CPI Aragon - jurajc

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#26 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Št Jún 04, 2009 7:56 am

V podstate vymeniť lauf nieje nejaký veľký problém držia to dve skrutky pri valci a 2 až 4 skrutky na karteri ablatníku. Skôr to doladenie valčekmi a tryskou by mohol byť problém ak si to ešte nerobil. Hlavne nastavenie zmesi tam treba dať pzor na trysku musí ísť väčšia aby sa nezadrel valec koli vačším otáčkam. Niekedy treba dať o 10 čísel väčšiu niekedy aj viac je to individuálne.
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#27 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Jún 04, 2009 10:14 am

Takze som doprehadzoval. Kedze nemam inu trysku sa v tom ja hrabat nebudem. :cry: Takze predsa flinta na chrbte a hor sa naladit k Alcimu :D
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
DaDi-6
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 54
Dátum registrácie: Po Jún 02, 2008 4:13 pm
Skúter: neuvedený
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#28 Príspevok od užívateľa DaDi-6 » Po Jún 29, 2009 10:29 pm

Cawte lidi mam taku mensiu otazocku ohladom Aragona ...

Je tu taky mensi problemik ... alebo zamyslenie ?

No jedna sa o to ze : Mame k dispozicii remen kevlar od Malossi ked je nahodeny na Malossi variatore s malossi kontraskou atd. slape tento remen OK .. Ale prave dnes som vyskusal len tkau malickost nahodit Malossi remen na seriu cize seriovy variator ... aa Su tu mensie zmeny a aj mozno mensi problem ... jedna sa o to ze ke dnahodim remen na seriovy variator scooter taha lepsie ako ako so zeriovym rmeenom len je tu rpzdiel ze oproti seriovemu ide na nissich otacvkach ale akceleracia je celkom fjan ale sz od 15 km do 15km sa suľa a potm ide jak delo a maximalka je 90 tachometrovych (siel som na tom ja 56kg) ale ked nato sadneme dvaja na scooter dvaja ked je tma malossi mame problem sa po rovinke rozkotulat na 70 :) (vaha okolo 110kg) Takze prečo Je tot ak ked idem sam scooter slape pekne hoci do tych 15-20 km slabo s arozbieha ale potom ide jak sip ale ked sadneme dvaja je to biedne a preco si tma nizzsie otacko ako pri seriovom ? Ale ked sa nahodi malossi Variator s Malossi remenom ide to fajn .. Nieje vam to cudne mne ano :D
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#29 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Ut Jún 30, 2009 8:21 am

Čo ti je divné natom že skúter ide pomalšie vo dvojici ako keď si sám. Ešte som nevidel že by to bolo opačne. A logicky keď máš vačšiu váhu tak ten istý výkon motora nemôže urobiť tú istú rýchlosť. Už len napríklad taký protivietor ti môže znížiť rýchlosť aj o 10 km/h keď si sám.
Čo sa týka variátora tak je to bežné že multivar točí menej ako sériový variátor.Spôsobené je to iným stúpaním a celkovou konštrukciou variatora
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
shobull
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 247
Dátum registrácie: Pi Júl 27, 2007 9:12 am
Skúter: neuvedený
Bydlisko: BARDEJOV

Re: CPI Aragon

#30 Príspevok od užívateľa shobull » Ut Jún 30, 2009 8:23 am

Dadi, neporadim ti a dam trocha OT, ale prosim - po napisani clanku po sebe precitaj, pouzivaj ciarky a bodky. Lebo citat po tebe taky dlhy text je utrpenie.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
DaDi-6
st. trojkolkár
st. trojkolkár
Príspevky: 54
Dátum registrácie: Po Jún 02, 2008 4:13 pm
Skúter: neuvedený
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#31 Príspevok od užívateľa DaDi-6 » St Júl 08, 2009 10:17 pm

Noo skusim sa odnaucit pisat jednoduchcie :D:D

A je tu dasi problem :(

Csooter najprv pocas jazdy zacalo trhat znizovat otcky dakedy az o 1000 take rpzpetie 500-1000 startoval v pohode. POtom akokeby neviem cim to prestalo robit a zase z nicoho nic to zacalo robit spet a uz horsie uz aj na ropzbehu alebo pri pridavani pocas jazdy ... adt. A napokon az nechce startovat mam ho problem nastaretovat nakopnut ale po case trpezlivosti sa nakopne potom sa sekaco rozbieha a aj dakedy zdochce ... aj z nicoho nic pocas jazdy zdochina ... a ked bezi neutral tak po minute zdochce neviete mi podarit co to moze bt ??

Skusil som jedine vycistit sviecku ci to nahodou nebude v nej ale asi nie lebo nic to nenapravilo .. myslim si ze to este bude karburator mozno nejaka spina ale tp je len moja uvaha .. Co myslite vy ? CO to moze byt ??
podpis som si este nenastavil

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#32 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Aug 20, 2009 10:43 pm

Takze skutrik ma najazdene 2900km. Zatial nemam na neho ziadnu vycitku. Okrem oleja a benzinu som zatial nic nekupoval a neopravoval. Ved este to, ked je novy. Ked mu idem robit kupel a ocistu prifrcia moji svisti a davaj ho do umyvania :D to ale musim este robit aj rozhodcu lebo tam, kde zacne umyvat starsi chce aj ten mensi a uz je ohen na streche :x Takze rozhodca prideli strany jeden na jednej strane a druhy na druhej a uz je to OK. Dnes som sa prvy raz pozrel ako sa ma vymienat ziarovka 11 skrutiek dole + 1 imbusovy :%) a pozrel som aj pod sedadlo teda az uplne pod no ako som sa pozrel tak som to veru aj vratil spat a povedal som si tak toto ja nemusim. Takze dufam, ze skutrik bude sluzit i nadalej tak ako doteraz. :good:
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#33 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Sep 03, 2009 12:15 pm

Vcera vecer si tak pozeram Forum ako pozeram narazim na krasny vylet este lepsi nazov, ze: Alpovacka :D
Nie len, ze som sa pokochal prirodou, ale zaujala ma myslim, ze to je Kukolarikova moto a hlavne tie reflexne pasiky na kolesach. Tak som to zacal hladat a nasiel som nieco taketo uvidim co to je zac lebo hned som to aj objednal. Toto by mali byt tieto farby vsetky reflexne. Teda ktoru si vyberies a tak isto velkost kolesa. Cena bola smiesna malo by to byt na obe kolesa.

Pre tych co by to zaujialo link: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... AUS%3A1123
Prílohy
ViewImage.jpg
(65.53 KiB) 302 stiahnutí
ViewImage.aspx.jpg
(55.35 KiB) 303 stiahnutí
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#34 Príspevok od užívateľa TomasARN » Št Sep 03, 2009 1:23 pm

Pocitaj s tym, ze na male koleso sa to strasne zle lepi, lebo sa to musi dost ohnut.
Preto je najlepsie pouzit uz vopred vyrezane, ktore su ohnute v tvare rafika, avsak take som zatial nasiel len pre 17 palcove kolesa a vyssie. Ja som take ako si objednal lepil na 12tky kolesa a bol to horor

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#35 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Sep 03, 2009 1:51 pm

Viem uz je to predrezane a musis si vybrat na ake kolesa to chces .Uvidim ako to pojde.
Bolo moznost si vybrat 3 Size:
a) 10-12 inch (7mm wide) tieto som zobral
b) 13-15 inch (8mm wide)
c) 16-18 inch (8mm wide)
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#36 Príspevok od užívateľa TomasARN » Št Sep 03, 2009 2:04 pm

cely rozdiel je asi len v dlzke, 10 - 12 su kratke, 18 su dlhe, cize to by bolo lepsie, lebo ked zle nalepis, tak mas este rezervu. Skoda, ze uz tie vystrihnute a zahnute su na velke kolesa

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#37 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Sep 03, 2009 2:07 pm

Uvidime, ked to dojde nebude pasovat nic sa nedeje bude pasovat budem len rad :Yahoo!:
Tak si odpustim 4 kofolky :beer:
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#38 Príspevok od užívateľa TomasARN » Št Sep 03, 2009 7:40 pm

ja mam modry skuter a modry reflexny na kufriku

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#39 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Sep 03, 2009 9:25 pm

mne sa to tiez celkom lubi, aj ked tazko by mi bolo vybrat farbu... bud modru alebo striebornu. Este pripadne zltu by som si vedel predstavit, ale moja otazka znie: nie je to v rozpore so slovenskou legislativou? Nepodzube ma policajt pri cestnej kontrole (trebars nocnej)? :D
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#40 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Sep 03, 2009 9:30 pm

Aj na bicykli mas odrazka. Tak neviem :) No budem co najmenej teraz jazdievat v noci. :lol:
Hadam pre moju bezpecnost ma nebudu kefovat ?
Naposledy upravil/-a jurajc v Pi Sep 04, 2009 11:39 pm, upravené celkom 1 krát.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
THeBaNDiT
moderátor
moderátor
Príspevky: 6299
Dátum registrácie: Ut Aug 08, 2006 8:23 am
Skúter: je už minulosť
Bydlisko: Bardejov
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#41 Príspevok od užívateľa THeBaNDiT » Št Sep 03, 2009 9:52 pm

jo, ja len ze ta odrazka je zakotvena vo vyhlaske, ale taketo pasiky pochybujem... inac nepochybujem, ze to prispeje k tomu, ze je vozidlo lepsie videne, o tom niet pochyb... ja len ze ako sa k tomu moze postavit policajt... :) Isto si nemoze vodic oblepit auto kdejakymi reflexnymi prvkami, nech mu trebars aj cele reflexne svieti, len aby ho bolo vidiet. Ano, je to prenho bezpecnejsie, ale proti predpisom (opodstatnene). :)

Taketo pasiky sa vsak zrejme toleruju, moj predpoklad. :)
Honda NC750X ------------------- Obrázok
Nezabúdajte na PRAVIDLÁ FÓRA a ďakujte pomocou Obrázok.

