Benelli Quattronove X50 - Trymore
Moderátor: Moderators
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Benelli Quattronove X50 - Trymore
Zdravím skútristov.
Minulý rok v lete po úspešnom dokončení štúdia som si za posledné eurá kúpil tento skúter. Keďže otec vlastní menšiu predajňu s motorkami (najmä skútrami) už 22 rokov tak som mal zhruba prehľad, čo sa vyrába, ale tento skúter ma na prvý pohľad zaujal dizajnom. Keď som sa pozrel bližšie, zaujala ma decentná prístrojová doska s otáčkomerom, ďalej LED smerové svetlá a zadné/brzdové svetlo, kvalitné stúpačky pre spolujazdca a zadná kotúčová brzda.
Do prvých 1000 km som skúter šetril, potom som ho odblokoval (zrejme nie úplne, ale o tom neskôr), vymenil koleno výfuku a vybral krúžok z variátora. Výsledok? Z pôvodných max 50 km/h sa rýchlosť vyšplhala na 67 km/h (rovinka v sede), ale aj dole kopcom mal problém dostať sa nad 70 km/h, jednoducho ho niečo dusilo. Stále som mal pocit, že skúter má na viac. Tak som teda podľa pokynov z YT vybral gumennú rúrku zo vzduchového filtra, ale pri vyšších rýchlostiach (60 km/h+) sa motor začal dusiť (zrejme som mal vtedy vymeniť aj trysku), preto som ju namontoval naspäť. Prišla zima a ďalej som to viac neriešil.
V januári tohto roka sa mi podarilo nájsť prácu, je to 10 km z môjho domu. Minulý týždeň som do práce absolvoval prvú jazdu skútrom a musím uznať, na dlhej rovinke mi bolo tých 65-68 km/h málo (cestou domov v riadne zime o deviatej večer to bolo dokonca len 63 km/h). Dnes večer (3.3.2013) som náhodou natrafil na toto fórum a zistil som, že tento skúter dokáže ísť po úpravách omnoho rýchlejšie. Veľmi ma to zaujalo, pretože až začnem chodiť na skútri do práce častejšie (až sa oteplí), pri tých 67 km/h zaspím Rozmýšľal som už aj o tom, že presedlám na 125tku Keeway RKV, ale nerád by som sa vzdal tohto krásneho skútra len kvôli jeho obmedzenému výkonu.
Zajtra zájdem do našej predajne (v prípade priaznivého počasia), vymeníme trysku za väčšiu, skúsime nahodiť iné súčiastky do variátora (otec má akési tuningové v zálohe) a uvidím, čo to spraví. Dúfam, že sa dostanem aspoň na 70 km/h (čo ale trocha pochybujem).
Ak by sa našiel niekto, kto tento skúter vlastní a vie mi poradiť, ako správne skúter odblokovať, bol by som mu veľmi vďačný. Rád sa v najbližšom voľnom čase so skútrom aj pohrám a ak bude potrebné, investujem do tuningu aj nejakú tu výplatu, hlavne nech troška ožije
Po prečítaní zopár príspevkov som dospel k názoru, že bude treba vymeniť valčeky vo variátore (zrejme aj pružinky), použiť športovo ladený výfuk (tento sériový je asi len fake), pravdepodobne aj vymeniť valec, trysky.
A ešte fotka, ako vyzerá taký skúter zo sériovej výroby (storočná Benelli edícia):
P.S.: ak sa mi podarí zvýšiť výkon tohto skútra, rád sa s vami podelím o zistené informácie.
Minulý rok v lete po úspešnom dokončení štúdia som si za posledné eurá kúpil tento skúter. Keďže otec vlastní menšiu predajňu s motorkami (najmä skútrami) už 22 rokov tak som mal zhruba prehľad, čo sa vyrába, ale tento skúter ma na prvý pohľad zaujal dizajnom. Keď som sa pozrel bližšie, zaujala ma decentná prístrojová doska s otáčkomerom, ďalej LED smerové svetlá a zadné/brzdové svetlo, kvalitné stúpačky pre spolujazdca a zadná kotúčová brzda.
Do prvých 1000 km som skúter šetril, potom som ho odblokoval (zrejme nie úplne, ale o tom neskôr), vymenil koleno výfuku a vybral krúžok z variátora. Výsledok? Z pôvodných max 50 km/h sa rýchlosť vyšplhala na 67 km/h (rovinka v sede), ale aj dole kopcom mal problém dostať sa nad 70 km/h, jednoducho ho niečo dusilo. Stále som mal pocit, že skúter má na viac. Tak som teda podľa pokynov z YT vybral gumennú rúrku zo vzduchového filtra, ale pri vyšších rýchlostiach (60 km/h+) sa motor začal dusiť (zrejme som mal vtedy vymeniť aj trysku), preto som ju namontoval naspäť. Prišla zima a ďalej som to viac neriešil.
V januári tohto roka sa mi podarilo nájsť prácu, je to 10 km z môjho domu. Minulý týždeň som do práce absolvoval prvú jazdu skútrom a musím uznať, na dlhej rovinke mi bolo tých 65-68 km/h málo (cestou domov v riadne zime o deviatej večer to bolo dokonca len 63 km/h). Dnes večer (3.3.2013) som náhodou natrafil na toto fórum a zistil som, že tento skúter dokáže ísť po úpravách omnoho rýchlejšie. Veľmi ma to zaujalo, pretože až začnem chodiť na skútri do práce častejšie (až sa oteplí), pri tých 67 km/h zaspím Rozmýšľal som už aj o tom, že presedlám na 125tku Keeway RKV, ale nerád by som sa vzdal tohto krásneho skútra len kvôli jeho obmedzenému výkonu.
Zajtra zájdem do našej predajne (v prípade priaznivého počasia), vymeníme trysku za väčšiu, skúsime nahodiť iné súčiastky do variátora (otec má akési tuningové v zálohe) a uvidím, čo to spraví. Dúfam, že sa dostanem aspoň na 70 km/h (čo ale trocha pochybujem).
Ak by sa našiel niekto, kto tento skúter vlastní a vie mi poradiť, ako správne skúter odblokovať, bol by som mu veľmi vďačný. Rád sa v najbližšom voľnom čase so skútrom aj pohrám a ak bude potrebné, investujem do tuningu aj nejakú tu výplatu, hlavne nech troška ožije
Po prečítaní zopár príspevkov som dospel k názoru, že bude treba vymeniť valčeky vo variátore (zrejme aj pružinky), použiť športovo ladený výfuk (tento sériový je asi len fake), pravdepodobne aj vymeniť valec, trysky.
A ešte fotka, ako vyzerá taký skúter zo sériovej výroby (storočná Benelli edícia):
P.S.: ak sa mi podarí zvýšiť výkon tohto skútra, rád sa s vami podelím o zistené informácie.
Naposledy upravil/-a Trymore v Po Mar 04, 2013 12:50 pm, upravené celkom 2 krát.
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Benelli Quatronove X50
Na uvod by som tam urcite variátor za malossi multivar a výfuk za ladený, neviem na kolko tieto veci najdes u nas no všetko je aj na eshope, vyfuk je teraz v akcii presne pre tvoj skuter aj v chromovom prevedení .
variator multivar http://shop.scooter-tuning.sk/product_d ... em_id=1759
výfuk http://shop.scooter-tuning.sk/product_d ... em_id=7709
ak máš otázky píš na lukas@scooter-tuning.sk pripadne cez spravu na fore
variator multivar http://shop.scooter-tuning.sk/product_d ... em_id=1759
výfuk http://shop.scooter-tuning.sk/product_d ... em_id=7709
ak máš otázky píš na lukas@scooter-tuning.sk pripadne cez spravu na fore
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Re: Benelli Quatronove X50
Dík za radu, ten výfuk vyzerá cenovo veľmi lákavo, ale otec ma od takýchto výfukov odhovára, vraj mi bude skúter potom neskutočne hučať. Pozrel som si aj video z motorovej brzdy s týmto výfukom a nemal som pocit, aby ten hluk bol tak strašný, skôr bol príjemný športovejší. Ako je to teda?
