takze o co ide, no v podstate o upravu valca na ktoru staci gola sada, karbobruska (flexa), a dake pilniky (hlavne jeden malicky, daky modelasky) (dneska porobim fotky postupu a sem popridavam az budem zas na nete)
ked date dole valec s motora tak tie spodne presahy, neviem jak to nazvat, co idu do bloku tak ich skratenim dost pomozete preplachovaniu ale vsetko ma svoje medze takze mnou odskusana best varianta je takato
(horny obr je nahrubo pomerany seriovy valec, a spodny je presne pomerany upraveny valec, hruba cierna ciara oznacuje kde ma valec uz dosadaciu plochu, ten uzsi kanal je zadny saci a ten sirsi bocny saci)

hlavne je malim pilnikom vsetky hrany zrazit, hlavnie tie co zasahuju do priestoru na piest (ale postup dneska nafotim, len neviem kedy uploadnem, najneskor v sobotu vnoci)
EDIT:
takze ten postup, tak ako prve si upnem do zveraka valec a karboskou stiahnem tie dve hrany zo sacej casti co pomahaju lachsiemu nasadzovaniu kruzkov

potom si oblepim o nieco hrubsi pasik ako potrebuje znizit preplachy (v nasom pripade 7,4mm)

ja osobne si to najprv nabehnem karbobruzkou a potom doladim pilnikom (hlavne pozor aby ste nebuchli pilnikom do vnutornej steny valca)

potom treba zaoblit prechod do bocnych kanalikov (zrovna na tomto obrazku to nejak moc nevidno ale na ostatnych si to pozrite pripadne lepsie ak neviete na co myslim


oblym (nie rovnym!!!!) pilnickom zrazte vsetky hrany ktore ste urobili smerom k piestu

potom pripadne vstup do zadneho preplachovacieho kanala mozte kludne zvecsit pretoze v bloku je vecsi otvor ako vo valci

no a nakoniec zaostrite hrany na prepazkach v bocnych kanaloch, doladte ich v rohoch (su tam zbitocne oble) a zadny kanal dopasujte k bloku (najlepsie tak ze sa na tom povozite a ked ho date dole tak tam budete mat stopu ze kde vam to este treba dobrusit)

bohuzial nemam foto finalneho valca lebo uz si pren prisli a v tom zhone som ho zabudol odfotit

!!!!!!!! po praci na valci ho najlepsie postriekat technickym benzinom s rozprasovaca a potom vyfukat kompresorom !!!!!!!!!
len dodatok, pre znatelne zmeny treba preladit vario a zvysit aj kompresiu, tu v domacich podmienkach najlepsie vyriesite kitom od top performance ktory obsahuje hlavu na keeway seriovy motor s vysokou kompresiou a spojkove pruzinky a dake valceky