CPI Oliver Sport by Mira58

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

CPI Oliver Sport by Mira58

#1 Príspevok od užívateľa mira58 » Po Júl 10, 2017 5:15 pm

Přátelé, tímto bych se s Vámi chtěl podělit o můj menší "projekt" a zároveň poděkovat zdejším členům za pomoc a rady při realizaci (hlavně Alcimu), ale i lidem z českého scooter-tuningu, který už téměř nefunguje.

Jelikož mi před pár lety nevyšly papíry na velkou motorku, vymyslel jsem si, že kompletně přestavím svoje staré CPI. Zárověň jsem nechtěl shánět 125cc skútra, protože to jsou buď velký a těžký mašiny nebo zkříženia bicyklu se skútrem. (samo až na pár vyjímek jako runner, GP1 apod.) Vize byla postavit motor, který bude mít výkon, dlouhou životnost a zároveň využít výhod malých rozměrů padesátky. Nakonec jsem v inzerci našel pána, který prodával kompletního Keeway motor včetně CPI plastů, tak jsem neváhal a jel pro něj.
Fotky bohužel nemám, ale byl v celkem žalostným stavu - totál zoxidovaný, gumové věci zpuchřelé a ocelové orezlé. Vše jsem do šroubku rozebral, kartery obrousil od oxidace a vyfrézoval pro lepší proudění směsi. To samé i na válci - veškeré přechody zarovnal.
IMAG1657.jpg
IMAG1659.jpg
Plánovaný setup:
Válec: S6 streetrace AC
Klika: Naraku HPC (RMS Racing), ložiska NTN
Výfuk: S6 Pro Replica nebo Tecnigas NextR
Variátor: Malossi Multivar nebo S6 Sport
Karburátor: Naraku PHBG 19mm (replika Dellorto)
Zadní řemenice: série
Prední polořemenice: S6 CNC nebo Ventilvar
Řemen: S6/Malossi
Spojka: série
Kontrastka: Malossi - žlutá
Zvon: série
CDI : série
Převody: Stage6 Sport
IMAG1656.jpg
Návštěva scooter-tuningu
Mezi tím uplynul nějaký čas, vše jsem poskládal a kartery nalakoval.. Všechny šrouby, ložiska, matky, silentbloky nahrazeny novými.
IMAG0228.jpg
Jelikož mi všichni říkali, že to neuchladím, vyrobil jsem oversize náhon vzduchu podle Janovo Keewaye a časem i vylaminoval nádech přímo na břicho.
IMAG0182.jpg
Vše se nahodilo do rámu a začalo se zajíždět. Oproti padesátce to byla fakt paráda, raketa.. dokud jsem nepřidřel.

Nejdřív jsem si myslel, že byla chyba ve směsi, ale jak se později ukázalo, bylo to vysokýma otáčkama a teplotou, ale nepředbíhejme.. Takže proběhl výbrus a následně asi 3x .... Vše vygradovalo letos na jaře, kdy už jsem to nevyržel a sehnal vodní pumpu a chladiče. Problém ale nastal v umisťování chladičů - CPI je prostě tak malý, že se mi nikam nepodařilo umístit chladič z SRky (velikostně tuším stejný jako Aerox) a tak přišly na řadu chladiče Piaggio, kterým jsem se chtěl vyvarovat kvůli jinýmu průměru hadic. Ale jelikož byly výškou poloviční, rozměrově vyšli celkem pěkně do kapotáže (aspoň už má nějakou funkci, žádný fake žebra :D ) a druhý za kolo. Samozřejmě jsem nemohl zapomenout ani na předkolení plast a domácí průtokové chladiče ze starých hliníkových trubek.. Expanzka je upravená z SRky, původně jsem se bál, aby nebyla moc malá - má cca 2dcl, ale zatím funguje dobře. (bude aspoň muset, dokud neseženu vhodnější)
IMG_20170417_191927.jpg
IMG_20170416_192307.jpg
IMG_20170416_192301.jpg
Pumpu jsem použil originál minarelli a vodní pumpu S6 SSP (údajně mezi origo a SSP takový rozdíl není, ale co už..) Unašeče jsem vyřešil podle Alciho - šrouby skrz hadici našroubované v zapalku.
IMG_20170416_192331.jpg
Mezi tím vším samozřejmě přibyla spousta blbostí jako Malossi TC unit, zadní tlumič Aprilia Racing by Paioli, Pirelli EVO, S6 multimeter apod..

Takže nynější setup:
Válec: S6 streetrace LC
Klika: Naraku HPC (RMS Racing), ložiska NTN Japan
Výfuk: S6 Pro Replica
Variátor: S6 Sport, 5,75g válečky
Zadní řemenice: série
Prední polořemenice: S6 CNC
Řemen: Malossi (tuším X-Speciál) nastřídačku se S6 Sport belt
Spojka: S6 Torque control MKII, červené pružinky
Kontrastka: S6 tvrdá plus Malossi podložka
Zvon: S6 R/T WingCooler
CDI : Malossi TC unit
Převody: Stage6 Sport
Karburátor: replika Dellorto PHBG 21mm s open filterem, tryska 90
Sání + Klapky: příruba série, klapky S6 NBR - sklolaminátové lístky (0,3 nebo 0,35mm)
Vzduchový filtr: No name open filter
Tlumič: Aprilia Racing - Paioli
Brzdy v předu: 220mm kotouč, destičky Galfer
Brzdy vzadu: pakny Malossi
Spotřeba: raději to neměřím :D
Maximálka: 45km/h
Najeté km (celkovo): nevím
Najeté km (na aktuálním setupu): 350km a víc

Teplota se v normálním provozu pohybuje mezi 60-70st. (max bylo 73st. po delší době na plný plyn do mírného stoupání)
To by mohla trochu napravit širší hadice mezi válcem a pumpou, zatím tam mám provizorní úzkou.
IMG_20170521_121413.jpg
IMG_20170521_121425.jpg
IMG_20170521_121449.jpg
IMG_20170703_120625.jpg
Po motorový stránce doufám, že mám pro zatím vystaráno a budu se moct podívat na styling - v plánu je kompletní nalakování druhých plastů a výroba polepů podle Hondy RC212V Marca Simoncelliho a nějaký ty hovadinky jako gripy, páčky apod.
IMAG0312.jpg
Naposledy upravil/-a mira58 v Ut Máj 22, 2018 2:59 pm, upravené celkom 3 krát.
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
Stanleey
motorkár
motorkár
Príspevky: 1037
Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
Bydlisko: Okres Skalica

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#2 Príspevok od užívateľa Stanleey » Po Júl 10, 2017 6:26 pm

Konečne nejaký nový projekt.

Obrázok
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#3 Príspevok od užívateľa mira58 » Po Júl 10, 2017 8:42 pm

Díky. Začal jsem s tím už někde v roce 2015, ale mezi tím nastalo spousta problémů a plno plánů se změnilo. Teď už to snad tak hrozný nebude a motor bude stabilní :) Moc fotek není, nechtěl jsem to nikde moc prezentovat, ale už vůbec nechci, aby komunita zanikla jako třeba v Česku.
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
Stanleey
motorkár
motorkár
Príspevky: 1037
Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
Bydlisko: Okres Skalica

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#4 Príspevok od užívateľa Stanleey » Po Júl 10, 2017 8:54 pm

Ja sa zas nejako nemôžem dokopať k motoru... :no:

Obrázok
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#5 Príspevok od užívateľa mira58 » Po Júl 10, 2017 9:16 pm

A pak, že nikdo nic nedělá! :D
Sakra, to bude slušnej Rox, koukej to složit. O S6 Sportu jsem taky přemýšlel, ale nikasil měl pro mě víc nevýhod, než výhod. (navíc by to na tu kliku bylo asi moc).
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
nigdais02
motorkár
motorkár
Príspevky: 1857
Dátum registrácie: Po Sep 01, 2008 4:28 pm
Skúter: Kašlem na to nechce sa mi to stale prepisovať... :D
Bydlisko: Kamenec p. Vtáč. okr. Prievidza

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#6 Príspevok od užívateľa nigdais02 » Po Júl 10, 2017 10:59 pm

ako keby som videl svoje CPI bývalé :D ...paráda,len tak ďalej ;)
....To ťa musí baviť....

KLIK:
RGK - Scooter-tuning, diely, servis, dovoz.


EX...
1.Yuki speedy 50
2.Cpi oliver 50
3.Aprilia sr R 50
4.3x Gilera Nexus 500
5.2x Yamaha aerox 50
6.2x Aprilia sr 50
7.Gilera runner 200
a
t
d.

Užívateľov profilový obrázok
BacaNR
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 611
Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
Bydlisko: Nitra

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#7 Príspevok od užívateľa BacaNR » Ut Júl 11, 2017 9:57 am

parada konečne neaky dalsi tuning projekt :good: prides na kemp na tom?
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#8 Príspevok od užívateľa mira58 » Ut Júl 11, 2017 11:59 am

Děkuji za kladný reakce :)

BacaNR: Na Slovensko bych se na tom ze severních Čech asi neodvážil :D
Uvažoval jsem o pražský skútršňůře, ale i tak je to zatím celkem oříšek. Momentálně jsem po překopání na vodníka najel 250km a řešil tekoucí benzín z karbu - nepřišel jsem na to proč, ale asi špatný jehlový ventil. Tak jsem objednal rovnou novou 21ku s open filtrem na zkoušku a řekl bych, že tam je znatelnej rozdíl. A pak klasicky přetrhlý lanko sytiče :D Nyní to asi 100km drží bez problému ''klep klep''.

btw. řešili jste nějak impregnaci OF?
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
BacaNR
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 611
Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
Bydlisko: Nitra

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#9 Príspevok od užívateľa BacaNR » Ut Júl 11, 2017 11:36 pm

ale no ved hecni sa a pridi na kemp , beriem pivo :wink:
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm

Užívateľov profilový obrázok
Jano
skútrista
skútrista
Príspevky: 296
Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
Skúter: keeway f-act
Bydlisko: Zvolen

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#10 Príspevok od užívateľa Jano » St Júl 12, 2017 12:09 pm

No vyborne,parada fandím ti vsetkymi desiatimi prstami...som kopec napadov a rád keby nieco :Yahoo!: No a radsej s tym neprijd na camp lebo ak s tym trhnes gazdu NR z jeho T-maxom v sprintoch,tak to by bola hamba :ROFL:
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...

Užívateľov profilový obrázok
Dusan
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 595
Dátum registrácie: Pi Feb 21, 2014 2:16 pm
Skúter: TGB Bullet 125 RS
Bydlisko: KE

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#11 Príspevok od užívateľa Dusan » St Júl 12, 2017 12:22 pm

No okrem chalenia jee dolezite aj mazanie, a to mas zmesou tak ze jeden blby kopec zavrety karbec a uz budes zbierat ryhy na valci. Ale drzim palce aby ti to dlho jazdilo.

Užívateľov profilový obrázok
Jano
skútrista
skútrista
Príspevky: 296
Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
Skúter: keeway f-act
Bydlisko: Zvolen

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#12 Príspevok od užívateľa Jano » St Júl 12, 2017 1:09 pm

mira58 napísal:Děkuji za kladný reakce :)

BacaNR: Na Slovensko bych se na tom ze severních Čech asi neodvážil :D
Uvažoval jsem o pražský skútršňůře, ale i tak je to zatím celkem oříšek. Momentálně jsem po překopání na vodníka najel 250km a řešil tekoucí benzín z karbu - nepřišel jsem na to proč, ale asi špatný jehlový ventil. Tak jsem objednal rovnou novou 21ku s open filtrem na zkoušku a řekl bych, že tam je znatelnej rozdíl. A pak klasicky přetrhlý lanko sytiče :D Nyní to asi 100km drží bez problému ''klep klep''.

btw. řešili jste nějak impregnaci OF?
Kludne si uz mohol 24 karb objednat....No asi ti naozaj spatne tesnil ten ventil.je dobre kupit si sadu nahradnych dielov a skusat.Mne tiez tieklo kedysi hockedy len tak a po vymene tej tesniacej ihly to uz bolo OK.Treba sa aj trocha pohrat z plavakom,naformovat lepsie tie pliesky medzi ktorymi je ta tesniaca ihla.
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#13 Príspevok od užívateľa mira58 » St Júl 12, 2017 8:41 pm

Jano: Tak jasný, dík :D Ale sám vidíš.. ani ta "papula" nepomohla! :D A t-maxe zrovna nevím, ale předevčírem jsem potkal člověka na 125 4T motorce a jaksi nechápal, že mě nemůže předjet a když jsem ho už pustil, tak se mě nemohl zbavit :D
Karburátor byla kapitola sama o sobě.. Říkám si, jestli to nebylo tím, že to byla replika od Naraku. Ale když jsem se dočetl na několika fórech, že lidi měli problémy i s originálem Dellorto, vzal jsem na zkoušku znova repliku. Dát 2600kč nebo 750kč je přecijen rozdíl :) Od tý doby to šlape jak hodinky.
Jehlu stejně koupím ještě novou Dellorto a 19ku nechám na díly - je na chlup stejná jako 21ka, až na průměr hrdla sání. 21ka byl kompromis jak na nynější litinu, tak přípandě na nikasil.
IMG_20170629_114839.jpg
Dušan: Však jasný, dvoutakt je hodně náchylnej, proto brzdím nebo jedu z kopce pod plynem :) Směs u AC jinak byla špičková a při obyč. ježdění (jako s lehce upravenou sérií) se to chladilo dobře, ale jak se tomu na chvíli naložilo, teplota šla rapidně nahoru a muselo se zase zvolnit. Teď už to frčí stabilně, jen jsem ještě nezkoušel na dlouhou dobu plnej, protože mi to přijde zatím brzo.
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
Jano
skútrista
skútrista
Príspevky: 296
Dátum registrácie: Št Jún 28, 2012 6:55 pm
Skúter: keeway f-act
Bydlisko: Zvolen

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#14 Príspevok od užívateľa Jano » St Júl 12, 2017 10:19 pm

Sisku nedavaj,radsej kup OF z klasickeho molitanu ala malossi,bo to mozes hocikedy vycistit v technickom benzine a ides dalej.
Keeway f-act 100ccm 2T LC - valec liatina 100ccm, karb Motoforce 21, variator MHR, valčeky 5.7 g, kontra malossi červená, fuk Yasuni C16, klapky Malossi MHR, OF...

Užívateľov profilový obrázok
BacaNR
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 611
Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
Bydlisko: Nitra

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#15 Príspevok od užívateľa BacaNR » St Júl 12, 2017 11:01 pm

jano na kemp idem keewayom tak kludne mozem dat sprint s mira58 :D ale som zvedavy na davidianovu apriliu , tam fakt netusim ako dopadne sprint :)
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#16 Príspevok od užívateľa mira58 » Št Júl 13, 2017 4:34 pm

Jano: Hele, dal jsem ho tam kvůli rozměrům na zkoušku. Čínský skútry totiž nemají před karbcem tolik místa jako mina nebo pia, takže buď tohle nebo airbox. Airbox mi tam celkem překážel, tak volba byla jasná. Jinak vymýt to jde bez problému a jiný se dá případně sehnat za pár korun. Spíš by mě zajímalo, jestli nenastanou problémy v dešti :D
Ještě jsem zvědavej, jak to tam vecpu se Stage6 přírubou..

Baca: Davidian ještě žije? Dlouho jsem ho tady neviděl, už jsem si myslel, že SRku prodal :)

A ať nejsme OT.. sehnal jsem tuning podsedlák a plánuju dát dozadu LED světlo s blinkrama od Str8. Má s ním někdo zkušenosti?
Prílohy
str65601ce.jpg
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
Stanleey
motorkár
motorkár
Príspevky: 1037
Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
Bydlisko: Okres Skalica

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#17 Príspevok od užívateľa Stanleey » Št Júl 13, 2017 8:16 pm

Sorry za OT,ale...
BacaNR napísal:...som zvedavy na davidianovu apriliu...
...Davidian plánuje vzkriesiť na Scooter-CAMP Apríliu? :unknown:
No lebo GP1 a 218...
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#18 Príspevok od užívateľa mira58 » St Feb 28, 2018 11:29 am

Blíží se léto, tak je na čase pokročit. Přes zimu se mi zalíbily downhill řidítka a jelikož se mi nechtělo moc utrácet, upravil jsem originální, které jsem měl navíc.

První zkouška, jak budou sedět. (proběhlo ještě snížení)
IMG_4224.JPG
Přibyly drobnosti okolo jako hrazda, páčky, gripy, carbon "přístrojovka" atd..
IMG_4324.JPG
Finální složení až po skončení mrazů :D

A teď otázka na ty, co řešili brzdy - konkrétně přední kotouč (Porkyyy, Jano, Alci a další) Chci dát oversize kotouč a už jsem si i vyhlídl jaké koupit. Problém je v tom, že mají buď 220mm plovoucí nebo 260mm pevný. Originál je 190mm pevný. Nejradši bych šel do tý 260ky, ale bojím se, že se mi do 12''kola nevecpe. (Ikdyž do Aeroxů taky cpali SSP 280mm do 13''kola) Další věc je, jestli nebude ten pevnej kotouč v týhle velikosti vibrovat.. Jaké máte zkušenosti?

260mm pevný
d1.jpg
220mm plovoucí
d2.jpg
d3.jpg
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
BacaNR
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 611
Dátum registrácie: St Aug 01, 2012 11:10 pm
Skúter: Keeway Matrix , Malaguti Madison RS250 , Yamaha T-max 500i
Bydlisko: Nitra

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#19 Príspevok od užívateľa BacaNR » St Feb 28, 2018 8:43 pm

Ahoj a brzdovy strmen ako budes riesit?aj moj keeway by pytal vylepsit prednu brzdu :)
Top Due+ 70 LC , Giannelli Shot V4 , MHR overrange , MHR delta clutch , MHR klapky, TC unit , Dellorto 21mm

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#20 Príspevok od užívateľa mira58 » Št Mar 01, 2018 9:19 pm

Kotouč vyřešen.. měřil jsem, jak to bude vycházet a 260 je moc velká, třmen by se nevešel. Jano mi poslal výkres jeho 245 home made kotouče (tímto mu ještě jednou děkuju), ale i tak mi kotouč přijde dost velký a poptávky po laseru moc dobře nedopadly. Nakonec zvítězila varianta plovoucího 220 kotouče (druhý obrázek odspod) - oproti 190 to je rozdíl a zároveň nebude problém s montáží (a taky nebude bít tolik do očí ) Jinak pracovní plocha tý 220ky je cca 39mm, 190ky 30, takže místo pro větší brzdič/destičku by byl, ale zatím nechám původní.

Baca: Destičky používám Galfer Semi-Metall S24 (oproti sérii příjemný rozdíl) plus plánuju ten 220mm kotouč. Vzadu mám malossi pakny. Ve výsledku to snad bude pecka :)

Jinak gripy a závaží namontována, už chybí jen LCD palivoměr.
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#21 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Mar 08, 2018 3:52 pm

260ka kotuc s brembo brzdicom v pohode vojde (dostal som ho aj na 10" kolo :D ) otazka je s cina brzdicom... mne sa najviac osvedcila kombinacia 190mm alebo 220mm a 4 piestikovy brzdic s radialnou montazou (nie len cez adapter, ale aj to je dostacujuce) a radialna pumpa...brzdi to ako besne, krasne davkovatelne...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#22 Príspevok od užívateľa mira58 » Ut Máj 22, 2018 2:56 pm

Po delší době se hlásím s novinkami :) Kotouč šel nakonec výše zmiňovaný plovoucí 220mm se sériovým třmenem..
IMG_4613.JPG
před
IMG_4614.JPG
po
Bohužel jsem ho zatím ani nestačil zajet, protože buď není čas nebo připravuju novou kapotáž. Už se to ale pomalinku rýsuje!
33236537_1749616375077830_6527875704623726592_n.jpg
33113929_1749616091744525_779406117477285888_n.jpg
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#23 Príspevok od užívateľa mira58 » So Júl 14, 2018 7:39 pm

Konečně složeno, tak přišel čas na naladění karburátoru.. Open filtr jsem zahodil a vrátil airbox s redsponge. Tryska šla nakonec z 88 na 90 a jehla o pozici níž. Závěr? Po městě paráda, ale jak jsem vyjel na výpadovku, tak směs chudá a motor v plných otáčkách skoro až vynechával, ale telota nešla přes 70st. Asi jsem jedinej, kdo po přechodu z OF na airbox dává větší trysky :lol:
Brzdy dostaly záhul a už si snad i sedly. (Kotouč pěkně zasmrděl, rozjezdy a dobržďování mu na tech 200m se mu moc nelíbily)
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Užívateľov profilový obrázok
Stanleey
motorkár
motorkár
Príspevky: 1037
Dátum registrácie: Ut Sep 11, 2012 4:29 pm
Skúter: Yamaha Aerox R YQ50 & Husqvarna SMR 511
Bydlisko: Okres Skalica

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#24 Príspevok od užívateľa Stanleey » Ne Júl 15, 2018 10:39 am

Foto a video nemáme?! :Search:
Yamaha Aerox R YQ50
S6 Sport PRO vario
S6 Sport PRO spojka, S6 R/T zvon
S6 PRO Replica
Dellorto PHVB 22, S6 V-Force3, S6 OF

Užívateľov profilový obrázok
mira58
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 83
Dátum registrácie: So Feb 08, 2014 7:50 pm
Skúter: CPI Oliver Sport 70 LC

Re: CPI Oliver Sport by Mira58

#25 Príspevok od užívateľa mira58 » Ut Júl 17, 2018 12:55 pm

Neboj, vše bude :) Tak jsem konečně nahodil originální víčko expanzky a přetěsnil slzící hadici chladiče a přírubu na airboxu (při ladění jsem zjistil, že netěsní na 100%) Rovnou jsem dal 92 trysku a jel to projet. Výsledek? Bohatý, netáhlo to na plný plyn a prskalo. (zkrs netěsnící přírubu to muselo přisávat falešný vzduch) Šla tedy zpět tryska č.90.. S tou už to jelo slušně (ikdyž ne jako předtím) Odezva do 1/4 by mohla být lepší, pak to krásně táhne, na 3/4 to prská a na plný jede OK. Svíčka:
IMG_5568.jpg
IMG_5570.jpg
Váš názor?
IMG_5393.jpg
Víčko konečně vypadá a hlavně funguje normálně.. Další potáž byla s cyklo tachem - z 50% ukazovalo chybnou rychlost - magnet šel blíž k čidlu a zatím to vypadá ok.
IMG_5541.jpg
meglio pazzo che perfettino del cazzo

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"