KEEWAY tuneUP

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
matrixko

Re: KEEWAY tuneUP

#226 Príspevok od užívateľa matrixko » Ut Jan 12, 2010 7:31 pm

zakladna liatinka nieco ako dr evo nie?

Užívateľov profilový obrázok
geetee =)
Riaditeľ Zemegule
Príspevky: 879
Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#227 Príspevok od užívateľa geetee =) » Ut Jan 12, 2010 7:53 pm

matrixko napísal:deltoro by ti o tich problemoch mohol hovorit:D
deltoro5784 napísal:No dlho som sa z tohoto výkonu netešil , pretože keď som robil test závaží a hladania ideálnej hmotnosti urobil som školácku chybu. Rozoberal som variátor za horúca a na tej ,,kvalitnej" čínskej zmesy oceli a nejakého bordelu som strho závit kľuky. Tu mi znovu pomohlo toto fórum , keď mi chalani poradili čo by sa s tým dalo urobiť. Našiel som schopného mechanika a ten tú kľuku dal navariť a vyrobil nový závit. Môžem povedať, že ten závit je teraz kvalitnejší ako bol ten pôvodný je ovela pevnejší. (však sa to hovorí aj o zlomeninách, že puknutá kosť sa zrastie a je omnoho silnejšia). Malo to však jeden háčik táto vymena mi zobrala jeden mesiac jazdenia nakoľko boli všadse dovolenky a najskôr som čakal naňho a potom sa čakalo na sústružníka kým to vyrezal. No ale nakoniec som sa dočkal na konci augusta vytúženého jazdenia.
ziadna skolacka chyba, staci ked das trochu zle zavit a zatiahnes a potom uz zavyt mozes chytit zle aj inokedy a casom sa to da dole aj same, alebo das do pistole maticu a prilozis a zatiahnes bez toho aby si ju prstami dal na zavit, tak isto sa to podarilo aj hakimu na zavodnom focusovi

dufam ze aspon loziska vymenil ked bola uz kluka vonku
deltoro5784 napísal:No kedže som neponaučitelný tak som stále hladal možnosti zlepšenia a tak som našiel greetyho návod a použil som časť o navŕtaní pakien spojky.A naozaj to aj pomohlo v rozjazdoch. Žial asi som to prehnal s dierami , lebo približne po mesiaci sa pakna zlomila a mal som dojazdené.To bol koniec septembra a tak som už skúter po nie príliž vydarenej sezóne zazimoval a rozobral až na kostru. Pokračovanie nabudúce
http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=3820

no to prasknutie urcite nije od odvrtania, ak podla foto dobre vydim tak je to v mieste kde sa otaca pakna, takze je to bud vyrobna vada alebo ak dava pruzinky tak ze pospaja pakne s pruzinkami a az potom ich osadi na osky a dako sa poskodila ta pakna
deltoro5784 napísal:No kedže som bol strašne nedočkaví chcel som ešte vybrať reštrikciu z výfuku. Bola tam veľmi sprosto zavarená a prístup bol zložitý. Použil som vrták s frézkou. Jedna strana išla dosť dobre odfrézovať , ale druhá strana mala iný sklon a frézka tam nedočiahla tak som musel odvŕtavať tú navarenú vrstvu a jemne som načal aj telo výfuk tak že na druhej strane vznikli dve male asi 1 mm dierky. Takže teraz to musím riešiť ako to zaceliť. Ale verím že sa to bude dať.
http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=3946

no ja to riesim menej pracne, chytim 12ku(alebo aky sa vojde) srob (dost dlhy) a strcim to do diery a mikam stym kym to neodmikam a zvari neprasknu

http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=4024

to ste vazne nemali bednicku alebo par driev na podlozenie skutra? som sa zabavil na tej foto tak funny to vyzera
deltoro5784 napísal:Kedže som sa rozhodol,že nebudem veriť olejovému čerpadlu a radšej si budem miešaž olej s benzínom sám, začali sme s demontážou olejového čerpadla aj s pohonom.
Najskôr sme povolili maticu čo držala zapalovanie na kluke (Prvý obrázok)
Potom sme vyrobili domáci sťahovák zapalovania a našróbovali sme dve skrutky do dier na zápalku (modré šípky). Treťou vačšiou skrutkou (červená šípka) som postupným doťahovaním stiahol kryt zápalka (Druhý obrázok)
Pod krytom sa nachádzal stator a ten bol uchytený dvoma skrutkami,ktoré bolo treba odskrutkovať (tretí obrázok).Pod statorom bolo tesnenie,ktoré som tiež vybral.
Dostali sme sa k samotnému náhonu olejového čerpadla (to žlto-biele koliečko na štvrtom obrázku).Bolo treba najskôr odstrániť segerku čo nám zabralo pár minút,lebo som nemal kliešte na segerky.Po jej odstránení už išlo koliečko lahko dole a potom sme odstránili už len samotné olejové čerpadlo,ktoré bolo na dvoch skrutkách a trebalo ho vypáčiť skrutkovačom.
Nakonien sme vyčistili celý priestor technickým benzínom a opačným postupom zložili celé zapalovanie (samozrejme už bez olejového čerpadla :)
http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=4025

no kazdy trpi inou paranojou, no na zaklade prilozeneho obrazka vydim ze bolo cerpadlo nastavene ze davkovalo az moc oleja
inak by som sa dobrovolne nezbavil pohodlia nezaujmu o stav oleja
deltoro5784 napísal:Po odstránení hlavy a samotného valca bolo treba vybrat dve segerky,ktoré držali piest na ojnici.
Samotný piest bol na moje prekvapenie značne skarbonovaný a mal na sebe dosť hlboké ryhy,neviem čím to mohlo byť spôsobené lebo okrem karbónu vo valci nič nebolo. Valec mal vnútro pekné hladké nepoškodené.
http://forum.scooter-tuning.sk/download ... hp?id=4036

jak som uz spominal davkovalo az moc oleja, no vrch piestu nasvecuje chudobnu zmes (menili ti trisku v karbe pri odbloku?)
(moznost cislo dva 100%synteticky olej)
deltoro5784 napísal:No radosť z nového valca nevydržala moc dlho. Ako som už písal pri doťahovaní hlavy to tam strelilo,a keď som zbadal pri výfuku na valci plno čiernej zmesi vedel som že je zle. Naštastie ma prišli pozrieť ,,huricani z Partizánskeho" a pravdepodobne mi zachranili valec. Povedali že nech na tom nejazdím a rozoberem to. A naozaj keď som to celé znovu rozobral zistil som že ten jeden štift strhol závit na bloku motora a netesnilo to.
V podstate teraz riešim ako to opraviť. Vyzerá to tak že sa navŕta nový závit a dám vyrobiť takú istú tyčku len ten závit bude väčší a priemer zostane aby sa to prepchalo dierou na valci a hlave. Dúfam,že mi to do spravia čím skôr aby som ho mohol zabehávať. Zatial som sa rozhodol keď už mám skúter nepojazdný vyriešiť podsedák a zadné led svetlo.
Fotky samozrejme pridám.
novy stift stoji 10centov a ocelova vlozka do 10€ v hocijakom servise

no a potom dookola ladenie karburatora (sa mi nechce citat), na pepem som sa ho nemusel ani dotknut http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... =26&t=7861
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz

Užívateľov profilový obrázok
Maty
cyklista
cyklista
Príspevky: 196
Dátum registrácie: Ne Aug 01, 2010 9:47 pm
Skúter: CPI Popcorn 50
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re:

#228 Príspevok od užívateľa Maty » St Aug 04, 2010 8:35 am

geetee napísal:
FreddyXXX napísal:počúvaj a máš tú fintu vyskúšanú? Ja som vyhodil štvrtú súčiastku (na poslednom obrázku) a tá trietia sa mi rozsypala, samozrejme keď som mal Focusa.
Najprv mi stúpla maximálka o 5km a po cca 100kilometroch mi klesla o 10-15 tým, že sa mi to rozsypalo na niekoľko kusov. :roll:
v ziadnom pripade sa nesmie ubrat ziadna suciastka, lebo sa podlozka opre o tisichran na kluke a ani to nieje dotiahnute na doraz, a okrem strasnej skody to je iba chvilkove riesenie, cize da sa aj viac porobit s vario, ale toto som sem dal zatial take co kazdy zvladne a nic nemoze pokazit(ak to urobi spravne, treba dat aj pozor na tu podlozku co je pod maticou, lebo ak ju date opacne tak pokazite tisichran, podlozku a casom remen a poloremenicu)

Taka kontrola je ze vam to po uprave nesmie strkotat viac ako to strkotalo pred upravou, ak pribudne daky pazvuk, tak hned vypnut a skontrolovat!!!!!!!

Chalani prosim vas ta podložka čo je pod maticou. Ja ju mam taku prehnutu neviete ktorou stranou je to spravne aby ta vypuklina bola dnu alebo von smerom k matke? Lebo ked som to rozoebral som to dako nepostrehol a ešte som sa chcel spytat že ten restrikčny kružok mi jeden kamarat poradil dat uplne dozadu za valčeky to nemože vadit?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#229 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » St Aug 04, 2010 8:40 am

Tá podložka má ísť vypuklinou smerom k matke. Docieliš tým to že vonkajším obvodom bude pritlačená a tisíchran. Opačne by mohla vzniknúť nežiaduca vôla.
Na druhú otázku neviem celkom odpovedať, ale podľa mňa reštrikčný krúžok patrí do koša. Neviem či kamarát nemyslel malú podložku, ktorá je inak medzi variátorom a poloremenicou.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
Maty
cyklista
cyklista
Príspevky: 196
Dátum registrácie: Ne Aug 01, 2010 9:47 pm
Skúter: CPI Popcorn 50
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#230 Príspevok od užívateľa Maty » St Aug 04, 2010 8:44 am

Aha dakujem tak to som tam dal spravne =) No a kamarat tam dal ten restrikčny kružok tam za valčeky a zvyšila sa maximalka je to cititelne ale už som mu volal nech dobehne a dame to tam ako je to uvedene na 1 strane pre istotu =) Dakujem ti za odpoved :Rose:
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#231 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » St Aug 04, 2010 9:01 am

Na prvej stránke nieje reštrikčný krúžok, ale vymedzovacia podložka, takže predpokladám že to si myslel.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
Maty
cyklista
cyklista
Príspevky: 196
Dátum registrácie: Ne Aug 01, 2010 9:47 pm
Skúter: CPI Popcorn 50
Bydlisko: Senec
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#232 Príspevok od užívateľa Maty » St Aug 04, 2010 9:27 am

hej hej ale je tamnapisaneže to zvyšy maximalku =) tak som zvedavy
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#233 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » St Aug 04, 2010 11:57 am

No neviem či to vôbec postrehneš, je to len veľmi minimálne zlepšenie.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
jurco
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 80
Dátum registrácie: Ut Apr 20, 2010 8:35 pm
Skúter: Tauris Capri
Bydlisko: Trnava

Re: KEEWAY tuneUP

#234 Príspevok od užívateľa jurco » Po Okt 11, 2010 8:06 am

prosimvas , nemohli by ste mi niekto zmerat tu podložku , (4. v tvojom poradi), stratil som ju , tak si dam taku vyrobit, popripade skusim pozhanat v spojovacich materialoch .. dakujem


geetee napísal:takze nakolko mi ide roztrhnut mail, icq a SS schranku sem davam postup ako si "trolilinku" vylepsit vario.
Berme do uvahy ze uz je odblokovany takze blokovaci kruzok tam nieje
a mozte ho hodit do smeti ak tam nahodou este je.

takze niektore varia maju taky vycnelok, tak ho zbruste najlepsie lochym pilnikom (sirsim ako je ten kruh) a opatrne bre to ako maslo.

Obrázok
Obrázok

a na niektorych nieje, tak tam nic nenarobite

Obrázok
Obrázok

tak a az to zacnete rozoberat tak to bude zlozene asi takto

Obrázok

hlavne sa jedna o tu tenku podlozku, ak ju umiestnite takto tak vam stupne maximalka
(pre remcalkov, remen sklzne aj nadalej uplne dole)


Obrázok

pre tych co si nevsimli rozdiel treba to poskladat s takehoto poradia

Obrázok

na taketo poradie

Obrázok

dalsie finty nabuduce
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
geetee =)
Riaditeľ Zemegule
Príspevky: 879
Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#235 Príspevok od užívateľa geetee =) » Ne Júl 31, 2011 11:49 pm

napis na servis@keewaymotor.sk ze potrebujes na 50cc 2T tenku podlozku pod variator 24106B01F000 a ti ju poslu za par drobnych (pripadne hocijake chybajuce diely)
Naposledy upravil/-a geetee =) v Po Aug 01, 2011 12:11 am, upravené celkom 1 krát.
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz

Užívateľov profilový obrázok
geetee =)
Riaditeľ Zemegule
Príspevky: 879
Dátum registrácie: St Máj 14, 2008 4:26 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Praha
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#236 Príspevok od užívateľa geetee =) » Ne Júl 31, 2011 11:50 pm

Keby dakto hurican abo flash chcel porobyt tak seria vsetko okrem 70ccm stage6 streetrace, vario motoforce 6.0g valceky, zlta malossi kontra a zelene malossi pruzinky zo sady 29 7715, vykon na kolese 6,0 kona a 82km/h v max.

Obrázok
http://www.lcd-display.cz náhradné displeje do laptopov, doručenie aj na SK do 24h http://www.lcd-display.cz

mauo@
chodec
chodec
Príspevky: 14
Dátum registrácie: Št Mar 24, 2011 8:20 pm
Skúter: YUKI whip desire 50

Re: KEEWAY tuneUP

#237 Príspevok od užívateľa mauo@ » So Okt 08, 2011 10:38 am

čaute borci. mam yuki desire50 mam tam ladat vinco TT, inak všetko seria spojku som prevrtal a dal tam zlte pruzinky co boli k vyfuku. rozbech sa zlepšil ale stale to neni ono tak som bol kupit ten maly vrtak ale nemali 0,6 tak som kupil 0,8 a prevrtal som trysku ako je to na obrasku a to kolienko z filtra som tiež vybral ale ked som presiel asi 2 km a pozrel som sviecku tak bola viac do biela ako do tehlova. tak sa chcem spitať cim bysom mohol ešte obohatiť zmes aby bola tehlova ?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#238 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » So Okt 08, 2011 7:21 pm

mne napadlo skusit trosku zmensit otvor na filtri (kedze kolienko tam uz nemas a teraz to mozno dostava prilis vela vzduchu, preto chudobna zmes)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

mauo@
chodec
chodec
Príspevky: 14
Dátum registrácie: Št Mar 24, 2011 8:20 pm
Skúter: YUKI whip desire 50

Re: KEEWAY tuneUP

#239 Príspevok od užívateľa mauo@ » Po Okt 10, 2011 4:15 pm

ok skusim ale az ked bude lepsie pocasie. :D a na karburatore su dva srobiky jednym sa nadstavujem volnobech a druhym sa co ?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#240 Príspevok od užívateľa Damo555 » Po Okt 10, 2011 4:38 pm

bohatosť pri voľnobehu
Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

mauo@
chodec
chodec
Príspevky: 14
Dátum registrácie: Št Mar 24, 2011 8:20 pm
Skúter: YUKI whip desire 50

Re: KEEWAY tuneUP

#241 Príspevok od užívateľa mauo@ » Po Okt 10, 2011 6:41 pm

hej? no to som nevedel dik.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Damo555
motorkár
motorkár
Príspevky: 3825
Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
Kontaktovať užívateľa:

Re: KEEWAY tuneUP

#242 Príspevok od užívateľa Damo555 » Po Okt 10, 2011 6:42 pm

Obrázok
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad

pena
chodec
chodec
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Št Apr 04, 2013 8:46 am
Skúter: neuvedený

Re: KEEWAY tuneUP

#243 Príspevok od užívateľa pena » Pi Apr 05, 2013 12:45 am

zdravim, meniv variator za malossi multivar do svojho keeway f-act, v jednom videou som videl ako chlapik daval na valceky kus vazeliny...ma to nejaky vyznam, moze sa to ?

pena
chodec
chodec
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Št Apr 04, 2013 8:46 am
Skúter: neuvedený

Re: KEEWAY tuneUP

#244 Príspevok od užívateľa pena » Pi Apr 05, 2013 10:50 am

Zdravim, na jednom videu som videl ze clap menil valceky....ako menil valceky tak ich aj namazal kus vazelinou...nikde som o tom nepocuk..moze sa to? Ma to nejaky vyznam vobec?

pena
chodec
chodec
Príspevky: 5
Dátum registrácie: Št Apr 04, 2013 8:46 am
Skúter: neuvedený

Re: KEEWAY tuneUP

#245 Príspevok od užívateľa pena » So Apr 06, 2013 11:29 pm

dnes som nastavoval svoj karburator, podarilo sa mi dosiahnut pekny chod aj otacky...ale samozrejme vyskytolsa aj problem...motor bezal pekne ako mal otacky vyrovnane nekolisali, ale akonahle som kus popridaval plyn otacky sa automaticky zvysili, sice potom klesli na povodny stav ale asi tak po 1min...stretol sa uz nikto s taymto niecim?

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"