Test: KYMCO Xciting 500
Moderátor: Moderators
- Tao
- v podmienke
- Príspevky: 403
- Dátum registrácie: Ut Júl 24, 2007 3:52 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Slov. Lupca
- Kontaktovať užívateľa:
Tak v piatok som bol konecne po Scoot. Vyplatil som ho, zobral papiere kupil som si hned aj bundu, rukavice, prilbu a povinnu vybavu ako ziarovky lekarnicku atd. Vedel som ze ma Scoot okolo 190kg ale necakal som ze to bude az take tazke hovado takze som ho skoro pustil na zem uz pri prvom sundani z hlavneho stojana ale podarilo sa mi to ustat. Prve metre som siel ako pokakany kedze na moto som sedel akurat tak v autoskole 9rokov dozadu takze som sa rozhodol ist najkratsou cestou (z BB -> 11km -> SL) rovno domov a nesaskovat po meste. Technicak este nemam (bude az zaciatkom tyzdna) takze na DI som nemohol ist.
Po ceste som zistil ze neukazuje rychlost ani prejdene km tak som sa na to skusil pozriet.
Na prednom kole som nasiel nieco, co som si myslel ze urcite bude senzor ale zdalo sa mi ze je dost daleko od kotuca na kolese
tak som to rozobral a zistil ze by to stacilo posunut v zavite kedze je to riesene formou skrutky akurat ze tam bola este aretacna srauba
a nie jedna ale hned dve (rovnaka aj z druhej strany)
najhorsie vsak bolo to ze obidve su na imbusak ale na mini imbusak, nemal som po ruke subler ale 1,2skrutkovac bol malo a 1,8 uz vela takze to mohlo byt tak 1,5+- imbusak a kedze naozaj niesom hodinar tak som si musel imbusak spravit v domacich podmienkach co sa podarilo a po par nadavkach uz Tachac funguje.
Scoot je pekny, velky, pohodlny, motoricky taha celkom slusne, samozrejme ho zabieham takze maximalku este nepoznam, akceleracia je fajn zo zaciatku mi akosi lietala hlava dozadu ked som pridaval (asi tazka prilba )
Zrkadla su na riadidlach nie na kapote, svoj ucel plnia dobre, esteticky to neni az tak hrozne ale tie na kapote su urcite krajsie aj ked v nich zase zle vidno. Akurat som musel doma podotahovat srauby pretoze mi zrkadla v napore vzduchu otocilo po dlzke scootra
Zadne tlmice maju 5poloh, su prednastavene na trojke ale musel som ich zmenit na 1 aby to reagovalo aj na moju musaciu vahu.
Hned mam aj otazku na brzdove kotuce, je jasne ze sa musia tiez zabehnut ale maju byt tak natesno aj pri nestlacenej brzdovej packe ze pocut ako sa odieraju a koleso tiez ide potocit pomerne ztuha? Nie je to az take zle pretoze ked som to kontroloval po jazde tak neboli vobec prehriate ale predsa sa racej spitam.
Po ceste som zistil ze neukazuje rychlost ani prejdene km tak som sa na to skusil pozriet.
Na prednom kole som nasiel nieco, co som si myslel ze urcite bude senzor ale zdalo sa mi ze je dost daleko od kotuca na kolese
tak som to rozobral a zistil ze by to stacilo posunut v zavite kedze je to riesene formou skrutky akurat ze tam bola este aretacna srauba
a nie jedna ale hned dve (rovnaka aj z druhej strany)
najhorsie vsak bolo to ze obidve su na imbusak ale na mini imbusak, nemal som po ruke subler ale 1,2skrutkovac bol malo a 1,8 uz vela takze to mohlo byt tak 1,5+- imbusak a kedze naozaj niesom hodinar tak som si musel imbusak spravit v domacich podmienkach co sa podarilo a po par nadavkach uz Tachac funguje.
