Keeway f-act evo50 2012 - wargoos

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
wargoos
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 61
Dátum registrácie: Ut Okt 09, 2012 7:50 pm
Skúter: Keeway f-act 50 evo tuning :D :D honda cbr 125 r 2013 :)
Bydlisko: šaľa

Keeway f-act evo50 2012 - wargoos

#1 Príspevok od užívateľa wargoos » Ut Apr 30, 2013 9:56 pm

Caute..idem vas trosku oboznamit s mojim "malym" neplanovanym "projektom"...zacalo sa to ked som skuter kupil..stal nehoraznych 1250e samozrejme cisto novy cize zablokovany a tesil som sa ze idem aspon 50 :D ..no po 500-1000 km ma to zacalo troska nudit tak som rozmyslal co stym...


Cital som patral co moze byt preco idem len 50 dosiel som nato ze su tam restikcie... konkretne tam bol kruzok vo variatore... a potom koleno na vyfuku.. skuter mi odblokovali za 70euro.. vtedy mi to bolo jedno nerozumel som sa do toho tazke som caloval velke penaze... no neskor som spilil aj koleno a skoro ziadny vysledok..

zacal som znovu citat dostal som sa k "tuningu" zaujalo ma to ako zo svojho tatosa spravit 70ccm delo :D ... takze som si kupil ako uplne prve vufyk leo vince zx -r k tomu boli valceky ktore mam dodnes nahodene na multivare a pruzinky do spojky.. vsetko islo paradne okolo68 km/H tesil som sa ale tuto sezonu som zacal spekulovat ako stoho dostanem lepsie zrychlenie a maximalku...


kupil som si malossi multivar namontoval som aj bielu kontru.. a ide to paradne cez 78 km/h tacho....

cely stastny som sa vytesoval a co cert nechce za par dni som isiel normalne 50 zrazu zdohcol motor a konec... :D zadrety valec...

rozhodol som sa ze si kupim novy 70ccm valec od motorface s nikasilovou vlozkou,karburator tam mam len 17.5 to sa niekomu moze zdat hlupost... ale mam tam dost velku trysku a je to v stadiu ladenia... dalej som si kupil ventilator.. ze vraj to pomaha.. kedze mam AC je tam dost problem s tymi teplotami..

nahodil som to behom 2-3hodin vsetko nastartoval som a ten pocit bol na nezaplatenie.. :) samozrejme ze som vyhodil cerpadlo a miesam si olej s benzinom priamo.. :) je to istejsie... teraz som v stadiu zabehavania/ladenia ... ale ide to celkom slusne ale som v zabehu.. ale aj tak citim ten obrovsky vykon oproti 50ccm :) A kazdemu kto sa rozhodne tunovat cinana.. je to urcite velke..velmi velke riziko..ale ked si date pozor a budete jazdit s rozumom tak by sa nic nemalo stat...


Kluku som tam nechal povodnu kupil som akurat ojnicne lozisko... dufam ze nestreli :D :D :D je tam nejakych cca 3000 km nabehanych... uvidime mozno casom pojde prec :) Pridam aj nejake fotky casom
Leo Vince zx-r ,malossi multivar, malossi pruzinky do spojky .... valec kit 70ccm motorface nikasil AC -zabeh! :D

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Keeway f-act evo50 2012 - wargoos

#2 Príspevok od užívateľa theruck » Ut Apr 30, 2013 10:54 pm

podla mna sa zahravas s ohnom ze si tam nechal tu ryzovu kluku

Užívateľov profilový obrázok
VendeTTa
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 359
Dátum registrácie: Ne Apr 01, 2012 11:50 am
Skúter: Keeway Outlook 125
Bydlisko: Leopoldov

Re: Keeway f-act evo50 2012 - wargoos

#3 Príspevok od užívateľa VendeTTa » Ut Apr 30, 2013 11:11 pm

Dosť rýchlo si to zbúchal, tak prajem veľa km bez nehody a nech to pekne jazdí :)...ale tá kľuka, mala ísť nejaká kvalitnejšia :)
Keeway Outlook 125 - waiting for a visit ;)
Good rice, bad rice, no rice - It's still best machine in the world :beer:

Užívateľov profilový obrázok
Stanleey
motorkár
motorkár
Príspevky: 1037
Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
Bydlisko: Okres Skalica

Re: Keeway f-act evo50 2012 - wargoos

#4 Príspevok od užívateľa Stanleey » So Máj 04, 2013 8:08 pm

wargoos napísal:karburator tam mam len 17.5 to sa niekomu moze zdat hlupost
Stále to je lepšie, než tam mať len 12 mm. :wink:
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"