CPI Aragon - jurajc

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

CPI Aragon - jurajc

#1 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Feb 12, 2009 12:51 am

Caute.
Chcel by som vediet, ked dam skuter odblokovat bude sa menit kratke koleno, valceky, tryska a da sa prec z variatora ten kruzok.
A tu zacina moja otazka na skusenejsich. Ak nebude tato operacia dostacujuca a nasledne by som zobral ladak vyfuk bude treba
dostavovat karburator, menit valceky a ine nastavovania? ...
Podla mojho sedliackeho rozumu si myslim, ze to co odblokuju bude na tu sadu iba co dodaju.
Ked by som tam chcel osadit vyfuk musel by som carovat s nastavenim.
Zatial by som to chcel ponechat v serii len s trochou vylepsenia.
PS: Ak je to tak tak to si budem musiet najst carodeja dobrodeja co pomoze odkliat toho mojho draka.
Dik za info.
PS: Prosim neod...... sa na mne kazdy sme nejako zacinali. :-)
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#2 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Feb 12, 2009 1:47 am

ak kupis malossi vario mas k nemu dve sady valcekov...jedny na seriovy lauf a druhe na ladak (funguju na vecsine ladakov...odskusane)...a potom hlavne pruzinky do spojky...s tryskou vecsinou netreba carovat ale treba skontrolovat
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#3 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Feb 12, 2009 8:53 am

:) Alci dakujem za info. No ZV nie je az tak daleko co povies. :wink:
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
optik
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 854
Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
Bydlisko: L.M.
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#4 Príspevok od užívateľa optik » Št Feb 12, 2009 10:27 am

Tak tak konecne rozumny pristup, nie je nic lepsie nez to zverit do ruk skusenejsiemu a nenosit to az ked je to uplne rozladene.
Chvalim pristup k veci. :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Shorty
skútrista
skútrista
Príspevky: 252
Dátum registrácie: Po Aug 04, 2008 5:29 pm
Skúter: Keeway F-act
Bydlisko: Levice

Re: CPI Aragon

#5 Príspevok od užívateľa Shorty » Št Feb 12, 2009 3:22 pm

Neviem co si predstavujes pod pojmom seria ale ja som na svojom skute som prve upravi spravil tak ze vario a 17,5 karbes a slo to uplne v pohode podla tacha to slo cez 80 ale neviem presne kolko bo tacho je len do 80 :D keby k tomu este pridas fuk tak by to bolo good
podpis som si este nenastavil

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#6 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Feb 12, 2009 4:34 pm

Ta seria je klasika ziadne dalsie velke upravy. Napr. 70 valec, spojka atd. Takze light uprava odblokovat a dat lepsi vyfuk. No s variom som neratal, ale taky je zivot vzdy s niecim neratame :unknown: mozna sa to, ale povezie dalej a dalej a potom ma mamina :o.
Proste chcel som aby to lepsie islo zase nemusim lietat s vetrom opreteky, ale aby to tak trochu aj tahalo. Mam uz par krizkov na chrbte tak nepotrebujem sa predvadzat pred dievcatama a ked drobec porastie tak mu to zase zablokujem aby sa naucil najprv jazdit :D.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#7 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Mar 26, 2009 1:07 am

Tak a pokracujeme....

Po roznych kozultaciach a citaniach som dospel k tomu, ze skutrik idem teraz dat odblokovat (hadam uz buduci tyzden) uvidim ako sa to zlepsi viem pisal tu uz niekto, ze su to vyhodeme prachy. Takze postup je odblokovat pojazdit zistit ako sa to zlepsilo. Postupne prejst na vykonejsie veci a to vymena variatora a vyfuku, Tu ocakam od toho lepsie jazdne vlastnosti a tu by sa aj pripadne zmeny asi zastavili. Variator som uz poriesil doma je pripraveny Malossi teraz by som chcel poriesit ten vyfuk. A tu zacina dalsia velka veda pre mna aky? Urcite viem, ze to bude chrom aspon nieco :wink:

Najhorie je, ze na youtube zvuk vyznie uplne inak ako v skutocnosti. Pozeral som zopar len neviem ktory by bol na toho mojho tatosa. Zvuk, vykon (tu v testoch vysiel S6)
Napriklad: (to som uz dostal nejke tronfy) : s6 pro replika chrom (hlucny neviem to posudit teda pri ziadnom to neviem zvukovo posudit), leo vince, giannelli, Laser Xpro (tento ma Respectman)
Vcul babo rad ked cela dedina je z toho sprosta. :)
Tak priatelia skusenejsi prosim o vase nazory.
D A K U J E M :friends:
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#8 Príspevok od užívateľa PeterZ » Št Mar 26, 2009 9:51 am

jurajc napísal:Proste chcel som aby to lepsie islo zase nemusim lietat s vetrom opreteky, ale aby to tak trochu aj tahalo. Mam uz par krizkov na chrbte tak nepotrebujem sa predvadzat pred dievcatama
No toto je diskutabilné.... je paráda vedieť že keď sa rozhodnem a pridám na odblokovanej sérií nechám mlaď za sebou. Poteší to. :D BTW na poslednom výjazde v BB som väčšinu času jazdil na konci kolóny ale nedalo mi a pár krát som im ukázal chrbát. Napríklad do kopca, dolu kopcom a tak... :P

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#9 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Mar 26, 2009 11:14 am

Peto: Tu nejde aby som niekomu ukazal chrbat jasne potesi to :D (Poznam, ked som mal babettu a druha ma chcela predbehnut a nedalo sa mu. To nevedel, ze som mal ufiknute kus rury vo vyfuku a na max som dosiahol 65km. Tu sa uz isla rozpadnut to sa dalo ist len chvilu takto na nej).

Hlavne tento moj stroj potrebujem na spolahlivu prepravu do prace a sem tam sa previest na vylet. Tato uprava by mala dosiahnut to aby som sa neplizil 45km, ked sa pojdem previest na dlhsiu trasu. Tu by teda malo postacovat to vario a vyfuk. Tu je otazka teraz aky teda vyfuk. Minule som v niektorej teme pisal nechcel by som zase aby to revalo jak blaznive. Takze u mna nejde zo stroja vytlacit uplne maximum, ale aby to zase neslo tak jak teraz. :good:
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
DAR0
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 453
Dátum registrácie: So Okt 04, 2008 8:23 pm
Skúter: Yamaha Aerox 5BR 2000
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#10 Príspevok od užívateľa DAR0 » Št Mar 26, 2009 5:26 pm

no co k vyfuky :D to bola aj moja otakzka neustale som hladal pocuval vyjednaval :D dospel som k tomu z es6 pro replica je pre mna najzaujimavejsia aj cenovo dostupna kupil som si chromovu verziu od alciho ktory bol taky dobry XD e mi odstranil restrikciu za co som mu vdacny vyfuk som nasadil bez akychkolvek problemoov vsetko sedelo opracovanie sa mizda bez chyby zvuk ten sa mi najviac paci taky proste krasny :D vykonovo mi toci okolo 8900 aj viac no pred tym so seriovym to bolo 6-7000 vrele ho odporucam neolutujes len treba to poriadne doladitco ja este nemam treba mi vecsiu trisku asi tolko
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
palo1128
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 581
Dátum registrácie: St Mar 26, 2008 10:09 pm
Skúter: Honda SW-T 400
Bydlisko: Nitrianske Pravno
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#11 Príspevok od užívateľa palo1128 » Št Mar 26, 2009 10:24 pm

Juri môžem ti požičať na vyskúšanie jeden fuk .Pasovať by ti mal aspoň budeš môcť porovnať.
podpis som si este nenastavil

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#12 Príspevok od užívateľa jurajc » Pi Mar 27, 2009 12:42 am

Pali dik uz je dokonano. Takze bude to Giannelli chrom.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
amusafuna
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 216
Dátum registrácie: Ne Jún 10, 2007 9:00 pm
Skúter: neuvedený
Bydlisko: Sena

Re: CPI Aragon

#13 Príspevok od užívateľa amusafuna » Pi Mar 27, 2009 5:12 pm

Ked sa tu uz debatuje o vyfukoch, neviete niekto kde ma technigas next-r restrikciu lebo ja som tam ziadnu nenasiel, ani na kolene ani v tlmici?
podpis som si este nenastavil

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#14 Príspevok od užívateľa jurajc » Pi Mar 27, 2009 5:19 pm

Skus napisat spravu Alcatelcovi ten urcite bude vediet. Jedine, ze by sa niekdo iny co tomu tiez rozumie odhodlal napisat.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#15 Príspevok od užívateľa jurajc » St Apr 01, 2009 8:38 pm

Vcera som si urobil testik. Pred odblokovanim.
Par krat som sa previezol po rovinke od stojateho skutra som dal plny plyn za aky cas dosiahne 50-ku. Cas vychadzal zhruba 20sek. Takze teraz cakam kedy ho dostanem spat a bude unlock. Uvidim za aky cas teraz dosiahne tu 50-ku.
Dnes som urobil testik po unlock:
Mozem povedat bol som milo prekvapeny!!! Kedze som pisal predosle ako isiel tak teraz mozem Vam povedat sice suma bola za to odblokovanie taka aka bola aj s robotou 72€, ale nebanujem. Zrychlenie sa prejavilo a to co robil za 20 sek. teraz sa to prejavilo nasledovne spravilo som to presne za polovicu takze 10 sek. Ako som uz pisal niekde vymena bola kratke koleno, tryska (vybrata 52) vlozena neviem, valceky (vybrate 6g.) vlozene neviem :) Informoval som sa ci vyberali kruzok z variatora tvrdil, ze nie (tak neviem). Rychlost narastla na 60 az 65km po rovinke pred tym som mal max 55km. Tah do kopca ma lepsi. Tak isto zrychlenie je velmi viditelne. Potom neviem si predstavit reakcie tych ktory prejavuju svoju nespokojnost. Moja reakcia spokojnost. Mozna je to vekom :oops: a nepotrebujem trhat asfalt a na zadne to davat.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#16 Príspevok od užívateľa jurajc » St Apr 01, 2009 10:52 pm

Jednu vec nerozumiem teraz mam seriovy vyfuk. Origos variator a vybrali sa 6g. valceky. Ake tam dali ani srnka netusi.
Uvidim, ked sa to bude casom prehadzovat.
Mam pripravene nove vario malossi, kde v sade je 6g. a 9g. valceky a biela pruzina do spojky. Ako je to pri seriovom vyfuku by sa mali dat 6g. alebo 9g. valceky v novom variatore?
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
palo1128
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 581
Dátum registrácie: St Mar 26, 2008 10:09 pm
Skúter: Honda SW-T 400
Bydlisko: Nitrianske Pravno
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#17 Príspevok od užívateľa palo1128 » Št Apr 02, 2009 11:00 am

To sa musí vyskúšať ktoré idú lepšie, ja mám na polici ešte 4,1 g tak aj tie skúsime.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
theruck
Site Admin
Site Admin
Príspevky: 5683
Dátum registrácie: Po Jan 09, 2006 11:19 pm
Skúter: Aprilia sportcity 200
Bydlisko: Trnava
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#18 Príspevok od užívateľa theruck » Št Apr 02, 2009 10:16 pm

jurajc napísal:Vcera som si urobil testik. Pred odblokovanim.
Par krat som sa previezol po rovinke od stojateho skutra som dal plny plyn za aky cas dosiahne 50-ku. Cas vychadzal zhruba 20sek. Takze teraz cakam kedy ho dostanem spat a bude unlock. Uvidim za aky cas teraz dosiahne tu 50-ku.
Dnes som urobil testik po unlock:
Mozem povedat bol som milo prekvapeny!!! Kedze som pisal predosle ako isiel tak teraz mozem Vam povedat sice suma bola za to odblokovanie taka aka bola aj s robotou 72€, ale nebanujem. Zrychlenie sa prejavilo a to co robil za 20 sek. teraz sa to prejavilo nasledovne spravilo som to presne za polovicu takze 10 sek. Ako som uz pisal niekde vymena bola kratke koleno, tryska (vybrata 52) vlozena neviem, valceky (vybrate 6g.) vlozene neviem :) Informoval som sa ci vyberali kruzok z variatora tvrdil, ze nie (tak neviem). Rychlost narastla na 60 az 65km po rovinke pred tym som mal max 55km. Tah do kopca ma lepsi. Tak isto zrychlenie je velmi viditelne. Potom neviem si predstavit reakcie tych ktory prejavuju svoju nespokojnost. Moja reakcia spokojnost. Mozna je to vekom :oops: a nepotrebujem trhat asfalt a na zadne to davat.
to hovoris teraz a za 2 tyzdne tu zalozis temu aky vyfuk si mas kupit... uz si v tom az po usi kamo :P

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#19 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Apr 02, 2009 11:40 pm

Ano mas pravdu lenze to som uz urobil v predstihu :D a toto som uz davno poriesil. Takze +2 tyzdne k dobru a mam teraz klud :good: Dalsi krok je variator (ten je uz doma) a dosporujem na vyfuk. Je to tak. Inak keby som nemal vario doma by som to nechal asi tak na dlhsiu dobu. Fakt pre mna je to brutalne zlepsenie. To vies, ked som si tak prdkal na babete par rokov a stracilo. Teraz to je ina sila teda po unlock.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#20 Príspevok od užívateľa jurajc » St Jún 03, 2009 12:28 pm

