HYo's

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
myso
skútrista
skútrista
Príspevky: 320
Dátum registrácie: Ut Feb 26, 2008 3:39 pm
Skúter: Gilera Nexus500
Bydlisko: senica

Re: HYo\'s

#76 Príspevok od užívateľa myso » Ne Feb 28, 2010 11:55 am

To diodove svetlo mas zapojene cez usmernovac? Alebo ti to blika pri nizkych otackach.
Cause scooter is always in the right gear.... Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
rspeed
motorkár
motorkár
Príspevky: 1643
Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
Bydlisko: Čaňa

Re: HYo\'s

#77 Príspevok od užívateľa rspeed » Ne Feb 28, 2010 2:46 pm

... je to original z benelky - kedze som menil motor,komplet elektriku a volant s packami kde su spinace na brzdy tak nic neblika :Yahoo!: ...

Užívateľov profilový obrázok
myso
skútrista
skútrista
Príspevky: 320
Dátum registrácie: Ut Feb 26, 2008 3:39 pm
Skúter: Gilera Nexus500
Bydlisko: senica

Re: HYo's

#78 Príspevok od užívateľa myso » Ut Jún 29, 2010 10:15 pm

Ako ste sa dozvedeli z mojej inej temy pridrel som, bo sa mi z neznamych pricin odpojil konektor hladiny oleja pre olejomaster a debila nenapadlo sa po tristvrte roku pozret ci je oleja dost. Takze po cca 10 km kedy som mal pocit, ze sa zo skutra stava raketa zrazu zhasol a ..........a zobudil sa az po celom dni podlievania benzinom a nakopavania so strasnym piskotom od loziska na kluke.... Motor som rozobral a odniesli to nastastie len loziska, valec a piest. A ked uz kupujem valec tak, preoco neist do tuningu. A v tom sa zrodil napad...

.......kedze uz dlho vravim, ze najlepsi tuning skodovky zacina vymenou motoru. Budem sa riadit tymto vyrokom aj pri skutri. Po mensej konzultacii s Alcatelkom budem v dohladnej dobe pracovat na novej transplantacii za Minarelli 100 z aeroxa..... Dufam, ze sa tesite so mnou. budem Vas priebezne informovat.

PS: a ten Madison si aj tak niekdy kupim......
Cause scooter is always in the right gear.... Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Csicsko550
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 383
Dátum registrácie: Ut Jan 27, 2009 10:05 am
Skúter: Keeway F-act
Bydlisko: Komárno
Kontaktovať užívateľa:

Re: HYo's

#79 Príspevok od užívateľa Csicsko550 » Ut Jún 29, 2010 10:31 pm

no tak to som zvedavy,preco tam chces dat tu 100vku podla mna radsej 70tku nejaku sportovu :) :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
myso
skútrista
skútrista
Príspevky: 320
Dátum registrácie: Ut Feb 26, 2008 3:39 pm
Skúter: Gilera Nexus500
Bydlisko: senica

Re: HYo's

#80 Príspevok od užívateľa myso » Ut Jún 29, 2010 11:43 pm

Preco 100? No lebo je menj tociva ako 70tka max vykon je na cca 8tis, menej zerie, vyjde ma lacnejsie ako tuning na 70, ma multivar a polini nastavitelnu spojku, vacssi bubon na brzdu a vykonovo je asi na urovni 70 tky a v neposlednej rade Alcatelko ma ten motor pojazdny a komplet na pradaj aj s kolesom.
Cause scooter is always in the right gear.... Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
myso
skútrista
skútrista
Príspevky: 320
Dátum registrácie: Ut Feb 26, 2008 3:39 pm
Skúter: Gilera Nexus500
Bydlisko: senica

Re: HYo's

#81 Príspevok od užívateľa myso » Ne Júl 11, 2010 7:11 pm

:Yahoo!: No chlapci uz od vcera vecera je 100fka u mna v garazi. Ma Malossi multivar, vyfuk LeoVince GP, polini 2G spojku, 17,5 karbik z nejakeho Peugeota, zoslahanu gumu a poskodeny zavit na kluke (za ktory mi Alci dal velmi dobru zlavu). Dalej som dovliekol pancierovu hadicku, takze uz aj brzdit budem o trosku lepsie.

