KEEWAY tuneUP
Moderátor: Moderators
KEEWAY tuneUP
takze nakolko mi ide roztrhnut mail, icq a SS schranku sem davam postup ako si "trolilinku" vylepsit vario.
Berme do uvahy ze uz je odblokovany takze blokovaci kruzok tam nieje
a mozte ho hodit do smeti ak tam nahodou este je.
takze niektore varia maju taky vycnelok, tak ho zbruste najlepsie lochym pilnikom (sirsim ako je ten kruh) a opatrne bre to ako maslo.
a na niektorych nieje, tak tam nic nenarobite
tak a az to zacnete rozoberat tak to bude zlozene asi takto
hlavne sa jedna o tu tenku podlozku, ak ju umiestnite takto tak vam stupne maximalka
(pre remcalkov, remen sklzne aj nadalej uplne dole)
pre tych co si nevsimli rozdiel treba to poskladat s takehoto poradia
na taketo poradie
dalsie finty nabuduce
Berme do uvahy ze uz je odblokovany takze blokovaci kruzok tam nieje
a mozte ho hodit do smeti ak tam nahodou este je.
takze niektore varia maju taky vycnelok, tak ho zbruste najlepsie lochym pilnikom (sirsim ako je ten kruh) a opatrne bre to ako maslo.
a na niektorych nieje, tak tam nic nenarobite
tak a az to zacnete rozoberat tak to bude zlozene asi takto
hlavne sa jedna o tu tenku podlozku, ak ju umiestnite takto tak vam stupne maximalka
(pre remcalkov, remen sklzne aj nadalej uplne dole)
pre tych co si nevsimli rozdiel treba to poskladat s takehoto poradia
na taketo poradie
dalsie finty nabuduce
Naposledy upravil/-a geetee v So Jún 30, 2007 8:05 am, upravené celkom 1 krát.
- FreddyXXX
- trojkolkár
- Príspevky: 26
- Dátum registrácie: Št Jún 29, 2006 12:23 am
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Brezno
počúvaj a máš tú fintu vyskúšanú? Ja som vyhodil štvrtú súčiastku (na poslednom obrázku) a tá trietia sa mi rozsypala, samozrejme keď som mal Focusa.
Najprv mi stúpla maximálka o 5km a po cca 100kilometroch mi klesla o 10-15 tým, že sa mi to rozsypalo na niekoľko kusov.
Najprv mi stúpla maximálka o 5km a po cca 100kilometroch mi klesla o 10-15 tým, že sa mi to rozsypalo na niekoľko kusov.
podpis som si este nenastavil
v ziadnom pripade sa nesmie ubrat ziadna suciastka, lebo sa podlozka opre o tisichran na kluke a ani to nieje dotiahnute na doraz, a okrem strasnej skody to je iba chvilkove riesenie, cize da sa aj viac porobit s vario, ale toto som sem dal zatial take co kazdy zvladne a nic nemoze pokazit(ak to urobi spravne, treba dat aj pozor na tu podlozku co je pod maticou, lebo ak ju date opacne tak pokazite tisichran, podlozku a casom remen a poloremenicu)FreddyXXX napísal:počúvaj a máš tú fintu vyskúšanú? Ja som vyhodil štvrtú súčiastku (na poslednom obrázku) a tá trietia sa mi rozsypala, samozrejme keď som mal Focusa.
Najprv mi stúpla maximálka o 5km a po cca 100kilometroch mi klesla o 10-15 tým, že sa mi to rozsypalo na niekoľko kusov.
Taka kontrola je ze vam to po uprave nesmie strkotat viac ako to strkotalo pred upravou, ak pribudne daky pazvuk, tak hned vypnut a skontrolovat!!!!!!!
dalsia drobnost je hlavne pre tych co si nahodili tjuning fyfuk.
pri tejto uprave treba sledovat farbu sviecky, niekedy netreba trisku zvecsit, niekedy treba.
Zvecsenie je otazka halierov, ak sa vam podari zohnat povodnu trisku s blokacie(skuste si ju pekne vypitat pri odblokacii, alebo dako ked sa dostanete k triske ktoru nebudete potrebovat) zbehnete do najblizsieho zeleziarstva a vypitate si 0,6mm vrtak (nulašestku) a jednoducho ho uchitite do kombinaciek a prstami nasrobujete trisku nan (ziadne vrtanie vrtackou a podobne lebo sa velmi rychlo urobi vecsi otvor ako bolo treba)
(doporucujem zbrusit povodne oznacenie trisky aby nahodou neskor nebol niekto v omyle ze to je trebars 45ka tryska)
!!!!!velka zmena, minimalne treba 75ku alebo 80ku trisku!!!!!
A teraz k samotnej uprave, treba odstranit taku prirubu do vzduchoveho filtra (oznacene oranzovimi sipkami)
u modelu FOCUS, F-ACT, MATRIX je to toto
u modelu HURICANE, FLASH je to toto
pri tejto uprave treba sledovat farbu sviecky, niekedy netreba trisku zvecsit, niekedy treba.
Zvecsenie je otazka halierov, ak sa vam podari zohnat povodnu trisku s blokacie(skuste si ju pekne vypitat pri odblokacii, alebo dako ked sa dostanete k triske ktoru nebudete potrebovat) zbehnete do najblizsieho zeleziarstva a vypitate si 0,6mm vrtak (nulašestku) a jednoducho ho uchitite do kombinaciek a prstami nasrobujete trisku nan (ziadne vrtanie vrtackou a podobne lebo sa velmi rychlo urobi vecsi otvor ako bolo treba)
(doporucujem zbrusit povodne oznacenie trisky aby nahodou neskor nebol niekto v omyle ze to je trebars 45ka tryska)
!!!!!velka zmena, minimalne treba 75ku alebo 80ku trisku!!!!!
A teraz k samotnej uprave, treba odstranit taku prirubu do vzduchoveho filtra (oznacene oranzovimi sipkami)
u modelu FOCUS, F-ACT, MATRIX je to toto
u modelu HURICANE, FLASH je to toto
Naposledy upravil/-a geetee v Ne Júl 22, 2007 10:19 pm, upravené celkom 1 krát.
- lil_b
- moderátor
- Príspevky: 824
- Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Pezinok
- Kontaktovať užívateľa:
vlady môže byť aj to, ale stava sa, že ked "moc" spriechodniš karb, znižiš podtlak v plavakovej komore, čiže aj ked daš väčšiu trysku ti to nemusi pomocť....VLADY napísal:podla mna je chudobná zmes ... ak sa zväčší otvor na vzduch tak ho tam ide viacej a tryska nestíha... ja mám aspoň takú skúsenosť z predošlého scootra.
ale na seriovom karbe maš podla mna pravdu
podpis som si este nenastavil
no ja som tiez dal prec ten bazmek na privod vzduchu zpod kastle do vzd.filtra (redsponge), na plny plyn to bolo fpoho (sviecka tiez ok lebo inac ako na plny ani nejdem, by som stal ), pri cca 2/3 plynu to vsak cukalo..tak som to tam vratil, pohral sa s velkostou nasavacieho otvoru v tom bazmeku (pri nechani povodneho stavu bola zase moc bohata zmes)a vsetko ok.
to ako chces povedat ze treba iny typ karburatora na open filter?a iny na airbox?lil_B napísal:vlady môže byť aj to, ale stava sa, že ked "moc" spriechodniš karb, znižiš podtlak v plavakovej komore, čiže aj ked daš väčšiu trysku ti to nemusi pomocť....VLADY napísal:podla mna je chudobná zmes ... ak sa zväčší otvor na vzduch tak ho tam ide viacej a tryska nestíha... ja mám aspoň takú skúsenosť z predošlého scootra.
ale na seriovom karbe maš podla mna pravdu
bude to tym, ale mozno bude treba aj 70ku, alebo mozno aj viac, raz som mal jeden aerox (meneny vyfuk) nechcel ani za svet ist, tak ked sme dali dole airbox tak sa mu uz chcelo, tak sme tam dali open filter a potreboval som az 150ku trisku aby to chodilo jak malo, vsetko bolo potom OK a prekvapivo spotreba bola do 5litrovunci napísal:Ja ked z Focusa dam prec tu brzdu z filtra tak chv. ide ako sprosty a potom ho dusí a skusal som aj mensiu trisku aj väcsiu ale 60ku som nemal bude to tym?
takze po namontovani fyfuku a osadeni 3,7g valcekov to do 20km/h umiera a potom jak raketa, tak treba dat spojku dole, a podstupit redukcnu dietu na paknach spojky(upozornujem ze na fotke je to uz dost vela)
takze tak dve diery pre zeciatok odporucam, viac ne, lebo tato uprava sa tazko dava do povodneho stavu, takze dva krat mysli a raz vrtaj!!!!
