AC alebo LC

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#51 Príspevok od užívateľa dr.snake » Št Dec 20, 2007 8:44 pm

alcatelko napísal:AC...ma ovela vyssie emisie NOx,nizsi vykon (plytvanie palivom),zohreje sa to rovnako rychlo ako LC s termostatom,je to nachylne na prehrievanie,atd atd...preco sa uz AC auta nerobia?
aaaa...ktory lepsi stroj jak V3S-ka?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#52 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Dec 20, 2007 8:45 pm

skoda reci...mas pravdu v AC je buducnost...pockaj na euro 4 a 5...2t uz nebudu a 4t len lc...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#53 Príspevok od užívateľa dr.snake » Št Dec 20, 2007 8:47 pm

alcatelko napísal:skoda reci...mas pravdu v AC je buducnost...pockaj na euro 4 a 5...2t uz nebudu a 4t len lc...
ale stare nezakazu..tie doziju normalne ne?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#54 Príspevok od užívateľa dr.snake » Št Dec 20, 2007 8:59 pm

az robit zacnu cinania 4T vodou chladeny ta az potom bude paseka,,,,,plno vody bude v tesku pod skutrami....budes chodit v gumakoch na nakup :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#55 Príspevok od užívateľa theruck » Št Dec 20, 2007 9:24 pm

dr.snake: to by taky odbornik jak si ty nemal hovorit taketo veci. hanbi sa

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#56 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Dec 21, 2007 5:50 pm

No šak a kolko bude vytopených garáží a pivníc...všade samá voda z čínskych scootrov ... :D
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#57 Príspevok od užívateľa dr.snake » Pi Dec 21, 2007 6:16 pm

VLADY napísal:No šak a kolko bude vytopených garáží a pivníc...všade samá voda z čínskych scootrov ... :D
a este ked kymkaci zacnu tiect ...ta bude konec sveta :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
rspeed
motorkár
motorkár
Príspevky: 1643
Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
Bydlisko: Čaňa

#58 Príspevok od užívateľa rspeed » Pi Dec 21, 2007 9:06 pm

... a je tu cinska potopa .... :lol:

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#59 Príspevok od užívateľa jean » Po Dec 24, 2007 10:54 am

Ja klasicky OT: Alci tatra spĺňa EURO4 s AC a mechanickým radovým čerpadlom :). Ďalší extrém (ako u mňa vždy) na sibíri okrem AC nič nenaštartuje cez zimu. Takže pre niektoré prípady to je nenahraditeľné. Ja najbližšie chcem LC 250 ccm :love7:
podpis som si este nenastavil

mitocico

#60 Príspevok od užívateľa mitocico » So Dec 29, 2007 10:28 pm

no nieze by som sa tomu nejako brutalne dobre rozumel ale podla mojho nazoru je lepsie LC...nezahreje sa tak rychlo a ide dobre do kopca a skontrolovat kvapalinu v chladici neje nejaka velka robota

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#61 Príspevok od užívateľa aumirek » So Dec 29, 2007 10:37 pm

no jinak jak tu někdo tvrdil že vzduch má problém v horku tak při prujezdu saharou měli daleko větší problém s chlazením vodou chlazené motory a i takovej moped stadion ji projel ale tvrdím nic není lepší záleží na čem kde a pro co je to určeno a každé má své opodstatněni ale říct že jediná výhoda vzduchu je cena napovídá že dotyčnej moc přehled nemá

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#62 Príspevok od užívateľa dr.snake » So Dec 29, 2007 10:57 pm

sak furt vam tu pripominam V3S-ku....videl uz dakto prehriatu ?
podpis som si este nenastavil

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#63 Príspevok od užívateľa aumirek » So Dec 29, 2007 10:59 pm

já když ji praskl řemen teda oba 2

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#64 Príspevok od užívateľa theruck » Ne Dec 30, 2007 1:21 am

aumirek napísal:no jinak jak tu někdo tvrdil že vzduch má problém v horku tak při prujezdu saharou měli daleko větší problém s chlazením vodou chlazené motory a i takovej moped stadion ji projel ale tvrdím nic není lepší záleží na čem kde a pro co je to určeno a každé má své opodstatněni ale říct že jediná výhoda vzduchu je cena napovídá že dotyčnej moc přehled nemá
tak vyrob vzduchom chladeny a vodou chladeny motor s rovnakym vykonom a uvidis ktory vydrzi dlhsie a uvidis ktory ta vyjde drahsie a mozno potom to uz aj ty pochopis

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#65 Príspevok od užívateľa aumirek » Ne Dec 30, 2007 10:28 am

theruck napísal:
aumirek napísal:no jinak jak tu někdo tvrdil že vzduch má problém v horku tak při prujezdu saharou měli daleko větší problém s chlazením vodou chlazené motory a i takovej moped stadion ji projel ale tvrdím nic není lepší záleží na čem kde a pro co je to určeno a každé má své opodstatněni ale říct že jediná výhoda vzduchu je cena napovídá že dotyčnej moc přehled nemá
tak vyrob vzduchom chladeny a vodou chladeny motor s rovnakym vykonom a uvidis ktory vydrzi dlhsie a uvidis ktory ta vyjde drahsie a mozno potom to uz aj ty pochopis
já to chápu a kdo nechce ten nepochopí a bude jak na kolovrátku tvrdit že není duvod pro vzduch a nenajde se případ že je to lepší řešeni jak voda

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#66 Príspevok od užívateľa dr.snake » Ne Dec 30, 2007 12:13 pm

theruck napísal:
aumirek napísal:no jinak jak tu někdo tvrdil že vzduch má problém v horku tak při prujezdu saharou měli daleko větší problém s chlazením vodou chlazené motory a i takovej moped stadion ji projel ale tvrdím nic není lepší záleží na čem kde a pro co je to určeno a každé má své opodstatněni ale říct že jediná výhoda vzduchu je cena napovídá že dotyčnej moc přehled nemá
tak vyrob vzduchom chladeny a vodou chladeny motor s rovnakym vykonom a uvidis ktory vydrzi dlhsie a uvidis ktory ta vyjde drahsie a mozno potom to uz aj ty pochopis
dakomu staci nizsi vykon,nevadi zvysena hlucnost atd
moj neos je taka mala vetrieska :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#67 Príspevok od užívateľa theruck » Ne Dec 30, 2007 12:30 pm

aumirek napísal:
theruck napísal: tak vyrob vzduchom chladeny a vodou chladeny motor s rovnakym vykonom a uvidis ktory vydrzi dlhsie a uvidis ktory ta vyjde drahsie a mozno potom to uz aj ty pochopis
já to chápu a kdo nechce ten nepochopí a bude jak na kolovrátku tvrdit že není duvod pro vzduch a nenajde se případ že je to lepší řešeni jak voda
kolovratek si ty. furt meles svoju pesnicku a ten isty argument pouzivas v kazdej nadhodenej teme a ked uz nevis co povedat tak zacnes mlet o odbornikoch a neodbornikoch ale budes sa tvarit ze ty to chapes a ze tomu rozumis. tak ked tomu rozumis tak mi vysvetli preco by sa vyrabaju vodou chladene motory ked tie vzduchove su podla teba rovnako dobre? no asi prave preto lebo tie vzduchom chladene sa im rovnaju iba v urcitych situaciach takze vodou chladene su asi univerzalnejsie. nepoznam pripad na skutroch kedy je AC motor lepsi od LC ale kludne si odmontuje chladic z auta na zimu lebo nebudes musiet dolievat vodu, nezamrzne ti a uchladi sa ti to v pohode. v lete ked bude 35 stupnov tak si namontuj zase chladic naspat

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#68 Príspevok od užívateľa dr.snake » Ne Dec 30, 2007 12:39 pm

darmo..LC je lepsie ucinejsie menej hlucne mensia spotreba
ale aj tak do mesta a po dzedzine na vlacenie 60-kov je najlepsi NEOS AC :D
2.5litra a ziadna udrzba :D a nejde rychlo takze mozes chodit aj zhuleny a mas vtedy pocit ze ides na 1000-ke....najlacnejsi tuning :D
za nim nasleduje uz len babeta a bicykel ale na tom treba tahat :D
podpis som si este nenastavil