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#42 Príspevok od užívateľa TomasARN » Št Sep 03, 2009 10:10 pm

mne sa to nezda proti predpisom

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#43 Príspevok od užívateľa jurajc » Št Sep 03, 2009 10:12 pm

Mozna by bolo dobre sa informovat Kukolarika ten to ma na svojej masine. Urcite jazdieva viacej a ma skusenost ci ho uz zastavili a ci mal koli tomu problem ... :unknown:
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

Užívateľov profilový obrázok
VLADY
spammer
spammer
Príspevky: 10675
Dátum registrácie: St Apr 12, 2006 4:38 pm
Skúter: A ja mám lepší...a väčší...Burger...400vku...
Bydlisko: Najväčšia Slovenská dedina

Re: CPI Aragon

#44 Príspevok od užívateľa VLADY » Pi Sep 04, 2009 8:14 am

KUKER nemá problémy nikdy a s ničím a nie ešte z nejakou priblblou nálepkou na kolesách.A aj ostaní scootristi....Už naštastie skončila doba kedy sa zelení pri buzerácii na kraji cesty vzrušovali ak si mal na zadnom okne nálepku: CASTROL GTX2....Ale zažil som to ....Zrejme vtedy im to vadilo ideologicky,lebo to bola propagácia výrobku z nepriateľskej imperialistickej kapitalistickej krajiny.... :pardon:
Moje príspevky zvyčajne vyjadrujú: Mój nazor skromny...osobny! :techie-ebay:
A ak neviem poradiť-tak Vás aspoň popletiem. :P

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#45 Príspevok od užívateľa jurajc » Pi Sep 04, 2009 8:47 am

No ja tiez nemam s tym problem. Ak to dojde od Ting Sung Tchana tak to pojde urcite na kolesa.
Myslim, ze to nie je len koli imidzu, ale hlavne pre bezpecnost. Chcel som si kupit niekedy predavali na OMV take nalepky strieborne reflexne pasiky nalepky. Ked som sa teraz nato informoval tak teta povedla bohuzial bolo to niekedy, ale teraz to nemame.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

jurajc
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 543
Dátum registrácie: St Okt 22, 2008 9:55 am
Skúter: CPI Aragon 50 zmena Piaggio Typhoon 50 T

Re: CPI Aragon

#46 Príspevok od užívateľa jurajc » Ut Sep 22, 2009 6:47 pm

Tak reflexne nalepky prisli vsetko OK. Este som nemal cas ich dat na kolesa, ale uz teraz sa neviem dockat poriadne odmastit a nalepit. Tomas mal si pravdu. Sice je napisane, ze na 10 - 12 palcove, ale asi Sikmaci maju inu mieru. Prirovnaval som to a bude to fuska dopasovat. Nevadi je to doma a musim to pomalicky nalepit. Ked to bude nahodene odfotim a dam sem. Mozna dam len 4 dookola, ked sa kolesa tocia bude to robit kruh. Uvidim, ked sa dotoho pustim ako to pojde.
uz 10600km tak zase jazdim ;) tak som to po 10r. dotiahol na 19000km.
Od 2019 zacinam na novom Piaggio Typhoon.

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#47 Príspevok od užívateľa TomasARN » Ut Sep 22, 2009 6:53 pm

sikmim okom sa im zle mera :)

Užívateľov profilový obrázok
Bamma_boy
motorkár
motorkár
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: Ut Aug 05, 2008 10:08 pm
Skúter: Aprilia SR50 R
Bydlisko: KNM, Krásno nad Kysucou (17)
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#48 Príspevok od užívateľa Bamma_boy » Ut Sep 22, 2009 10:17 pm

Takže keď to budem brať napr. na 12" kola, mám zobrať o niečo väčšie? Poštovné tam nebolo žiadne? :) Ďakujem...

TomasARN
moderátor
moderátor
Príspevky: 6105
Dátum registrácie: Ne Júl 29, 2007 11:35 am
Skúter: Kawasaki ER-6n, 2009
Bydlisko: Bratislava, S 48.196.08° V 17.028.10°
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#49 Príspevok od užívateľa TomasARN » Ut Sep 22, 2009 10:18 pm

Ja by som isto bral rozmer aspon na 15, 16, 17tky kolesa, nech mas rezervu, ale to som tu uz pisal

Užívateľov profilový obrázok
Bamma_boy
motorkár
motorkár
Príspevky: 1583
Dátum registrácie: Ut Aug 05, 2008 10:08 pm
Skúter: Aprilia SR50 R
Bydlisko: KNM, Krásno nad Kysucou (17)
Kontaktovať užívateľa:

Re: CPI Aragon

#50 Príspevok od užívateľa Bamma_boy » Ut Sep 22, 2009 10:22 pm

No, len keď sú zahnuté..nebude v tom problém? Asi zoberiem tak 14-15" :unknown:

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"