CPI F70 R - 123DUSAN321

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#76 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Pi Máj 09, 2014 11:31 pm

Rozmýšľal som nad týmto setupom, čo na to hovoríte?
Valec: Polini corsa 70 LC
Kluka: Top racing vollwange hq high quality 10mm
Karb.: Dellorto PHBG 21mm
Variator: malossi, ale aký je rozdiel medzi multivarom,multivarom MHR a overrange, resp., ktorý a prečo zvoliť na tento setup?
Spojka: malossi delta clutch
Klapky: malossi vl14 MHR 45° prípadne čo iné zvoliť?
Výfuk: S6 pro replica
CDI: stačí pôvodné? Či treba tuningové na tento setup?

Inak prevody už sú poskladané, ďakujem Stano. Vedel by niekto poradiť aj s tými predošlými otázkami?

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#77 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » St Máj 14, 2014 10:25 pm

Projekt zatiaľ nepokračuje, nakoľko mám veľa povinností čo sa týka vysokej školy... Naposledy som očistil všetko od povrchovej mikro vrstvy hrdzi, poumýval všetko aby to vyzeralo aspoň ako tak.

Ak by niekto mal kryt varia na tento minarelli karter prípadne aj s nakopávačkou, chladič, expanzku, hadice,... (a ešte určite viacero vecí ma napadne-ideálne ak by niekdo rozpredával roxa 8) ) tak poprosím súkromnú správu a dohodneme sa :beer:

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#78 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » So Apr 18, 2015 2:13 pm

Projekt zatiaľ odložený na neurčito. Momentálne potrebujem poradiť, pretože pôvodný valec dožíva. Rozmýšľal som nad niečím nie drahým. Hľadal som 50cc valce, aby som nemusel riešiť väčší karburátor a podobné veci. Ale našiel som som túto 70ku od naraku. http://www.minibikemania.sk/naraku_vale ... -3208.html
na viacerých eshopoch som sa dočítal, že stačí zväčšiť trysku v karburátore o 5 až 7% . Zaujímalo by ma či je to naozaj tak a aké máte skúsenosti s týmto valcom. Momentálne mám výfuk S6 pro replika, čo myslím že nie je ďaleko od série. Iné zásadné úpravy čo sa týka motora tam nemám. Pripadne viete poradiť nejaký 50 alebo 70cc valec na cpi bez toho aby som nemusel kupovať karburátor Kluku a pod. Díky za rady.

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#79 Príspevok od užívateľa Keejwak » So Apr 18, 2015 2:19 pm

Mam ten valec :) kukni moju temu :wink: no v skratke: na tom valci mam seriu kluku,seriu hlavu,seriu karburator (tryska tusim 60-62 ) + vyfuk LeoVince ZX .Na valci najazdene 12000 km s jednym pridretim (moja hlupost) :) ak by som mal prachy urcite tam ten valec nedam no mam ho a som spokojny :)
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

dolar100
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 381
Dátum registrácie: Št Apr 19, 2012 12:05 pm
Skúter: Ex Aprilia SR70Racing, Yamaha T MAX
Bydlisko: Bratislava

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#80 Príspevok od užívateľa dolar100 » So Apr 18, 2015 3:01 pm

No ten vyfuk ma daleko od serie... Kolko ti to toci? Kluka je zaklad upravy, pre mna. Aky tam mas karbec? Ja by som dal znova stage 6 streetrace mal som na nom 17 tku seriu karb a ten uplne staci...
Zalezi co od toho cakas..

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#81 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » So Apr 18, 2015 3:12 pm

Neviem koľko to točí, nemám to ako zmerať. Čo som sa bavil s chalanmi hovorili ,že pokiaľ to netočí extrémne vysoké otáčky tak to ustoji aj sériová kluka. V podstate mám ten istý motor ako Keejwak. Som čítal že max sa dostal okolo 8600 Ot. Karburátor séria myslím že je to 12mm. Moc od toho nečakám len chcem väčší krútiaci moment vzhľadom na to že mám cez 90 kg. Zároveň nechcem do toho tlačiť Veľa peňazí, skôr sa chcem zamerať na výmenu za minarelli LC. Tento valec chcem ako dočasné riešenie s tým čo najlepší pomer cena úžitok výkon.

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#82 Príspevok od užívateľa Keejwak » So Apr 18, 2015 3:20 pm

No je to na tebe ako chces :) aktualne po vymene CDi a valcekov tocim 9500 ot/min ... ide to lepsie aj maximalka bola okolo 100 km GPS na rovine :)
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#83 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Št Apr 23, 2015 10:26 pm

Tak dnes som zistil, že tam mám od výroby 16mm karburátor (neviem presne aký ale je na nom nápis made in italy) PHVA. Má zmysel riešiť 17,5mm karburátor? Ak by som tam dal tú 70cc liatinu od naraku?

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#84 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Ne Apr 26, 2015 4:49 pm

V piatok som vymenil palivový filter za väčší, napojil som nové hadičky na benzín a trochu som upravil ich spád, vymenil som trysku za 52ku originál tam bola 50ka. Išiel som sa previezť a ťahá to opäť tak, ako pred rokom. Takže valec zrejme zatiaľ riešiť nebudem a skor keď tak sa zameram na vyskladanie toho minarelli lc motora. Ešte cez týždeň pozriem akú farbu ma sviečka a skúsim tam dat ešte trocha väčšiu trysku.

akrapovic222
Príspevky: 1
Dátum registrácie: Po Máj 25, 2015 7:15 am
Skúter: Cpi Formula R

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#85 Príspevok od užívateľa akrapovic222 » Po Máj 25, 2015 7:33 am

123DUSAN321 napísal:###################################################################################################################################
Skúter: CPI Formula 50R rok výroby: 2008

Aktuálny Setup:

Valec: Séria 50cc
Kľuka: Séria
Výfuk: Stage6 Pro Replica
Variátor+valčeky: MALOSSI Multivar+ 6,5g valčeky (Malossi)
Zadná remenica: Séria
Remeň: Malossi X-Kevlar
Spojka: Séria spojka + Naraku pružinky (červené)
Kontrastka: Malossi červená
Zvon: Séria
Karburátor+tryska: Séria
Sanie + Klapky: Séria
Vzduchový Filter: Séria Airbox
Tlmič: Séria
Brzdy: Séria
Priemerná Spotreba: 3L/100km
Maximálka: 75km/h (tacho)
Najazdené km (celkovo):8400 km
Najazdené km (na aktuálnom setupe):cca 4900 km

###################################################################################################################################

Rozhodol som sa s Vami podeliť o moj skutrik je to CPI Formula 50 R.. rok výroby to je 2007..ale bol kupený nový z predajne v 8/2008 kde som hned kupil aj kufor Shad... po cca 3500km som nahodil malý tuning:výfuk S6 pro replika, variator malossi multivar, kevlarový remen, červené spojkové pružinky naraku, 6g valčeky do multivaru...
po odblokovaní mi to išlo cca 55km/h a po tomto setupe mi to chodí 75km/h (tacho)..
v sučastnosti mám najazdené niečo cez 7000km..zatial žiadne poruchy.. 2x menená žiarovka v prednom svetle (vypálené vlákno na stretávacie svetlá-kedže treba svietit nonstop myslím, že to je v pohode za 7000km) a tento týžden mi praskla benzínová hadička, ktorú som hned vymenil za druhú..takže všetko zase pojazdné...
čo sa týka spotreby je to od 3 do 3,5 litra..podla štýlu jazdy a podla toho kde jazdím...
neviem čo by som ešte napísal ak sú nejaké otázky sem s nimi.. 8)

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#86 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Ne Jún 07, 2015 8:41 am

Nakoniec mi pri 10 180km praskol krúžok na pieste a zobral so sebou hlavu, piest aj valec. Tak som kúpil Naraku 70cc aj s hlavou Naraku, oversize vrtuľu, ktorá sa mi zdala veľmi podobná originálu ak nie rovnaká.

Aktuálny Setup:

Valec: Naraku 70cc
Hlava: Naraku pre 70cc valce
Kľuka: Séria
Výfuk: Stage6 Pro Replica
Variátor+valčeky: MALOSSI Multivar+ 6,5g valčeky (Malossi)
Zadná remenica: Séria
Remeň: Malossi X-Kevlar
Spojka: Malossi deltaclutch + Naraku pružinky (červené)
Kontrastka: Malossi červená
Zvon: Malossi
Karburátor+tryska: 16mm+ tryska 66
Sanie + Klapky: Séria
Vzduchový Filter: Séria Airbox
Tlmič: Séria
Brzdy: Séria
Priemerná Spotreba: XX L/100km
Maximálka: XX km/h (tacho)
Najazdené km (celkovo):10 180 km
Najazdené km (na aktuálnom setupe):cca 1 km

Včera sa to dali dokopy. Ešte tam treba poriešiť nastavenie karburátora a dotiahnuť detaily. Spotrebu a maximálnu rýchlosť doplním po zábehu. Inak ako sa dá zvýšiť chladenie? Väčším karburátorom predpokladám a ešte nejak inak? Náporové sanie? Výfuk mi na tomto valci nesedí úplne presne dá sa s tým niečo robiť? Robia sa nejaké klinové tesnenia originál pre CPI/Keeway?
Naposledy upravil/-a 123DUSAN321 v So Júl 09, 2016 12:24 pm, upravené celkom 2 krát.

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#87 Príspevok od užívateľa Keejwak » Ne Jún 07, 2015 9:12 am

Vrtula ma 2krat vacsie lopatky ako seriova..... Chladenie vylepsis naporom :) vyfuk som musel dopasovat aby na valec pasoval (nahriatie autogenom a nasledne ohnutie + aj drziak vyfuku o motor som trocha upravil )
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#88 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Ne Jún 07, 2015 9:26 am

Skúsim sa s tým vyhrať prípadne dorobim nejaký adaptér na držiak. S autogénom tam nechcem moc špekulovať. Diky

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#89 Príspevok od užívateľa Keejwak » Ne Jún 07, 2015 10:15 am

Jasne :) co sa tyka naporu tak som sa inspiroval od Jana a vyslo ma to na 2€+ sprej :wink:
Prílohy
uploadfromtaptalk1433664898832.jpg
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#90 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Ne Jún 07, 2015 12:15 pm

Díky a máš aj foto ako to vyzerá na skútri?

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#91 Príspevok od užívateľa Keejwak » Ne Jún 07, 2015 3:08 pm

Nieco mam :) ide o to ze to splna ucel a je to efektivnejsie ako to co sa predava ..... + som aj ten cierny umelohmotny kryt z vnutra upravil zvacsil som trocha dieru a dal prec z diery tie kusky plastu co zabranuju prejdeniu bordelu ....dal som tam miesto toho pletivo s plota ....
Prílohy
uploadfromtaptalk1433682494185.jpg
uploadfromtaptalk1433682513688.jpg
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#92 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Jún 07, 2015 9:56 pm

vrtula zo 100ccm minarelky a bolo po problemoch s prehrievanim 70ccm...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#93 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Po Jún 08, 2015 9:02 am

Ešte som s tým nešiel, asi len 2km. Zatiaľ tam mám oversize vrtuľu vetraku a mala by tam byť 16ka karburátor od výroby. Potreboval by som vedieť orientačné prevádzkové teploty týchto AC motorov. A ešte miesto, v ktorom sa teplota merala. Ak by mal niekto linky na lacný teplomer napr. na meranie teploty na hlave pod sviečku alebo iným spôsobom bol by som vďačný.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#94 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Jún 08, 2015 9:22 am

AC bezne pracuje pri teplote okolo 120°C...akurat ze presne tu teplotu nenamerias nikdy, kedze ti cidlo ofukuje vzduch...to by si ho musel mat zaliate v hlave (a aj to je otazka ako hlboko by to slo atd...)
u AC teplomer sluzi len na porovnanie ci ti narasta teplota oproti beznej teplote...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#95 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Po Jún 08, 2015 9:45 am

Presne nad tým uvažujem, že by som si sledoval teplotu aspoň približne. A vedel by som či nejak výrazne nestúpa teplota a vedel by som zastaviť a nechať vychladnúť.

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#96 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Ut Jún 09, 2015 12:10 pm

Dnes prvých cca 12km za nami. Prikladám foto sviečky. Nešiel som na plný plyn nakoľko sme v zábehu. Takže max pol plynu. Čo na ňu hovoríte? Bola čisto nová nakoľko starú som mal s dlhým závitom. Pri slabom pootočení plynu sa to dusí, nejde sa rozbehnúť z miesta, treba viac pridať. To vyrieši nastavením ihly? A hore či dole? Ďakujem
Prílohy
20150609_112658_Richtone(HDR).jpg

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#97 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Jún 09, 2015 1:40 pm

ihla je 1/3 az 2/3 plynu...do nej zatial nemusis sahat kedze netusis aku trysku potrebujes, kedze si nesiel este na plny plyn...najskor tryska odladena a potom doladis zvysok
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#98 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Ut Jún 09, 2015 2:05 pm

Dobre teda tak ešte po jazdím, znova pozriem sviečku, či nie je náhodou extrémne bledá a teda chudobná zmes. Zabehnem to a potom sa uvidí čo s ihlou. Či navrhuješ iný postup? Díky

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#99 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Jún 09, 2015 2:45 pm

na to aby si zistil aku mas zmes nemusis cakat na zabehnutie valca...tych 500m na plny plyn mozes dat po nejakych 30min chodu motora...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#100 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Št Jún 11, 2015 5:59 pm

No dnes som dal cca 250 metrov na plný plyn. Tu je fotka ako vyzerá sviečka. Podľa mňa je to moc bohaté, čo vy na to? To na tom prstenci vonkajsom je olej. Ked sa to utrie zostane to čisté. Druhá vec pri rozjazdoch je to také nijaké motor ako keby vynechával. Niekedy až ako keby išiel skapat.
edit: aktuálna tryska 66.
Prílohy
20150611_170114_Richtone(HDR).jpg
20150611_170058_Richtone(HDR).jpg

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"