Zavody
Moderátor: Moderators
Pravidlá fóra
Mapa clenov fora. Klik sem!!!
Mapa clenov fora. Klik sem!!!
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
jj zo zvolena...kde si kupil?v aprilii? to mam asi kilometer od baraku
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
Ano v Aprilii...Predtym bola pri Slovnaftke,ale teraz sa prestahovala,co?! V novej predajni som este nebol...Ale predtym mi hovoril ten majitel,ze maju dostat nejaky specialny softwer s kt. vie dostat maximum z Aprilky aj z mojho skutra.Ze sa bude dat nastavit,ci na akceleraciu,alebo maximalku.Ale neviem ci to moze byt pravda.Podla mna nie
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
no ta aprilia je kusok od hypernovy...ked od hypernovy ides na sidlisko zapad tak po par metroch za jetkou po pravej strane...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ak sa ti da programovat zapalovanie a vstrekovanie je to mozne...ale bohvie ci to tam ma...este som u neho nic nekupil lebo nic tamnema...iba moto a nejake prilby a oblecenie...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
Doležité je zúčastniť sa!!! Zatial to vyzerá tak, že pojdem aj ja !! Kategoriu Scooter Endurance 2,4 ,ale asi len zavod vo Sverepci. Otec to prial "noo, tak to by sme mohli ist skusit". Vecer som mu poukazoval fotky, a pacilo sa mu to. Len neviem ci 50tky, alebo 100-150tky pojdeme - otec je trochu ťažší - tak 115kg, aby ho ta 50tka uviezla. Moj ARN som odmietol použiť .brady napísal:Keby som zacal jazdit tak mi mozes kyvat len vtedy ked ta budem obiehat o kolo
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
uz nic
Naposledy upravil/-a alcatelko v Pi Sep 07, 2007 11:17 am, upravené celkom 1 krát.
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
ja zajtra domontujem chladic a ide sa na elektriku...a konecne na karter tuning a ked budu diely tak hura skladat ale vsetko okrem motora bude asi provizorne bo uz niet casu (a cash )
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
zatial prezradim ze pre najlepsieho novacika v triede street50 pre sezonu 2008 bude dost motivujuce ohodnotenie.
takze tu mate predpisi aby ste sa vedeli pripravit na sezonu.
SR 01.86.01 Technické predpisy pre triedu STREET
SR 01.86.01.1 Povinná výbava jazdca
- ochranná prilba s platnou homologizáciou stupňa 05 a viac, neporušená v dobrom stave,
s nezmenenou základnou konštrukciou
- kožené rukavice
- chránič chrbtice
- pevnú obuv nad členok
- oblečenie z pevného plátna chrániaceho celé telo jazdca (napr. pracovná kombinéza)
- kompletná jedno alebo dvojdielna kožená kombinéza s výstuhami lakťov, kolien, chrbtice
- motokrosové oblečenie s telovým chráničom, chráničom kolien, lakťov a chrbtice, ochranné okuliare
SR 01.86.01.2 Špecifikácia
Všetky motocykle pre preteky vypísané SAS musia mať spredu, zozadu a zo strán vzhľad skútra, viď obr. „A“ týchto technických predpisov. Skúter je motorové vozidlo s dvoma kolesami, vybavené sedadlom pre jazdca a majúce voľný priestor pred sedadlom pre nohy jazdca, s automatickou spojkou a automatickou prevodovkou. Skúter musí spĺňať všetky podmienky bezpečného motocykla. Musí mať kľukovú skriňu a kyvné rameno skonštruované ako jednu pevnú jednotku.
SR 01.86.01.3 Rám a podvozok
Pôvodný hlavný rám musí byť zachovaný a musí byť označený identifikačným sériovým číslom (VIN kódom) a môže sa upravovať len pridávaním materiálu, aby bol zosilnený.
Montážna jednotka motor-kyvné rameno môže byť zosilnená.
SR 01.86.01.4 Motor
Musí byť zachovaný pôvodný motor pre daný typ a model motocykla. Je zakázané vykonať akékoľvek úpravy na motore. Upevnenie motora do rámu musí byť zachované pôvodné.
Maximálny zdvihový objem je do 50 ccm pre dvojtaktný motor a do 80 ccm pre štvortaktný motor.
