AC alebo LC

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
4BALL
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 640
Dátum registrácie: St Aug 30, 2006 12:44 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Svidník
Kontaktovať užívateľa:

AC alebo LC

#1 Príspevok od užívateľa 4BALL » Ut Sep 19, 2006 8:36 pm

Kamos sa ma pytal ze co je lepsie, ja som mu povedal ze LC no neviem isto, tak chcem pocut Vase nazory dakujem :roll:
podpis som si este nenastavil

erik012

Re: AC alebo LC

#2 Príspevok od užívateľa erik012 » Ut Sep 19, 2006 8:40 pm

4BALL napísal:Kamos sa ma pytal ze co je lepsie, ja som mu povedal ze LC no neviem isto, tak chcem pocut Vase nazory dakujem :roll:
lepsie je LC......aspon podla mna tiez... 8)

maxipayne

re

#3 Príspevok od užívateľa maxipayne » Ut Sep 19, 2006 9:38 pm

myslim ze sa to tu riesilo a vsetko ma svoje pro a proti jedno je lacnejsie a druhe drahsie jedno je menej udrzbove druhe trochu viac jedno hlucnejsie druhe menej ale ked sa vsetko podskrne na tunovanie je lepsie LC ale kity su napr. o 20% drahsie a maju trosku vacsi vykon/cca .0.5 az 1.5PS/...vsetci co mate AC poznate ze ked je chladnejsie tak skuter vam trochu lepsie taha
na bezne jazdenie je to prakticky jedno

PACOU8

#4 Príspevok od užívateľa PACOU8 » St Sep 20, 2006 12:13 pm

a cpi oliver sport 50 rok vyroby 2006 ma co? AC alebo LC

ripper

#5 Príspevok od užívateľa ripper » St Sep 20, 2006 2:52 pm

PACOU8 - ma ac
4BALL - podla mna to je jedno ac sa zahreje pri extremnej jazde a pri extremnej teplote ovzdusia, mam dvoch kamaratov co maju ac jeden kymco druhy apriliu a vzdy no problem

aja1131

#6 Príspevok od užívateľa aja1131 » St Sep 20, 2006 3:38 pm

ja ked som si vyberala ci ac alebo lc tak mi povedal kamarat ze on osobne by si skor lc-cko tak som si zobrala lc ale v podstate to mas jedno...

Užívateľov profilový obrázok
4BALL
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 640
Dátum registrácie: St Aug 30, 2006 12:44 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Svidník
Kontaktovať užívateľa:

#7 Príspevok od užívateľa 4BALL » St Sep 20, 2006 6:23 pm

:? no neviem ci je to jedno, podla mna je to TROSKU VäCSI rozdiel :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#8 Príspevok od užívateľa VLADY » St Sep 20, 2006 6:31 pm

rozdiel je napr vo výdrži motora , pretože napr LC má vôlu valec- piest nový kus 0,03 a AC 0,07 a pritom max. vôla na opravu alebo na výbrus je 0,10 takže vodníka môžeš teoreticky drať dvakrát viac ako vzducháča... :?
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

maxipayne

#9 Príspevok od užívateľa maxipayne » St Sep 20, 2006 7:06 pm

pani riesime skoro nepodstatnu vec

Užívateľov profilový obrázok
4BALL
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 640
Dátum registrácie: St Aug 30, 2006 12:44 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Svidník
Kontaktovať užívateľa:

#10 Príspevok od užívateľa 4BALL » Ut Okt 17, 2006 2:42 pm

maxipayne napísal:pani riesime skoro nepodstatnu vec
Prečo si myslíš ? :idea:
podpis som si este nenastavil

geetee

#11 Príspevok od užívateľa geetee » Ut Okt 17, 2006 5:24 pm

LC je tichcie a vykonnejsie, AC odpada nutnost kontrolovat a doplnat kvapalinu, cize o jeden problem menej, takze vhodnejsie pre bezne pouzitie. LC je vhodne pre nahananie max vykonu

midži

#12 Príspevok od užívateľa midži » Pi Mar 16, 2007 9:26 am

Aka je optimalna teplota 2-taktu AC a LC????Myslimpri akej teplote je uz dostatocne zahriaty na spravny chod.

geetee

#13 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Mar 16, 2007 9:31 am

45-55 stupnov celestina, 55hore klesa vykon

preto som kupil koso palubovku, ukazuje v cislach a nie ciarkach :D

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#14 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Mar 16, 2007 11:40 am

To chceš tvrdiť že vzducháč má pracovnú teplotu len 55°C??? ja by som povedal že kludne aj nad 100 a preto sa dáva väčšia vôla piest-valec na vzducháča ako na vodníka aby sa to nezadrelo...ale možno sa mýlim.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

#15 Príspevok od užívateľa alcatelko » Pi Mar 16, 2007 12:34 pm

VLADY napísal:To chceš tvrdiť že vzducháč má pracovnú teplotu len 55°C??? ja by som povedal že kludne aj nad 100 a preto sa dáva väčšia vôla piest-valec na vzducháča ako na vodníka aby sa to nezadrelo...ale možno sa mýlim.
vzduch funguje okolo 120°C...voda ma ideal 80-90°C...u tuningovych byva teplota vody menej...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

geetee

#16 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Mar 16, 2007 4:27 pm

aj ja som sa dlho nevedel stotoznit s touto teoriou, ale verim viacerim sdrojom, ktore maju aj 30rocne skusenosti s ladenim 2T zavodnych motorov na motokary

geetee

#17 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Mar 16, 2007 4:29 pm

VLADY napísal:To chceš tvrdiť že vzducháč má pracovnú teplotu len 55°C??? ja by som povedal že kludne aj nad 100 a preto sa dáva väčšia vôla piest-valec na vzducháča ako na vodníka aby sa to nezadrelo...ale možno sa mýlim.
ne vzduchac, ale dvojtakt, a pracuje aj teplejsie, ale som napisal max vykon. a teraz stara moja to mozes zacat chladit na tu teplotu, u LC je to skoro bez problemov, len treba trocha vecsie chladice a zvysit prietok

Attila

#18 Príspevok od užívateľa Attila » So Sep 15, 2007 3:01 pm

podla mna LC ajja to mam a je spolahlivý. ríchlo to ide aj do kopca

Užívateľov profilový obrázok
Domco
motorkár
motorkár
Príspevky: 1193
Dátum registrácie: St Sep 12, 2007 1:48 pm
Skúter: Piaggio X8
Bydlisko: Nitra

#19 Príspevok od užívateľa Domco » So Sep 15, 2007 4:23 pm

ja som v tomto lama......mam gilera runner je to LC pravda???...alebo som sa zase netrafil
Gilera runner => Piaggio X8

Užívateľov profilový obrázok
tdafo
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 249
Dátum registrácie: So Jún 30, 2007 5:29 pm
Skúter: Hero Puch Winner 70 AC, Italjet Dragster 50 LC, KTM SX 200 LC :p
Bydlisko: Velky cetin NR
Kontaktovať užívateľa:

#20 Príspevok od užívateľa tdafo » So Sep 15, 2007 4:31 pm

Pozri sa, že či na pravej strane (niekde pri vyfuku) nemas vrtulku, alebo niekde vpredu chladič
Takže Zoznam: Hero Puch Winner 70 AC, Italjet Dragster 50 LC, KTM SX 200 LC :p Vsetko original :) Dragster je este v príprave ;)

Užívateľov profilový obrázok
Domco
motorkár
motorkár
Príspevky: 1193
Dátum registrácie: St Sep 12, 2007 1:48 pm
Skúter: Piaggio X8
Bydlisko: Nitra

#21 Príspevok od užívateľa Domco » So Sep 15, 2007 4:44 pm

ooooo jasne ja debill je tam chladic v predu aj nadrzka na vodu alebo chladiacu kvapalinu
Gilera runner => Piaggio X8

Užívateľov profilový obrázok
chudar
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 563
Dátum registrácie: Št Nov 15, 2007 9:06 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: krnov
Kontaktovať užívateľa:

#22 Príspevok od užívateľa chudar » Ne Nov 18, 2007 9:02 am

taky jsem radeji zvolil LC, lip to chladi a melo by to mit pry vetsi vykoni :)

jano1212

#23 Príspevok od užívateľa jano1212 » Ne Nov 18, 2007 12:58 pm

ono to ma vacsi vykon ale ne zas o vela

BAJO1977

#24 Príspevok od užívateľa BAJO1977 » Ne Nov 18, 2007 6:05 pm

chlapi debata do nekonecna.......

jano1212

#25 Príspevok od užívateľa jano1212 » Ne Nov 18, 2007 6:22 pm

jj to je pravda!!!

Napísať odpoveď

Návrat na "Ostatné otázky a odpovede"