Zatial som na mrtvom bode, pretoze v nedelu sa neda kupit zavitnik (ocko) 12x1,25 ... zajtra ho teda skocim kupit, dorobim nejaky drziak na vyfuk a mozem nahadzovat motor do ramu.

Vymenil som zapalovanie za moje z 50tky a ece som prehodil nakopavacku a obrusil dekel variatoru. btw: chcem sa podakovat tomu chytrakovi, co zatmelil napis yamaha a namiesto neho dal nalepku Kawasaki... :evil:
Cause scooter is always in the right gear.... Obrázok

filipbenetin
Príspevky: 4
Dátum registrácie: Ut Jún 22, 2010 11:45 pm
Skúter: neuvedený

Re: HYo's

#82 Príspevok od užívateľa filipbenetin » Št Sep 23, 2010 10:15 am

Nazdar kluci, zhanam CDI na tohto skutra. Viete prosim vas poradit kde ho zozeniem? Diky
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
myso
skútrista
skútrista
Príspevky: 320
Dátum registrácie: Ut Feb 26, 2008 3:39 pm
Skúter: Gilera Nexus500
Bydlisko: senica

Re: HYo's

#83 Príspevok od užívateľa myso » Ut Jún 28, 2011 12:23 pm

Po dlllllhej odmlke sa vraciam s novinkami. Ako som uz spominal, najlepsi tuning motora je vymena za vacsi. Kupil som od Alcatelka motor z Yamahy Aerox 100. Ako slubil, tak aj splnil a motor predomnou nastartoval a bol skutocne pojazdny. Dal mi k nemu aj zopar veciciek ako pekny lauf LeoVince, slusnu gumu, gufera na kluku(bolo mi ich treba, ale o tom neskor), pancierovu hadicku k brzdam a este zopar drobnosti.

Motor uz bol doma a na moju prevelku radost som ho nahodil do skutra do 2och hodin. Aby to bolo jednoduchsie, dostal CDI z 50tky a karburator tiez. Po par minutach podlievania motor naskocil ale s 12tkou karbom nesiel samozrejme do otacok. Dal som teda 17tku karb a skusal znova. Znova ciastkovy uspech, dalo sa na tom uz jazdit. A v tom prislo sklamanie. Pri prvej jazde som citil neskutocne a neznesitelne vibracie, na ktore ma Alci upozornil, tak som si s nimi hlavu nelamal. Problemom vsak bolo, ze som sa nedokazal dostat cez cca 70km/h a stale sa mi nedarilo nastavit dobru zmes. Raz bola dobra s filtrom, raz bohata aj bez filtra a stale som nevedel najst spravnu trisku. Na 110tke sa to casom celkom ustalilo. Zralo to ako besna krava a vykon takmer ako 50tka.

Ked uz som si myslel, ze zmes je ako tak ok, zacal som ladit vario. Bolo takmer uplne jedno ake som dal valceky a kontru, menila sa len akceleracia. Top speed bola stale na cca 70. Raz som si pri vymene valcekov vsimol, ze mi zateka do varia olej okolo gufera na kluke a pri pozorovani nastartovaneho motora bez krytu varia som zbadal, ze kluka sa toci v kruhu. Vysledok? Ohnuta kluka znicila lozisko, ked povolilo lozisko odislo gufero a zacalo tahat falosny vzduch. Preto som stale nevedel doladit karb.

Zacala sa faza 2. Zhananie kluky trvajuce par mesiacov sa nakoniec skoncilo kupou celeho kartra aj s klukou. Neskor, pri prehadzovani veci zo stareho motora na novy som zistil, ze kupit samotnu kluku by mi bolo na prd. Nejaky dobrak totiz vytrhol kus kartra, kde je uchytene lave lozisko a nechal to zazvarat. Neskor som zistil, ze tym ohli aj tu kluku, pretoze bola ohnuta v cape uchytenia ojnice. Predpokladam ze o tom, ten co mi motor predaval to naozaj NEVEDEL (a budem dufat ze bol oklamany ako ja ale nasraty za to, ze taky odbornik to neskontroloval ked to mal cele rozobrate.) Fakt diki.

No teraz uz mi plac nepomoze. Celkove naklady na 100vku ma vysli 270eur a zistujem, ze to nieje vsetko. Motor nechce do otacok, takze mi nevyradi cele vario. Tazsie valceky nepomahaju, lahsie to vyrazne zhorsuju. Pridanim vahy valcekov sa dostanem vzdy max na 80km/h a viac uz motor nema sil. Remen je tak v 1/3 zadnej polremenice. Este by siel nizsie ale nedostane sa tam ani na stojane. Bez filtra je to o troska lepsie, z coho sudim, ze budem potrebovat vacsi karb.

Este by som chcel poradit ohladom CDI. Moze ta neschopnost dostat sa do otacok byt sposobena 50tkovym zapalkom? Kluka ma sice iny zdvih, ale uhol predzapalu by mal byt rovnaky. Ci?

Dakujem za kazdu radu. Uz ten skuter vdaka vsetkym upravam zacinam nenavidiet, vrazil som donho viac ako stal a este ani raz nesiel viac ako 85. Ak by sa inak niekto nasiel, kto ma naladu sa s tym babrat, kludne ho predam.

Btw. Motor natlaci 8.5 Atm (sice to nieje zavratne, ale najhorise tiez nie).

edit
pridavam foto:
Obrázok
Naposledy upravil/-a myso v Ut Jún 28, 2011 4:04 pm, upravené celkom 1 krát.
Cause scooter is always in the right gear.... Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
rspeed
motorkár
motorkár
Príspevky: 1643
Dátum registrácie: So Aug 11, 2007 1:11 pm
Skúter: Hyena(motor minarelli)+ Gilera Runner ST 125+ Suzuki GSR 600
Bydlisko: Čaňa

Re: HYo's

#84 Príspevok od užívateľa rspeed » Ut Jún 28, 2011 3:12 pm

... isiel si do toho sice z jasnym cielom ale bezhlavo - za tu cenu si mohol mat poldecak bez TP,avsak pojazdny a prehodit len motor a kablovacku - tak ako ja .... na druhej strane si sa veela naucil ....

Užívateľov profilový obrázok
myso
skútrista
skútrista
Príspevky: 320
Dátum registrácie: Ut Feb 26, 2008 3:39 pm
Skúter: Gilera Nexus500
Bydlisko: senica

Re: HYo's

#85 Príspevok od užívateľa myso » Št Jún 20, 2013 11:28 am

Nakoniec sa mi podarilo motor rozbehat. Musel som dat normalny vyfuk a poriadne nastavit karburator a zacalo to jazdit celkom seriozne. GPS namerana max bola 104km/h na rovinke a s prehladom zvladal 85-90. Pisem v minulom case, pretoze po 3 dnovom vyjazde okolo Tatier sa mi podarilo asi 3km od MT so skutrom spravit zotri kotrmelce a nezostalo z neho takmer nic pouzitelne okrem motora. Predna vidla sa ohla a rovnako sa skrivilo aj jej ulozenie. Teda ram je krivy, plasty rozlamane a jedine co zostalo bez ujmy je motor a kolesa.

takze Hyo's R.I.P.

Obrázok
Cause scooter is always in the right gear.... Obrázok

Užívateľov profilový obrázok
Davidian
moderátor
moderátor
Príspevky: 4569
Dátum registrácie: Ne Máj 09, 2010 11:17 am
Skúter: Aprilia SR50R - DERBI GP1 125
Bydlisko: Bratislava - Staré Mesto
Kontaktovať užívateľa:

Re: HYo's

#86 Príspevok od užívateľa Davidian » Št Jún 20, 2013 12:08 pm

No pekne, hlavne, ze Ty si cely, ked to sem pises :).. cize pojde na diely, co ?

Užívateľov profilový obrázok
myso
skútrista
skútrista
Príspevky: 320
Dátum registrácie: Ut Feb 26, 2008 3:39 pm
Skúter: Gilera Nexus500
Bydlisko: senica

Re: HYo's

#87 Príspevok od užívateľa myso » Pi Jún 21, 2013 9:39 pm

Jj co ine mi zostava.... Jedina moznost ako na tom nebyt totalne stratovy, je pockat az si bratov 15r syn spravi vodicak a ked sa troska pocvici na nejakej cine, implantujem mu tam tuto minarelku, nech moze machrovat :D

Ja som si povedal, ze na poldecak uz nesadnem a zohnal som si cosi vacsie :D . Tak zo 10 krat :D . No pochvalim sa az ju postavim na papiere a budem mat aj zopar fotiek. No kazdopadne skutrom som zostal verny.
Cause scooter is always in the right gear.... Obrázok

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"