SR 01.86.01.4.1 Karburátor
Musí byť zachovaný pôvodný karburátor pre daný typ a model motocykla.
SR 01.86.01.4.2 Teleso čističa vzduchu, čistiaca vložka
Musí byť zachované pôvodné teleso čističa vzduchu vrátane čistiacej vložky.
SR 01.86.01.5 Chladiaci systém
Musí byť zachovaný pôvodný systém chladenia motora.
Ako náplň pre chladenie sa musí použiť voda. Iné náplne do chladičov sú zakázané.
SR 01.86.01.6 Výfukový systém
Musí byť zachovaný pôvodný výfukový systém.
SR 01.86.01.7 Prevodovka
Prevodovka a spojka musia zostať pôvodné. Rotujúce časti motora a prevodov musia byť zakryté a zabezpečené tak, aby sa s nimi jazdec za žiadnych okolností, a to ani pri nehode, nemohol dostať do styku.
SR 01.86.01.8 Riadidlá
Musia byť zachované pôvodné riadidlá.
SR 01.86.01.9 Blatníky
Predné blatníky sú povinné, pokiaľ boli súčasťou pôvodne vyrobeného modelu.
Musí byť zachovaný vzhľad a tvar predného blatníka ako ho pre daný typ a model motocykla vyrába a dodáva výrobca. Pôvodný materiál môže byť zmenený.
SR 01.86.01.10 Kapotáž
Musí byť zachovaný vzhľad a tvar kapotáže ako ho pre daný typ a model motocykla vyrába a dodáva výrobca. Pôvodný materiál môže byť zmenený.
SR 01.86.01.11 Pneumatiky
Môžu sa použiť ľubovoľné pneumatiky. Musia mať konštrukčnú rýchlosť minimálne 100 km/h (kód „J“)
Hĺbka dezénu alebo kontrolných bodov pri technickom preberaní musí byť minimálne 2,5 mm.
Prerezávanie vzoru na ojazdených pneumatikách je zakázané.
SR 01.86.01.12 Brzdy
Brzdy musia byť zachované pôvodné.
Motocykel musí byť vybavený nezávisle ovládanými brzdami sústrednými s osou kolies na obidve kolesá.
SR 01.86.01.13 Vypínač zapaľovania
Motocykel musí byť vybavený prístupným a funkčným vypínačom zapaľovania umiestneným na pravej alebo ľavej strane riadidiel v dosahu ruky jazdca.
SR 01.86.01.14 Číselná tabuľka, štartovné číslo
Minimálny rozmer číselnej tabuľky je 150 x 150 mm.
Farba tabuľka zelená, farba čísla biela. Najmenšie rozmery číslic musia byť: výška 120 mm, šírka 68 mm,
šírka čiar 20 mm. Medzera medzi číslicami 12 mm.
Číslo musí byť ľahko čitateľné.
SR 01.86.01.15 Ovládanie plynu
Ovládanie plynu sa musí samočinne vrátiť do základnej polohy, ak jazdec zloží ruku z otočnej rukoväte.
SR 01.86.01.16 Predná vidlica
Predná vidlica musí byť zachovaná pôvodná.
SR 01.86.01.17 Zadné pruženie
Zadné pruženie musí byť zachované pôvodné.
SR 01.86.01.18 Nasledujúce diely musia byť odstránené:
- spätné zrkadlá
- smerové svetlá, ak nie sú integrované do kapotáže
SR 01.86.01.19 Nasledujúce diely môžu byť odstránené:
- hlavný a pomocný stojan
- stupačky pre spolujazdca
- smerové svetlá – ak sú integrované do kapotáže, musia byť otvory po nich zakryté
- nosič batožiny
- držiak EČ
SR 01.86.01.20 Záverečné ustanovenia
Všetky výpustné a nalievacie zátky, všetky skrutky ústiace do olejových priestorov a olejový filter musia byť poistené drôtom proti uvoľneniu.
Zmeny, ktoré nie sú výslovne povolené týmito technickými predpismi, sú zakázané. Súčiastky, ktoré nie sú uvedené v týchto technických predpisoch, musia byť bez výnimky pôvodné.
SR 01.86.01.21 Účinnosť
Tieto technické predpisy platia od 1.1.2007
takze tu mate predpisi aby ste sa vedeli pripravit na sezonu.
SR 01.86.01 Technické predpisy pre triedu STREET
SR 01.86.01.1 Povinná výbava jazdca
- ochranná prilba s platnou homologizáciou stupňa 05 a viac, neporušená v dobrom stave,
s nezmenenou základnou konštrukciou
- kožené rukavice
- chránič chrbtice
- pevnú obuv nad členok
- oblečenie z pevného plátna chrániaceho celé telo jazdca (napr. pracovná kombinéza)
- kompletná jedno alebo dvojdielna kožená kombinéza s výstuhami lakťov, kolien, chrbtice
- motokrosové oblečenie s telovým chráničom, chráničom kolien, lakťov a chrbtice, ochranné okuliare
SR 01.86.01.2 Špecifikácia
Všetky motocykle pre preteky vypísané SAS musia mať spredu, zozadu a zo strán vzhľad skútra, viď obr. „A“ týchto technických predpisov. Skúter je motorové vozidlo s dvoma kolesami, vybavené sedadlom pre jazdca a majúce voľný priestor pred sedadlom pre nohy jazdca, s automatickou spojkou a automatickou prevodovkou. Skúter musí spĺňať všetky podmienky bezpečného motocykla. Musí mať kľukovú skriňu a kyvné rameno skonštruované ako jednu pevnú jednotku.
SR 01.86.01.3 Rám a podvozok
Pôvodný hlavný rám musí byť zachovaný a musí byť označený identifikačným sériovým číslom (VIN kódom) a môže sa upravovať len pridávaním materiálu, aby bol zosilnený.
Montážna jednotka motor-kyvné rameno môže byť zosilnená.
SR 01.86.01.4 Motor
Musí byť zachovaný pôvodný motor pre daný typ a model motocykla. Je zakázané vykonať akékoľvek úpravy na motore. Upevnenie motora do rámu musí byť zachované pôvodné.
Maximálny zdvihový objem je do 50 ccm pre dvojtaktný motor a do 80 ccm pre štvortaktný motor.
SR 01.86.01.4.1 Karburátor
Musí byť zachovaný pôvodný karburátor pre daný typ a model motocykla.
SR 01.86.01.4.2 Teleso čističa vzduchu, čistiaca vložka
Musí byť zachované pôvodné teleso čističa vzduchu vrátane čistiacej vložky.
SR 01.86.01.5 Chladiaci systém
Musí byť zachovaný pôvodný systém chladenia motora.
Ako náplň pre chladenie sa musí použiť voda. Iné náplne do chladičov sú zakázané.
SR 01.86.01.6 Výfukový systém
Musí byť zachovaný pôvodný výfukový systém.
SR 01.86.01.7 Prevodovka
Prevodovka a spojka musia zostať pôvodné. Rotujúce časti motora a prevodov musia byť zakryté a zabezpečené tak, aby sa s nimi jazdec za žiadnych okolností, a to ani pri nehode, nemohol dostať do styku.
SR 01.86.01.8 Riadidlá
Musia byť zachované pôvodné riadidlá.
SR 01.86.01.9 Blatníky
Predné blatníky sú povinné, pokiaľ boli súčasťou pôvodne vyrobeného modelu.
Musí byť zachovaný vzhľad a tvar predného blatníka ako ho pre daný typ a model motocykla vyrába a dodáva výrobca. Pôvodný materiál môže byť zmenený.
SR 01.86.01.10 Kapotáž
Musí byť zachovaný vzhľad a tvar kapotáže ako ho pre daný typ a model motocykla vyrába a dodáva výrobca. Pôvodný materiál môže byť zmenený.
SR 01.86.01.11 Pneumatiky
Môžu sa použiť ľubovoľné pneumatiky. Musia mať konštrukčnú rýchlosť minimálne 100 km/h (kód „J“)
Hĺbka dezénu alebo kontrolných bodov pri technickom preberaní musí byť minimálne 2,5 mm.
Prerezávanie vzoru na ojazdených pneumatikách je zakázané.
SR 01.86.01.12 Brzdy
Brzdy musia byť zachované pôvodné.
Motocykel musí byť vybavený nezávisle ovládanými brzdami sústrednými s osou kolies na obidve kolesá.
SR 01.86.01.13 Vypínač zapaľovania
Motocykel musí byť vybavený prístupným a funkčným vypínačom zapaľovania umiestneným na pravej alebo ľavej strane riadidiel v dosahu ruky jazdca.
SR 01.86.01.14 Číselná tabuľka, štartovné číslo
Minimálny rozmer číselnej tabuľky je 150 x 150 mm.
Farba tabuľka zelená, farba čísla biela. Najmenšie rozmery číslic musia byť: výška 120 mm, šírka 68 mm,
šírka čiar 20 mm. Medzera medzi číslicami 12 mm.
Číslo musí byť ľahko čitateľné.
SR 01.86.01.15 Ovládanie plynu
Ovládanie plynu sa musí samočinne vrátiť do základnej polohy, ak jazdec zloží ruku z otočnej rukoväte.
SR 01.86.01.16 Predná vidlica
Predná vidlica musí byť zachovaná pôvodná.
SR 01.86.01.17 Zadné pruženie
Zadné pruženie musí byť zachované pôvodné.
SR 01.86.01.18 Nasledujúce diely musia byť odstránené:
- spätné zrkadlá
- smerové svetlá, ak nie sú integrované do kapotáže
SR 01.86.01.19 Nasledujúce diely môžu byť odstránené:
- hlavný a pomocný stojan
- stupačky pre spolujazdca
- smerové svetlá – ak sú integrované do kapotáže, musia byť otvory po nich zakryté
- nosič batožiny
- držiak EČ
SR 01.86.01.20 Záverečné ustanovenia
Všetky výpustné a nalievacie zátky, všetky skrutky ústiace do olejových priestorov a olejový filter musia byť poistené drôtom proti uvoľneniu.
Zmeny, ktoré nie sú výslovne povolené týmito technickými predpismi, sú zakázané. Súčiastky, ktoré nie sú uvedené v týchto technických predpisoch, musia byť bez výnimky pôvodné.
SR 01.86.01.21 Účinnosť
Tieto technické predpisy platia od 1.1.2007
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
jj...alebo ak tak ti na to nesmu prijst...a nie na seriovom...musis par veci vyhodit
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
ne, to je uz potom trieda 50sportstruter napísal:takže street sa jazdi na čisto seriovom scoote?ani lauf,varec a nejake drobnosti nemôžu byť?
a dodrziavanie sa kvoli vysokej hodnote ceny pre vytaza bude velmi prisne kontrolovat.
takze kto si nechce zo seba urobit vysmechoveho panaka tak nech necha scoot seriovy.
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
si precitaj tie pravidla...stojany su zakazane koli bezpecnosti
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- Firenze
- st. kolobežkár
- Príspevky: 134
- Dátum registrácie: So Máj 10, 2008 9:16 pm
- Skúter: Suzuki Burgman AN650 Executive K9
- Bydlisko: BA - Petrzalka
- Kontaktovať užívateľa:
Ja som svoj hlavny stojan musel po prvom kilometri okamzite zdemontovat preto , ze pri kazdej zakrute ci malej nerovnosti na ceste som ho chytal az zamnou iskri lietali. Tak ze teraz som len na bocaku.
Inak neviem ci poznate ale urcite ano. Nejake moznosti na neony a podobne hovadinky.
http://www.agem.sk/?flag=kategorie&cat=000070037600560
Inak neviem ci poznate ale urcite ano. Nejake moznosti na neony a podobne hovadinky.
http://www.agem.sk/?flag=kategorie&cat=000070037600560
podpis som si este nenastavil
- pegas101010
- st. kolobežkár
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: Pi Feb 15, 2008 4:08 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Rožňava
- Kontaktovať užívateľa:
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
na okruhu mas kratke rovinky takze uplna maximalka neni az tak dolezita,skor pruznost motora je dolezita...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- pegas101010
- st. kolobežkár
- Príspevky: 119
- Dátum registrácie: Pi Feb 15, 2008 4:08 pm
- Skúter: neuvedený
- Bydlisko: Rožňava
- Kontaktovať užívateľa: