keeway f-act - Jano
Moderátor: Moderators
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
aha tak je potom dobre.tak uz len skontrolovat ci nie je nejak povoleny sytič,ze by prepustal,ale ked ním posuvam,lebo mam manual,tak pocujem ako motor reaguje na to,cize tesnit pri uzatvorení bude asi dobre.
skusim dat novu sviecku,najlepsie vraj BRISK N15YC.A vymením listy na klapkach za nové.Vsimol som si ze malosacke maju moznost vyberu roznych hrubok.Aky to ma vplyv ?
skusim dat novu sviecku,najlepsie vraj BRISK N15YC.A vymením listy na klapkach za nové.Vsimol som si ze malosacke maju moznost vyberu roznych hrubok.Aky to ma vplyv ?
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: keeway f-act - Jano
Na to Ti presne bude musieť odpovedať niekto tunerskejšie založený...si myslím že čím sú tenšie, tým sú poddajnejšie a tým môže mať motor väčšie otáčky ...aby sa stíhali dostatočne rýchlo otvárať a zatvárať. Ale možno si nemyslím dobre... 

Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: keeway f-act - Jano
cim tensie tym treba nizsiu silu na ich otvorenie ale maju aj mensi utlm takze su na nizsie otacky...cim hrubsie tym na vyssie otacky ale v nizkych stracaju ucinnost...ideal je najst kompromis... u delenych listkov je pre vecsinu skutrov taky ideal asi tych 0,35mm u mhr klapiek tych 0,3 a pre race 0,35 a viac
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: keeway f-act - Jano
Zas som si myslel zle
normálne som za blbého
No čo už...
Pozrel som sa na to len z jedného uhla...ostatné som nebral do úvahy. Ale že sú tie požiadavky protichodné...Čiže dobre tomu chápem,že tenké sa budú pri vysokých otáčkach rozkmitávať a púšťať viac zmesy nazad do karbu?



Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: keeway f-act - Jano
ano...budu lepsie fungovat v malych otackach kedy sa lahsie otvoria...ale vo vysokych sa uz dostanu do rezonancie a koniec...nemci robili testy na mhr klapkach kde boli skusane rozne listky a rozne stupne uprav klapiek...a celkom dobre rozdiely to narobilo
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
No a kedze nicasil funguje skor vo vyssich nez nizsich otackach tak potom je lepsie dat tie hrubsie ?
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: keeway f-act - Jano
ci liatina ci nicasi le uplne jedno...jedine co rozhoduje je casovanie valca a tvar kanalov = priebeh vykonu v otackach
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
Tak som sa odhodlal k vylepseniu chladenia na ten moj AC valec a zhotovil som rebrovanie.Bude to vecsie o cca 2 cm z kazdej strany.Buduci tyzden to idem dat navariť :
- Prílohy
-
- valec1.jpg
- (87.95 KiB) 229 stiahnutí
-
- valec2.jpg
- (86.35 KiB) 229 stiahnutí
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
tak rebierka su uz ponavárané a vyzera to dost bombovo,motor jak do 350-ky 

- Prílohy
-
- hotovy kus.jpg
- (59.99 KiB) 221 stiahnutí
-
- rebro po rebre postupne.jpg
- (56.87 KiB) 221 stiahnutí
-
- proces zvarania hlinika.jpg
- (22.5 KiB) 221 stiahnutí
-
- od strany vyfuku.jpg
- (71.64 KiB) 221 stiahnutí
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- Wasi
- st. skútrista
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: Po Mar 05, 2012 6:10 am
- Skúter: Jawa 353, Vespa GTS300
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: keeway f-act - Jano
Snad sa ti nedokrutil.. 

- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
to uvidím zajtra,ked to nahodím a nastartujem
....ale nemalo by.Ono sa to len teplotou roztiahne a potom stiahne na povodny rozmer.Zvar tym ze sa roztaví,sa prisposobuje.

Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- Wasi
- st. skútrista
- Príspevky: 540
- Dátum registrácie: Po Mar 05, 2012 6:10 am
- Skúter: Jawa 353, Vespa GTS300
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: keeway f-act - Jano
Som svedavy
. Ono uz len taku olejovu vanu na aute musis fixnut na rovinu vsetkymi skrutkami a az potom zvarat.
A to je pomerne kusisko materialu oproti valcu.

A to je pomerne kusisko materialu oproti valcu.
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
pozeral som ci je v rovine hlavica,cize tam kde sa dotahuju tie styri srouby a je to rovné,ziadne zvlnenie.
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: keeway f-act - Jano
A jak máš vyriešené opláštenie? Či zmestí sa to aj do pôvodného plastového ? Alebo budeš robiť nové?
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
Ten povodny kryt tam urcite nemoze ist,bo by sa roztopil koli tomu,ze by uplne priliehal k rebram.preto idem vyrobit z hlinikoveho plechu nový.Bude to mat ucinnejsie chladenie uz len tym,ze vsetek vzduch bude tlacit cez rebrá a nie ako to bolo povodne,ze bol priestor medzi koncom rebier a krytom.
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: keeway f-act - Jano
priestor medzi koncom rebier a krytom nie je vobec na skodu ked ti tadial prudi vzduch
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: keeway f-act - Jano
Len aby sa nestalo, že ten aerodynamický odpor cez tie veľké rebrá bude tak veľký, že tam to prúdenie vzduchu bude o dosť menšie , lebo ho tá turbína nebude stíhať tlačiť v takom množstve ako pri pôvodnom návrhu a napokon to bude chladiť ešte horšie....Ono to zas nieje sranda navrhnúť dobré vzduchové chladenie....hlavne čo sa týka rovnomernosti a malého rozdielu teplôt medzi náveternou a záveternou stranou valca.Aby sa nestalo že dôjde k deformácii valca a priedretiu.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

