Strana 1 z 11
keeway f-act - Jano
Napísané: Pi Apr 19, 2013 7:01 pm
od užívateľa Jano
Tak som pred rokom kupil keewaya a nemal som samozrejme ziadne skusenosti ohladne tuningu,tie prisli az potom co som sa stale ucil nieco opravovat,co momentalne nejak neplnilo svoju funkciu.Maximalku som vtedy mal 66 km/h GPS a ako setup by som uviedol liatinovy valec malossi sport,karb seriovy,fuk gianelli silencer a vario multivar,valceky 6.5 gramové,remen malossi kevlar.A to bolo asi vsetko az do doby,ked to definitívne prestalo startovat + stále problemy z fukom ktory sa vplyvom vibracii lamal tak ze ako zlaty klinec toho vsetkeho odtrhlo tlmic

Odtedy zapocal tuning
Sucastny setup :
Valec: AC 70ccm nicasil airsal T6
Kľuka: TOP racing
Výfuk: pro replica
Variátor: malossi multivar 5.5 g
Zadná remenica: séria
Predná poloremenica: malossi
Remeň: malossi kevlar
Spojka: stage6
Kontrastka: stage6 mekká
Zvon: naraku
Karburátor: 19mm dellorto manual sitic, triska 76
Boost bottle
Vzduchový Filter: airbox,malossi vlozka.
Tlmič: séria
Brzdy: séria kotúčové
CDI: malossi TC unit
indukcna cievka : naraku 1 pinová
Priemerná Spotreba: aktualne 5 l/100 km
Maximálka: zatial nemeraná
Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: Pi Apr 19, 2013 7:21 pm
od užívateľa Jano
Sucastou prestavby bolo aj instalovanie druhej nadrze,ktore som poriesil tak,ze je prepojena z nadrzou,ktora je nad nou.pricom je medzi nimi samozrejme kohutik na pustanie resp.zastavenie prietoku paliva.ma to vyhodu v tom,ze ak mi dojde benzín v spodnej nadrzi,ktora je napojena na karb,tak mam vzdy "po ruke" palivo na doplnenie.Obe nadrze su 5 litrové,takze sa mi aj dobre zmiesava pomer,ked davam olej pretoze vzdy tankujem do uplne prázdnej nadrze.
Teplomer motora som umiestnil miesto hodín,ktore boli pred tym na palubnej doske.
Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: Pi Apr 19, 2013 8:00 pm
od užívateľa VLADY
Nóóóó...dobre to máš poriešené...nezostaneš nasucho.

Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: Pi Apr 19, 2013 8:09 pm
od užívateľa Jano
ide vlastne o identicku nadrz,aka je v keewayoch ci CPI-ckach.
CDI malossi som tiez musel prisposobovat,tak som zo serioveho vybral tie koncovky a naletoval na ne kabliky z malosackeho.
Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: Pi Apr 19, 2013 8:19 pm
od užívateľa Jano
Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: So Apr 20, 2013 1:35 pm
od užívateľa Norbi082
to nasavanie si sam robil?
Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: So Apr 20, 2013 7:34 pm
od užívateľa Jano
Ano je to konkretne z vodarenskej trubky - kolena 10 cm priemer.Sadne to tam akurat,ale musel som z toho zrezat v mieste kde sa zužuje.
Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: So Apr 20, 2013 8:35 pm
od užívateľa Norbi082
parada, musim okopirovat

Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: So Apr 20, 2013 9:09 pm
od užívateľa Jano
je to rozhodne ucinnejsie,ako to co bezne pouzívaju na vzduchacoch.
takto to vyzera,ked to kupis,ale pytaj si 90 stupnové koleno.
Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: So Apr 20, 2013 9:16 pm
od užívateľa Jano
ja planujem este vyskusat jeden AC valec motoforce.prijde mi ze ma vecsie hlinikove platnicky a i vykonostne ma viacej koní,ako airsal ktory mam teraz.Potom by som sa mohol dostat i do tych 120 km/hod autotacho.Uz teraz je to parada,dnes som vlastne absolvoval vseho vsudy 300 km a slo to paradne,kopceky rovinky.....Na AC proste LEN nicasil.To je skusenosť
Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: So Apr 20, 2013 9:22 pm
od užívateľa VLADY
Tak som mal dobrého tušáka s tým nasávaním vzduchu....neviem prečo ale presne toto ma napadlo ako prvé keď som to zbadal odpadové hajzlové 90° 110 priemer ....

No čo hlavne že splní účel, a za dve eurá a troška čierneho spreju.
Parádny tuning,a hlavne perfektná robota čo som pozeral tú fotku :good:Jak si to tam pricapil? je to lepené? alebo ?

Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: So Apr 20, 2013 9:43 pm
od užívateľa Jano
lepene to je chemoprenom,ale zaroven spojene na toch miestach drotom.Inak ak pouzijes epoxy dvojzlozkove,tak to nemusis ani stahovat tym drotom,myslím si.Su tam take tri otvory na nejake srouby,tak skrz tie som to prevliekol.Inak ano toto je skutocne lepsie,lebo ti nasava vzduch uz len tym,ze sa pohnes.No ja mam este jeden napad a totiz ze ak kupim ten motoforce,tak sa pokusim vyrezat laserom /máme v práci,je to dalsí moj konicek

/ vecsie rebrá v tvare,aby sa dali navarit hlinikom samozrejme na tie co su na valci,pricom z plechu alebo hliniku spravím nový,aerodinemackejsí kryt na valec

Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: Ne Apr 21, 2013 11:37 am
od užívateľa Jano
asi este prilis bohata zmes vsak ?...ubudlo iba trocha zakarbonovania,oproti tomu ked som mal 92 trisku.Toto je z 88 trisky :
Re: keeway f-act.....Jano
Napísané: Pi Apr 26, 2013 5:50 pm
od užívateľa Jano
Tak som hodil vecsie koleno na airboxe a sviecka sa vyfarbuje pekne do hneda,ale spotrebu mam stale zruba rovnakú.Dnes som zistoval a je to presne 7.5l/100 km,pricom scoot ide uplne paradne,jazdil som aj teraz ked je vonka skoro 30 stupnov.
Vobec tej spotrebe nerozumiem.Vie to niekto vysvetlit ? Alebo to tak je prirodzené,ked vezmeme v uvahu ze nicasil točí aj 12-13 000 ot/min.
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Pi Apr 26, 2013 9:27 pm
od užívateľa Yamaha
Ja mam tiež nikasil a pri 70km/h mám 3.60l/100km.
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Pi Apr 26, 2013 10:04 pm
od užívateľa VLADY
7,5L to snáď ten motor nemôže ani spáliť pri tom malom objeme....to musí dakade ísť von...nespálené.
Toľko mi v aute žere oturbená 1,2ka po meste....
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: So Apr 27, 2013 7:42 am
od užívateľa jardo181
Mne vyrobca udava 3,5 - 4 l / 100km, no natankoval som 5l (nadrz ma 4,5l) a presiel som 210km, podla GPS 212km (mio p560) takze spotreba vysla cca 2,5l / 100km, priemerna rychlost 56km/h (max 82km/h) podla gps na tych 212km.
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Ne Apr 28, 2013 1:55 pm
od užívateľa Jano
Yamaha napísal:Ja mam tiež nikasil a pri 70km/h mám 3.60l/100km.
Tak potom tomu nerozumiem.ty mas valec 70 ccm ?
Airbox je cisty,nie je v nom bezin,olej ani nic také.Vario mam multivar a valceky 5.5 gramové,ale to ma vecsina tak nejak podobnu hmotnost.Tak potom neviem cím to moze byt ?
ved kebyze idem permanentne nejakych 90 km/hod tak potiahne aj 9 litrov,mozno aj 10l.Celkove mi vychadza ze 2T je neefektívny system oproti 4T prave koli velmi vysokym otackam,ktore znizuju nielenze zivotnost motora,ale aj kluky atd.4T ma aj o dost nizsiu spotrebu a odpada aj olej.Je mozne nainstalovat valec 4T na scoot ?
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Ne Apr 28, 2013 4:06 pm
od užívateľa Yamaha
Valec 80ccm a karb 26+siška ale nie je to skúter ale AM6, teraz idem davať prevody 15/53 takže by malo zase niečo menej papať.
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Ne Apr 28, 2013 4:33 pm
od užívateľa Stanleey
Jano napísal:Je mozne nainstalovat valec 4T na scoot ?
Je to možné, ale vzhľadom na zložitosť operácie a vecí s tým spojených by som o tom ani neuvažoval.
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=soW2mTyATEE[/youtube]
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=kBdschzlDKw[/youtube]
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Ne Apr 28, 2013 5:31 pm
od užívateľa Jano
Yamaha napísal:Valec 80ccm a karb 26+siška ale nie je to skúter ale AM6, teraz idem davať prevody 15/53 takže by malo zase niečo menej papať.
Prevody mam menene aj ja...malossi primarny 14/42,takze ak by boli povodné,tak je spotreba este vyssia nez aku mam.
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Ne Apr 28, 2013 6:55 pm
od užívateľa Jano
k comu su v karbe vedlajsie dve trisky mimo tej hlavnej ? aku maju funkciu ?
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Ne Apr 28, 2013 8:04 pm
od užívateľa VLADY
Zväčša volnobežná a sytičová...ale môže to byť aj inak .
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Po Apr 29, 2013 8:02 am
od užívateľa Jano
A ked sa prida plyn,tak cez tu volnobežnu uz potom nepreteka palivo ?
Re: keeway f-act - Jano
Napísané: Po Apr 29, 2013 9:10 am
od užívateľa VLADY
Samozrejme že preteká, nieje tam žiadne zariadenie ktoré by ten prietok pri väčšom otvorení šúpatka a zdvihnutí ihly a zvýšení prietoku cez hlavnú trysku blokovalo. ....ale ten pomer paliva je už potom dosť zabedbateľný k tomu množstvu ktoré ide cez hlavnú trysku.