Takze pokracujem postupe pomalicky v priprave na tuning. Mam pripravene Variator Malossi pre CPI, VENTILVAR half-pulley, kevlar remen Malossi, klapky malossi mhr, pruzinky do spojky a vyfuk Giannelli Extra chrom. Klapky su len objednane zatial.
Jednu info od Vas skusenejsich: Mam teraz odblokovany skuter a ak by som vymenil teraz vyfuk na skutriku za ten Giannelli bez dalsieho zasahu co sa stane? Chcel by som ho vyskusat a popripade neskor aj prejst 60km smer Zvolen (otazocka popripade aj na teba Alci) stane sa nieco? Inak budem musiet new fuk niest na chrbte do ZV ako pusku :D Nemam ziadnu skusenost ci nieco nedoserkam keby som to vymenil.
Takze vymenit, odskusat a prejst neskor trasu do ZV.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#21 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » St Jún 03, 2009 1:07 pm

jurajc napísal:Jednu vec nerozumiem teraz mam seriovy vyfuk. Origos variator a vybrali sa 6g. valceky. Ake tam dali ani srnka netusi.
Uvidim, ked sa to bude casom prehadzovat.
Mam pripravene nove vario malossi, kde v sade je 6g. a 9g. valceky a biela pruzina do spojky. Ako je to pri seriovom vyfuku by sa mali dat 6g. alebo 9g. valceky v novom variatore?
na seriu výfuk daj 9 gr valčeky. Sú lepšie testoval som to na focuse (co je v podstate CPI s inými plastami). S tými 6 gr valcekmi to pojde moc do otacok a bude tam strasne slabe zrýchlenie.
Keď si kupis ten ladak tak to zase vymen za tie 6 gr lebo tam tie otacky maju opotstanenie.
Bielu kontrastku samozrejme namontuj je to rozdiel oproti tej seriovej a este by som vymenil spojkove pruzinky za tvrdsie. Na seriu vyfuk Ti stacia aj strene naprikal modre Hebo a na ladak tvrde naprikal cervene Hebo
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#22 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » St Jún 03, 2009 1:08 pm

jurajc napísal:Takze pokracujem postupe pomalicky v priprave na tuning. Mam pripravene Variator Malossi pre CPI, VENTILVAR half-pulley, kevlar remen Malossi, klapky malossi mhr, pruzinky do spojky a vyfuk Giannelli Extra chrom. Klapky su len objednane zatial.
Jednu info od Vas skusenejsich: Mam teraz odblokovany skuter a ak by som vymenil teraz vyfuk na skutriku za ten Giannelli bez dalsieho zasahu co sa stane? Chcel by som ho vyskusat a popripade neskor aj prejst 60km smer Zvolen (otazocka popripade aj na teba Alci) stane sa nieco? Inak budem musiet new fuk niest na chrbte do ZV ako pusku :D Nemam ziadnu skusenost ci nieco nedoserkam keby som to vymenil.
Takze vymenit, odskusat a prejst neskor trasu do ZV.
No co by sa stalo? Predsa ti to pojde lepsie ako seria. Len pozri ci tam nieje restrikcia vo vyfuku,aby si sa necudoval preco Ti to ide zase len 45 km/h :D
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#23 Príspevok od užívateľa jurajc » St Jún 03, 2009 1:13 pm

Cucal som do toho ako puk a nie nieje aj som sa utvrdil lebo niekde tu v inej teme som cital, ze giannelli nema restrikciu.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
peter1029
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 423
Dátum registrácie: St Dec 26, 2007 8:27 pm
Skúter: Piaggio NRG50 MC3 - LC - DD
Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#24 Príspevok od užívateľa peter1029 » St Jún 03, 2009 10:14 pm

presne tento fuk mám aj ja a áno nemá reštrikcie, teda keď som ho ja kupoval, tak nemal vtedy :wink:
podpis som si este nenastavil

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#25 Príspevok od užívateľa jurajc » St Jún 03, 2009 10:43 pm

Skor potrebujem vediet ci nieco nepohnojim, ked ho dam na skuter. Nerad by som nieco pokafral aj preto to dam potom cele naladit a poskladat tomu kto sa tomu rozumie. Nerad by som si spravil viacej skody ako osohu. Ja som klasika uzivatel sadnem a idem sem tam nejake drobne opravy :wink:
Zase ist 60km na chrbte s laufom tiez nie je dva krat prijemne :D
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"