Ďalej ako pozerám, tak ten výfuk nemá potrebné uchytenia ako má môj sériový, neviem teda ako ho na skútri upevním, pre porovnanie na obrázku:
Zeus Sport 50/70
sériový
Ďalej ako pozerám, tak ten výfuk nemá potrebné uchytenia ako má môj sériový, neviem teda ako ho na skútri upevním, pre porovnanie na obrázku:
Zeus Sport 50/70
sériový
- miiireeec
- motorkár
- Príspevky: 1155
- Dátum registrácie: Po Máj 26, 2008 12:13 pm
- Skúter: Yamaha XT 660 X
- Bydlisko: Detva
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
stavíme sa že ti ten lauf bude pasovať ?
Yamaha - ride the right bikes
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Sediet to bude kedze tam mas CPI motor a na CPI sa uz tieto vyfuky montovali, ten povodny uchyt trosku klame. Neviem sice ako znie teraz ta Benelli, no z videa z brzdy si musel pocut ze toto je trosku ostrejsi zvuk a dunivejsi zase uplny racing to zase nieje
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Dobre, verím vám, že pripevniť výfuk sa mi nejako podarí
K tomu hluku: bojím sa, že keď budem prichádzať z práce o 22:30 alebo naopak keď pôjdem do práce skoro ráno o piatej, aby som nebudil susedov v okolí (bývame v rodinnom dome).
Ak by som výfuk kvôli nadmernému hluku vynechal z "tuningu" bol by to veľmi chybný krok? Malo by potom zmysel kupovať multivar? Veľmi rád by som sa dostal aspoň na 75 km/h, no obávam sa, že bez ladeného výfuku to nepôjde.
K tomu hluku: bojím sa, že keď budem prichádzať z práce o 22:30 alebo naopak keď pôjdem do práce skoro ráno o piatej, aby som nebudil susedov v okolí (bývame v rodinnom dome).
Ak by som výfuk kvôli nadmernému hluku vynechal z "tuningu" bol by to veľmi chybný krok? Malo by potom zmysel kupovať multivar? Veľmi rád by som sa dostal aspoň na 75 km/h, no obávam sa, že bez ladeného výfuku to nepôjde.
- Peter 218
- st. skútrista
- Príspevky: 845
- Dátum registrácie: So Aug 14, 2010 11:19 pm
- Skúter: Aprilia SR 50
- Bydlisko: Nitra
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
A chceš natom jazdiť lepšie alebo račej susedou nechať vyspať?..ja mam susedou hlboko ... ,a to mám 70tku valec a trošku väčší zvuk .
Aprilia Sr 50-liatina 70 ccm,17,5ka karburator,Malossi multivar,Naraku spojka,Malossi remeň,Gianelli Extra.
- bezoadam
- st. skútrista
- Príspevky: 973
- Dátum registrácie: So Júl 10, 2010 6:13 pm
- Skúter: Gilera runner sp50
- Bydlisko: Topolčany
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
ja si myslím, že si až moc dobrý na svoje okolie Však keď pôjdeš pomaly tak nebude moc hučať a toto by bol pre mňa najmenší problem asi šup tam ladený výfuk a vario čo dával look a uvidíš ako to pôjde. A na fore si môžeš pozrieť aj iné Benelli. Sa mi zdá, že frostyho.
giannelli reverse, malossi mutlivar (5.5g), malossi x-kevlar, malossi redsponge, malossi carbon plates, GOPRO HD HERO
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Frostyho namakaný skúter som si obzrel niekoľkokrát Je pravda, že keď pôjdem skoro bez plynu tak snáď ten hluk nebude tak veľký, nemám najmenšiu chuť sa naťahovať so starými babami odvedľa
Ten multivar myslím kupovať nemusím, otec má rovnaký v predajni, takže už len výfuk objednať a snáď nebudem sklamaný z nárastu maximálky o 1 km/h
edit: nebude ten ladený výfuk Zeus nejako redukovaný? môžem ho len namontovať a jazdiť?
Ten multivar myslím kupovať nemusím, otec má rovnaký v predajni, takže už len výfuk objednať a snáď nebudem sklamaný z nárastu maximálky o 1 km/h
edit: nebude ten ladený výfuk Zeus nejako redukovaný? môžem ho len namontovať a jazdiť?
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
tak ako píšeš namontuješ a ideš, ešte lahšie valčeky do varia si to bude pytať, ale to si vybavíš zrejme vo svojej réžii , cca 4-5gr
- Area51
- st. skútrista
- Príspevky: 686
- Dátum registrácie: Pi Máj 27, 2011 4:37 pm
- Skúter: Honda CBR 125
- Bydlisko: Prievidza
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
A väčšiu trysku ti tu mechanici zabudli napísať ...
Honda CBR 125
- Stanleey
- motorkár
- Príspevky: 1037
- Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
- Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
- Bydlisko: Okres Skalica
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Len by som upozornil, že nové Quattronove má zadnú kotúčovú brzdu zo strany výfuku a nie zo strany varia, ako to býva zvykom. Uchytenie brzdového strmeňa je riešené pomocným ramenom, ktoré je upevnené práve v bodoch, slúžiace pre uchytenie držiaku výfuku a preto má sériový výfuk iný systém uchytenie práve na spomínané rameno.
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
No práve, to že výfuk sadne pod valec v nejakom inom CPI skútri ešte neznamená, že sa bude dať namontovať na iný skúter s úplne inými úchytkami.
- Stanleey
- motorkár
- Príspevky: 1037
- Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
- Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
- Bydlisko: Okres Skalica
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Ideálne by asi bolo, požičať si daný "laďák" od niekoho. Odskúšať, či je vôbec možné ho osadiť na tento skúter a ak áno,výfuk objednať a doriešiť jeho uchytenie.
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
- VendeTTa
- st. skútrista
- Príspevky: 359
- Dátum registrácie: Ne Apr 01, 2012 11:50 am
- Skúter: Keeway Outlook 125
- Bydlisko: Leopoldov
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Zdravím Ťa! Krásny skútrik, tieto Benelli sa mi vždy páčili, ten dizajn je veľmi pekný . Keď dáš tomu potrebné športové úpravy, to musí ísť! Do zmeny valca by som sa nepúšťal, na tvojom mieste by som si užil tú 50tku pretože býva zvykom, že keď vymeníš valec často sa ti na tom niečo vysomári. Časom ti budú odchádzať všelijaké maličkosti a možno aj budeš ľutovať, že si to menil. Nehovorím, že každý má takýto problém po výmene, ale stáva sa to pomerne často :/. Prajem veľa najazdených km nez nehody a samozrejme píš čo máš nové. S pozdravom VendeTTa
Keeway Outlook 125 - waiting for a visit
Good rice, bad rice, no rice - It's still best machine in the world
Good rice, bad rice, no rice - It's still best machine in the world
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Díky, zatiaľ som ešte v štádiu zháňania informácií predtým, ako sa do niečoho pustím
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Nakoniec som sa rozhodol na začiatok použiť základný ladený výfuk LeoVince TT, ktorý mal otec v predajni.
Musím podotknúť, že nepasoval vôbec, boli s ním problémy viac ako som očakával. Keby sme nemali vŕtačku a frézu, nenamontujeme ho do dnes (pribalené pomôcky mi nijako nepomohli) Navyše, ostali dva veľké nepekné úchyty pod výfukom, ktoré predtým držali origo výfuk a dokonca po namontovaní výfuk trošička pritlačil na brzdový strmeň, takže koleso ostalo veľmi pribrzdené (vtedy priam zdochýnal studený motor keď som pridal plyn). Nejako sa nám podarilo tento problém eliminovať, ale výsledok stojí vzhľadovo úprimne naprd kvôli tým dvom nevyužitým úchytom pod výfukom.
