 
   
   
  
Moderátor: Moderators
 
   
   
  
 dneska sme sa daly nato. prepacte ale fotky budu az zajtra dneska vam opisem ako sa to cele vyvyjalo.co sa vlastne slo menit? kluka+loziska,valec,karbec klapky.tak daly sme si motor pekne dole. prva vec co sa dala dole boly tie cierne umeliny okolo motora. dala sa dole vrtulka chladenia,vario,volnobezka.a potom prisiel na rad rotor.to bola pekna sranda budem uprimny davaly sme ho dole s kamosom skoro 4 HODINY.preco? no kupil som stahovak na zapalko jediny ktory tam maly bol znacky naraku tak som si myslel co sa uz len natom moze pokazit
  dneska sme sa daly nato. prepacte ale fotky budu az zajtra dneska vam opisem ako sa to cele vyvyjalo.co sa vlastne slo menit? kluka+loziska,valec,karbec klapky.tak daly sme si motor pekne dole. prva vec co sa dala dole boly tie cierne umeliny okolo motora. dala sa dole vrtulka chladenia,vario,volnobezka.a potom prisiel na rad rotor.to bola pekna sranda budem uprimny davaly sme ho dole s kamosom skoro 4 HODINY.preco? no kupil som stahovak na zapalko jediny ktory tam maly bol znacky naraku tak som si myslel co sa uz len natom moze pokazit  tak srobujem srobujem a znicoho nic prask
 tak srobujem srobujem a znicoho nic prask   
   srob hned strhnuty tak som si povedal ze no pekna kvalitka
  srob hned strhnuty tak som si povedal ze no pekna kvalitka   po dlhom trpaeni nam tam krasne sadol kotuc na rezanie obkladaciek
 po dlhom trpaeni nam tam krasne sadol kotuc na rezanie obkladaciek   
    znie to neuveritelne no je to tak. tak teda zapalko bolo dole nakoniec. potom sup sup segerky dole pohon olejoveho cerpadla dole a kluka a loziska isly von vcetne valca samozrejme.inak tu sa este pozastavim ale asi mi neuverite. valec mal najazdene 12500 km a okrem toho ze bol extremne zakarbonovany nemal na valci ani jednu jedinu malu ryhu to iste aj na pieste neuveritelne ako keby vysiel prave s vyroby. jedina vec ktora ma este dost zdrzala boly klapky skratka 3 sroby boly normalne na inbus a stvrty bol zagulateny ktory nesiel vobec von
  znie to neuveritelne no je to tak. tak teda zapalko bolo dole nakoniec. potom sup sup segerky dole pohon olejoveho cerpadla dole a kluka a loziska isly von vcetne valca samozrejme.inak tu sa este pozastavim ale asi mi neuverite. valec mal najazdene 12500 km a okrem toho ze bol extremne zakarbonovany nemal na valci ani jednu jedinu malu ryhu to iste aj na pieste neuveritelne ako keby vysiel prave s vyroby. jedina vec ktora ma este dost zdrzala boly klapky skratka 3 sroby boly normalne na inbus a stvrty bol zagulateny ktory nesiel vobec von  nakoniec som to musel rozpolit tak ze klapky zostaly na pravej casti kartra ale to nevadilo.tak teda daly sme von kluku a loziska co nebol vobec problem.prisly na rad gufera s ktorych som mal asi najvecsi strach no sly tam perfektne fakt.potom sup loziska tie tiez isly paradne a to som ich ani nezmrazoval iba teplovzdusnou pistolou nahrieval.dalej sme daly kluku,karter natrely tim cervenym tmelom a zlozily zasrobovaly a skusaly ci sa toci kluka no ona sa tocila naaadherne a uplne lahucko.nahodenie new valca bola otazka 10tich minut bez komplikacii. cely stastny.davame segerky.zapalko,volnobezku a vario.ked uz bolo komplet zlozene nasadily sme motor do skutra ponapajaly elektriku a ze idem vyskusat ako to ide no na moje pocudovanie sa nakopavacka ani nepohla sem tam ked poriadne dupnem sa trosku pohne. co ma dost stve. neviem kde bude zasa problem
 nakoniec som to musel rozpolit tak ze klapky zostaly na pravej casti kartra ale to nevadilo.tak teda daly sme von kluku a loziska co nebol vobec problem.prisly na rad gufera s ktorych som mal asi najvecsi strach no sly tam perfektne fakt.potom sup loziska tie tiez isly paradne a to som ich ani nezmrazoval iba teplovzdusnou pistolou nahrieval.dalej sme daly kluku,karter natrely tim cervenym tmelom a zlozily zasrobovaly a skusaly ci sa toci kluka no ona sa tocila naaadherne a uplne lahucko.nahodenie new valca bola otazka 10tich minut bez komplikacii. cely stastny.davame segerky.zapalko,volnobezku a vario.ked uz bolo komplet zlozene nasadily sme motor do skutra ponapajaly elektriku a ze idem vyskusat ako to ide no na moje pocudovanie sa nakopavacka ani nepohla sem tam ked poriadne dupnem sa trosku pohne. co ma dost stve. neviem kde bude zasa problem 



 .len mi nejde do hlavy tie loziska ako opisujes ze si ich ani nezachladzoval,,,len (naopak) hrial teplovzdusnou pistolou, nevylucuje sa to nahodouu?..lebo viem ze karter sa ma nahriat a naopak loziska s klukou do mraznicky,,ale ty si loziska nahrieval, nejako tomu nechapem
 .len mi nejde do hlavy tie loziska ako opisujes ze si ich ani nezachladzoval,,,len (naopak) hrial teplovzdusnou pistolou, nevylucuje sa to nahodouu?..lebo viem ze karter sa ma nahriat a naopak loziska s klukou do mraznicky,,ale ty si loziska nahrieval, nejako tomu nechapem  ..pytam sa preto lebo aj mna caka kazdu chvilu nieco podobne
 ..pytam sa preto lebo aj mna caka kazdu chvilu nieco podobne  ..inak ta  nakopavacka, neskusal si el.starterom ,? ..sorry asi blba otazka ale nejak mi to vypadlo..
 ..inak ta  nakopavacka, neskusal si el.starterom ,? ..sorry asi blba otazka ale nejak mi to vypadlo..
 :D.samozrejme nahrieval som karter nie loziska
:D.samozrejme nahrieval som karter nie loziska  ale akoze uplne to staci tri krat som buchol a lozisko vnutry keby bolo aj zamrazene tak tam padne same.
 ale akoze uplne to staci tri krat som buchol a lozisko vnutry keby bolo aj zamrazene tak tam padne same. nehrozi ked nakopavackou ani nepohnem hovorim ako keby tam bol piston stoper  niekedy trosku pohne ale inak nic.
 nehrozi ked nakopavackou ani nepohnem hovorim ako keby tam bol piston stoper  niekedy trosku pohne ale inak nic.  








 musím sa nato pozrieť
  musím sa nato pozrieťjakub sroby som ratal setko a prekvapivo nazvys zostala len jedna segerka a a to biele kolecko co je na olej cerpadlo s cim som ratal takze chyba v skladani by nemala byt.deltoro5784 napísal:Mal si si zrátať náradie pred montážou a po montáži a prišiel by si nato aj sám

 
 












