>Pokiaľ sa pozrieš do iných veľkých miest ako Paríž, Atény či Tokio, motoriek je tam viac plechoviek. Takže som sa rozhodol kúpiť jednostopák. Od začiatku som vedel, že pôjdem do skútra. Z viacerých dôvodov, medzi inými je tam nízka spotreba, malé rozmery, jednoduché ovládanie a cena. Tu musím dodať, že predtým som jazdil v Grécku na služobnom skútri – rok Gillera Runner a rok Piaggio NRG.
Začal som teda vyberať vhodný skúter. Podmienka bola čisto nový/nakoľko som minimum zdatný ako mechanik/ a minimum 125 ccm /, aby som nebol prekážka na ceste/. Ako asi každému, padli mi do oka čínania.<p>

<p>Najprv som sa nechal „ukecať“ článkom, ktorý napísal MajoKE, ohľadom Keeway Viva. Obvolal som neskutočne veľa obchodov a zohnať ho v striebornej farbe bolo takmer nemožné. No zistil som, že Yuki Swan je jeden a ten istý model, len iného výrobcu. Šiel som ku Campovi pozrieť naživo, že ako to vyzerá, a ostal som mierne smutný, lebo sa mi strašne nepáčil. Ale pozrel som aj iné a „vybral“ som si Yuki Space...Pozrel som parametre, popísal s ľuďmi čo ho majú a rozhodnutie bolo na svete. </p>
<p>Cash minimálny, tak som obehal banky, že ako je to s úverom. Zistil som, že bežný človek pokiaľ nemá nadštandardnú prácu asi nemá šancu získať pôžičku za rozumných podmienok. Keďže už bol júl či august, nechal som to na zimu, že dovtedy budú prachy pokope a snáď aj nejaké mimosezonne zľavy chytím. No ale sralo ma to jak malé decko, však aj zima bola v pohode...</p>

<p>Tak po Vianociach som kontaktoval kamoša, čo je v jednom meste predajcom Yuki, Keeway a Kymco. Konkrétna požiadavka bola, že chcem Yuki Space v červenej farbe a nech dá dobru cenu. Jeho odpoveďou som ostal zarazený! YUKI NIE!!! Nechcem robiť zlú reklamu, nakoľko skúsenosti nemám, no dal som na jeho rady a odporúčania, a šiel si vyberať KYMCO.
Výber padol na Kymco People 125 S. Učarovali mi veľké kolesa, celkový vzhľad... Prebehla objednávka, zložil som zálohu a tešil sa doma. Čakal ma však telefonát, že žiaľ, cena distributéra stúpla až na 84000 Sk, či mám ešte stále záujem. Objednávka zrušená, záloha poctivo vrátená – obchodnícka česť Motuzovi v Styx-e v Ivanke pri Dunaji. Motúz, ďakujem sa fajn prístup!!!</p>

<p>Medzičasom som sa dostal do salónu Honda, pretože som zistil, že vlastne Kymco People S je verná kópia modelu Honda SH125i. Cena však na tento model bola 99900 Sk. Tak som začal zvažovať, či toľko doplatiť a či nie... Poškuľoval som aj po modeli PS, no cena bola rovnaká, tak som sa podvedome držal SHčka.
Medzičasom sa však sen stal skutočnosťou a model Honda PS125i znížili na sumu 79900Sk. Uvažovanie skončilo a rozhodnutie bolo jasne. Keďže aj peniažky boli doma na stole, neváhal som a šiel som objedať. Cenu som „zjednal“ tak, že som dostal 30L Givi kufrík a vybavenie ŠPZetiek zdarma. Musím poznamenať, že to bol posledný seriózny krok spoločnosti Honda Motor Car na Zlatých Pieskoch. Nechcem nikoho neprávom obviňovať, no ešte aj montáž kufra mi nechali zaplatiť, nieto ešte korektný prístup pri servise. Týmto zdravím predajcu a sľubujem, že viac ma v živote neuvidí... Ale dosť o tom...</p>

<p>Skúter bol priamo na predajni, dokonca aj vo farbe, akú som chcel, takže som dostal prevozky a šup prvá jazda.
Moja prvá jazda smerovala cez celú Bratislavu./Zlate Piesky – Dúbravka/
Prvé čo som si uvedomil bola asi sila. Krásne zrýchlenie, pohodlné sedenie a bezpečné ovládanie - jednoducho máš pocit, že to máš plne pod kontrolou. Nakoľko to boli prvé kilometre, šetril som ho jak som vedel a jazdil pomaličky. Na novej moto jazdím vždy opatrne, takže moja rýchlosť sa pohybovala zhruba okolo 60km/h, maximalka 80 a to už som si pripadal, že aj stačí... Dnes je tomu samozrejme inak.
Ale poďme postupne:</p>

== Vzhľad ==

<p>Niekto má rád moderné skútre, nazval by som to športový image. Niekto zas sa nechce hrať na motorkára a zoberie, tiež moderný, OLD STYLE. PSko je taká zmiešanina. Aj vyzerá moderne, aj troška old style, no zatiaľ kto ho videl, len pochvaľoval. Aj keď som sa stretol s názormi, že klasika nešmakuje...
Celkovo na rozmery 1990 x 700 x 1150mm, ale aj fyzické porovnanie, sa jedná o jeden z najväčších skútrov v kategórii 125ccm. Pri jazde vyzerá z predu honosne vďaka chladiču, z boku ako mestská elegancia, zo zadu zas moderne vďaka priesvitným smerovkám a veľkému koncovému + brzdovému svetlu.</p>

== Spracovanie ==

<p>Pri značkových skútroch asi je táto téma zabudnutá. Lícovanie plastov je dokonalé. Akurát mám malé výhrady ku krytu batérii čo je dole pod nohami - proste troška zle sedí a otvárací mechanizmus je ako za trest. A druhá výhrada je ku otváraniu sedadla. Mohli to aj troska lepšie domyslieť. Totiž v spínacej skrinke zastrčíš kľúčik, otočením do zvisla odomkneš riadenie -poloha OFF. Vtedy, keď ho otočíš doľava, odomkne sa kufor. Pokiaľ doprava na ON, prebehne vstrekovanie a môžeš naštartovať. Pokiaľ ho v polohe OFF potlačíš dovnútra a otočíš doľava, zamkneš riadenie, samozrejme musíš mať vytočené úplne doľava. Problém je ten, že vyberám ráno skúter, naštartujem, nech sa zahrieva, zatiaľ pozamykám garáž a vtedy si spomeniem, že prilbu mám stále pod sedadlom. No už ho neotvorím. Musím do polohy OFF, tým pádom vypnem motor, otvorím sedadlo a môžem znova štartovať. Mohli to vymyslieť nejak tak, že stlačením dovnútra a otočením doľava zamknem riadenie, napríklad aj pri bežiacom motore a doprava otvorím kufor. No čo už... Ku otváraniu sedadla mám ešte jednu výhradu. Totiž nie vždy sa otvorí. Je potrebné ho v zamknutom stave podvihnúť rukou a následne sa otvorilo. Na zámok som strekol klasické WDčko, no ani to nepomohlo. Myslel som, že v značkových skútroch už bude aj tento detail doriešený... Ani Honda nie je dokonalá.</p>


== Motor ==

<p>Musím uznať, že s výkonom som spokojný. Ano, možno sa smeješ, keď ti v garaži parkuje jogurt so 100+ koňmi.... No máloktorá 125ka dosahuje parametre 10,1kW/9000 otáčok a krútiaci moment 11,5Nm/7000 otáčok. Kompresný pomer je 11:1 a vŕtanie a zdvih je 52.4 x 57.8. Teda mojich 14 koníkov riadne preháňam a využívam jeho všetky kladné vlastnosti – dynamiku, pružnosť a výkon.
Spotreba sa pohybuje okolo 2,5-3 litre, presne žiaľ nameranú nemám...</p>