Potešilo ma ale, že zvuk tohto výfuku je vcelku decentný a určite nie hlasný. Vo vysokých otáčkach to má naozaj grády a šmrnc, vidieť a počuť to môžete aj vo videách nižšie. Vyskúšať na ceste som skúter ešte nemohol, pretože znova z neba padajú tie biele sračky. Až sa počasie umúdri, urobím pár jázd. Potom bude s vysokou pravdepodobnosťou nasledovať výmena multivaru, voľba správnych valčekov a porovnanie výsledkov. Dám vedieť ako to dopadlo.
edit: dopĺňam video so zvukovým záznamom sériového výfuku a ladeného LeoVince TT
sériový výfuk
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hmEqzYPkEwc[/youtube]
ladený výfuk LeoVince TT
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qO_N9j_hWjw[/youtube]
a ešte ako to vyzerá teraz:
Musím podotknúť, že nepasoval vôbec, boli s ním problémy viac ako som očakával. Keby sme nemali vŕtačku a frézu, nenamontujeme ho do dnes (pribalené pomôcky mi nijako nepomohli) Navyše, ostali dva veľké nepekné úchyty pod výfukom, ktoré predtým držali origo výfuk a dokonca po namontovaní výfuk trošička pritlačil na brzdový strmeň, takže koleso ostalo veľmi pribrzdené (vtedy priam zdochýnal studený motor keď som pridal plyn). Nejako sa nám podarilo tento problém eliminovať, ale výsledok stojí vzhľadovo úprimne naprd kvôli tým dvom nevyužitým úchytom pod výfukom.
Potešilo ma ale, že zvuk tohto výfuku je vcelku decentný a určite nie hlasný. Vo vysokých otáčkach to má naozaj grády a šmrnc, vidieť a počuť to môžete aj vo videách nižšie. Vyskúšať na ceste som skúter ešte nemohol, pretože znova z neba padajú tie biele sračky. Až sa počasie umúdri, urobím pár jázd. Potom bude s vysokou pravdepodobnosťou nasledovať výmena multivaru, voľba správnych valčekov a porovnanie výsledkov. Dám vedieť ako to dopadlo.
edit: dopĺňam video so zvukovým záznamom sériového výfuku a ladeného LeoVince TT
sériový výfuk
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hmEqzYPkEwc[/youtube]
ladený výfuk LeoVince TT
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qO_N9j_hWjw[/youtube]
a ešte ako to vyzerá teraz:
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Tato ti daval vyfuk na Minarelli alebo na CPI Verziu?
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Pokiaľ viem tak na CPI, na radu od dovozcu.
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Prvá jazda s novým výfukom je zamnou. Maximálka 66 km/h (bez zmeny), rozbeh z miesta je veľmi slabý, ale keď sa motor roztočí, cítiť maličké zvýšenie výkonu. Zvuk sa mi ale znova veľmi páči, je to niečo medzi kosačkou, motorovou pílou a crossovou motorkou
Rozbeh z miesta vyzerá asi tak, že prvé 1-2 sekundy skúter ide ako zdochnutý pes, potom odrazu ožije a rozbieha sa veľmi svižne. Mám to pripisovať ťažkým valčekom a/alebo spojke? Takisto pri stredných rýchlostiach, keď pustím plyn a znova pridám naplno, tak skútru chvíľu trvá, kým sa spamätá, ale potom ťahá ako odtrhnutý z reťaze. Mám skúsiť aj väčšiu trysku v karburátore?
V najbližších dňoch sa pustím do výmeny multivaru a experimentovaniu s valčekmi.
Rozbeh z miesta vyzerá asi tak, že prvé 1-2 sekundy skúter ide ako zdochnutý pes, potom odrazu ožije a rozbieha sa veľmi svižne. Mám to pripisovať ťažkým valčekom a/alebo spojke? Takisto pri stredných rýchlostiach, keď pustím plyn a znova pridám naplno, tak skútru chvíľu trvá, kým sa spamätá, ale potom ťahá ako odtrhnutý z reťaze. Mám skúsiť aj väčšiu trysku v karburátore?
V najbližších dňoch sa pustím do výmeny multivaru a experimentovaniu s valčekmi.
