CPI Oliver Sport by Mira58
Moderátor: Moderators
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
CPI Oliver Sport by Mira58
Přátelé, tímto bych se s Vámi chtěl podělit o můj menší "projekt" a zároveň poděkovat zdejším členům za pomoc a rady při realizaci (hlavně Alcimu), ale i lidem z českého scooter-tuningu, který už téměř nefunguje.
Jelikož mi před pár lety nevyšly papíry na velkou motorku, vymyslel jsem si, že kompletně přestavím svoje staré CPI. Zárověň jsem nechtěl shánět 125cc skútra, protože to jsou buď velký a těžký mašiny nebo zkříženia bicyklu se skútrem. (samo až na pár vyjímek jako runner, GP1 apod.) Vize byla postavit motor, který bude mít výkon, dlouhou životnost a zároveň využít výhod malých rozměrů padesátky. Nakonec jsem v inzerci našel pána, který prodával kompletního Keeway motor včetně CPI plastů, tak jsem neváhal a jel pro něj.
Fotky bohužel nemám, ale byl v celkem žalostným stavu - totál zoxidovaný, gumové věci zpuchřelé a ocelové orezlé. Vše jsem do šroubku rozebral, kartery obrousil od oxidace a vyfrézoval pro lepší proudění směsi. To samé i na válci - veškeré přechody zarovnal. Plánovaný setup:
Válec: S6 streetrace AC
Klika: Naraku HPC (RMS Racing), ložiska NTN
Výfuk: S6 Pro Replica nebo Tecnigas NextR
Variátor: Malossi Multivar nebo S6 Sport
Karburátor: Naraku PHBG 19mm (replika Dellorto)
Zadní řemenice: série
Prední polořemenice: S6 CNC nebo Ventilvar
Řemen: S6/Malossi
Spojka: série
Kontrastka: Malossi - žlutá
Zvon: série
CDI : série
Převody: Stage6 Sport
Mezi tím uplynul nějaký čas, vše jsem poskládal a kartery nalakoval.. Všechny šrouby, ložiska, matky, silentbloky nahrazeny novými. Jelikož mi všichni říkali, že to neuchladím, vyrobil jsem oversize náhon vzduchu podle Janovo Keewaye a časem i vylaminoval nádech přímo na břicho. Vše se nahodilo do rámu a začalo se zajíždět. Oproti padesátce to byla fakt paráda, raketa.. dokud jsem nepřidřel.
Nejdřív jsem si myslel, že byla chyba ve směsi, ale jak se později ukázalo, bylo to vysokýma otáčkama a teplotou, ale nepředbíhejme.. Takže proběhl výbrus a následně asi 3x .... Vše vygradovalo letos na jaře, kdy už jsem to nevyržel a sehnal vodní pumpu a chladiče. Problém ale nastal v umisťování chladičů - CPI je prostě tak malý, že se mi nikam nepodařilo umístit chladič z SRky (velikostně tuším stejný jako Aerox) a tak přišly na řadu chladiče Piaggio, kterým jsem se chtěl vyvarovat kvůli jinýmu průměru hadic. Ale jelikož byly výškou poloviční, rozměrově vyšli celkem pěkně do kapotáže (aspoň už má nějakou funkci, žádný fake žebra ) a druhý za kolo. Samozřejmě jsem nemohl zapomenout ani na předkolení plast a domácí průtokové chladiče ze starých hliníkových trubek.. Expanzka je upravená z SRky, původně jsem se bál, aby nebyla moc malá - má cca 2dcl, ale zatím funguje dobře. (bude aspoň muset, dokud neseženu vhodnější)
Pumpu jsem použil originál minarelli a vodní pumpu S6 SSP (údajně mezi origo a SSP takový rozdíl není, ale co už..) Unašeče jsem vyřešil podle Alciho - šrouby skrz hadici našroubované v zapalku. Mezi tím vším samozřejmě přibyla spousta blbostí jako Malossi TC unit, zadní tlumič Aprilia Racing by Paioli, Pirelli EVO, S6 multimeter apod..
Takže nynější setup:
Válec: S6 streetrace LC
Klika: Naraku HPC (RMS Racing), ložiska NTN Japan
Výfuk: S6 Pro Replica
Variátor: S6 Sport, 5,75g válečky
Zadní řemenice: série
Prední polořemenice: S6 CNC
Řemen: Malossi (tuším X-Speciál) nastřídačku se S6 Sport belt
Spojka: S6 Torque control MKII, červené pružinky
Kontrastka: S6 tvrdá plus Malossi podložka
Zvon: S6 R/T WingCooler
CDI : Malossi TC unit
Převody: Stage6 Sport
Karburátor: replika Dellorto PHBG 21mm s open filterem, tryska 90
Sání + Klapky: příruba série, klapky S6 NBR - sklolaminátové lístky (0,3 nebo 0,35mm)
Vzduchový filtr: No name open filter
Tlumič: Aprilia Racing - Paioli
Brzdy v předu: 220mm kotouč, destičky Galfer
Brzdy vzadu: pakny Malossi
Spotřeba: raději to neměřím
Maximálka: 45km/h
Najeté km (celkovo): nevím
Najeté km (na aktuálním setupu): 350km a víc
Teplota se v normálním provozu pohybuje mezi 60-70st. (max bylo 73st. po delší době na plný plyn do mírného stoupání)
To by mohla trochu napravit širší hadice mezi válcem a pumpou, zatím tam mám provizorní úzkou.
Po motorový stránce doufám, že mám pro zatím vystaráno a budu se moct podívat na styling - v plánu je kompletní nalakování druhých plastů a výroba polepů podle Hondy RC212V Marca Simoncelliho a nějaký ty hovadinky jako gripy, páčky apod.
Jelikož mi před pár lety nevyšly papíry na velkou motorku, vymyslel jsem si, že kompletně přestavím svoje staré CPI. Zárověň jsem nechtěl shánět 125cc skútra, protože to jsou buď velký a těžký mašiny nebo zkříženia bicyklu se skútrem. (samo až na pár vyjímek jako runner, GP1 apod.) Vize byla postavit motor, který bude mít výkon, dlouhou životnost a zároveň využít výhod malých rozměrů padesátky. Nakonec jsem v inzerci našel pána, který prodával kompletního Keeway motor včetně CPI plastů, tak jsem neváhal a jel pro něj.
Fotky bohužel nemám, ale byl v celkem žalostným stavu - totál zoxidovaný, gumové věci zpuchřelé a ocelové orezlé. Vše jsem do šroubku rozebral, kartery obrousil od oxidace a vyfrézoval pro lepší proudění směsi. To samé i na válci - veškeré přechody zarovnal. Plánovaný setup:
Válec: S6 streetrace AC
Klika: Naraku HPC (RMS Racing), ložiska NTN
Výfuk: S6 Pro Replica nebo Tecnigas NextR
Variátor: Malossi Multivar nebo S6 Sport
Karburátor: Naraku PHBG 19mm (replika Dellorto)
Zadní řemenice: série
Prední polořemenice: S6 CNC nebo Ventilvar
Řemen: S6/Malossi
Spojka: série
Kontrastka: Malossi - žlutá
Zvon: série
CDI : série
Převody: Stage6 Sport
Mezi tím uplynul nějaký čas, vše jsem poskládal a kartery nalakoval.. Všechny šrouby, ložiska, matky, silentbloky nahrazeny novými. Jelikož mi všichni říkali, že to neuchladím, vyrobil jsem oversize náhon vzduchu podle Janovo Keewaye a časem i vylaminoval nádech přímo na břicho. Vše se nahodilo do rámu a začalo se zajíždět. Oproti padesátce to byla fakt paráda, raketa.. dokud jsem nepřidřel.
Nejdřív jsem si myslel, že byla chyba ve směsi, ale jak se později ukázalo, bylo to vysokýma otáčkama a teplotou, ale nepředbíhejme.. Takže proběhl výbrus a následně asi 3x .... Vše vygradovalo letos na jaře, kdy už jsem to nevyržel a sehnal vodní pumpu a chladiče. Problém ale nastal v umisťování chladičů - CPI je prostě tak malý, že se mi nikam nepodařilo umístit chladič z SRky (velikostně tuším stejný jako Aerox) a tak přišly na řadu chladiče Piaggio, kterým jsem se chtěl vyvarovat kvůli jinýmu průměru hadic. Ale jelikož byly výškou poloviční, rozměrově vyšli celkem pěkně do kapotáže (aspoň už má nějakou funkci, žádný fake žebra ) a druhý za kolo. Samozřejmě jsem nemohl zapomenout ani na předkolení plast a domácí průtokové chladiče ze starých hliníkových trubek.. Expanzka je upravená z SRky, původně jsem se bál, aby nebyla moc malá - má cca 2dcl, ale zatím funguje dobře. (bude aspoň muset, dokud neseženu vhodnější)
Pumpu jsem použil originál minarelli a vodní pumpu S6 SSP (údajně mezi origo a SSP takový rozdíl není, ale co už..) Unašeče jsem vyřešil podle Alciho - šrouby skrz hadici našroubované v zapalku. Mezi tím vším samozřejmě přibyla spousta blbostí jako Malossi TC unit, zadní tlumič Aprilia Racing by Paioli, Pirelli EVO, S6 multimeter apod..
Takže nynější setup:
Válec: S6 streetrace LC
Klika: Naraku HPC (RMS Racing), ložiska NTN Japan
Výfuk: S6 Pro Replica
Variátor: S6 Sport, 5,75g válečky
Zadní řemenice: série
Prední polořemenice: S6 CNC
Řemen: Malossi (tuším X-Speciál) nastřídačku se S6 Sport belt
Spojka: S6 Torque control MKII, červené pružinky
Kontrastka: S6 tvrdá plus Malossi podložka
Zvon: S6 R/T WingCooler
CDI : Malossi TC unit
Převody: Stage6 Sport
Karburátor: replika Dellorto PHBG 21mm s open filterem, tryska 90
Sání + Klapky: příruba série, klapky S6 NBR - sklolaminátové lístky (0,3 nebo 0,35mm)
Vzduchový filtr: No name open filter
Tlumič: Aprilia Racing - Paioli
Brzdy v předu: 220mm kotouč, destičky Galfer
Brzdy vzadu: pakny Malossi
Spotřeba: raději to neměřím
Maximálka: 45km/h
Najeté km (celkovo): nevím
Najeté km (na aktuálním setupu): 350km a víc
Teplota se v normálním provozu pohybuje mezi 60-70st. (max bylo 73st. po delší době na plný plyn do mírného stoupání)
To by mohla trochu napravit širší hadice mezi válcem a pumpou, zatím tam mám provizorní úzkou.
Po motorový stránce doufám, že mám pro zatím vystaráno a budu se moct podívat na styling - v plánu je kompletní nalakování druhých plastů a výroba polepů podle Hondy RC212V Marca Simoncelliho a nějaký ty hovadinky jako gripy, páčky apod.
Naposledy upravil/-a mira58 v Ut Máj 22, 2018 2:59 pm, upravené celkom 3 krát.
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- Stanleey
- motorkár
- Príspevky: 1037
- Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
- Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
- Bydlisko: Okres Skalica
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Konečne nejaký nový projekt.
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Díky. Začal jsem s tím už někde v roce 2015, ale mezi tím nastalo spousta problémů a plno plánů se změnilo. Teď už to snad tak hrozný nebude a motor bude stabilní Moc fotek není, nechtěl jsem to nikde moc prezentovat, ale už vůbec nechci, aby komunita zanikla jako třeba v Česku.
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- Stanleey
- motorkár
- Príspevky: 1037
- Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
- Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
- Bydlisko: Okres Skalica
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Ja sa zas nejako nemôžem dokopať k motoru...
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
A pak, že nikdo nic nedělá!
Sakra, to bude slušnej Rox, koukej to složit. O S6 Sportu jsem taky přemýšlel, ale nikasil měl pro mě víc nevýhod, než výhod. (navíc by to na tu kliku bylo asi moc).
Sakra, to bude slušnej Rox, koukej to složit. O S6 Sportu jsem taky přemýšlel, ale nikasil měl pro mě víc nevýhod, než výhod. (navíc by to na tu kliku bylo asi moc).
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- nigdais02
- motorkár
- Príspevky: 1857
- Dátum registrácie: Po Sep 01, 2008 4:28 pm
- Skúter: Kašlem na to nechce sa mi to stale prepisovať... :D
- Bydlisko: Kamenec p. Vtáč. okr. Prievidza
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
ako keby som videl svoje CPI bývalé ...paráda,len tak ďalej
....To ťa musí baviť....
KLIK:
RGK - Scooter-tuning, diely, servis, dovoz.
EX...
1.Yuki speedy 50
2.Cpi oliver 50
3.Aprilia sr R 50
4.3x Gilera Nexus 500
5.2x Yamaha aerox 50
6.2x Aprilia sr 50
7.Gilera runner 200
a
t
d.
KLIK:
RGK - Scooter-tuning, diely, servis, dovoz.
EX...
1.Yuki speedy 50
2.Cpi oliver 50
3.Aprilia sr R 50
4.3x Gilera Nexus 500
5.2x Yamaha aerox 50
6.2x Aprilia sr 50
7.Gilera runner 200
a
t
d.
- BacaNR
- st. skútrista
- Príspevky: 611
- Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
- Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
- Bydlisko: Nitra
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
parada konečne neaky dalsi tuning projekt prides na kemp na tom?
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Děkuji za kladný reakce
BacaNR: Na Slovensko bych se na tom ze severních Čech asi neodvážil
Uvažoval jsem o pražský skútršňůře, ale i tak je to zatím celkem oříšek. Momentálně jsem po překopání na vodníka najel 250km a řešil tekoucí benzín z karbu - nepřišel jsem na to proč, ale asi špatný jehlový ventil. Tak jsem objednal rovnou novou 21ku s open filtrem na zkoušku a řekl bych, že tam je znatelnej rozdíl. A pak klasicky přetrhlý lanko sytiče Nyní to asi 100km drží bez problému ''klep klep''.
btw. řešili jste nějak impregnaci OF?
BacaNR: Na Slovensko bych se na tom ze severních Čech asi neodvážil
Uvažoval jsem o pražský skútršňůře, ale i tak je to zatím celkem oříšek. Momentálně jsem po překopání na vodníka najel 250km a řešil tekoucí benzín z karbu - nepřišel jsem na to proč, ale asi špatný jehlový ventil. Tak jsem objednal rovnou novou 21ku s open filtrem na zkoušku a řekl bych, že tam je znatelnej rozdíl. A pak klasicky přetrhlý lanko sytiče Nyní to asi 100km drží bez problému ''klep klep''.
btw. řešili jste nějak impregnaci OF?
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- BacaNR
- st. skútrista
- Príspevky: 611
- Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
- Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
- Bydlisko: Nitra
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
ale no ved hecni sa a pridi na kemp , beriem pivo
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
No vyborne,parada fandím ti vsetkymi desiatimi prstami...som kopec napadov a rád keby nieco No a radsej s tym neprijd na camp lebo ak s tym trhnes gazdu NR z jeho T-maxom v sprintoch,tak to by bola hamba
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- Dusan
- st. skútrista
- Príspevky: 595
- Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
- Skúter: TGB Bullet 125 RS
- Bydlisko: KE
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
No okrem chalenia jee dolezite aj mazanie, a to mas zmesou tak ze jeden blby kopec zavrety karbec a uz budes zbierat ryhy na valci. Ale drzim palce aby ti to dlho jazdilo.
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Kludne si uz mohol 24 karb objednat....No asi ti naozaj spatne tesnil ten ventil.je dobre kupit si sadu nahradnych dielov a skusat.Mne tiez tieklo kedysi hockedy len tak a po vymene tej tesniacej ihly to uz bolo OK.Treba sa aj trocha pohrat z plavakom,naformovat lepsie tie pliesky medzi ktorymi je ta tesniaca ihla.mira58 napísal:Děkuji za kladný reakce
BacaNR: Na Slovensko bych se na tom ze severních Čech asi neodvážil
Uvažoval jsem o pražský skútršňůře, ale i tak je to zatím celkem oříšek. Momentálně jsem po překopání na vodníka najel 250km a řešil tekoucí benzín z karbu - nepřišel jsem na to proč, ale asi špatný jehlový ventil. Tak jsem objednal rovnou novou 21ku s open filtrem na zkoušku a řekl bych, že tam je znatelnej rozdíl. A pak klasicky přetrhlý lanko sytiče Nyní to asi 100km drží bez problému ''klep klep''.
btw. řešili jste nějak impregnaci OF?
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Jano: Tak jasný, dík Ale sám vidíš.. ani ta "papula" nepomohla! A t-maxe zrovna nevím, ale předevčírem jsem potkal člověka na 125 4T motorce a jaksi nechápal, že mě nemůže předjet a když jsem ho už pustil, tak se mě nemohl zbavit
Karburátor byla kapitola sama o sobě.. Říkám si, jestli to nebylo tím, že to byla replika od Naraku. Ale když jsem se dočetl na několika fórech, že lidi měli problémy i s originálem Dellorto, vzal jsem na zkoušku znova repliku. Dát 2600kč nebo 750kč je přecijen rozdíl Od tý doby to šlape jak hodinky.
Jehlu stejně koupím ještě novou Dellorto a 19ku nechám na díly - je na chlup stejná jako 21ka, až na průměr hrdla sání. 21ka byl kompromis jak na nynější litinu, tak přípandě na nikasil.
Dušan: Však jasný, dvoutakt je hodně náchylnej, proto brzdím nebo jedu z kopce pod plynem Směs u AC jinak byla špičková a při obyč. ježdění (jako s lehce upravenou sérií) se to chladilo dobře, ale jak se tomu na chvíli naložilo, teplota šla rapidně nahoru a muselo se zase zvolnit. Teď už to frčí stabilně, jen jsem ještě nezkoušel na dlouhou dobu plnej, protože mi to přijde zatím brzo.
Karburátor byla kapitola sama o sobě.. Říkám si, jestli to nebylo tím, že to byla replika od Naraku. Ale když jsem se dočetl na několika fórech, že lidi měli problémy i s originálem Dellorto, vzal jsem na zkoušku znova repliku. Dát 2600kč nebo 750kč je přecijen rozdíl Od tý doby to šlape jak hodinky.
Jehlu stejně koupím ještě novou Dellorto a 19ku nechám na díly - je na chlup stejná jako 21ka, až na průměr hrdla sání. 21ka byl kompromis jak na nynější litinu, tak přípandě na nikasil.
Dušan: Však jasný, dvoutakt je hodně náchylnej, proto brzdím nebo jedu z kopce pod plynem Směs u AC jinak byla špičková a při obyč. ježdění (jako s lehce upravenou sérií) se to chladilo dobře, ale jak se tomu na chvíli naložilo, teplota šla rapidně nahoru a muselo se zase zvolnit. Teď už to frčí stabilně, jen jsem ještě nezkoušel na dlouhou dobu plnej, protože mi to přijde zatím brzo.
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- Jano
- skútrista
- Príspevky: 296
- Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
- Skúter: keeway f-act
- Bydlisko: Zvolen
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Sisku nedavaj,radsej kup OF z klasickeho molitanu ala malossi,bo to mozes hocikedy vycistit v technickom benzine a ides dalej.
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...
- BacaNR
- st. skútrista
- Príspevky: 611
- Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
- Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
- Bydlisko: Nitra
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
jano na kemp idem keewayom tak kludne mozem dat sprint s mira58 ale som zvedavy na davidianovu apriliu , tam fakt netusim ako dopadne sprint
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Jano: Hele, dal jsem ho tam kvůli rozměrům na zkoušku. Čínský skútry totiž nemají před karbcem tolik místa jako mina nebo pia, takže buď tohle nebo airbox. Airbox mi tam celkem překážel, tak volba byla jasná. Jinak vymýt to jde bez problému a jiný se dá případně sehnat za pár korun. Spíš by mě zajímalo, jestli nenastanou problémy v dešti
Ještě jsem zvědavej, jak to tam vecpu se Stage6 přírubou..
Baca: Davidian ještě žije? Dlouho jsem ho tady neviděl, už jsem si myslel, že SRku prodal
A ať nejsme OT.. sehnal jsem tuning podsedlák a plánuju dát dozadu LED světlo s blinkrama od Str8. Má s ním někdo zkušenosti?
Ještě jsem zvědavej, jak to tam vecpu se Stage6 přírubou..
Baca: Davidian ještě žije? Dlouho jsem ho tady neviděl, už jsem si myslel, že SRku prodal
A ať nejsme OT.. sehnal jsem tuning podsedlák a plánuju dát dozadu LED světlo s blinkrama od Str8. Má s ním někdo zkušenosti?
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- Stanleey
- motorkár
- Príspevky: 1037
- Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
- Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
- Bydlisko: Okres Skalica
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Sorry za OT,ale...
No lebo GP1 a 218...
...Davidian plánuje vzkriesiť na Scooter-CAMP Apríliu?BacaNR napísal:...som zvedavy na davidianovu apriliu...
No lebo GP1 a 218...
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Blíží se léto, tak je na čase pokročit. Přes zimu se mi zalíbily downhill řidítka a jelikož se mi nechtělo moc utrácet, upravil jsem originální, které jsem měl navíc.
První zkouška, jak budou sedět. (proběhlo ještě snížení) Přibyly drobnosti okolo jako hrazda, páčky, gripy, carbon "přístrojovka" atd..
Finální složení až po skončení mrazů
A teď otázka na ty, co řešili brzdy - konkrétně přední kotouč (Porkyyy, Jano, Alci a další) Chci dát oversize kotouč a už jsem si i vyhlídl jaké koupit. Problém je v tom, že mají buď 220mm plovoucí nebo 260mm pevný. Originál je 190mm pevný. Nejradši bych šel do tý 260ky, ale bojím se, že se mi do 12''kola nevecpe. (Ikdyž do Aeroxů taky cpali SSP 280mm do 13''kola) Další věc je, jestli nebude ten pevnej kotouč v týhle velikosti vibrovat.. Jaké máte zkušenosti?
260mm pevný 220mm plovoucí
První zkouška, jak budou sedět. (proběhlo ještě snížení) Přibyly drobnosti okolo jako hrazda, páčky, gripy, carbon "přístrojovka" atd..
Finální složení až po skončení mrazů
A teď otázka na ty, co řešili brzdy - konkrétně přední kotouč (Porkyyy, Jano, Alci a další) Chci dát oversize kotouč a už jsem si i vyhlídl jaké koupit. Problém je v tom, že mají buď 220mm plovoucí nebo 260mm pevný. Originál je 190mm pevný. Nejradši bych šel do tý 260ky, ale bojím se, že se mi do 12''kola nevecpe. (Ikdyž do Aeroxů taky cpali SSP 280mm do 13''kola) Další věc je, jestli nebude ten pevnej kotouč v týhle velikosti vibrovat.. Jaké máte zkušenosti?
260mm pevný 220mm plovoucí
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- BacaNR
- st. skútrista
- Príspevky: 611
- Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
- Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
- Bydlisko: Nitra
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Ahoj a brzdovy strmen ako budes riesit?aj moj keeway by pytal vylepsit prednu brzdu
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Kotouč vyřešen.. měřil jsem, jak to bude vycházet a 260 je moc velká, třmen by se nevešel. Jano mi poslal výkres jeho 245 home made kotouče (tímto mu ještě jednou děkuju), ale i tak mi kotouč přijde dost velký a poptávky po laseru moc dobře nedopadly. Nakonec zvítězila varianta plovoucího 220 kotouče (druhý obrázek odspod) - oproti 190 to je rozdíl a zároveň nebude problém s montáží (a taky nebude bít tolik do očí ) Jinak pracovní plocha tý 220ky je cca 39mm, 190ky 30, takže místo pro větší brzdič/destičku by byl, ale zatím nechám původní.
Baca: Destičky používám Galfer Semi-Metall S24 (oproti sérii příjemný rozdíl) plus plánuju ten 220mm kotouč. Vzadu mám malossi pakny. Ve výsledku to snad bude pecka
Jinak gripy a závaží namontována, už chybí jen LCD palivoměr.
Baca: Destičky používám Galfer Semi-Metall S24 (oproti sérii příjemný rozdíl) plus plánuju ten 220mm kotouč. Vzadu mám malossi pakny. Ve výsledku to snad bude pecka
Jinak gripy a závaží namontována, už chybí jen LCD palivoměr.
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
260ka kotuc s brembo brzdicom v pohode vojde (dostal som ho aj na 10" kolo ) otazka je s cina brzdicom... mne sa najviac osvedcila kombinacia 190mm alebo 220mm a 4 piestikovy brzdic s radialnou montazou (nie len cez adapter, ale aj to je dostacujuce) a radialna pumpa...brzdi to ako besne, krasne davkovatelne...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Po delší době se hlásím s novinkami Kotouč šel nakonec výše zmiňovaný plovoucí 220mm se sériovým třmenem..
Bohužel jsem ho zatím ani nestačil zajet, protože buď není čas nebo připravuju novou kapotáž. Už se to ale pomalinku rýsuje!
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Konečně složeno, tak přišel čas na naladění karburátoru.. Open filtr jsem zahodil a vrátil airbox s redsponge. Tryska šla nakonec z 88 na 90 a jehla o pozici níž. Závěr? Po městě paráda, ale jak jsem vyjel na výpadovku, tak směs chudá a motor v plných otáčkách skoro až vynechával, ale telota nešla přes 70st. Asi jsem jedinej, kdo po přechodu z OF na airbox dává větší trysky
Brzdy dostaly záhul a už si snad i sedly. (Kotouč pěkně zasmrděl, rozjezdy a dobržďování mu na tech 200m se mu moc nelíbily)
Brzdy dostaly záhul a už si snad i sedly. (Kotouč pěkně zasmrděl, rozjezdy a dobržďování mu na tech 200m se mu moc nelíbily)
meglio pazzo che perfettino del cazzo
- Stanleey
- motorkár
- Príspevky: 1037
- Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
- Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
- Bydlisko: Okres Skalica
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Foto a video nemáme?!
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF
- mira58
- kolobežkár
- Príspevky: 83
- Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
- Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC
Re: CPI Oliver Sport by Mira58
Neboj, vše bude Tak jsem konečně nahodil originální víčko expanzky a přetěsnil slzící hadici chladiče a přírubu na airboxu (při ladění jsem zjistil, že netěsní na 100%) Rovnou jsem dal 92 trysku a jel to projet. Výsledek? Bohatý, netáhlo to na plný plyn a prskalo. (zkrs netěsnící přírubu to muselo přisávat falešný vzduch) Šla tedy zpět tryska č.90.. S tou už to jelo slušně (ikdyž ne jako předtím) Odezva do 1/4 by mohla být lepší, pak to krásně táhne, na 3/4 to prská a na plný jede OK. Svíčka:
Váš názor?
Víčko konečně vypadá a hlavně funguje normálně.. Další potáž byla s cyklo tachem - z 50% ukazovalo chybnou rychlost - magnet šel blíž k čidlu a zatím to vypadá ok.
meglio pazzo che perfettino del cazzo