je to sice trochu z ruky ale pokud budeš potřebovat udělám ti něco problém je že ten soustruh neumí teda lépe řečeno je špatná ta zavitová tyč takže závit musím dělat jen očkem e ty větší nebo jemné blbě sháním ale dá se to obejít sehnat takovou matku a udělat to z ní nebo podobně v nejhorším semtam pomuže kolega.scrat napísal:nevieš si predstaviť čo je to v BA zohnať niekoho so sustruhom. A ked už niekoho zoženieš všetci su ochotny jak....proste nikomu sa nechce piplať s p*covinami, každý by chcel iba niečo velké na čom poriadne zarobí
NITRO
Moderátor: Moderators
-
- st. skútrista
- Príspevky: 754
- Dátum registrácie: Št Nov 02, 2006 11:36 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Klimkovice Ostravsko
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ked sa nehlasi tak je uz asi po nom odpocivaj v pokoji :sleepy1: :crybaby: :angel7:
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
no, prvý test na hovno.
zhrnme si to:
n2O tlačené do filtra tlakom 6bar cez trysku 0.27
palivo davkované spádovo z nádrže cez trysku 0.35
a výsledok? NIC! Absolútne nič! Ani nárast výkonu, ani pokles. Otáčky sa ani nepohli. Bud je málo plynu alebo vela benzinu, možno oboje. Nedostatok plynu skusim overiť v zajtrajšom druhom teste, s tým, že odpojím dávkovanie benzínu.
zhrnme si to:
n2O tlačené do filtra tlakom 6bar cez trysku 0.27
palivo davkované spádovo z nádrže cez trysku 0.35
a výsledok? NIC! Absolútne nič! Ani nárast výkonu, ani pokles. Otáčky sa ani nepohli. Bud je málo plynu alebo vela benzinu, možno oboje. Nedostatok plynu skusim overiť v zajtrajšom druhom teste, s tým, že odpojím dávkovanie benzínu.
ide tam evidentne málo plynu. odpojil som palivový solenoid a vyskušal iba čisté n2o. A zase nič, otáčky sa ani nepohli. A v tom ma to napadlo. Kalkulator totiz prepočitava množstvo dodatočne vstreknuteho plynu k množstvu dodatočne vstreknutemu palivu tak aby nevznikla ani bohata ani chudobná zmes. Lenže v mojom prípade je plyn vstrekovaný pred karburátor takže vlastne vytláča atmosferický vzduch a prechádza karburátorom kde je obohacovaný skrz hlavnu trysku (92) karburatora. Takže som k velkosti trysky dodatočneho paliva priratal ešte velkosť hlavnej trysky karbiku a cele to nahadzal do kalkulatora a hodnoty pre n2o sa zmenili. Zatial čo pôvodne hodnoty boli 0.35 palivova + 0.27 (4bar) plynová, tak nové vyrátané hodnoty su 0.35 palivová + 100 (4bar) plynová. Plynovu trysku som teda zvacsil 1mm vrtakom a večer znova odskušam.
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
kolko ti to toci s nitrom? nebojis sa ze pretocis motor? a aky je narast top speed? a akceleracie...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
otáčky vzrástli cca. o 400rpm, top speed som neskušal ale pochybujem, že nejako výrazne lebo to je vecou dlhších prevodov a ovela vacsich otáčiek, no a akcelerácia je skoro porovnatelná ako ked som vymenil valec a to je tých cca. 2PS. Najlepšie by to ukazala brzda. Vies, že platí čím vacsí obsah, tým viac sa dá z toho vymačknuť. Nitro by malo pridavat 30-50%, no a ked si zobereš, že bez nitra ma motor cca. 5PS a nitro pridá 2PS, tak to je tak akurát lebo potom fakt asi hrozí, že niečo prdne. Dám tam este tu 0.40 trysku pre palivo, vyladím plyn a nechám to tak. Predsa je to len "bambusový" motoralcatelko napísal:kolko ti to toci s nitrom? nebojis sa ze pretocis motor? a aky je narast top speed? a akceleracie...
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
no takze prinos minimalny? cakal som viac...btw. nitro pridava od 10 do 400% vykonu podla systemu...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
neni problem, brkačka, dáme 80 trysku palivovu, 1.5 plynovu, pustíme 20bar a letíš.....................aj s motoromalcatelko napísal:no takze prinos minimalny? cakal som viac...btw. nitro pridava od 10 do 400% vykonu podla systemu...
skusim to teda napisať inak. Nitro mi pridalo cca. 40% výkonu. Ak sa ti zdá +2PS na motore s výkonom 5PS málo tak prosím. Nie je to problém hnať vyššie ale ja to skušať nebudem. Nie som ochotný si odj*bať motor len pre niekoho zvedavosť. Učelom bolo postaviť funkčný systém s možnosťou lubovolného zvýšenia výkonu a to sa aj podarilo. Experimenty nech si už každý robí na vlastnom stroji. Tuneniu zdar
tlaková flaša na 400g CO2/N2O + redukčný ventil s manomentrom = 1545,-Scarp napísal:Mna by zaujimalo co ta to dokopy vyslo cele nitro ? resp co by to vyslo obycajneho cloveka co ba nemal veci doma a musel vsetko kupit
2x elektromagnetický ventil (solenoid) á 465,- = 930,-
nátrubky, hadičky, spojky a iný elektro. materiál = cca. 200,-
Spolu zaokruhlene 2680,-
najvacsia položka je flaša s ventilom. Rozumný ekvivalent ponukol Alci.
Potom by sa človek mal zmestiť do 1500,-
Po dlhšej dobe si tu listujem fórum a zbadal som svoju tému. Myslím, že je korektné upozorniť na to, že po cca. 10tich odpáleniach nitra povolili ložiská klukovky, tá zavybrovala a rotor zapalka odfajčil vynutie. Kedže na čine sa ložiská vymeniť nedaju, jedine celá kluka a momentálne je dostupná iba seriovka, celý nitro systém bol demontovaný a pochovaný. Náklady na opravu sa šplhajú k 5litrom ale za tu srandu to stálo. Vedomie, že som bol na slovensku pravdepodobne prvý mi už nik nezoberie. Dakujem GeeTee(mu) Alcimu a všetkým kt. k pomohli dotiahnuť projek do uspešneho konca a dovidenia pri dalsom sialenom projekte. :salute: