Strana 1 z 5
AC alebo LC
Napísané: Ut Sep 19, 2006 8:36 pm
od užívateľa 4BALL
Kamos sa ma pytal ze co je lepsie, ja som mu povedal ze LC no neviem isto, tak chcem pocut Vase nazory dakujem

Re: AC alebo LC
Napísané: Ut Sep 19, 2006 8:40 pm
od užívateľa erik012
4BALL napísal:Kamos sa ma pytal ze co je lepsie, ja som mu povedal ze LC no neviem isto, tak chcem pocut Vase nazory dakujem

lepsie je LC......aspon podla mna tiez...

re
Napísané: Ut Sep 19, 2006 9:38 pm
od užívateľa maxipayne
myslim ze sa to tu riesilo a vsetko ma svoje pro a proti jedno je lacnejsie a druhe drahsie jedno je menej udrzbove druhe trochu viac jedno hlucnejsie druhe menej ale ked sa vsetko podskrne na tunovanie je lepsie LC ale kity su napr. o 20% drahsie a maju trosku vacsi vykon/cca .0.5 az 1.5PS/...vsetci co mate AC poznate ze ked je chladnejsie tak skuter vam trochu lepsie taha
na bezne jazdenie je to prakticky jedno
Napísané: St Sep 20, 2006 12:13 pm
od užívateľa PACOU8
a cpi oliver sport 50 rok vyroby 2006 ma co? AC alebo LC
Napísané: St Sep 20, 2006 2:52 pm
od užívateľa ripper
PACOU8 - ma ac
4BALL - podla mna to je jedno ac sa zahreje pri extremnej jazde a pri extremnej teplote ovzdusia, mam dvoch kamaratov co maju ac jeden kymco druhy apriliu a vzdy no problem
Napísané: St Sep 20, 2006 3:38 pm
od užívateľa aja1131
ja ked som si vyberala ci ac alebo lc tak mi povedal kamarat ze on osobne by si skor lc-cko tak som si zobrala lc ale v podstate to mas jedno...
Napísané: St Sep 20, 2006 6:23 pm
od užívateľa 4BALL

no neviem ci je to jedno, podla mna je to
TROSKU VäCSI rozdiel

Napísané: St Sep 20, 2006 6:31 pm
od užívateľa VLADY
rozdiel je napr vo výdrži motora , pretože napr LC má vôlu valec- piest nový kus 0,03 a AC 0,07 a pritom max. vôla na opravu alebo na výbrus je 0,10 takže vodníka môžeš teoreticky drať dvakrát viac ako vzducháča...

Napísané: St Sep 20, 2006 7:06 pm
od užívateľa maxipayne
pani riesime skoro nepodstatnu vec
Napísané: Ut Okt 17, 2006 2:42 pm
od užívateľa 4BALL
maxipayne napísal:pani riesime skoro nepodstatnu vec
Prečo si myslíš ?

Napísané: Ut Okt 17, 2006 5:24 pm
od užívateľa geetee
LC je tichcie a vykonnejsie, AC odpada nutnost kontrolovat a doplnat kvapalinu, cize o jeden problem menej, takze vhodnejsie pre bezne pouzitie. LC je vhodne pre nahananie max vykonu
Napísané: Pi Mar 16, 2007 9:26 am
od užívateľa midži
Aka je optimalna teplota 2-taktu AC a LC????Myslimpri akej teplote je uz dostatocne zahriaty na spravny chod.
Napísané: Pi Mar 16, 2007 9:31 am
od užívateľa geetee
45-55 stupnov celestina, 55hore klesa vykon
preto som kupil koso palubovku, ukazuje v cislach a nie ciarkach

Napísané: Pi Mar 16, 2007 11:40 am
od užívateľa VLADY
To chceš tvrdiť že vzducháč má pracovnú teplotu len 55°C??? ja by som povedal že kludne aj nad 100 a preto sa dáva väčšia vôla piest-valec na vzducháča ako na vodníka aby sa to nezadrelo...ale možno sa mýlim.
Napísané: Pi Mar 16, 2007 12:34 pm
od užívateľa alcatelko
VLADY napísal:To chceš tvrdiť že vzducháč má pracovnú teplotu len 55°C??? ja by som povedal že kludne aj nad 100 a preto sa dáva väčšia vôla piest-valec na vzducháča ako na vodníka aby sa to nezadrelo...ale možno sa mýlim.
vzduch funguje okolo 120°C...voda ma ideal 80-90°C...u tuningovych byva teplota vody menej...
Napísané: Pi Mar 16, 2007 4:27 pm
od užívateľa geetee
aj ja som sa dlho nevedel stotoznit s touto teoriou, ale verim viacerim sdrojom, ktore maju aj 30rocne skusenosti s ladenim 2T zavodnych motorov na motokary
Napísané: Pi Mar 16, 2007 4:29 pm
od užívateľa geetee
VLADY napísal:To chceš tvrdiť že vzducháč má pracovnú teplotu len 55°C??? ja by som povedal že kludne aj nad 100 a preto sa dáva väčšia vôla piest-valec na vzducháča ako na vodníka aby sa to nezadrelo...ale možno sa mýlim.
ne vzduchac, ale dvojtakt, a pracuje aj teplejsie, ale som napisal max vykon. a teraz stara moja to mozes zacat chladit na tu teplotu, u LC je to skoro bez problemov, len treba trocha vecsie chladice a zvysit prietok
Napísané: So Sep 15, 2007 3:01 pm
od užívateľa Attila
podla mna LC ajja to mam a je spolahlivý. ríchlo to ide aj do kopca
Napísané: So Sep 15, 2007 4:23 pm
od užívateľa Domco
ja som v tomto lama......mam gilera runner je to LC pravda???...alebo som sa zase netrafil
Napísané: So Sep 15, 2007 4:31 pm
od užívateľa tdafo
Pozri sa, že či na pravej strane (niekde pri vyfuku) nemas vrtulku, alebo niekde vpredu chladič
Napísané: So Sep 15, 2007 4:44 pm
od užívateľa Domco
ooooo jasne ja debill je tam chladic v predu aj nadrzka na vodu alebo chladiacu kvapalinu
Napísané: Ne Nov 18, 2007 9:02 am
od užívateľa chudar
taky jsem radeji zvolil LC, lip to chladi a melo by to mit pry vetsi vykoni

Napísané: Ne Nov 18, 2007 12:58 pm
od užívateľa jano1212
ono to ma vacsi vykon ale ne zas o vela
Napísané: Ne Nov 18, 2007 6:05 pm
od užívateľa BAJO1977
chlapi debata do nekonecna.......
Napísané: Ne Nov 18, 2007 6:22 pm
od užívateľa jano1212
jj to je pravda!!!