CPI F70 R - 123DUSAN321

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#101 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Jún 12, 2015 10:41 am

Bol motor dostatočne zohriaty ? akože olejová sviečka by nemala byť ak je ohriata na pracovnú teplotu mala by sa hneď vypalovať....si myslím.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#102 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Ne Jún 14, 2015 1:54 pm

Motor bol zahriaty len nevedel som presne koľko je benzínu v nádrži keď sa prvý raz miešal olej s benzínom, tak som ho tam šupol asi viac ako bolo treba. Zatiaľ som stále v štádiu ladenia.

Ale potreboval by som pomôcť s jednou vecou. Vyhodil som preč nádržku na olej a chcel by som na to miesto premiestniť airbox. Z toho dôvodu aby som mal lepší prístup ku karburátoru. Dá sa niekde zohnať dlhšia priruba medzi airbox a karburátor alebo čím ju nahradiť? To že by bola dlhšia tá priruba ku karburátoru to by nemalo vadiť na výkone, či hej? Tu je môj konkrétny airbox http://www.minibikemania.sk/motoforce_a ... -3260.html

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#103 Príspevok od užívateľa VLADY » Ne Jún 14, 2015 10:52 pm

Podľa mňa bude záležať na tom čo je to dosť pár cm asi navyše vadiť nebude ale ak to má byť 20 tak to už môže byť poznať na odozve na plyn . Alebo sa mýlim možno niekto vie a poradí reálne skúsenosti. Podľa mňa to má vplyv na tvorbu zmesy
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#104 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Jún 15, 2015 7:57 am

dlzka sania do airboxu byva vypocitana pre idealny priebeh vykonu...cim vykonnejsi / tocivejsi motor tak byva sanie kratsie...cize dlhsim si kus pohorsis...2T nie je na to tak extremne citlivy ale 4t vcelku ano...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#105 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Po Jún 15, 2015 8:04 am

Ďakujem za vysvetlenie vedel som, že u áut sa tak dá ovplyvniť vykon/krútiaci moment, no nevedel som do akej miery a či vôbec to platí u 2 taktov.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#106 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Jún 15, 2015 8:14 am

u 2t by som povedal ze je to tak 10% vykonu co dokazes sanim ovplyvnit...u 4t je to myslim ze cez 30%
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#107 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Jún 15, 2015 1:38 pm

Jaj zle som si prečítal ten dotaz, ja so bol v tom že chceš predlžovať prírubu medzi karburátorom samotným a motorom-klapkami. A že chceš posunúť ďalej od motora karburátor
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#108 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Jún 16, 2015 10:31 am

tak tym by ten motor zabil nacisto :D
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#109 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » St Jún 17, 2015 8:12 pm

Ešte som zabudol napísať, že som vymenil podtlakový ventil z nádrže za klasický manuálny. Ten podtlakový mi začal pretekať. Taktiež som zacyklil hadičku, ktorá vchádzala do olejového čerpadla s tou, ktorá z neho vychádzala. Zaslepil som na karburátore podtlak pre palivový ventil a tiež vstup pre olej z čerpadla. Vyhodil som olejovú nádobku. Ďalší postup očakávam cez víkend a to taký, že to skúsim naladiť. Momentálne mám skúšky na výške tak moc nestíham. Ďakujem za rady chalani.

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#110 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » St Jún 24, 2015 9:56 pm

Existuje niečo ako klasický filter - airbox (http://www.minibikemania.sk/motoforce_a ... -3260.html), ale tvarovo v prevedení ako napríklad open filter, prípadne nejaký iný - menší, ale klasický airbox, ktorý by mi sem zapasoval? Len tak uvažujem, či kúpiť taký istý alebo existuje niečo, čo by mi vyhovovalo vo vyššie uvedených podmienkach. Hľadal som aj na zahraničných stránkach no na nič som nenarazil. Jedná sa mi o to, aby bol rozmerovo menší s tým, že prepustí toľko isto vzduchu ako klasický airbox. Open filter nechcem - na môj setup zbytočné.

Užívateľov profilový obrázok
Stanleey
motorkár
motorkár
Príspevky: 1037
Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
Bydlisko: Okres Skalica

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#111 Príspevok od užívateľa Stanleey » St Jún 24, 2015 10:23 pm

Obrázok
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#112 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » St Jún 24, 2015 10:28 pm

Čítal som niekoľko rokov starú tému o niečom podobnom ako mám na mysli ja. Chalanisko to chcel z dôvodu estetického, ja skôr praktického. Momentálne ladím karburátor a zakaždým zhadzovať dole ten airbox s tým zatvrdnutým plastovo-gumenným kolienkom, aby som sa dostal k tryske v karbeci, je bez fénu alebo teplovzdušnej pištole dosť nanervy. V tej téme bolo spomenuté, že to ide rovnako aj s tým krytom na open filtri aj bez neho - z toho usudzujem, že neobmedzuje až do takej miery prietok vzduchu. Možno ešte tých pár zhodení nejak pretrpím a nechám tam pôvodný. Ale díky Stano, rozšírilo mi to obzory pri rozmýšľaní ako to vyšpekulovať.
Naposledy upravil/-a 123DUSAN321 v St Jún 24, 2015 10:38 pm, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
Stanleey
motorkár
motorkár
Príspevky: 1037
Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
Bydlisko: Okres Skalica

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#113 Príspevok od užívateľa Stanleey » St Jún 24, 2015 10:36 pm

Je to taký typ filtra, konkrétne od Malossi. Priechodnosť by sa dala riešiť zalepením niektorých otvorov.

A kde sa dá zohnať? No predsa na: http://www.scooter-tuning.sk/ :wink:
Konkrétne:
http://www.scooter-tuning.sk/product_de ... m_id=10983
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#114 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » St Jún 24, 2015 10:40 pm

Ďakujem ešte raz, trochu som upravil predchádzajúci príspevok, kým si odpísal (ak by to niekomu nedávalo zmysel) - nevedel som, či niekto reaguje alebo nie.

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#115 Príspevok od užívateľa mira58 » Št Jún 25, 2015 2:03 pm

Pokud máš problém se sundáváním airboxu, řešil jsem to jednoduše... gumové hrdlo jsem uřízl, koupil hadici, a přetáhl motex páskou (nerezová se šroubem) přes přírubu airboxu a na druhém konci přes přírubu karburátoru. Pro sundání stačí povolit šroubek. (já to řešil i 19mm DellOrta, protože hrdlo na karburátoru bylo větší, než hrdlo airboxu a zatím bez problému :) )
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#116 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Št Jún 25, 2015 6:26 pm

Paráda, ďakujem ☺

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#117 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » So Jún 27, 2015 2:42 pm

Z dôvodu práve prebiehajúceho skúškového obdobia nemám veľa času na skúter. Ale snažím sa využiť každú voľnú chvíľu. Ešte stále hľadám vhodnú trysku. Začal som na 66ke potom išiel dole na 62ku, pretože pri 66ke bola sviečka dosť tmavá. Tak som začal zase od 68 - na voľnobehu v poriadku, inak po pridaní divný zvuk, pri malom pridaní tendencia zdochnúť a cez zle utesnený výfuk mi ešte aj trošku slzil olej. tak som skúsil 64 - v podstate to isté ako pri 68, ale oleja unikalo menej cez spoj výfuk-valec. Tak som dal 62ku - odozva na plyn pri malom pridaní lepšia, no stále to nebolo v poriadku, ale keď som pridal 3/4 až plný, tak sa to chytilo. Najazdil som s tou 62kou tryskou asi 5km. V prílohe prikladám foto sviečky. Dnes som tam dal 60ku odozva na málo plynu pri rozbehu trochu lepšia ako pri tryske 62. No stále to nie je ono. Z toho mi vychádza, že by som mal ešte zmenšiť trysku, len sa chcem ubezpečiť, či je podľa tej sviečky tá zmes stále bohatá. Ono keď som tam prvý raz lial benzín s olejom tak som tam toho oleja dal trošku viac. Tak možno aj preto je dookola po obvode na tej sviečke taký ako pripečený olej. Teraz som miešal na pomer 1:40. Inak ešte k tej tryske na sérií valci s týmto laďákom čo mám som behal s originál tryskou t.j. 50kou a sviečka bola pekná tehlová. Na viacerých eshopoch som sa dočítal, že tento Naraku valec sa dá prevádzkovať na sériovom karburátore s tým, že sa zväčší tryska o cca 5-10%. Len sa chcem najprv uistiť, že podľa tej foto v prílohe je tá zmes naozaj bohatá a nie chudobná, aby som to ďalším zmenšovaním trysky nezadrel. Ďakujem.
Prílohy
20150627_131007_Richtone(HDR).jpg
20150627_130906.jpg
Naposledy upravil/-a 123DUSAN321 v Ut Sep 22, 2015 5:06 pm, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#118 Príspevok od užívateľa Keejwak » So Jún 27, 2015 2:46 pm

Tak si to predsa len prehrial :) sviecka vyzera ze mas bohatu zmes .... vyfuk si utesni ....moze sa ti to na vyfukovom kanali pridierat .... odozvu ti robia klapky no aj nastavenie karburatora na volnobeh ....do 1/3 otocenia plynu ti robi odozvu aj nastavenie ihly
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#119 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » So Jún 27, 2015 2:53 pm

Som zabudol o tom výfuku ešte dopísať. Včera večer som to utesnil pastou čo sa používa keď sa montuje výfukové potrubie... Zatiaľ drží, uvidíme časom, či to neodpadne.

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F50 R - 123DUSAN321

#120 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » So Jún 27, 2015 3:33 pm

alcatelko napísal:vrtula zo 100ccm minarelky a bolo po problemoch s prehrievanim 70ccm...
Nemáš prosím ťa fotku toho vetráku ako vyzerá, či ako klasický alebo takto nejak? http://www.pedparts.co.uk/product/1090/ ... i-2-stroke .

Hľadám to už dosť dlhý čas, no na žiadnom eshope neviem nájsť vetrák pre 100c minarelli. Prípadne link na sk/cz eshop? V Yamahe som zatiaľ nebol zisťovať. Ďakujem

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#121 Príspevok od užívateľa Keejwak » So Jún 27, 2015 6:47 pm

To by aj mna zaujimalo .... :wink:
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#122 Príspevok od užívateľa mira58 » So Jún 27, 2015 11:17 pm

Mam za to, ze 100ccm ventilator je prumerem podobny oversize, ale je o neco sirsi (hlubsi - lopatky jsou delsi) a nevejde se pod plastovy kryt, ale nechci Vam tu psat blbosti, live jsem ho nevidel.
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#123 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Jún 30, 2015 7:40 am

takto to vyzera po montazi do serioveho krytu...
Prílohy
20150613_113917.jpg
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
123DUSAN321
skútrista
skútrista
Príspevky: 292
Dátum registrácie: Št Mar 10, 2011 10:31 pm
Skúter: CPI Formula R 50
Bydlisko: Sereď

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#124 Príspevok od užívateľa 123DUSAN321 » Ut Jún 30, 2015 7:50 am

Ďakujem hneď mi to je už jasné ☺

Užívateľov profilový obrázok
Keejwak
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 838
Dátum registrácie: So Nov 23, 2013 7:39 pm
Skúter: -
Bydlisko: Košice

Re: CPI F70 R - 123DUSAN321

#125 Príspevok od užívateľa Keejwak » Ut Jún 30, 2015 7:58 am

To by mohlo byt .... Alci kde to kupim/e ?
Gilera Runner SP 70 - Valec Malossi Sport 70cc ,Tecnigas TREK vyfuk, Malossi multivar 2000 vario + 7,2gr, Malossi MHR klapky, Malossi red sponge filter, Malossi fly clutch spojka ,Stage6 "WingCooler" zvon, Malossi X-special belt lang remen ...

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"