KEEWAY tuneUP
Moderátor: Moderators
- geetee =)
- Riaditeľ Zemegule
- Príspevky: 879
- Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
dojdy do BA a na tvojom to sfotodokumentujem (najlepsie ak mas euro2 verziu)Los Screamos napísal:daj neco aj na peugeoty plss.
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz
hadicka
caute chlapi,
tak kutim, mam to rozobrate a som zistil, ze mi trci odspodu karburatora hadicka a neviem kam s nou a vyzera, ze bola niekde zapojena. fcul babo rad.
priesvitna a kratka, moc daleko nedociahne. ale ja nevidim ziadnu dieru do kerej to pichnut...
...ta posledna veta stoji za to
<b>U R G E N T !</b>
tak kutim, mam to rozobrate a som zistil, ze mi trci odspodu karburatora hadicka a neviem kam s nou a vyzera, ze bola niekde zapojena. fcul babo rad.
priesvitna a kratka, moc daleko nedociahne. ale ja nevidim ziadnu dieru do kerej to pichnut...
...ta posledna veta stoji za to

<b>U R G E N T !</b>
no koniec
a sme dosli stara mama... poskladal som to a naskocil na prvy sup, krasne bezi na volnobehu, co mi predtym (odkedy ho v servise odblokovali) nerobil.
<b>A L E</b>
vzapati, co som presiel prvych 20m k prvej krizovatke, uz som sa z nej nepohol... <b>dusi sa pri 3.5k rpm !</b>
ale zatat... akonahle pridam k 3apol az 4 tisic otackam, okamzite sa dusi a skapina...
co by to mohlo byt? treba upravit trysku 0.6tkou? otvoril som totiz vzduchy filter...
<b>A L E</b>
vzapati, co som presiel prvych 20m k prvej krizovatke, uz som sa z nej nepohol... <b>dusi sa pri 3.5k rpm !</b>
ale zatat... akonahle pridam k 3apol az 4 tisic otackam, okamzite sa dusi a skapina...
co by to mohlo byt? treba upravit trysku 0.6tkou? otvoril som totiz vzduchy filter...
nie, kolienko mam nalepene. navrtal som diery na stenu krabice. ale nie je problem ich zakryt v pripade potreby. to kolienko by som musel urvat.
inak este jednu blbost som asi urobil - namazal som osku variatora, aby lepsie chodil pri otvarani/zatvarani... ci sa mi mazadlo nedostalo na plochu variatora... to by tiez mohlo sposobovat ten problem, ze pri zatazeni preklzovanie remena brzdi motor, ne?
inak este jednu blbost som asi urobil - namazal som osku variatora, aby lepsie chodil pri otvarani/zatvarani... ci sa mi mazadlo nedostalo na plochu variatora... to by tiez mohlo sposobovat ten problem, ze pri zatazeni preklzovanie remena brzdi motor, ne?
ta skrutka, co trci do plavakovej komory nie je tryska, ale nastavovanie volnobehu.
vzduchac som zalepil, naladil si karbec (bohatost zmesi skrutkou navrchu karburatora) a nastavil volnobeh a teraz chodi ako hodinky. Vmax=66 na rovinke, dnes 73 km/h dole kopcom dvaja v sedle.
podla vsetkeho by mal aj menej zrat oproti tomu ako mi to nastavili v servise, lebo 60km/h som dosahoval az pri 8500 rpm a teraz v pohode uz pri 7800 rpm.
neviete na kolko je nastaveny obmedzovac otacok? bo viac ako na 9000 ma nepustil este...
vzduchac som zalepil, naladil si karbec (bohatost zmesi skrutkou navrchu karburatora) a nastavil volnobeh a teraz chodi ako hodinky. Vmax=66 na rovinke, dnes 73 km/h dole kopcom dvaja v sedle.
podla vsetkeho by mal aj menej zrat oproti tomu ako mi to nastavili v servise, lebo 60km/h som dosahoval az pri 8500 rpm a teraz v pohode uz pri 7800 rpm.
neviete na kolko je nastaveny obmedzovac otacok? bo viac ako na 9000 ma nepustil este...
- geetee =)
- Riaditeľ Zemegule
- Príspevky: 879
- Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
najprv sa pita ze na co davat pozor tak mu napisem ze velkym a tucnym a tu trisku som tam dal snad dostatocne velkymgeetee napísal:dalsia drobnost je hlavne pre tych co si nahodili tjuning fyfuk.
pri tejto uprave treba sledovat farbu sviecky, niekedy netreba trisku zvecsit, niekedy treba.
Zvecsenie je otazka halierov, ak sa vam podari zohnat povodnu trisku s blokacie(skuste si ju pekne vypitat pri odblokacii, alebo dako ked sa dostanete k triske ktoru nebudete potrebovat) zbehnete do najblizsieho zeleziarstva a vypitate si 0,6mm vrtak (nulašestku) a jednoducho ho uchitite do kombinaciek a prstami nasrobujete trisku nan (ziadne vrtanie vrtackou a podobne lebo sa velmi rychlo urobi vecsi otvor ako bolo treba)
(doporucujem zbrusit povodne oznacenie trisky aby nahodou neskor nebol niekto v omyle ze to je trebars 45ka tryska)
!!!!!velka zmena, minimalne treba 75ku alebo 80ku trisku!!!!!
jak u retardov!!!!!