Scoot je pekny, velky, pohodlny, motoricky taha celkom slusne, samozrejme ho zabieham takze maximalku este nepoznam, akceleracia je fajn zo zaciatku mi akosi lietala hlava dozadu ked som pridaval (asi tazka prilba )
Zrkadla su na riadidlach nie na kapote, svoj ucel plnia dobre, esteticky to neni az tak hrozne ale tie na kapote su urcite krajsie aj ked v nich zase zle vidno. Akurat som musel doma podotahovat srauby pretoze mi zrkadla v napore vzduchu otocilo po dlzke scootra
Zadne tlmice maju 5poloh, su prednastavene na trojke ale musel som ich zmenit na 1 aby to reagovalo aj na moju musaciu vahu.
Hned mam aj otazku na brzdove kotuce, je jasne ze sa musia tiez zabehnut ale maju byt tak natesno aj pri nestlacenej brzdovej packe ze pocut ako sa odieraju a koleso tiez ide potocit pomerne ztuha? Nie je to az take zle pretoze ked som to kontroloval po jazde tak neboli vobec prehriate ale predsa sa racej spitam.
podpis som si este nenastavil
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
blahoželám k NEW scootu...a ohladom toho tachosnímača aj BOBO písal že mu to blblo a neukazovalo a musel to dať bližšie k tomu kotúču.... a to že si mal povolené zrkadlá je len vizitka predajcu ale čo už ..asi predáva každý deň desiatky new scootrov a nemá sa čas poriadne všetko skontrolovať Takže vitaj medzi Kymkáčmi.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Bobo
- st. skútrista
- Príspevky: 573
- Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
- Skúter: BMW R 1200 RT
- Bydlisko: MA (teda skôr okolie)
Tao,vitaj medzi nami!
Dlhšie som sa neozval, užíval som si trochu dovolenku. Ale k veci.
Presne to s tým tacháčom sa stalo aj mne. Je tam potrebná len minimálna medzera, inak ten snímač hlási blbosti alebo nič. Mne tiež mierne priliehali platničky na kotúče, ale časom sa to zabehlo a teraz je to OK. XC je celkovo dobrý skuter, tie skrutky a pod. sú ako píše Vlady vizitkou predajcu. Keby spravil poriadny predpredajný servis a kontrolu, iste by zistil, že neukazuje tacho. Ja mám na mojom už skoro 10000 km bez najmenšieho problému.
Dlhšie som sa neozval, užíval som si trochu dovolenku. Ale k veci.
Presne to s tým tacháčom sa stalo aj mne. Je tam potrebná len minimálna medzera, inak ten snímač hlási blbosti alebo nič. Mne tiež mierne priliehali platničky na kotúče, ale časom sa to zabehlo a teraz je to OK. XC je celkovo dobrý skuter, tie skrutky a pod. sú ako píše Vlady vizitkou predajcu. Keby spravil poriadny predpredajný servis a kontrolu, iste by zistil, že neukazuje tacho. Ja mám na mojom už skoro 10000 km bez najmenšieho problému.
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT
tak sa pripajam aj ja k vam ja mam xciting 250 uz rok,a slape ako hodinky nabehanych mam sice len necelych 4000km,ale inak uplna spokojnost,predtym som mal suzuki 550 gs,ta tiez slapala ako sa na suzuki patri,takze kymco, v zakrutach to sedi super,kvoli tvrdsiemu podvozku,trosku mi vadi vysoke sedlo,a vaha tiez mohla byt trosku nizsia,spotreba okolo 3,5-4l,zalezi aka ruka na plyne,maximalka ukazuje na budikoch nieco cez 135km/h,ale skutocne skresluje asi o 6-7km/h,meral som to s dvoma inymi motorkami,vyssych kubatur,chodim vacsinou solo bez ladvinky takze vykonnostne moze byt,tunning zatial na nej nemam
- Tao
- v podmienke
- Príspevky: 403
- Dátum registrácie: Ut Júl 24, 2007 3:52 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Slov. Lupca
- Kontaktovať užívateľa:
hej BOBO ako si upravil sanie?
Pocujte ako si to servisujete?
Po 1000km som bol v servise na garancku, dalsia garancka je pri 5000km to pojde tiez do servisu to je jasne (myslim udrzbu ktora je vedena a potvrdena predajcom v "Knihe udrzby a zaruk" kde mam vedene len: 1000, 5000, 10k, 15k) ale co ten pravidelny servis po 2000km co je podla manualu? Musim s tym tiez do servisu pokial je scoot v zaruke alebo to mozem spravit aj svojpomocne? Som technicky zdatny clovek a dake kladivo sa tiez najde
Teraz mam prehliadku "3000km" takze:
- motorovy a prevodovy olej vymenit zvladnem
- vzduchovy filter vymenit = zvladnem (ale treba objednat specialny kymco filter?? )
- skontrolovat volnobeh, brzdy, atd zvladnem
- vycistit cistiacu vlozku oleja, odvzdusnit prevodovku tiez zvladnem
- vola ventilov - tak toto sa uvidi az ked to bude rozobrate asi
Mam sa do toho pustit alebo to mam nechat na servis? (Ten Zubor servis neviem, neviem ale dako mu neverim, podla toho ako dodal ten scoot, uz spominany tachometer, povolene zrkadla, brzdove hadice - Bobo videl, atd. a mPershing ma tiez odtial scoot a tiez neni moc spokojny )
Pocujte ako si to servisujete?
Po 1000km som bol v servise na garancku, dalsia garancka je pri 5000km to pojde tiez do servisu to je jasne (myslim udrzbu ktora je vedena a potvrdena predajcom v "Knihe udrzby a zaruk" kde mam vedene len: 1000, 5000, 10k, 15k) ale co ten pravidelny servis po 2000km co je podla manualu? Musim s tym tiez do servisu pokial je scoot v zaruke alebo to mozem spravit aj svojpomocne? Som technicky zdatny clovek a dake kladivo sa tiez najde
Teraz mam prehliadku "3000km" takze:
- motorovy a prevodovy olej vymenit zvladnem
- vzduchovy filter vymenit = zvladnem (ale treba objednat specialny kymco filter?? )
- skontrolovat volnobeh, brzdy, atd zvladnem
- vycistit cistiacu vlozku oleja, odvzdusnit prevodovku tiez zvladnem
- vola ventilov - tak toto sa uvidi az ked to bude rozobrate asi
Mam sa do toho pustit alebo to mam nechat na servis? (Ten Zubor servis neviem, neviem ale dako mu neverim, podla toho ako dodal ten scoot, uz spominany tachometer, povolene zrkadla, brzdove hadice - Bobo videl, atd. a mPershing ma tiez odtial scoot a tiez neni moc spokojny )
podpis som si este nenastavil
- Bobo
- st. skútrista
- Príspevky: 573
- Dátum registrácie: Št Máj 03, 2007 2:29 pm
- Skúter: BMW R 1200 RT
- Bydlisko: MA (teda skôr okolie)
Prvý problém je, tento - je servisný interval 2 alebo 5 tis. km? V návode na obsluhu píšu 2 tis (pri tomto počte ti nabehne upozornenie na výmenu oleja), ale v servisnej knižke je písané 5 tis (čo ti povedia aj u predajcu) Koľko to teda vlastne je , aby ti uznali záruku? Filter vzduchu sa mení po 5 tis ak sa nemýlim. Neviem teda, prečo ho chceš meniť. Origo je za 850, náhrada sa nekoná. Ak áno, tak vyslovene musíš náhodne nájsť podobný rozmer, ktorý vsadíš do rámika, pokiaľ z neho vyrežeš lamely (niekde na fóre o tom píše Vlady). Čo sa týka odvzdušnenia prevodovky, tak to určite zvládneš, lebo tá je permanentne odvzdušnená tou hadičkou, ktorá ide zozadu do vzduchového filtra Olej v koncovom prevode doporučujem vymeniť svojpomocne (alebo po výmene v servise) pretože mne tam ide 0,23 l a v servise mi tam "narvali až 0,05l Menší problém môže byť vôľa ventilov, lebo vtedy musíš odmašliť polovičku skútra - viď foto.. Ináč vôľa je 0,1 pri studenom motore pre sanie aj výfuk a mne sa po odjazdení 6tis. km vôbec nepohla.Tao napísal:hej BOBO ako si upravil sanie?
Pocujte ako si to servisujete?
