bolo to adly jet 50 tech...bol zadrety a dost dlho odstaveny...majitelovi ho bolo luto tak ho chcel dat dokopy...najskor bol plan len daky 70ccm valec a vyfuk...skoncilo to trosku inac...



takto vyzeral ked dosiel ku mne...v troch skatuliach

po dohode nan islo cca toto:


inac male porovnanie giannelli reverse a malossi mhr replika...tela su identicke len rozdielne koncovky...a 100% rozdiel vo zvuku...

takze o aku prestavbu vlastne slo...
hlavne o to postavit z toho vodnika a dosiahnut cca 15k
motor je predok minarelli a v podstate aj komplet zadok ale ma otocene prevody o 180°...
prvy velky problem kam hodit chladic...nakolko to malo velmi skoseny predok...museli sa urezat vsetky konzoly co drzali prednu masku a na ich torzo sa vyrobil alu pomocny ram na ktory sa uchytil chladic...
dalsi velky problem bol rotor...minarelli ma 3dierovy a toto malo 4 diery na vecsom polomere...nepodarilo sa mi zohnat minarelkovi (teda podarilo ale z verticalu a ten ma o 5mm mensi priemer...
tak sa vyrobila redukcia z velkoplosnej podlozky



trosku to cice stazilo rotor a nechcelo ist na zadne ale naopak to ziskalo neskutocne plynuly tah...
kluka sadla nadherne,kvalita odliatku neskutocne vyborna...
prvy vcesi problem...cerpadlo sa dalo chytit len na dva sroby ale to nevadilo
druhy obrovsky problem...vyfuk vobec nepasoval a este aj spodny uchyt na kartri bol ulomeny...
vyriesilo to skratenie naliatku na katri o cca 15mm a upravenie uchytu...
chybajuci spodok sa nahradil kusom trubky ako medzikus a navrtala sa nova diera do kartra o cca 2cm vyssie...
dalsi problem...kedze su otocene prevody neexistuje na to remen...nakoniec pokus omyl som sa dopatral ze tak dlhy je jeden remen na hondu starucku daku...ale aj tak je o 2cm kratsi...ale to nakoniec nevadilo
montaz uz sla pomerne rychlo...po skusobnej jazde priesiel sok a to vyhorene cdi...
kym sa cakalo na cdi prisli na rad plasty...chladic trcal moc dovon tak sa z laminatu vyrobilo prekrytie...to sa nanitovalo a zatmelilo...
vysledok pred striekanim:









takze na koniec...na zelanie majitela seriovy podvozok a brzdy (dost o zivot pri jazde nad 90km/h...vlni sa to jak dive a zabrzdit to je umenie

cena prestavby je cca 50tisic...len cena dielov namontovanych je 39000sk...
maximalku netusim lebo tacho malo doraz na 100km/h...dalej este zrychlovalo dost dlho...odhadujem 110-115...slo by aj viac keby bol spravny remen...zrychlenie az po maximalku uplne rovnake neskutocne plynule...prirovnatelne tak k 4t aspon 125ccm...
pri zaverecnom naladeni som sa stretol so zvlastnym javom...karb. phbg19bs malossi mhr...stale krasne vyladene len pri 1/2 plne zrazu prestalo ist a len kaslalo...ked sa o milimeter ubralo alebo pridalo zas krasne islo...vyriesila by to asi jedine dlhsia ihla alebo iny karb...avsak pwk by sa nezmestilo...