vrtane to bolo postupne vecsimi vrtakmi, a tie diery su 10mm, vecsie neodporucam, nech ta pakna nieje nejak narusena potom tensimi stenami, nedoporucujem to prevrtat skrz.
tymto dosiahnete ze pakne budu mat nizsiu vahu a neskr sa otvoria s tymi istymi pruzinkami a nestane sa vam ze sa racing pruzinky natiahnu (asi ako mne )
takze tak dve diery pre zeciatok odporucam, viac ne, lebo tato uprava sa tazko dava do povodneho stavu, takze dva krat mysli a raz vrtaj!!!!
vrtane to bolo postupne vecsimi vrtakmi, a tie diery su 10mm, vecsie neodporucam, nech ta pakna nieje nejak narusena potom tensimi stenami, nedoporucujem to prevrtat skrz.
tymto dosiahnete ze pakne budu mat nizsiu vahu a neskr sa otvoria s tymi istymi pruzinkami a nestane sa vam ze sa racing pruzinky natiahnu (asi ako mne )
Naposledy upravil/-a geetee v Ne Júl 01, 2007 1:05 am, upravené celkom 1 krát.
fakt najs ... si majster ... neskusal si nieco spravit napr s CDI? viem ze z neho ide 6 kablov ale ktory je od otacok?
resp ked si robil tieto upravy, menil si aj karburator? a este jedna otazocka ktora cast karburatora sa vola difuzor? a uz posledna .. co na karb urcuje priemer ? napr dellorto priemer 19mm co to je?
dik
resp ked si robil tieto upravy, menil si aj karburator? a este jedna otazocka ktora cast karburatora sa vola difuzor? a uz posledna .. co na karb urcuje priemer ? napr dellorto priemer 19mm co to je?
dik
no je to nie jednoduche, vecsinou motor naskoci ale ked otocis klucom tak neprestane a na niektorych je zase problem sprevadzkovat alarm, a za tretie vlastne treba zaplatit cely malosi TCunit alebo ine tuning CDI cize nieje to uprava pre kazdeho, rozhodne to ale aj v cistej serii nieje bez uzitku, ale pomer cena vykon zo seriovym motorom je prinajmensom otazny.Zeug napísal:fakt najs ... si majster ... neskusal si nieco spravit napr s CDI? viem ze z neho ide 6 kablov ale ktory je od otacok?
tieto upravi su nezavisle od nutnosti ineho tuningu (az na ten filter, tam by som aspon vyfuk odporucal) a na dalsie dotazy vramci OT v tejto teme neodpoviem, ak chces si to tu dakde najdi alebo zaloz novu temuZeug napísal:resp ked si robil tieto upravy, menil si aj karburator?
- VLADY
- spammer
- Príspevky: 10675
- Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
- Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
- Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina
Od otáčok nieje jeden kábel ale dva, CDIčko sníma otáčky a zároveň polohu klukovky teda vlastne HU impulznou cievkou...tam nieje žiaden zvlášť drát čo ide signál od nejakého otáčkového čidla...takže to sú dva plus dva dalšie napájanie samotného zapalovania a jeden na zhasnutie motora ten sa vtedy ukostrí, 6ty je výstup na indukčnú cievku....Zeug napísal:fakt najs ... si majster ... neskusal si nieco spravit napr s CDI? viem ze z neho ide 6 kablov ale ktory je od otacok?
resp ked si robil tieto upravy, menil si aj karburator? a este jedna otazocka ktora cast karburatora sa vola difuzor? a uz posledna .. co na karb urcuje priemer ? napr dellorto priemer 19mm co to je?
dik
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny!
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem.
da sa stym robit ze kupis nejake tuning cdi a podla farieb kablou zacnes premyslat co by mohlo byt co a az to za den spojazdnis mozes byt happy, a ak si chces vyrobit CDI tak vela stastia, dufam ze sem das navod, pripadne graf s brzdy ako tebou nastaveny predzapal pomohol celkovemu vykonu a aj motoru sa dostat realne do vysokych otacok.Zeug napísal:fajn vediet .. mas nejaky zdroj odkial mas to info ... si prejdem a odtestujem co sa s tym da robit
dik
ak chces vykon za malo penazy, radsej vezmi pilnik a zvecsi si kanaliky vo valci