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#69 Príspevok od užívateľa aumirek » Ne Dec 30, 2007 12:42 pm

theruck tak řeknu ti to jinak nikdá jsem netvrdil že vzduch je lepší jen že každé má své výhody a nevýhody uznám že někdo preferuje to a druhej ono.A odpověd co je lepší nemuže bejt tak jako když se zeptáš je li lepší 2 nebo 4 takt.Za komoušu jsi si mohl koupit jen babetu a možná vybrat barvu.Ted máž možnost stovky modelu at vzduch nebo voda.A přesto i tu z fora jsou majitelé pul na pul možná více vzduch.To chceš všem namluvit že jsou hlupáci když koupili vzduch a né vodu i přes tvuj odbornej názor.Věřím že i tu jsou lidé kteří uznaj že oba systémy maj své plus i mínus a jen snad 2 možná 3 budou tvrdit že vzduch nemá jedinou výhodu a je to blbost

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#70 Príspevok od užívateľa dr.snake » Ne Dec 30, 2007 12:46 pm

vela ludi kupuje podla fin. moznosti..ne co chce a co je momentalne k mani....
ja by som chcel 125ccm LC 4T...ale nic neni v dovrej cene
tak mam 50ccm AC 2T..v dobrej cene :D
ale mozno bude casom AC 4T 125ccm NEOS v dobrej cene :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

#71 Príspevok od užívateľa theruck » Ne Dec 30, 2007 12:50 pm

ved vyhoda vzduchu tu bola spomenuta hned na prvej strane - nemusis dolievat a sledovat vodu a cena. a ty si meles furt svoju pesnicku... nikdo nehovori ze ti co maju vzduch kupili blbost. ty to zase beres strasne filozoficky a aplikujes to na seba/na to co si kupil ty. preco sa ta debata nezvrhla smerom "ti co maju lc motory kupili zle lebo su drahe" ? lebo o tom neni debata. debata je o tom ze ci je lepsi AC motor alebo LC motor. vysledok je ze LC motor prinasa vela + oproti AC co je vlastne aj dovod jeho vzniku ale skoro ako kazda nova technologia je drahsi. nevim co stale musis k tomu este pisat jake blbosti okolo ze zalezi od toho alebo onoho. ne nezalezi je to tak a aj ked si ty kupis AC skuter neznamena to ze AC je lepsi pre teba ale znamena to to ze ti to staci a vyhovuje. nema to nic s tym ci je ten motor lepsi takze si svoje subjektivne pocity strc za klobuk a ked nemas k tomu technicky co napisat tak nepis

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#72 Príspevok od užívateľa aumirek » Ne Dec 30, 2007 1:14 pm

tak jo nechme toho souhlasím ty a Klaus máte VŽDY pravdu a místo klause si mužeš dosadit vašeho nechci nikoho urazit

Užívateľov profilový obrázok
jean
motorkár
motorkár
Príspevky: 1294
Dátum registrácie: So Júl 14, 2007 9:29 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Cabaj

#73 Príspevok od užívateľa jean » Ne Dec 30, 2007 5:51 pm

ja by som navrhol to zamknúť alebo rovno vymazať, už to začína byť večné jak debata o čínskych strojoch :roll:, pri skútroch je LC lepšie a dosť, inde to už byť pravda nemusí, k tomu výkonu a životnosti už len toľko, že porsche 959 bolo chladené vzduchom a vyhralo 24h Le Mans, opakovane.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
dr.snake
motorkár
motorkár
Príspevky: 3092
Dátum registrácie: Pi Jan 27, 2006 11:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: KE
Kontaktovať užívateľa:

#74 Príspevok od užívateľa dr.snake » Ne Dec 30, 2007 7:42 pm

ten vzduchac bol boxer? abo ne nechce sa mi to hladat
podpis som si este nenastavil

aumirek
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 754
Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Klimkovice Ostravsko

#75 Príspevok od užívateľa aumirek » Ne Dec 30, 2007 7:46 pm

nebyl to boxer řadový 6 válec chlazený vzduchem a hlavy vodou

Napísať odpoveď

Návrat na "Ostatné otázky a odpovede"