- Bamma_boy
- motorkár
- Príspevky: 1583
- Dátum registrácie: Ut Aug 05, 2008 10:08 pm
- Skúter: Aprilia SR50 R
- Bydlisko: KNM, Krásno nad Kysucou (17)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
najtvrdšie pružinky do spojky, ptm budú rozbehy ako-tak v pohode, tvrdšiu kontru - bude k Multivaru a ľahšie válčeky, možno niečo okolo 6g, ale ja som mal až 7g..
- VendeTTa
- st. skútrista
- Príspevky: 359
- Dátum registrácie: Ne Apr 01, 2012 11:50 am
- Skúter: Keeway Outlook 125
- Bydlisko: Leopoldov
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Valčeky by som dal oveľa ľahšie, 6g sa mi zdá moc, nato, že tam má aj sériový valec. Ja mám kópiu minarelli tak ako on, síce nemám multivar a každý skúter je iný ale išiel by som aspoň na polovicu sériových valčekov. Počítam, že sériové valčeky budú buď 6,5g alebo 7,5g. Vyskúšal by som niečo medzi 3,5g - 4,5g.
Keeway Outlook 125 - waiting for a visit
Good rice, bad rice, no rice - It's still best machine in the world
Good rice, bad rice, no rice - It's still best machine in the world
-
- trojkolkár
- Príspevky: 28
- Dátum registrácie: Ne Mar 03, 2013 11:14 pm
- Skúter: Benelli Quattronove X50
- Bydlisko: Humenné
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
K výfuku som mal pribalené 3.5 gramové valčeky a žlté spojkové pružinky. Neviem, čo obsahuje set multivaru, nemám ho doma momentálne, ale tam sú tuším trocha ťažšie valčeky pribalené. Ešte som zvedavý, aké ťažké sériové valčeky mám v skútri, ale bez potrebného náradia sa teraz do toho púšťať nebudem.
Ale ak použijem ľahšie valčeky, nezníži sa ešte maximálka? To by som nerád šiel ešte pomalšie, ja potrebujem jazdiť rýchlejšie po rovinkách
Ale ak použijem ľahšie valčeky, nezníži sa ešte maximálka? To by som nerád šiel ešte pomalšie, ja potrebujem jazdiť rýchlejšie po rovinkách
- raplik
- motorkár
- Príspevky: 1921
- Dátum registrácie: Št Aug 14, 2008 1:54 pm
- Skúter: PIAGGIO X9 EVO 500
- Bydlisko: Veľká Lehôtka (časť Prievidza)
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
jasan... myslim ze o 5-8 cisel vacsiu... farba sviecky napovieTrymore napísal:...Mám skúsiť aj väčšiu trysku v karburátore?...
- Stanleey
- motorkár
- Príspevky: 1037
- Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
- Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
- Bydlisko: Okres Skalica
Re: Benelli Quattronove X50 - Trymore
Spojkové pružinky určite tvrdšie. V postate je to nutnosť pri montáži ladeného výfuku, nakoľko sa ti posunie rozsah použiteľných otáčok smerom hore.
S valčekmi môžeš polaborovať. Použi treba 3 pôvodné a 3 tie 3,5 g a odskúšaj. Možno ti práve príliš ťažké valčeky a následne "ťažký" prevod zapríčiňujú rovnakú maximálku.
Ako prvé by som ale zväčšil trysku v karburátore!!!
Kolega, čo odo mňa kúpil výfuk Stage6 Sport Pro,to bral na ľahkú váhu...
....a výsledok na seba nenechal dlho čakať!
S valčekmi môžeš polaborovať. Použi treba 3 pôvodné a 3 tie 3,5 g a odskúšaj. Možno ti práve príliš ťažké valčeky a následne "ťažký" prevod zapríčiňujú rovnakú maximálku.
Ako prvé by som ale zväčšil trysku v karburátore!!!
Kolega, čo odo mňa kúpil výfuk Stage6 Sport Pro,to bral na ľahkú váhu...
....a výsledok na seba nenechal dlho čakať!
Naposledy upravil/-a Stanleey v Št Mar 28, 2013 9:50 pm, upravené celkom 1 krát.
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF