Strana 1 z 4
CPI Formula R
Napísané: Po Nov 04, 2013 10:06 pm
od užívateľa CPIFR
Môj scoot je CPI Formula R50
Setup:
Valec:Airsal T6 Sport 70ccm
Kľuka:Top Racing Evolution NG
Výfuk: Leo Vince TT
Variátor a valčeky:Multivar + 6,5g
Zadná remenica:Séria
Predná poloremenica:Séria
Remeň:Séria
Spojka:Séria + modré pružinky
Kontrastka:Malossi biela
Zvon:Séria
Karburátor:Dellorto 21mm BE + tryska 80
Sanie a Klapky:Séria a Stage6 NBR + podložka pod klapky
Vzduchový filter:Simota 38mm
Tlmiče:Séria
Brzdy:Séria
Priemerná spotreba:Nemeraná
Maximálka:90km/h (tacho)
Najazdené kilometre (celkovo):9700km
Najazdené kilometre (Setup):Ťažko povedať
Maximálka nie je nameraná pretože tento valec aj s kľukou bol nahodený predvčerom v noci a matka variatora nesedí na novej kluke čiže tak zajtra idem kúpiť nejaké matky a uvidím hádam zapasujú

a pôjdem to vyskúšať ak nebude pršať a dám vedieť

.. Ale na Sériovom valci a kluke a karborátore bola maximálka rovinka: 75Km/h (tacho)
do mierneho kopca: 62Km/h (tacho)
z mierneho kopca: 83Km/h (tacho)
Cez zimu chystám nejaké tie optické úpravy tak hádam vídu no najprv chcem výfuk stage6 pro.
Pridal som aj nejaké fotky...
Re: CPI Formula R
Napísané: St Nov 06, 2013 4:25 pm
od užívateľa CPIFR
Dneska nahodím open filter len dúfam,že bude sedieť

časom budem musieť kúpiť ešte lahšie valčeky

Re: CPI Formula R
Napísané: Pi Nov 08, 2013 10:42 pm
od užívateľa Piaggio
S výberom valca a kľuky budeš spokojný. Máš výhodu že nemusíš zabiehať iba to necháš bežať na voľnobehu určitú dobu a máš zabehnuté

škoda, že už moc nepojazdíš

alebo hlásia ešte priaznivé počasie ?
Re: CPI Formula R
Napísané: Pi Nov 08, 2013 11:04 pm
od užívateľa CPIFR
dneska som jazdil asi od 6 alebo 7 do teraz čiže do 22:00 hod s prestávkami..

ale tak zima je už dosť aj fuka tak to neni nič moc ale nejakých 30km som nabehal

Re: CPI Formula R
Napísané: Ne Nov 24, 2013 11:26 am
od užívateľa CPIFR
No vyskytol sa mi problém...cez týždeň ako som išiel na scoote sa odviesť mi zdochol a už nejde..stalo sa to tak,že išiel predo mnou nakladiak išiel asi 60km/h tak som ho obehol samozrejme som mu naložil plný potom ako som ho obehol som ubral plyn na polovičný a po kilometri možno dvoch mi skuter stratil na sile a už som vedel že je zle tak som zastavil vypol motor a už som nenaštartoval

...samozrejme ako prvé ma napadlo,že som zadrel ale ešte som to nepozeral ale myslím že to bude v tom..tak v najbližšej dobe zhodím motor dole a pozrem valec..a chcem sa spýtať na redukciu ojničneho ložiska na moju kluku (Top Racing Evolution NG) alebo bude pasovať aj táto :
http://www.minibikemania.sk/stage6_redu ... e528747b08
Re: CPI Formula R
Napísané: Ne Dec 01, 2013 8:44 pm
od užívateľa odo
a nepocul si ziadny buchot ni? lebo mohlo sa stat že ti vystrelilo gufero na kluke...alebo praskli listy v klapke...nevravim že je to tvoj prípad ale pozrel by som to prv.
Re: CPI Formula R
Napísané: Ut Dec 03, 2013 8:03 pm
od užívateľa CPIFR
nie mal som pravdu je to zadreté na valci som to skoro ani neuvidel ale piest je uplne..ale počul som že stačí ked sa kupi piestna sada na nicasilový valec? je to pravda?
Re: CPI Formula R
Napísané: Ut Dec 03, 2013 10:10 pm
od užívateľa Piaggio
Prosím ťa to sa ti ako podarilo zadrieť ? Málo zmesy ? alebo čo ? a nie je to náhodou tak u nicasilu keď zadrieš, že to môžeš rovno hodiť do koša ?
Re: CPI Formula R
Napísané: Ut Dec 03, 2013 11:07 pm
od užívateľa BacaNR
a kontroloval si si sviecku?vyhod prec ten open filter. to mas liatinu 70cc? Zober smirgel a prebrus valec aj piest a poskladaj to a behaj kym to ide. Sam som tak zadrel 3x a o bruseni valcoch doma ani nehovorim. Najlepsie bude ak na jar das naspat 50ku a budes sa vozit bez problemov. Neverim ze len tak uchladis 70cc AC valec s ladakom na CPI motore

Re: CPI Formula R
Napísané: St Dec 04, 2013 12:36 pm
od užívateľa alcatelko
ak si nevylupol nicasil tak staci dat dole z nicasilu hlinik (jemne odbrusit) nahodit novy piest a mozes behat dalej...aj ked to uz nebude mat taky vykon este pobeha...a riadne mazat treba (ze aj 1:25-1:30...sice olej bude vsade ale vytesni to to pridrete miesto)...ak je vylupnuty nicasil tak asi len do kosa kedze novy stoji tolko co valec (a airsal nema bohvie ake nicasili)
a kedze si zadrel tak najskor mas rozhasenu zmes v nejakom rezime...zvlast ked jazdis na prehriatom valci
Re: CPI Formula R
Napísané: St Dec 04, 2013 3:52 pm
od užívateľa CPIFR
no ako sa mi to podarilo..vidím to asi tak, že jak som dával viacej oleja tak mi to nejako zafarbilo sviečku alebo neviem čo..pokúsim sa dneska sem hodiť foto a uvidíte..a baca to je Nicasil nie liatina no teraz lutujem že som nezobral liatinu

ale čo už no kúpim tu piestnu sadu a rozmýšlam že ako by som ešte okrem toho naporového sania a väčšej vrtuli urobil chladenie .. keby vás niečo napadlo ohladom toho chladenia napíšte..a alči nevieš čo by ma cca vyšlo prerobenie na vodu ??
Re: CPI Formula R
Napísané: St Dec 04, 2013 6:40 pm
od užívateľa Piaggio
Kúp to náporové sanie. Dosť to pomôže a to je zima takže typujem že sa ti to neprehrialo tak si myslím že možno to bude aj tvoja chyba to zadretie . peace
Re: CPI Formula R
Napísané: St Dec 04, 2013 9:07 pm
od užívateľa BacaNR
praveze ten nicasil mas vacsiu sancu uchladit ako liatinu , akurat to dobre nalad zmes

Re: CPI Formula R
Napísané: St Dec 04, 2013 9:58 pm
od užívateľa CPIFR
ja viem že je to moja vina ale čo narobím budem si musieť na tu zmes dávať pozor lebo už druhý valec som zadrel kvôli zmesi

..možno že lepšie chladí ale menej vydrží ako som počul no čo je na tom pravdy

..inak neviem či to nie je blbosť ale myslím že to nevydržal skôr piest ako valec

..pokúsim sa to spraviť ale neviem kedy kedže treba aj nejaké darčeky kúpiť

tak asi až januári

ale nevadí do sezóny to hádam spravím a budem sa môcť kľudne voziť..
Re: CPI Formula R
Napísané: St Dec 04, 2013 10:39 pm
od užívateľa Piaggio
Ja miešam zmes 1:40, hoď tam sériu a zatiaľ budeš jazdiť na nej. A inač počas jazdenia si nepozeral sviečku ? v akom stave je ?
Re: CPI Formula R
Napísané: Št Dec 05, 2013 9:42 am
od užívateľa alcatelko
zmes si mohol mat v poriadku pri povedzme plnom plyne ale pri pol plyne si uz nemusel mat...ak si neladil tak ze ides len full gas a pozries zmes, potom len 3/4 plynu a pozries zmes atd tak mozes mat zlu niekde...valec prehrejes aj pri -50°C ked mas chudobnu zmes a detonacie (detonacie su to co ti znici valec)...hlinik ma tu zlu vlastnnost ze vie rychlo menit teploty...cize ked mas dobru zmes ides na pomerne dobrej teplote...ale ked sa ochudobni tak za par sekund je prehriaty a koniec...liatina ma naopak velku tepelnu kapacitu a na zmeny reaguje pomaly...a ma lepsie klzne vlastnosti takze je menej nachylna na zadieranie...
k prerobeniu na LC...kupis cerpadlo (nove okolo 65e, jazdene aj 15e) hadice (cca 10e) a chladic (jazdeny od 10e) trosku laborovania a nejaky montazny material (povedzme 10e) a este expanzka (bud dostanes k chladicu alebo si kupis nejaku (5-30e))...a samozrejme LC valec...to je uz na tebe aky a za kolko
Re: CPI Formula R
Napísané: Št Dec 05, 2013 2:36 pm
od užívateľa CPIFR
no práveže ja som ju mal dobre nastavenený vzdušník aj ihlu ale trysku som mal asi menšiu a ked som sa vtedy vozil som mu asi na 1 km cca naložil plný plyn tak ja si myslím že skor tak to bude lebo predtým som jazdil tak max polka plynu a iba občas som dal plný... a alči ešte jednu otázku mám na teba ohladom toho chladenia dá sa ešte nejako zlepšiť ? ja som rozmýšlal že tam ako su tie plasty okolo valca tam navrtať diery len či by to nebolo pomohlo a ešte sa nezhoršilo..hodiť seriu tam nemožem alebo vlastne nechcem lebo by som musel kupiť tu redukciu ojničného ložiska lebo nový kluku mám 12mm nie 10mm a seriový mam 10mm čiže tak a zbytočných 15€ by som za to vyhodil radšej nahrabem peniaze na tu piestnu sadu a porobím to

sviečku som pozeral no len ako som napísal jazdil som tak krotšie nie plný čiže preto nebola asi ani zafarbená dobre..
Re: CPI Formula R
Napísané: Št Dec 05, 2013 2:51 pm
od užívateľa alcatelko
ved hadam najskor naladis ako zacnes jazdit...potom sa necuduj...
pomoct chladeniu mozes instalackou oversize vetraka...napr na 100ccm minarelky je obrovsky az tak ze trci von z plastiku...to je asi najviac co sa da urobit...a hlavne naladit dobre zmes pripadne az jemne do bohata (to ti znizi teplotu aj o 30°C)...kazdopadne nevrtat plast okolo valca lebo to je to jedine co ti smeruje chladiaci vrzduch okolo valca tak aby to bolo aspon trosku rovnomerne...
a hlavne naldit to...lebo najskor ako prvu vec to ladis tak aby bola idealna zmes na PLNY plyn...az potom mozes zacat laborovat s vyskou ihly a nastaveni vzdusnika (to uz len nastavujes aby to dobre chodilo aj na ciastocne otvoreny plyn)...a ladis hlavne na zohriatom motore...
a povedal by som ze ti trosku bordel aj robi kombinacia leosa TT a valca, takkze sa ti valec asi 3x idealne neprepalchuje (co zas a znova sposobuje vyssiu teplotu a detonacie), este by som si zvlast u airsalu dal pozor na squish (detonacnu medzeru) lebo malokedy maju valce plug and play a treba laborovat s tym (mne napriklad po poskladani ani neslo pretocit klukou lebo piest narazal do hlavy...musel som dat 1mm podloziek (ktore samozrejme nepribaluju k valcu) kym som dosiahol aku taku detonacku)
Re: CPI Formula R
Napísané: Št Dec 05, 2013 3:57 pm
od užívateľa CPIFR
ved ja viem no stalo sa a poučil som sa..dobre čiže nič nevrtať a kupiť vetrák a naporové sanie..dobre čiže ked tam mám 80-tku trysku išlo to ale zadrel som tak tam mám dáť akú? 85? či menej viac?
a z výfukom stage6 pro ? bolo by to o dosť lepšie či nejaký iný?
a k tej detonačke ako zistím akú ju mám alebo čo?
Re: CPI Formula R
Napísané: Št Dec 05, 2013 7:49 pm
od užívateľa Stanleey
Výfuk LeoVice TT je základný laďáčik a Stage6 PRO sa už radí medzi Sport a Midrace výfuky (podľa mňa skôr Sport), takže ideálnejšia voľba k tvojmu T6 Sport valcu.
Test výfukov ti napovie
viac.
Čo sa detonačnej(squish) medzery týka, v ideálnom prípade má rozmer 0,8 mm a meria sa...
[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=ZUe0p0DqFCk[/youtube]
Lepšie raz vidieť, než 100-krát počuť ako na to.

Re: CPI Formula R
Napísané: Št Dec 05, 2013 9:00 pm
od užívateľa CPIFR
To viem že sa radí medzí základné laďáky len financie nejako nevyšli na druhý výfuk..skúsim zohnať s6 výfuk no ved uvidíme.. a díky za to video

Re: CPI Formula R
Napísané: Pi Dec 06, 2013 9:10 am
od užívateľa alcatelko
tak vyfuk by stacil s6 pro replika k tomu valcu...ten sa da jazdeny za dobry peniaz kupit...
a aku trysku? no povedal by som tu spravnu...aku si to vypyta....vyvestit presne cislo sa neda
Re: CPI Formula R
Napísané: So Dec 07, 2013 10:43 am
od užívateľa CPIFR
no veď ja sa opýtam na ten s6 pro lebo jeden kamarát mi ho ponúkal ak dá dobrú cenu tak by som ho zobral a ked nie budem hladať na nete...
aj som si myslel že dostanem takú odpoveď

Re: CPI Formula R
Napísané: Ne Dec 08, 2013 12:27 am
od užívateľa nigdais02
ja som mal kombinácii t6 racingu a výfuku stage 88 trysku...
Re: CPI Formula R
Napísané: Ne Dec 08, 2013 10:40 am
od užívateľa CPIFR
Lenže ten racing je o dosť výkonnejší