== Jazda ==

<p>Štart zatiaľ vždy prebehol na prvýkrát bez problémov. A to boli vonku aj 3 stupne, aj 30. Zahrievať ho nechávam cca 5-7 minút (fajčiari vedia, že je to dĺžka jednej cigarety). Následne asi prvých 500m idem pomaličky, kým sa ručička „teplomeru“ nepohne na prvú paličku. Potom bez problémov 70-100km/h po meste, ako to vyžaduje premávka. V zábehu som sa držal do 80km/h, ale raz mi to nedalo a na krásnej rovinke som skúsil aj viac - viem že je v zábehu, no predsa- a bez problémov som sa dostal na 110km/h. Viac som už neťahal, predsa len...
Všetky články, ktoré som čítal, vyzdvihujú perfektné pruženie, čo môžem hrdo potvrdiť. Nejaké menšie priehlbiny, či pekne spravené kanály si ani nevšimneš, na väčšej priehlbine či prechod cez koľajnice v meste troška spomalím a 60kou krásne prebehnem. 13 palcové kolesá postačujú a jazdí sa na nich pohodlne, pekne sedia na ceste aj pri nejakom tom klopení v zákrutách. Navyše zadné pruženie je veľmi jednoducho nastaviteľné. Pokiaľ som jazdil sám, bolo na najmäkšom, no ako už prisadla priateľka, bol potrebný druhý stupeň, lebo sem tam sme šli na doraz.
Brzdový systém CBS nemôžem chváliť ani zatracovať, nakoľko prakticky nie je cítiť, či funguje alebo nie. Zadná bubnová brzda je slabšia, je potrebné páčku potlačiť asi do polovice, kým začne brzdiť. Predná brzdí pri prvom dotyku a viac než dostatočne. Pokiaľ zatlačíte zadnú do polovice, počujete v prednej malé cvaknutie, čo ju aktivuje a pri takmer plne zatlačenej zadnej je predná citeľne do polovice. Verím, že pri prudkom brzdení to urobí svoje. Osobne bežne brzdím zadnou a pri koncovej rýchlosti do zastavenia dobrzdím prednou. Pokúšal som sa aj na normálnej ceste bez špiny zabrzdiť len zadnou naplno, no zadné koleso som do šmyku nedostal, nech jak som chcel...</p>
<p>Najviac si pochvaľujem svetlo. Pri chode motora sa automaticky zapne a neide ho vypnúť. Osobne to považujem za výhodu, pretože aj tak je to povinné a aspoň nikdy na to nezabudnem. Klasické stretávacie svieti na nočnú jazdu úplne dostatočne, pekne osvieti cestu a v kombinácii s pouličným osvetlením je viac než dostatočné. Mimo mesta zapínam diaľkové a môžem povedať, že v noci je porovnateľné so svetlom v aute a nasvieti dostatočnú trasu predomnou. Horšie je, že ako sledujem oprotiidúcich plechovkárov, majú všetko svetlo v tvári, nakoľko reflektor je na nad prednou maskou na riadidlách a teda vyššie položený. No aspoň si ma všimnú, že idem! Svetlom sa dá aj bliknúť a teda dať niekomu znamenie ak je to potrebné. Samotná žiarovka je klasická H4.</p>
<p>Smerovky fungujú na ľavú ruku, klasicky potiahnutím, keď ju chcete vypnúť, zatlačíte ovládač a teda sa nemusíte triafať na stred ako na iných scootoch. Predné smerovky sú umiestnené na maske a z boku ich nie je vidno. Zato zadné sú vidno aj zozadu aj z boku, takže to nahrádzajú. Navyše sú za elegantne priesvitnými plastmi a ich vnútro je tvarované, že na prvý pohľad, snáď aj druhý, vyzerajú ako LEDkové.
Palubná doska obsahuje všetko čo je potrebné, nič menej nič viac. Chýbajú mi dva prvky, čo si poviem, že za tie prachy som to mohol mať. Jedným je otáčkomer, druhým kontrolka rezervy, teda LEDka, čo by svietila, keď idem už len na rezervu. Nad palubovkou sú digitálne hodiny, čo som najprv považoval za zbytočnosť, ale rýchlo som si na ne zvykol. Žiadne stopky či takéto vymoženosti však nečakaj. Všetky „budíky“ sú analógové. Zvláštnosťou je, že „teplomer“ sa hýbe klasicky zľava do prava, no stav paliva ukazuje opačne, teda plná je úplne v ľavo, prázdna, úplne v pravo. Výhodné, aj nevýhodné je, že palivomer klesne na nulu, no v nádrži je ešte zo dva litre, teda 50km úúúúpne bezpečne odídeš. Zistil som to tak, že ručička ľahnutá a do 8,5L nárže som dotankoval len 6 litrov po hrdlo. Aspoň ma nenechá, no lepšiu presnosť by som ocenil.
Keď ťa zaujal prvok medzi tachometrom a hodinami z označením F1, nečakaj zázrak – keď otočíš kľúčikom do polohy ON, prebehne vstrekovanie a vtedy to svieti. Počas cesty ani neblikne. Proste imidžofka...</p>

<p>Zrýchlenie je do 60km/h okamžité, potom motor mierne zaváha a ide troška pomalšie do 70km/h. Nie je to tragédia, otázka sekundy.. Následne zrýchlenie zo 80 na 100 km/h je plynulé a na 100vku sa dá bez problémov dostať a dlhodobo držať. Maximálka na rovinke bez vetra je cca 120-130km/h čo si myslím, že na malých kolesách a slovenských cestách je akurát dosť. Do kopca ťahá fajn, pokiaľ ideš 80, musíš troška pri stúpaní pootočiť plyn viac, aby si nespomalil, pokiaľ na kopci skúšaš pridať, ide to, no pomalšie, ale na 100vku bez väčších problémov.
Nakoľko je úzkej konštrukcie a zrkadlá nevytŕčajú, bez problémov sa dá predbiehať či blázniť sa v zápche. Tie zrkadlá mohli byť troška dlhšie alebo vyššie, pokiaľ ich vytočím na maximum, stále si vidím ruku. No sila zvyku a ide to v pohode, takže ich nehodnotím zle. Zas komu sa nepáčia, nie je to veľká montáž ani investícia dať tam iné. Osobne zatiaľ o tom neuvažujem.
Ovládanie aj vďaka vysokému posedu je perfektné, aj pri vyšších rýchlostiach pekne sedí na ceste a v zákrutách zbytočne nepláva – proste spolupracuje s jazdcom dôsledne. Celková kombinácia kolies a ich rozmerov, posedu a ťažiska je dobrá.
Miesta na sedenie je dosť, kreslovito rezané sedadlo jazdca je pohodlné a dostatočne veľké. Aj miesta pre nohy je dosť. Spolujazdcovi ostáva tiež dostatok miesta, navyše je dobre riešené zadné madlo, nakoľko je vedené z boku a teda sa tam môže dobre držať. Prijal by som možnosť natiahnutia nohy na dlhšej trase, alebo akúsi opierku na nohy vyššie, ako ma Yuki Space či Hawk.</p>

== Výbava ==

<p>Na skútri je z výbavy asi najdôležitejší úložný priestor. Pretože ho používam ako dopravný prostriedok, potrebujem si do prace zobrať nejaké drobnosti, pripadne nákup v meste niekam odložiť. A to teraz nehovorím o veľkom nákupe v Tescu, keď vynesieš 4 igelitky plne žrádla. Proste pod sedadlo vlezie integrala s rukavicami, kuklou či ladviňákom. Na všetko ostatné slúži zadný kufrík, ktorého veľkosť si zvolíš podľa svojich požiadaviek. 30L je ideálny na druhu prilbu a drobnosti, 35ka fajn, pokiaľ plánuješ aj dačo iné nabaliť. Väčší by už ovplyvnil jazdné vlastnosti.
Miesto pod riadidlami je asi tak na dve veci. Proste je to plne nevyužiteľne, mobil tam asi nik nedáva a doklady tiež nie. Totiž je predelený na dve časti, pričom v pravej sú poistky a do ľavej už veľa nevojde. Rozmermi netuším, ale dáš tam tak balík cigariet, alebo kľúče, nič viac.
Ako doplnok by som si vedel predstaviť teda väčšiu schránku pod riadidlami, aspoň na lekárničku, prípadne umiestnenie nádrže z podsedadlového priestoru dakam pod nohy, čím by bol úložný priestor o veľa väčší.
Potešila by aj 12V zásuvka pre zapaľovač, čelné plexisklo či možnosť spustenia 4roch smeroviek naraz. Sú to detaily, no predsa. Z estetického hľadiska ma hnevá „lacné“ spracovanie gripov, samotný výfuk je čierny a je na ňom len ochranný kryt, ktorý je strieborný, no nie chrómovaný. Páčil by sa i celokrytový chrómovaný, aby sa dal krásne vyblýskať. No proste od Hondy čaká človek viac!</p>

== Záver ==

<p>Ako spokojný majiteľ som vymenoval viacero plusov aj mínusov pre tento model od Hondy. Vyberal som dlho a bol to malý pôrod a teraz už viem, že som vybral dobre. Najazdených mám vyše 5000km za 4 mesiace a musím uznať, že nieže ma nenechal v štichu, ale ani nezaváhal pri rôznych výletoch. Verím, že sa v takejto kondícii bude držať aj naďalej a slúžiť svojmu účelu. A keď raz doslúži, pozriem sa po niečom väčšom – ale pravdepodobne na motorku s radením nepresedlám a ostanem pri skútri.. Aj keď kone na jogurte lákajú, naháč je pohodlný a cestné enduro univerzálne... No ešte to zvážim...</p>

<p>PS: ako vidíš, nie som ako niektorý jazdci, čo vychvália ten svoj do neba. Napísal som aj množstvo záporných vecí, čo za 5000 km mi prišli na um, a množstvo kladných, ktoré si pochvaľujem. Proste snažil som sa napísať realitu, nie chválospevy.... Ak máš ľubovoľnú otázku, polož ju v diskusii ku článku, prípadne formou kontaktu na mňa, rád odpoviem.</p>


EDIT: zacal som to pisat asi 6 februara, az teraz som mal v praci cas dokoncit
Naposledy upravil/-a kukolarik v Po Máj 28, 2007 9:34 pm, upravené celkom 1 krát.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Jostobb
motorkár
motorkár
Príspevky: 1563
Dátum registrácie: Pi Okt 13, 2006 7:01 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: B.Bystrica
Kontaktovať užívateľa:

#2 Príspevok od užívateľa Jostobb » Po Máj 28, 2007 8:28 pm

Inak aj v májovom svete motocyklov bol :) a bolo tam aj veľa scootov a aj popísané ako to všetko funguje :wink:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
owwidius
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 594
Dátum registrácie: Po Jún 05, 2006 11:55 pm
Skúter: Suzuki V-Strom 650 ABS 2007
Bydlisko: Bratislava - Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

#3 Príspevok od užívateľa owwidius » Po Máj 28, 2007 8:35 pm

jedine, ze si zabudol spomenut ze cierne PS je krajsie hihihihi :D :wink:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jeffo
skútrista
skútrista
Príspevky: 257
Dátum registrácie: Ne Máj 07, 2006 9:47 pm
Skúter: Honda PCX 150
Bydlisko: Martin

#4 Príspevok od užívateľa jeffo » Po Máj 28, 2007 9:16 pm

...pekna recenzia fakt... a mas velku pravdu v tom ze nie kazdy napise o svojom skutry klady aj zapory... ale predsa mam jednu otazku...mozes sem hodit foto toho tvojho ulozneho priestoru pod riadidlami co si spominal..kedze moj skuter je mladsi brat od tvojho a ja tam mam teda miesta dost...raz sm bol kupovat cigarety po kartonoch a zmestilo sa tam tusim kolo 25-30 krabiciek "20"cigariet roznych druhov...

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: Honda PS125i – Vzhľad starca, výkon mladíka

#5 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Po Máj 28, 2007 9:19 pm

kukolarik napísal:Smerovky fungujú na ľavú ruku, klasicky potiahnutím, keď ju chcete vypnúť, zatlačíte ovládač a teda sa nemusíte triafať na stred ako na iných scootoch.
Neviem, ako je to u inych znaciek, ale u Kyveja sa smerovky vypinaju tlacidlom na prepinaci, nikam do stredu sa netreba triafat... :wink:
Inac clanok je to pekny, aj ked s obcasnymi chybami (ciarky a ypsilony). A som zvedavy na reakciu jedneho z nas... :D
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#6 Príspevok od užívateľa kukolarik » Po Máj 28, 2007 9:21 pm

jeffo napísal:...pekna recenzia fakt... a mas velku pravdu v tom ze nie kazdy napise o svojom skutry klady aj zapory... ale predsa mam jednu otazku...mozes sem hodit foto toho tvojho ulozneho priestoru pod riadidlami co si spominal..kedze moj skuter je mladsi brat od tvojho a ja tam mam teda miesta dost...raz sm bol kupovat cigarety po kartonoch a zmestilo sa tam tusim kolo 25-30 krabiciek "20"cigariet roznych druhov...
Obrázok
podpis som si este nenastavil

scrat

#7 Príspevok od užívateľa scrat » Po Máj 28, 2007 9:21 pm

Po kolko sa chodí na garančku a hlavne kolko stojí? Pýtam sa preto lebo mal som nejedneho japonca a viem, že ich politika je nízka zriadovacia cena ale potom to dobehnu na cenách za servis :?:

Užívateľov profilový obrázok
jeffo
skútrista
skútrista
Príspevky: 257
Dátum registrácie: Ne Máj 07, 2006 9:47 pm
Skúter: Honda PCX 150
Bydlisko: Martin

#8 Príspevok od užívateľa jeffo » Po Máj 28, 2007 9:24 pm

kukolarik napísal:
jeffo napísal:...pekna recenzia fakt... a mas velku pravdu v tom ze nie kazdy napise o svojom skutry klady aj zapory... ale predsa mam jednu otazku...mozes sem hodit foto toho tvojho ulozneho priestoru pod riadidlami co si spominal..kedze moj skuter je mladsi brat od tvojho a ja tam mam teda miesta dost...raz sm bol kupovat cigarety po kartonoch a zmestilo sa tam tusim kolo 25-30 krabiciek "20"cigariet roznych druhov...
Obrázok
jhaaaaaaj ty to mas uzamykatelne ... tak to je o inom, ja to nemozem zamknut ale je tam priestoru fakt na vela veci...minule sm tam napchal rukavice, ladvinak, kuklu, buff a vlozku z bundy:-D

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#9 Príspevok od užívateľa kukolarik » Po Máj 28, 2007 9:31 pm

scrat napísal:Po kolko sa chodí na garančku a hlavne kolko stojí? Pýtam sa preto lebo mal som nejedneho japonca a viem, že ich politika je nízka zriadovacia cena ale potom to dobehnu na cenách za servis :?:
prvy zadarmo, po 1000, len olej 400sk

druha garancka vymena oleja, komplet kontrola, odvzdusnenie klukovej, nastavenie ventilov. Komplet 1900

gaancka kazdych 4000

co mam zistene, vzduchovy stoji cca 300sk
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#10 Príspevok od užívateľa kukolarik » Po Máj 28, 2007 9:32 pm

jeffo napísal: jhaaaaaaj ty to mas uzamykatelne ... tak to je o inom, ja to nemozem zamknut ale je tam priestoru fakt na vela veci...minule sm tam napchal rukavice, ladvinak, kuklu, buff a vlozku z bundy:-D
tu vidis, polovica rukavic... odhadujem to tak na 15 x 15 cm. Ako vravim, penazenka vleze, alebo kluce, alebo mobil... inak nic...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

Re: Honda PS125i – Vzhľad starca, výkon mladíka

#11 Príspevok od užívateľa kukolarik » Po Máj 28, 2007 9:33 pm

THeBaNDiT napísal:
kukolarik napísal:Smerovky fungujú na ľavú ruku, klasicky potiahnutím, keď ju chcete vypnúť, zatlačíte ovládač a teda sa nemusíte triafať na stred ako na iných scootoch.
Neviem, ako je to u inych znaciek, ale u Kyveja sa smerovky vypinaju tlacidlom na prepinaci, nikam do stredu sa netreba triafat... :wink:
Inac clanok je to pekny, aj ked s obcasnymi chybami (ciarky a ypsilony). A som zvedavy na reakciu jedneho z nas... :D
napr sa mi zda ze na tajfune, ci piagio to malo tak ze pohnes do lava ide lava, do prava ide prava a ked nechas v strede, nic. Proste posuvne, ziadne zapadky a tak casto sa mi stalo, ze so prehodil na druhu nechtiac...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jeffo
skútrista
skútrista
Príspevky: 257
Dátum registrácie: Ne Máj 07, 2006 9:47 pm
Skúter: Honda PCX 150
Bydlisko: Martin

#12 Príspevok od užívateľa jeffo » Po Máj 28, 2007 9:37 pm

kukolarik napísal:
scrat napísal:Po kolko sa chodí na garančku a hlavne kolko stojí? Pýtam sa preto lebo mal som nejedneho japonca a viem, že ich politika je nízka zriadovacia cena ale potom to dobehnu na cenách za servis :?:
prvy zadarmo, po 1000, len olej 400sk

druha garancka vymena oleja, komplet kontrola, odvzdusnenie klukovej, nastavenie ventilov. Komplet 1900

gaancka kazdych 4000

co mam zistene, vzduchovy stoji cca 300sk

vravis ze kazdych 4000 km, cize zhruba po 1000,potom po 5000 potom po 9000 ja mam teraz 6100 a nejak som to vynechal ale urcite pojdem tuto sezonu...musim zohnat povoz lebo na nom tam asi nie

Užívateľov profilový obrázok
owwidius
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 594
Dátum registrácie: Po Jún 05, 2006 11:55 pm
Skúter: Suzuki V-Strom 650 ABS 2007
Bydlisko: Bratislava - Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

#13 Príspevok od užívateľa owwidius » Po Máj 28, 2007 10:03 pm

co to ty mas za scoot jeffo?

ja v tom mieste pod rajdami nosim vreckovky. a zamknute, ehm, neni vobec problem to odsklebit, nic cenne by som tam nedaval.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
jeffo
skútrista
skútrista
Príspevky: 257
Dátum registrácie: Ne Máj 07, 2006 9:47 pm
Skúter: Honda PCX 150
Bydlisko: Martin

#14 Príspevok od užívateľa jeffo » Po Máj 28, 2007 10:10 pm

owwidius napísal:co to ty mas za scoot jeffo?

ja v tom mieste pod rajdami nosim vreckovky. a zamknute, ehm, neni vobec problem to odsklebit, nic cenne by som tam nedaval.
Hondicku SFX 50ku, bohovo staci ale tak nenadaval by som keby som mal kludne aj 125...ale dobre staci...sak kukni http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopic.php?t=2023 ten cierny maly vedla tomask-a

to kukolarik... kukni v tej istej teme predposlednu fotku na ten ulozny...

Užívateľov profilový obrázok
viper
motorkár
motorkár
Príspevky: 1035
Dátum registrácie: So Júl 08, 2006 7:59 pm
Skúter: Kawasaki Versys 2009
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

#15 Príspevok od užívateľa viper » Po Máj 28, 2007 10:11 pm

Vyborny clanok.Co sa tyka drobnosti ako palivomer tiez mi vadi,ze neukazuje presne.To bude asi standardny problem skutrov tak isto ako
"presne" ukazovanie rychlosti.
Ako ti taha motor,ked idete dvaja?
Kawasaki Versys Touring Edition
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#16 Príspevok od užívateľa kukolarik » Po Máj 28, 2007 10:16 pm

jeffo napísal: vravis ze kazdych 4000 km, cize zhruba po 1000,potom po 5000 potom po 9000 ja mam teraz 6100 a nejak som to vynechal ale urcite pojdem tuto sezonu...musim zohnat povoz lebo na nom tam asi nie
jefo, prva je po zabehu a kazda dalsia po 4 , teda 1,4,8,12,16...

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#17 Príspevok od užívateľa kukolarik » Po Máj 28, 2007 10:18 pm

viper napísal:Vyborny clanok.Co sa tyka drobnosti ako palivomer tiez mi vadi,ze neukazuje presne.To bude asi standardny problem skutrov tak isto ako
"presne" ukazovanie rychlosti.
Ako ti taha motor,ked idete dvaja?
celkom slusne, uprimne povedane, 90% chodime dvaja, sak Iwo vie, proste denne do prace, mam to aj cez kopec, kramare...
Ide maximalka okolo 110-120, normalna jazda cca 90 po meste...
Nie je az tak pruzny, dlhsie mu trva akceleracia, ale da sa, o kufrik opre...
No a celkova stabilita, sak ked niekoho beres, vies... sam si, tak je to zivsie a aj viac riskujem ako s priatelkou
podpis som si este nenastavil