Po 1000km som bol v servise na garancku, dalsia garancka je pri 5000km to pojde tiez do servisu to je jasne (myslim udrzbu ktora je vedena a potvrdena predajcom v "Knihe udrzby a zaruk" kde mam vedene len: 1000, 5000, 10k, 15k) ale co ten pravidelny servis po 2000km co je podla manualu? Musim s tym tiez do servisu pokial je scoot v zaruke alebo to mozem spravit aj svojpomocne? Som technicky zdatny clovek a dake kladivo sa tiez najde
Teraz mam prehliadku "3000km" takze:
- motorovy a prevodovy olej vymenit zvladnem
- vzduchovy filter vymenit = zvladnem (ale treba objednat specialny kymco filter?? )
- skontrolovat volnobeh, brzdy, atd zvladnem
- vycistit cistiacu vlozku oleja, odvzdusnit prevodovku tiez zvladnem
- vola ventilov - tak toto sa uvidi az ked to bude rozobrate asi
Mam sa do toho pustit alebo to mam nechat na servis? (Ten Zubor servis neviem, neviem ale dako mu neverim, podla toho ako dodal ten scoot, uz spominany tachometer, povolene zrkadla, brzdove hadice - Bobo videl, atd. a mPershing ma tiez odtial scoot a tiez neni moc spokojny )
ale vzhľadom k cene náhradných dielov na XC to robím tak, že to dám každých 5tis. do servisu kvôli pečiatke v servisnej knižke a potom si to ešte doma skontrolujem a upravím
KYMCO XC 250, SUZUKI Burgman 650, BMW R 1200 RT
Ja to robim,tak ako bobo,akurat,ze som menil olej po 1000km,a hned aj ked som prekrocil 2000km,lebo sa mi rozsvietila kontrolka OIL SERVICE,tak som si myslel,ze je tam nejaky snimac vyskozity oleja,a ze je uz zly ,ale teraz,pojdem az na 5000km,mozno este aj tento rok,ked stihnem zrobit,ventily mi kontrolovali pri 1000km,a tak ako bobo pise bez zmeny,servisak mi to uz vravel vopred,ze je to zbytocne,ale kvoli zaruke to rozobral,jemu to je jedno on je plateny od hodiny,tiez vravel,ze ich uplne staci skontolovat raz za 8000-10000km,prevodovkovy olej som menil aj pri 3000km,a urobil som dobre ,lebo uz trebalo,akurat som nedal nove tesnenie,ale povodne(malo by sa menit aj tesnenie pod srubu),len mi chlapi povedzte o tom ovzdusneni.To je ta hadicka co my trci z pod sedadla?Nakonci ma taky cierny stupel?Co s nou?Inak tie intrvaly podla manualu,su prehnane,to vam v servise sami potvrdia,to je kvoli zaruke,CIM CASTEJSIE SERVISUJES=TYM MENSIE RIZIKO REKLAMACIE V ZARUKE.
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Sú to troška rozdielne stroje..Honda je 2valec a je väčšia a asi aj pohodlnejšia ako Kymco....Inak nová Aprilia Atlantic 500vka ma prekvapila cenou 179 000skk ak sa nemýlim.Ale zas ak to porovnám zo starším modelom tak bolo treba šetriť( v predu len jeden kotúč a tým pádom asi aj absencia dual systémua chýbajú vyklápacie stupačky pre spolujazdca) ...len ako to je s ND??? lebo nemajú dobrú povesť ide to cez PRAHU tuším....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
- Firenze
- st. kolobežkár
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: So Máj 10, 2008 9:16 pm
- Skúter: Suzuki Burgman AN650 Executive K9
- Bydlisko: BA - Petrzalka
- Kontaktovať užívateľa:
Tak teda asi radsej tu Hondu??? Citam recenziu a je to vazne ze spicka. U Kymca mi podla tej recenzie vadi ten hlavny stojan ktory sa sem tam skre o cestu alebo v zakrutach. To sa mi nepaci teraz mam cinu a skrem ho vsade kde sa da. Tak som ho zdemontoval ale neodporuca sa ho mat zasa stale postaveny na bocnom stojane. Tak , ze kymco asi nie. Mam 100kil a este ked na to posadim moju priatelku tak nechcem aby zamnou lietali iskry z hlavneho stojana. Sice Honda je drahsie o 70 litrov ale to nehra nejaku velku ulohu 70 hore alebo dole. Radsej kvalitu.
podpis som si este nenastavil