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz
- geetee =)
- Riaditeľ Zemegule
- Príspevky: 879
- Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
u vas na vyhodze by ste radi s h0vna bič, ale ani trisku netusite kde najst :gt1:woodfinger napísal:geetee, nezhav sa, cicus, tak rychlo, nesvedci ti to. cital som to.
narocky som robil tak, aby som to vedel zvratit spat. trysku by som zvacsil, keby som vedel, kde je.
no skus zo spodu karburatora, 4 sruby dole a voalaaa triska ti priam oci vypichne
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz
len si tiez uvedomte, ze mnohe z mudrosti, ktore pisete, pisete v tom Vasom skutro-latina slangu, obcas vynechate nejake to sloveso a mnohi laici su z toho skutocne out...
ja som mal v prvom rade dilemu, ci mi to nedusi preto, ze mam zamastene polremenice varia a preklzuje mi remen, kt. by teoreticky mohol brzdit (a tym dusit) motor...
... a ze neviem najst trysku? no je tam toho... aspon ze viem najst G bod, svoju kreditku a mnoho ineho...
... a aj tu trysku najdem, ked to rozoberiem.
... hat, mali ste pravdu, klobuk dole, a nasli ste si noveho retardu. komu cest tomu cest.
ale asi nebudem mat na to bunky, vzdy, ked budem nieco nevediet, byt za debila, takze ak by som Vas prilis brzdil mojou stupiditou a nedokazal drzat krok s borcami ako Vy, rad som Vas poznal.
zice sebe fajne
ja som mal v prvom rade dilemu, ci mi to nedusi preto, ze mam zamastene polremenice varia a preklzuje mi remen, kt. by teoreticky mohol brzdit (a tym dusit) motor...
... a ze neviem najst trysku? no je tam toho... aspon ze viem najst G bod, svoju kreditku a mnoho ineho...
... a aj tu trysku najdem, ked to rozoberiem.
... hat, mali ste pravdu, klobuk dole, a nasli ste si noveho retardu. komu cest tomu cest.
ale asi nebudem mat na to bunky, vzdy, ked budem nieco nevediet, byt za debila, takze ak by som Vas prilis brzdil mojou stupiditou a nedokazal drzat krok s borcami ako Vy, rad som Vas poznal.
zice sebe fajne
- chudar
- st. skútrista
- Príspevky: 563
- Dátum registrácie: Št Nov 15, 2007 9:06 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: krnov
- Kontaktovať užívateľa:
jak souvisi tohle co tu pises s timto tematem?? nechapu vubecwoodfinger napísal:len si tiez uvedomte, ze mnohe z mudrosti, ktore pisete, pisete v tom Vasom skutro-latina slangu, obcas vynechate nejake to sloveso a mnohi laici su z toho skutocne out...
ja som mal v prvom rade dilemu, ci mi to nedusi preto, ze mam zamastene polremenice varia a preklzuje mi remen, kt. by teoreticky mohol brzdit (a tym dusit) motor...
... a ze neviem najst trysku? no je tam toho... aspon ze viem najst G bod, svoju kreditku a mnoho ineho...
... a aj tu trysku najdem, ked to rozoberiem.
... hat, mali ste pravdu, klobuk dole, a nasli ste si noveho retardu. komu cest tomu cest.
ale asi nebudem mat na to bunky, vzdy, ked budem nieco nevediet, byt za debila, takze ak by som Vas prilis brzdil mojou stupiditou a nedokazal drzat krok s borcami ako Vy, rad som Vas poznal.
zice sebe fajne

podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ide o to ze ked chce clovek robit dake upravy mal by mat sajnu co robi a preco to robi...auto a motorka sa povazuje za zbran...v aute si tiez laik nejde prerabat vstrekovanie aby mu to slo lepsie doma v garazi...daco pokasle a hned je o mrtvolu viac...to iste aj skuter...
maly priklad: idem si vymenit ako laik vario...v eshope si ho objednam vezmem si piston stopper nemam co pokaslat...dekel drzi 15srobov...pohoda ved to zvladnem odkrutit...davam dole dekel...niekde je zasprajcovany...sroby vsetky dole...tak troska nasilia ho uvolni...pacim srobovakom...trosku mi ujde ruka ale vsetko ok (nevsimnem si ze som si sekol brzdovu hadicu)...vsetko krasne prehodim a idem vyskusat...(blby prikad ale asi viete co chcem povedat...)...kym nemam sajnu co kde ako nerobim to nasilu doma aby som usetril 100sk...a najllahsie je napisat urobte mi presny navod a ja si to spravim...
p.s.: 99% ludi sa to co vie v skole nenaucilo...ani na internete...ale pokus omyl na vlastnych skutroch...a ked mam pravdu povedat na motorke som sedel prvy krat v 18tich,prvy motor v ktorom som sa vrtal prisiel o pol roka neskor...ale to ako co rozobrat mi nik nemusel kreslit...skratka srobovak,kluc a idem...co ide rozobrat da sa aj zlozit...
maly priklad: idem si vymenit ako laik vario...v eshope si ho objednam vezmem si piston stopper nemam co pokaslat...dekel drzi 15srobov...pohoda ved to zvladnem odkrutit...davam dole dekel...niekde je zasprajcovany...sroby vsetky dole...tak troska nasilia ho uvolni...pacim srobovakom...trosku mi ujde ruka ale vsetko ok (nevsimnem si ze som si sekol brzdovu hadicu)...vsetko krasne prehodim a idem vyskusat...(blby prikad ale asi viete co chcem povedat...)...kym nemam sajnu co kde ako nerobim to nasilu doma aby som usetril 100sk...a najllahsie je napisat urobte mi presny navod a ja si to spravim...
p.s.: 99% ludi sa to co vie v skole nenaucilo...ani na internete...ale pokus omyl na vlastnych skutroch...a ked mam pravdu povedat na motorke som sedel prvy krat v 18tich,prvy motor v ktorom som sa vrtal prisiel o pol roka neskor...ale to ako co rozobrat mi nik nemusel kreslit...skratka srobovak,kluc a idem...co ide rozobrat da sa aj zlozit...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov