KEEWAY tuneUP
Moderátor: Moderators
- geetee =)
- Riaditeľ Zemegule
- Príspevky: 879
- Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
matrixko napísal:deltoro by ti o tich problemoch mohol hovorit:D
ziadna skolacka chyba, staci ked das trochu zle zavit a zatiahnes a potom uz zavyt mozes chytit zle aj inokedy a casom sa to da dole aj same, alebo das do pistole maticu a prilozis a zatiahnes bez toho aby si ju prstami dal na zavit, tak isto sa to podarilo aj hakimu na zavodnom focusovideltoro5784 napísal:No dlho som sa z tohoto výkonu netešil , pretože keď som robil test závaží a hladania ideálnej hmotnosti urobil som školácku chybu. Rozoberal som variátor za horúca a na tej ,,kvalitnej" čínskej zmesy oceli a nejakého bordelu som strho závit kľuky. Tu mi znovu pomohlo toto fórum , keď mi chalani poradili čo by sa s tým dalo urobiť. Našiel som schopného mechanika a ten tú kľuku dal navariť a vyrobil nový závit. Môžem povedať, že ten závit je teraz kvalitnejší ako bol ten pôvodný je ovela pevnejší. (však sa to hovorí aj o zlomeninách, že puknutá kosť sa zrastie a je omnoho silnejšia). Malo to však jeden háčik táto vymena mi zobrala jeden mesiac jazdenia nakoľko boli všadse dovolenky a najskôr som čakal naňho a potom sa čakalo na sústružníka kým to vyrezal. No ale nakoniec som sa dočkal na konci augusta vytúženého jazdenia.
dufam ze aspon loziska vymenil ked bola uz kluka vonku
http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=3820deltoro5784 napísal:No kedže som neponaučitelný tak som stále hladal možnosti zlepšenia a tak som našiel greetyho návod a použil som časť o navŕtaní pakien spojky.A naozaj to aj pomohlo v rozjazdoch. Žial asi som to prehnal s dierami , lebo približne po mesiaci sa pakna zlomila a mal som dojazdené.To bol koniec septembra a tak som už skúter po nie príliž vydarenej sezóne zazimoval a rozobral až na kostru. Pokračovanie nabudúce
no to prasknutie urcite nije od odvrtania, ak podla foto dobre vydim tak je to v mieste kde sa otaca pakna, takze je to bud vyrobna vada alebo ak dava pruzinky tak ze pospaja pakne s pruzinkami a az potom ich osadi na osky a dako sa poskodila ta pakna
http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=3946deltoro5784 napísal:No kedže som bol strašne nedočkaví chcel som ešte vybrať reštrikciu z výfuku. Bola tam veľmi sprosto zavarená a prístup bol zložitý. Použil som vrták s frézkou. Jedna strana išla dosť dobre odfrézovať , ale druhá strana mala iný sklon a frézka tam nedočiahla tak som musel odvŕtavať tú navarenú vrstvu a jemne som načal aj telo výfuk tak že na druhej strane vznikli dve male asi 1 mm dierky. Takže teraz to musím riešiť ako to zaceliť. Ale verím že sa to bude dať.
no ja to riesim menej pracne, chytim 12ku(alebo aky sa vojde) srob (dost dlhy) a strcim to do diery a mikam stym kym to neodmikam a zvari neprasknu
http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=4024
to ste vazne nemali bednicku alebo par driev na podlozenie skutra? som sa zabavil na tej foto tak funny to vyzera
http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=4025deltoro5784 napísal:Kedže som sa rozhodol,že nebudem veriť olejovému čerpadlu a radšej si budem miešaž olej s benzínom sám, začali sme s demontážou olejového čerpadla aj s pohonom.
Najskôr sme povolili maticu čo držala zapalovanie na kluke (Prvý obrázok)
Potom sme vyrobili domáci sťahovák zapalovania a našróbovali sme dve skrutky do dier na zápalku (modré šípky). Treťou vačšiou skrutkou (červená šípka) som postupným doťahovaním stiahol kryt zápalka (Druhý obrázok)
Pod krytom sa nachádzal stator a ten bol uchytený dvoma skrutkami,ktoré bolo treba odskrutkovať (tretí obrázok).Pod statorom bolo tesnenie,ktoré som tiež vybral.
Dostali sme sa k samotnému náhonu olejového čerpadla (to žlto-biele koliečko na štvrtom obrázku).Bolo treba najskôr odstrániť segerku čo nám zabralo pár minút,lebo som nemal kliešte na segerky.Po jej odstránení už išlo koliečko lahko dole a potom sme odstránili už len samotné olejové čerpadlo,ktoré bolo na dvoch skrutkách a trebalo ho vypáčiť skrutkovačom.
Nakonien sme vyčistili celý priestor technickým benzínom a opačným postupom zložili celé zapalovanie (samozrejme už bez olejového čerpadla
no kazdy trpi inou paranojou, no na zaklade prilozeneho obrazka vydim ze bolo cerpadlo nastavene ze davkovalo az moc oleja
inak by som sa dobrovolne nezbavil pohodlia nezaujmu o stav oleja
http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=4036deltoro5784 napísal:Po odstránení hlavy a samotného valca bolo treba vybrat dve segerky,ktoré držali piest na ojnici.
Samotný piest bol na moje prekvapenie značne skarbonovaný a mal na sebe dosť hlboké ryhy,neviem čím to mohlo byť spôsobené lebo okrem karbónu vo valci nič nebolo. Valec mal vnútro pekné hladké nepoškodené.
jak som uz spominal davkovalo az moc oleja, no vrch piestu nasvecuje chudobnu zmes (menili ti trisku v karbe pri odbloku?)
(moznost cislo dva 100%synteticky olej)
novy stift stoji 10centov a ocelova vlozka do 10€ v hocijakom servisedeltoro5784 napísal:No radosť z nového valca nevydržala moc dlho. Ako som už písal pri doťahovaní hlavy to tam strelilo,a keď som zbadal pri výfuku na valci plno čiernej zmesi vedel som že je zle. Naštastie ma prišli pozrieť ,,huricani z Partizánskeho" a pravdepodobne mi zachranili valec. Povedali že nech na tom nejazdím a rozoberem to. A naozaj keď som to celé znovu rozobral zistil som že ten jeden štift strhol závit na bloku motora a netesnilo to.
V podstate teraz riešim ako to opraviť. Vyzerá to tak že sa navŕta nový závit a dám vyrobiť takú istú tyčku len ten závit bude väčší a priemer zostane aby sa to prepchalo dierou na valci a hlave. Dúfam,že mi to do spravia čím skôr aby som ho mohol zabehávať. Zatial som sa rozhodol keď už mám skúter nepojazdný vyriešiť podsedák a zadné led svetlo.
Fotky samozrejme pridám.
no a potom dookola ladenie karburatora (sa mi nechce citat), na pepem som sa ho nemusel ani dotknut http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =26&t=7861
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz
- Maty
- cyklista
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: Ne Aug 01, 2010 9:47 pm
- Skúter: CPI Popcorn 50
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re:
geetee napísal:v ziadnom pripade sa nesmie ubrat ziadna suciastka, lebo sa podlozka opre o tisichran na kluke a ani to nieje dotiahnute na doraz, a okrem strasnej skody to je iba chvilkove riesenie, cize da sa aj viac porobit s vario, ale toto som sem dal zatial take co kazdy zvladne a nic nemoze pokazit(ak to urobi spravne, treba dat aj pozor na tu podlozku co je pod maticou, lebo ak ju date opacne tak pokazite tisichran, podlozku a casom remen a poloremenicu)FreddyXXX napísal:počúvaj a máš tú fintu vyskúšanú? Ja som vyhodil štvrtú súčiastku (na poslednom obrázku) a tá trietia sa mi rozsypala, samozrejme keď som mal Focusa.
Najprv mi stúpla maximálka o 5km a po cca 100kilometroch mi klesla o 10-15 tým, že sa mi to rozsypalo na niekoľko kusov.
Taka kontrola je ze vam to po uprave nesmie strkotat viac ako to strkotalo pred upravou, ak pribudne daky pazvuk, tak hned vypnut a skontrolovat!!!!!!!
Chalani prosim vas ta podložka čo je pod maticou. Ja ju mam taku prehnutu neviete ktorou stranou je to spravne aby ta vypuklina bola dnu alebo von smerom k matke? Lebo ked som to rozoebral som to dako nepostrehol a ešte som sa chcel spytat že ten restrikčny kružok mi jeden kamarat poradil dat uplne dozadu za valčeky to nemože vadit?
podpis som si este nenastavil
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
Tá podložka má ísť vypuklinou smerom k matke. Docieliš tým to že vonkajším obvodom bude pritlačená a tisíchran. Opačne by mohla vzniknúť nežiaduca vôla.
Na druhú otázku neviem celkom odpovedať, ale podľa mňa reštrikčný krúžok patrí do koša. Neviem či kamarát nemyslel malú podložku, ktorá je inak medzi variátorom a poloremenicou.
Na druhú otázku neviem celkom odpovedať, ale podľa mňa reštrikčný krúžok patrí do koša. Neviem či kamarát nemyslel malú podložku, ktorá je inak medzi variátorom a poloremenicou.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Maty
- cyklista
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: Ne Aug 01, 2010 9:47 pm
- Skúter: CPI Popcorn 50
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
Aha dakujem tak to som tam dal spravne =) No a kamarat tam dal ten restrikčny kružok tam za valčeky a zvyšila sa maximalka je to cititelne ale už som mu volal nech dobehne a dame to tam ako je to uvedene na 1 strane pre istotu =) Dakujem ti za odpoved
podpis som si este nenastavil
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
Na prvej stránke nieje reštrikčný krúžok, ale vymedzovacia podložka, takže predpokladám že to si myslel.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- Maty
- cyklista
- Príspevky: 196
- Dátum registrácie: Ne Aug 01, 2010 9:47 pm
- Skúter: CPI Popcorn 50
- Bydlisko: Senec
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
hej hej ale je tamnapisaneže to zvyšy maximalku =) tak som zvedavy
podpis som si este nenastavil
- deltoro5784
- motorkár
- Príspevky: 4450
- Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
- Skúter: Honda VFR 800 V4
- Bydlisko: Zlaté Moravce
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
No neviem či to vôbec postrehneš, je to len veľmi minimálne zlepšenie.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -
- jurco
- kolobežkár
- Príspevky: 80
- Dátum registrácie: Ut Apr 20, 2010 8:35 pm
- Skúter: Tauris Capri
- Bydlisko: Trnava
Re: KEEWAY tuneUP
prosimvas , nemohli by ste mi niekto zmerat tu podložku , (4. v tvojom poradi), stratil som ju , tak si dam taku vyrobit, popripade skusim pozhanat v spojovacich materialoch .. dakujem
geetee napísal:takze nakolko mi ide roztrhnut mail, icq a SS schranku sem davam postup ako si "trolilinku" vylepsit vario.
Berme do uvahy ze uz je odblokovany takze blokovaci kruzok tam nieje
a mozte ho hodit do smeti ak tam nahodou este je.
takze niektore varia maju taky vycnelok, tak ho zbruste najlepsie lochym pilnikom (sirsim ako je ten kruh) a opatrne bre to ako maslo.
a na niektorych nieje, tak tam nic nenarobite
tak a az to zacnete rozoberat tak to bude zlozene asi takto
hlavne sa jedna o tu tenku podlozku, ak ju umiestnite takto tak vam stupne maximalka
(pre remcalkov, remen sklzne aj nadalej uplne dole)
pre tych co si nevsimli rozdiel treba to poskladat s takehoto poradia
na taketo poradie
dalsie finty nabuduce
podpis som si este nenastavil
- geetee =)
- Riaditeľ Zemegule
- Príspevky: 879
- Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
napis na servis@keewaymotor.sk ze potrebujes na 50cc 2T tenku podlozku pod variator 24106B01F000 a ti ju poslu za par drobnych (pripadne hocijake chybajuce diely)
Naposledy upravil/-a geetee =) v Po Aug 01, 2011 12:11 am, upravené celkom 1 krát.
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz
- geetee =)
- Riaditeľ Zemegule
- Príspevky: 879
- Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Praha
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
Keby dakto hurican abo flash chcel porobyt tak seria vsetko okrem 70ccm stage6 streetrace, vario motoforce 6.0g valceky, zlta malossi kontra a zelene malossi pruzinky zo sady 29 7715, vykon na kolese 6,0 kona a 82km/h v max.
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz
Re: KEEWAY tuneUP
čaute borci. mam yuki desire50 mam tam ladat vinco TT, inak všetko seria spojku som prevrtal a dal tam zlte pruzinky co boli k vyfuku. rozbech sa zlepšil ale stale to neni ono tak som bol kupit ten maly vrtak ale nemali 0,6 tak som kupil 0,8 a prevrtal som trysku ako je to na obrasku a to kolienko z filtra som tiež vybral ale ked som presiel asi 2 km a pozrel som sviecku tak bola viac do biela ako do tehlova. tak sa chcem spitať cim bysom mohol ešte obohatiť zmes aby bola tehlova ?
podpis som si este nenastavil
- THeBaNDiT
- moderátor
- Príspevky: 6299
- Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
- Skúter: je už minulosť
- Bydlisko: Bardejov
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
mne napadlo skusit trosku zmensit otvor na filtri (kedze kolienko tam uz nemas a teraz to mozno dostava prilis vela vzduchu, preto chudobna zmes)
Re: KEEWAY tuneUP
ok skusim ale az ked bude lepsie pocasie. a na karburatore su dva srobiky jednym sa nadstavujem volnobech a druhym sa co ?
podpis som si este nenastavil
- Damo555
- motorkár
- Príspevky: 3825
- Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
- Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
- Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
- Kontaktovať užívateľa:
Re: KEEWAY tuneUP
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad
Re: KEEWAY tuneUP
zdravim, meniv variator za malossi multivar do svojho keeway f-act, v jednom videou som videl ako chlapik daval na valceky kus vazeliny...ma to nejaky vyznam, moze sa to ?
Re: KEEWAY tuneUP
Zdravim, na jednom videu som videl ze clap menil valceky....ako menil valceky tak ich aj namazal kus vazelinou...nikde som o tom nepocuk..moze sa to? Ma to nejaky vyznam vobec?
Re: KEEWAY tuneUP
dnes som nastavoval svoj karburator, podarilo sa mi dosiahnut pekny chod aj otacky...ale samozrejme vyskytolsa aj problem...motor bezal pekne ako mal otacky vyrovnane nekolisali, ale akonahle som kus popridaval plyn otacky sa automaticky zvysili, sice potom klesli na povodny stav ale asi tak po 1min...stretol sa uz nikto s taymto niecim?