KEEWAY tuneUP

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
geetee

KEEWAY tuneUP

#1 Príspevok od užívateľa geetee » Po Jún 18, 2007 1:14 pm

takze nakolko mi ide roztrhnut mail, icq a SS schranku sem davam postup ako si "trolilinku" vylepsit vario.
Berme do uvahy ze uz je odblokovany takze blokovaci kruzok tam nieje
a mozte ho hodit do smeti ak tam nahodou este je.

takze niektore varia maju taky vycnelok, tak ho zbruste najlepsie lochym pilnikom (sirsim ako je ten kruh) a opatrne bre to ako maslo.

Obrázok
Obrázok

a na niektorych nieje, tak tam nic nenarobite

Obrázok
Obrázok

tak a az to zacnete rozoberat tak to bude zlozene asi takto

Obrázok

hlavne sa jedna o tu tenku podlozku, ak ju umiestnite takto tak vam stupne maximalka
(pre remcalkov, remen sklzne aj nadalej uplne dole)


Obrázok

pre tych co si nevsimli rozdiel treba to poskladat s takehoto poradia

Obrázok

na taketo poradie

Obrázok

dalsie finty nabuduce
Naposledy upravil/-a geetee v So Jún 30, 2007 8:05 am, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#2 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Jún 18, 2007 2:52 pm

Ó dakujeme....a na mojeho malého číňanka nejakú fintu nevieš??? :D
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
FreddyXXX
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 26
Dátum registrácie: Št Jún 29, 2006 12:23 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Brezno

#3 Príspevok od užívateľa FreddyXXX » Št Jún 21, 2007 11:59 pm

počúvaj a máš tú fintu vyskúšanú? Ja som vyhodil štvrtú súčiastku (na poslednom obrázku) a tá trietia sa mi rozsypala, samozrejme keď som mal Focusa.
Najprv mi stúpla maximálka o 5km a po cca 100kilometroch mi klesla o 10-15 tým, že sa mi to rozsypalo na niekoľko kusov. :roll:
podpis som si este nenastavil

geetee

#4 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Jún 22, 2007 12:41 pm

FreddyXXX napísal:počúvaj a máš tú fintu vyskúšanú? Ja som vyhodil štvrtú súčiastku (na poslednom obrázku) a tá trietia sa mi rozsypala, samozrejme keď som mal Focusa.
Najprv mi stúpla maximálka o 5km a po cca 100kilometroch mi klesla o 10-15 tým, že sa mi to rozsypalo na niekoľko kusov. :roll:
v ziadnom pripade sa nesmie ubrat ziadna suciastka, lebo sa podlozka opre o tisichran na kluke a ani to nieje dotiahnute na doraz, a okrem strasnej skody to je iba chvilkove riesenie, cize da sa aj viac porobit s vario, ale toto som sem dal zatial take co kazdy zvladne a nic nemoze pokazit(ak to urobi spravne, treba dat aj pozor na tu podlozku co je pod maticou, lebo ak ju date opacne tak pokazite tisichran, podlozku a casom remen a poloremenicu)

Taka kontrola je ze vam to po uprave nesmie strkotat viac ako to strkotalo pred upravou, ak pribudne daky pazvuk, tak hned vypnut a skontrolovat!!!!!!!

geetee

#5 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Jún 22, 2007 12:57 pm

dalsia drobnost je hlavne pre tych co si nahodili tjuning fyfuk.

pri tejto uprave treba sledovat farbu sviecky, niekedy netreba trisku zvecsit, niekedy treba.
Zvecsenie je otazka halierov, ak sa vam podari zohnat povodnu trisku s blokacie(skuste si ju pekne vypitat pri odblokacii, alebo dako ked sa dostanete k triske ktoru nebudete potrebovat) zbehnete do najblizsieho zeleziarstva a vypitate si 0,6mm vrtak (nulašestku) a jednoducho ho uchitite do kombinaciek a prstami nasrobujete trisku nan (ziadne vrtanie vrtackou a podobne lebo sa velmi rychlo urobi vecsi otvor ako bolo treba)
(doporucujem zbrusit povodne oznacenie trisky aby nahodou neskor nebol niekto v omyle ze to je trebars 45ka tryska)

!!!!!velka zmena, minimalne treba 75ku alebo 80ku trisku!!!!!

Obrázok

A teraz k samotnej uprave, treba odstranit taku prirubu do vzduchoveho filtra (oznacene oranzovimi sipkami)

u modelu FOCUS, F-ACT, MATRIX je to toto

Obrázok

u modelu HURICANE, FLASH je to toto

Obrázok
Naposledy upravil/-a geetee v Ne Júl 22, 2007 10:19 pm, upravené celkom 1 krát.

tottito

#6 Príspevok od užívateľa tottito » Pi Jún 22, 2007 1:12 pm

GT, comu presne pomoze presunutie tej podlozky z vnutra taniera von na to slniecko?

geetee

#7 Príspevok od užívateľa geetee » Pi Jún 22, 2007 1:34 pm

tottito napísal:GT, comu presne pomoze presunutie tej podlozky z vnutra taniera von na to slniecko?
V-max

6ko

#8 Príspevok od užívateľa 6ko » Pi Jún 22, 2007 1:44 pm

..ze sa ti dostanu polremenice blizsie k sebe a tym ti vystupi remen viac na obvod, cim sa ti zdvihne maximalka...ak sa nemylim :D
inac super tema! :thumbleft:

focus
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 384
Dátum registrácie: Št Sep 07, 2006 1:29 pm
Skúter: yamaha tdm 900

Dakujeme

#9 Príspevok od užívateľa focus » Ne Jún 24, 2007 7:33 pm

Toto su tie naj rady pre zufalcou kolenarov ako som ja.mne to pomohlo dost.pokracuj profesor.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
unci
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 425
Dátum registrácie: Po Apr 30, 2007 10:47 pm
Skúter: neuvedený
Kontaktovať užívateľa:

#10 Príspevok od užívateľa unci » Po Jún 25, 2007 1:56 pm

Ja ked z Focusa dam prec tu brzdu z filtra tak chv. ide ako sprosty a potom ho dusí a skusal som aj mensiu trisku aj väcsiu ale 60ku som nemal bude to tym?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#11 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Jún 25, 2007 4:48 pm

podla mna je chudobná zmes ... ak sa zväčší otvor na vzduch tak ho tam ide viacej a tryska nestíha... ja mám aspoň takú skúsenosť z predošlého scootra.
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Užívateľov profilový obrázok
lil_b
moderátor
moderátor
Príspevky: 824
Dátum registrácie: So Feb 11, 2006 4:39 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pezinok
Kontaktovať užívateľa:

#12 Príspevok od užívateľa lil_b » Po Jún 25, 2007 8:54 pm

VLADY napísal:podla mna je chudobná zmes ... ak sa zväčší otvor na vzduch tak ho tam ide viacej a tryska nestíha... ja mám aspoň takú skúsenosť z predošlého scootra.
vlady môže byť aj to, ale stava sa, že ked "moc" spriechodniš karb, znižiš podtlak v plavakovej komore, čiže aj ked daš väčšiu trysku ti to nemusi pomocť....
ale na seriovom karbe maš podla mna pravdu
podpis som si este nenastavil

tottito

#13 Príspevok od užívateľa tottito » Ut Jún 26, 2007 12:04 am

no ja som tiez dal prec ten bazmek na privod vzduchu zpod kastle do vzd.filtra (redsponge), na plny plyn to bolo fpoho (sviecka tiez ok lebo inac ako na plny ani nejdem, by som stal :lol: ), pri cca 2/3 plynu to vsak cukalo..tak som to tam vratil, pohral sa s velkostou nasavacieho otvoru v tom bazmeku (pri nechani povodneho stavu bola zase moc bohata zmes)a vsetko ok.

geetee

#14 Príspevok od užívateľa geetee » So Jún 30, 2007 8:08 am

lil_B napísal:
VLADY napísal:podla mna je chudobná zmes ... ak sa zväčší otvor na vzduch tak ho tam ide viacej a tryska nestíha... ja mám aspoň takú skúsenosť z predošlého scootra.
vlady môže byť aj to, ale stava sa, že ked "moc" spriechodniš karb, znižiš podtlak v plavakovej komore, čiže aj ked daš väčšiu trysku ti to nemusi pomocť....
ale na seriovom karbe maš podla mna pravdu
to ako chces povedat ze treba iny typ karburatora na open filter?a iny na airbox?

geetee

#15 Príspevok od užívateľa geetee » So Jún 30, 2007 8:12 am

unci napísal:Ja ked z Focusa dam prec tu brzdu z filtra tak chv. ide ako sprosty a potom ho dusí a skusal som aj mensiu trisku aj väcsiu ale 60ku som nemal bude to tym?
bude to tym, ale mozno bude treba aj 70ku, alebo mozno aj viac, raz som mal jeden aerox (meneny vyfuk) nechcel ani za svet ist, tak ked sme dali dole airbox tak sa mu uz chcelo, tak sme tam dali open filter a potreboval som az 150ku trisku aby to chodilo jak malo, vsetko bolo potom OK a prekvapivo spotreba bola do 5litrov :D

geetee

#16 Príspevok od užívateľa geetee » So Jún 30, 2007 8:48 pm

takze po namontovani fyfuku a osadeni 3,7g valcekov to do 20km/h umiera a potom jak raketa, tak treba dat spojku dole, a podstupit redukcnu dietu na paknach spojky(upozornujem ze na fotke je to uz dost vela)
takze tak dve diery pre zeciatok odporucam, viac ne, lebo tato uprava sa tazko dava do povodneho stavu, takze dva krat mysli a raz vrtaj!!!!

Obrázok

vrtane to bolo postupne vecsimi vrtakmi, a tie diery su 10mm, vecsie neodporucam, nech ta pakna nieje nejak narusena potom tensimi stenami, nedoporucujem to prevrtat skrz.

Obrázok

tymto dosiahnete ze pakne budu mat nizsiu vahu a neskr sa otvoria s tymi istymi pruzinkami a nestane sa vam ze sa racing pruzinky natiahnu (asi ako mne :( )

Obrázok
Naposledy upravil/-a geetee v Ne Júl 01, 2007 1:05 am, upravené celkom 1 krát.

Užívateľov profilový obrázok
optik
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 854
Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
Bydlisko: L.M.
Kontaktovať užívateľa:

#17 Príspevok od užívateľa optik » So Jún 30, 2007 8:58 pm

to s tou spojkou mozem potvrdit, mam odskusane, vrtat to ide...

Smulo
skútrista
skútrista
Príspevky: 264
Dátum registrácie: Št Okt 12, 2006 9:27 pm
Skúter: Quanťung
Bydlisko: Partizanske

#18 Príspevok od užívateľa Smulo » Po Júl 02, 2007 12:34 am

geetee len pokracuj je to super tema ten vario a vzduch filter som spravil slape to zatial velmi dobre sa mi zvisila aj max speed thx
/

dragracer

#19 Príspevok od užívateľa dragracer » Po Júl 02, 2007 10:29 am

jj parada, hlavne ten vario :wink:

Zeug

#20 Príspevok od užívateľa Zeug » Ne Júl 22, 2007 7:14 pm

fakt najs ... si majster ... neskusal si nieco spravit napr s CDI? viem ze z neho ide 6 kablov ale ktory je od otacok? :D

resp ked si robil tieto upravy, menil si aj karburator? a este jedna otazocka ktora cast karburatora sa vola difuzor? a uz posledna .. co na karb urcuje priemer ? napr dellorto priemer 19mm co to je?

dik

geetee

#21 Príspevok od užívateľa geetee » Ne Júl 22, 2007 10:27 pm

Zeug napísal:fakt najs ... si majster ... neskusal si nieco spravit napr s CDI? viem ze z neho ide 6 kablov ale ktory je od otacok? :D
no je to nie jednoduche, vecsinou motor naskoci ale ked otocis klucom tak neprestane :-D a na niektorych je zase problem sprevadzkovat alarm, a za tretie vlastne treba zaplatit cely malosi TCunit alebo ine tuning CDI cize nieje to uprava pre kazdeho, rozhodne to ale aj v cistej serii nieje bez uzitku, ale pomer cena vykon zo seriovym motorom je prinajmensom otazny.
Zeug napísal:resp ked si robil tieto upravy, menil si aj karburator?
tieto upravi su nezavisle od nutnosti ineho tuningu (az na ten filter, tam by som aspon vyfuk odporucal) a na dalsie dotazy vramci OT v tejto teme neodpoviem, ak chces si to tu dakde najdi alebo zaloz novu temu

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

#22 Príspevok od užívateľa VLADY » Po Júl 23, 2007 5:33 pm

Zeug napísal:fakt najs ... si majster ... neskusal si nieco spravit napr s CDI? viem ze z neho ide 6 kablov ale ktory je od otacok? :D

resp ked si robil tieto upravy, menil si aj karburator? a este jedna otazocka ktora cast karburatora sa vola difuzor? a uz posledna .. co na karb urcuje priemer ? napr dellorto priemer 19mm co to je?

dik
Od otáčok nieje jeden kábel ale dva, CDIčko sníma otáčky a zároveň polohu klukovky teda vlastne HU impulznou cievkou...tam nieje žiaden zvlášť drát čo ide signál od nejakého otáčkového čidla...takže to sú dva plus dva dalšie napájanie samotného zapalovania a jeden na zhasnutie motora ten sa vtedy ukostrí, 6ty je výstup na indukčnú cievku....
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

Zeug

#23 Príspevok od užívateľa Zeug » Po Júl 23, 2007 7:40 pm

fajn vediet .. mas nejaky zdroj odkial mas to info ... si prejdem a odtestujem co sa s tym da robit

dik

geetee

#24 Príspevok od užívateľa geetee » Po Júl 23, 2007 7:48 pm

Zeug napísal:fajn vediet .. mas nejaky zdroj odkial mas to info ... si prejdem a odtestujem co sa s tym da robit

dik
da sa stym robit ze kupis nejake tuning cdi a podla farieb kablou zacnes premyslat co by mohlo byt co a az to za den spojazdnis mozes byt happy, a ak si chces vyrobit CDI tak vela stastia, dufam ze sem das navod, pripadne graf s brzdy ako tebou nastaveny predzapal pomohol celkovemu vykonu a aj motoru sa dostat realne do vysokych otacok.
ak chces vykon za malo penazy, radsej vezmi pilnik a zvecsi si kanaliky vo valci

Užívateľov profilový obrázok
manasml
cyklista
cyklista
Príspevky: 152
Dátum registrácie: So Apr 15, 2006 12:03 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Pata

#25 Príspevok od užívateľa manasml » St Júl 25, 2007 2:54 pm

no ja som navrtal na vsetky tri pakne malicku dierku 6,4 vrtakom a vysledok je taky, ze najprv ta spojka akoby smikala mi to tak pripada...a potom to vystreli jak raketa tusim som to postrehol od tych 15-20km/h dovtedy take mrtve...lachsie valceky ze?
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"