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

Re: Honda PS125i – Vzhľad starca, výkon mladíka

#18 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Ut Máj 29, 2007 9:50 am

kukolarik napísal:napr sa mi zda ze na tajfune, ci piagio to malo tak ze pohnes do lava ide lava, do prava ide prava a ked nechas v strede, nic. Proste posuvne, ziadne zapadky a tak casto sa mi stalo, ze so prehodil na druhu nechtiac...
Štandartne to funguje tak, že prepínač zatlačíš dnu a z oboch smerov sa to vždy vynuluje na stred. Ja už mám po meste taký "tik" ze v pravidelných intervaloch zatlačím prepínač smeroviek, či som ich náhodou nezabudol vypnuť. Predsa len sa nevypínajú samé ako v aute. :lol:
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

Re: Honda PS125i – Vzhľad starca, výkon mladíka

#19 Príspevok od užívateľa kukolarik » Ut Máj 29, 2007 12:14 pm

Bacil-BA napísal:Štandartne to funguje tak, že prepínač zatlačíš dnu a z oboch smerov sa to vždy vynuluje na stred. Ja už mám po meste taký "tik" ze v pravidelných intervaloch zatlačím prepínač smeroviek, či som ich náhodou nezabudol vypnuť. Predsa len sa nevypínajú samé ako v aute. :lol:
ci veris ci nie, pred par dnami som si vsimol, ze aj ja nejak omakavam ten gombik a podvedome ho raz zacas potlacim, ci fakt neblikam... je to jednoduchsie ako pohlad, lebo riskujem buracku pre nepozornost...
Vlady takyto problem nema, jemu to cvaka tak nahlas, ze ani hudbu nepotrebuje... Povedzme, ze jazdi do rytmu!
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#20 Príspevok od užívateľa kukolarik » Ut Máj 29, 2007 12:29 pm

Ze sluzobne scooty?

Obrázok

Pekna foto
Obrázok

Tento je na predaj v IT bazare
Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#21 Príspevok od užívateľa dr.snake » Ut Máj 29, 2007 12:31 pm

ten designe toho vrchu..svetla je fakt na prd..... tym cely skuter
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
duky5
motorkár
motorkár
Príspevky: 3304
Dátum registrácie: Št Sep 21, 2006 3:20 pm
Skúter: Gilera Nexus 500 mk2
Bydlisko: Bratislava

#22 Príspevok od užívateľa duky5 » Ut Máj 29, 2007 1:10 pm

pekny sikovny skuter, trochu zamrzia tie drobnosti. uz viem preco si zalozil temu, kam si davate osobne veci :)
najvacsiu vyhodu skutru oproti motorke vidim v podsedlom odkladacom priestore + variator, to sa oceni v mestskych zapchach...

Bacil-BA
motorkár
motorkár
Príspevky: 1835
Dátum registrácie: So Jan 28, 2006 12:59 am
Skúter: Už zasa žiadny
Bydlisko: BA- Ružinov, Hotel Bratislava

#23 Príspevok od užívateľa Bacil-BA » Ut Máj 29, 2007 5:30 pm

Tá biela verzia ocapkaná nálepkami je z nich najlepšia... :wink:
Ešte sedlo z bielej kože a je bombové... 8)
Tak už zasa nič.

Užívateľov profilový obrázok
owwidius
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 594
Dátum registrácie: Po Jún 05, 2006 11:55 pm
Skúter: Suzuki V-Strom 650 ABS 2007
Bydlisko: Bratislava - Petrzalka
Kontaktovať užívateľa:

#24 Príspevok od užívateľa owwidius » Ut Máj 29, 2007 10:00 pm

:shock: cool, pekne to biele PS. inak niekto raz dobre poznamenal ze PSko vyzera jak E.T., take nizke, velke brucho, a divna hlava :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
kukolarik
moderátor
moderátor
Príspevky: 2142
Dátum registrácie: St Feb 07, 2007 7:11 pm
Skúter: nemam moto
Bydlisko: BA-Dubravka, 48°19'04.10"N 17°03'50.10"E
Kontaktovať užívateľa:

#25 Príspevok od užívateľa kukolarik » Št Máj 31, 2007 7:03 am

mPershing napísal:To som bol ja, ked sa kuko opytal, ze ktore skutre su rovnake...

Kuko (fakt bez urazky) ma asi 'hondipovsky komplex' :lol:
ja sa neurazam, len by ma zaujimalo, z coho usudzujes...
podpis som si este nenastavil

Zamknuté

Návrat na "Články a recenzie"