-
- motorkár
- Príspevky: 1321
- Dátum registrácie: Št Mar 05, 2009 12:14 pm
- Skúter: Aprilia sr street
- Bydlisko: Sliač
Re: keeway f-act - Jano
Podla mna toto riesenie by malo vyznam pri motoroch umiestnenych ako mal pionier, babeta, MZ
kde sa chladi jazdou valec naporom vzduchu a nie u okrytovaneho skutra.
tam podla mna viac ludi myslelo kym tu konstrukciu vymyslelo.
zbytocne si komplikujes sezonu.
to uz lepsia konstrukcia bola ten nasavac zvacseny z PVC kolenom
to co sa tu babres s tym si to mohol radsej prekopat na vodnika a mas pokoj.
kde sa chladi jazdou valec naporom vzduchu a nie u okrytovaneho skutra.
tam podla mna viac ludi myslelo kym tu konstrukciu vymyslelo.
zbytocne si komplikujes sezonu.
to uz lepsia konstrukcia bola ten nasavac zvacseny z PVC kolenom
to co sa tu babres s tym si to mohol radsej prekopat na vodnika a mas pokoj.
podpis som si este nenastavil
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: keeway f-act - Jano
tak na toto som zvedavy...lebo to vyzera az moc vtipne...skoda valca...pritom staci dat vecsi vetrak...ten valec musi byt sialene pokruteny...ked uz chces nieco udrzat rovne tak to musis najskor riadne rovnomerne nahriat potom zvarat a nakoniec vyzihat...aj tak to nebude tip top
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
Je to experiment.Myslím ze by v pokrutení nemal byt problem a ak aj by boli nejake male vychylky,nemalo by sa to nejak prejavit,ale mozno sa mylim.V krajnom prípade pojde na vybrus a upraví sa tak.Som len zvedavy o kolko to celkove stiahne teplotu.
Tu je par foto uz som ho osadil,ale musím zohnat nastrckovy kluc,lebo sa mi uz neda normalne dotiahnut hlava koli vecsím rebram.Dalej idem zriesit hlinikovy kryt,aby som to cele obalil a napojim na to koleno odkial ide vzduch od ventilatora.
Tu je par foto uz som ho osadil,ale musím zohnat nastrckovy kluc,lebo sa mi uz neda normalne dotiahnut hlava koli vecsím rebram.Dalej idem zriesit hlinikovy kryt,aby som to cele obalil a napojim na to koleno odkial ide vzduch od ventilatora.
- Prílohy
-
- osadenie upraveneho valca 1.jpg
- (26.5 KiB) 105 stiahnutí
-
- osadenie upraveneho valca2.jpg
- (26.96 KiB) 105 stiahnutí
-
- osadenie upraveneho valca3.jpg
- (89.61 KiB) 105 stiahnutí
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
Umiestnenie cidla pre snímanie teploty :
- Prílohy
-
- cidlo1.jpg
- (60.65 KiB) 35 stiahnutí
-
- cidlo2.jpg
- (65.25 KiB) 35 stiahnutí
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- SnoopyBA
- moderátor
- Príspevky: 2539
- Dátum registrácie: St Máj 23, 2012 12:15 pm
- Skúter: Honda Vision 110
- Bydlisko: Bratislava
Re: keeway f-act - Jano
Teploty coho, vody? Nebude to teraz "oslabene"? A dalsia vec, ak dobre vidim, mas to hned vedla sviecky, co za teplotu to bude vlastne merat? Ak pisem blbosti, vopred sorry. Len sa pytam..
edit: a co ta "ohlodana" plocha, ktorej sa bude dotykat podlozka zo sviecky, bude to tesne?? AC motor, cize vody asi nie. Vsak?
Sent from my iPhone using Tapatalk
edit: a co ta "ohlodana" plocha, ktorej sa bude dotykat podlozka zo sviecky, bude to tesne?? AC motor, cize vody asi nie. Vsak?

Sent from my iPhone using Tapatalk
- theruck
- Site Admin
- Príspevky: 5683
- Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
- Skúter: Aprilia sportcity 200
- Bydlisko: Trnava
- Kontaktovať užívateľa:
Re: keeway f-act - Jano
to ohlodane nemusi tesnit ale merat teplotu na AC valci je obdobne ako montovat zabradlie na dvere
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Re: keeway f-act - Jano
Ale zas na zistenie predstavy či to lepšie alebo horšie chladí ako s pôvodnými malými rebrami je to dobrý nápad. Akurát teda nevieme, či to meral aj s pôvodným neupraveným valcom.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.

- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: keeway f-act - Jano
Celkom to tak nie je pravda,pretoze az taky markantny rozdiel teplot to zas nebude,cize hodnota na teplomeri vs.skutocna hodnota aka je na stenach valca.Navyse smerodatne su práve tie teploty stien valca a nie zmesi.No ale ono sa to robí tak,ze zistis,cize vysledujes,pri akej teplote ti ide najlepsie motor.U mna to bola napr.hodnota 110 stupnov.Teraz kedze bude cidlo uz hlbsie,cize blizsie k vnutornej stene valca,tak to bude mozno hodnota 120 stupnov,alebo vzhladom na pridavne rebrá tá ista,alebo este dokonca menej.theruck napísal:to ohlodane nemusi tesnit ale merat teplotu na AC valci je obdobne ako montovat zabradlie na dvere
Proste to musis nejak odsledovat a potom si pripocítaj zruba cca 20 stupnov a nad tu teplotu to potom netreba dávat.Tot vsio

Naposledy upravil/-a Jano v St Jún 05, 2013 8:27 pm, upravené celkom 1 krát.
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...