Zaciname zavodit...ako na to...

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Zaciname zavodit...ako na to...

#1 Príspevok od užívateľa alcatelko » Št Máj 07, 2009 10:11 pm

Kedze sme boli sprdnuty ze z fora sa malo ludi objavuje na zavodoch ideme robit nabor novacikov :)

nejake zakladne info pre adeptov zavodenia...

1. co ta sranda vyjde: treba nam hlavne skuter...nie je problem zohnat konkurencie schopny stroj za cca 100e (piaggio zip,tph, yamaha breeze,axis,jog a pod...) nejake zakladne opravy a upravy sa vojdu do dalsich 100e, nejake to oblecenie...na slovensku je to dost benevolentne v podstate stacia dake gate kolenne chranice, chrbtovy chranic, na lakte chranice, boty nad clenky (stacia aj zimne kozene topanky), rukavice a prilba...a moze sa ist zavodit...startovne do serioviek na jeden zavod je 15e a 1e licencia na rok...
ak do inych tried to je uz trosku drhasi spas ale stale je to najlacnejsie zavodenie (teda asi po pinclakoch)

2. co sa da vyhrat...pohar a sampus :ROFL: o ceny myslim nejde pri takomto zavodeni...najlepsi novacik vyhra skuter...

3: kam ist zavodit...kalendar a pravidla su na http://www.scooter-racing.eu

a na zaver...ten kto je pevne rozhodnuty ist zavodit mam pre neho ponuku:
a to zlava na veci na race (diely,oblecenie a ina vybava) v pripade ak v jednej sezone absolvuje aspon 3 preteky (endurance alebo gp v lubovolnej kombinacii) + da na skuter 3 nalepky(ktore dostane k veciam) pripadne je mozne aj naladenie skutra do top kondicie...
vyska zlavy je individualna podla dohody (10-25%)

takze buduci rok dufam ze sa z fora zide ovela viac ludi...zavodeniu zdar...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

fotko
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 47
Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 3:05 pm
Skúter: Piaggio Zip SP, Aprilia SR 50 LC, Piaggio NTT, Fast Rider
Bydlisko: Pezinok

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#2 Príspevok od užívateľa fotko » Ut Jún 02, 2009 3:11 pm

servus, začínam nad touto kategoriou závodenia uvažovať, chcel by som jazdiť triedu street,ktorý skúter je na túto triedu vhodný? Niečo s dobrým pomerom cena/výkon
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#3 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Jún 02, 2009 4:51 pm

piaggio lc alebo minarelli lc...cim lahsi tym lepsi...odporucam aprilia sonic gp,piaggio quartz,piaggio zip sp,piaggio nrg, gilera runner,ale aj rox sa da,malaguti f10 f12 f15...

pokial to nie je morini honda alebo pezot ide to cca rovnako...piaggia maju kus na vrch...restriktor robi svoje
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

fotko
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 47
Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 3:05 pm
Skúter: Piaggio Zip SP, Aprilia SR 50 LC, Piaggio NTT, Fast Rider
Bydlisko: Pezinok

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#4 Príspevok od užívateľa fotko » So Jún 06, 2009 8:09 pm

chcem sa ťa ešte opýtať na Italjet Formula,myslím že má motor Morini, je to vhodný skúter na závody?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#5 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ne Jún 07, 2009 6:54 pm

do serioviek este pouzitelny...do vyssich tried absolutne nepouzitelny...na stranu kyvneho ramena sa neda klopit, 11" race gumy neexistuju, motor sa neda upravovat na vyssie vykony (take aby bol konkurencie schopny)
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Plasma
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 101
Dátum registrácie: So Jan 05, 2008 1:12 am

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#6 Príspevok od užívateľa Plasma » Po Júl 06, 2009 8:34 pm

otázočka ešte ...dokedy je čas sa zahlásiť do pretekov? s kamošom by sme chceli začať nabuduci rok...+ v seriovkach neni dovolená úprava neos na vodu?asi nie čo?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#7 Príspevok od užívateľa alcatelko » Po Júl 06, 2009 10:53 pm

cas na prihlasenie je najneskor v den pretekov do cca 9:30...
v seriovkach chladenie musi ostat povodne
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Plasma
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 101
Dátum registrácie: So Jan 05, 2008 1:12 am

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#8 Príspevok od užívateľa Plasma » Ut Júl 07, 2009 12:40 am

oka pls ak sa ti chce alcatelko tak spísať stručne čo má zostať na scootry pôvodne a čo sa môže meniť?Poprípadne vylepšiť?Porting valca+kartru?atd.odpilovať zbytočné držiaky na ráme,plasty musia byť všetky?atd..
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#9 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Júl 07, 2009 12:58 am

hned v prvom prispevku mas link na stranku kde mas predpisy...
http://www.scooter-racing.eu/doc/tp2009 ... T_2009.pdf
v seriovkach zakazany porting,uprava kartrov, na ram mozes len dorobit vystuhu nemozes uberat material...a co nie je vyslovne dovolene je zakazane...
zakladom je ale restriktor vo vyfuku co komplikuje vela veci
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Plasma
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 101
Dátum registrácie: So Jan 05, 2008 1:12 am

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#10 Príspevok od užívateľa Plasma » Ut Júl 07, 2009 1:38 pm

Čiže vidím to na SRku starú alebo NRG....takže dúfam že sa nabuduci rok stretneme.Môžem dalšie otázky smerovať tebe pm?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
optik
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 854
Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
Bydlisko: L.M.
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#11 Príspevok od užívateľa optik » Ut Júl 07, 2009 3:45 pm

Sak ak ta daco konkretne zaujima daj otazku sem mozno to zaujima aj inyc hco chcu zacat pretekat. Ani ja som si nevedel predstavit co to znamena zacat pretekat - teraz uz to aspon trochu tusim.
podpis som si este nenastavil

Plasma
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 101
Dátum registrácie: So Jan 05, 2008 1:12 am

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#12 Príspevok od užívateľa Plasma » Ut Júl 07, 2009 11:14 pm

Zatial nič...Zajtra idem obzrieť jedno NRG tak dúfam že bude za dobrá cenu by som ho hned zobral.Jasné my je zatial všetko len mi je lúto to že scooter chceme nehať seriovi a to si asi moc nepípneme keď niekto bude mať aký taký tuning.

edit: ako spraviť ten reštriktor na výfuk? ako medzi kus medzi valec a fuk alebo priamo do fuku zúženie...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#13 Príspevok od užívateľa alcatelko » Ut Júl 07, 2009 11:34 pm

ak si doteraz nejazdil zavodne motokros alebo okruhy alebo daco tak aj keby si mal najlepsi skuter pochybujem ze by si sa dokazal na bednu prebojovat hned na zaciatok...prva sezona je o tom naucit sa jazdit (najst rychlu stopu,nenechat sa rozptylovat vsetkym na trati a okolo nej atd...) potom uvidis kam budes smerovat...postupne do toho budes nalievat prachy a upravovat to...my cely rok hladame idealne nastavenie a doteraz sa nam to nepodarilo...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Plasma
st. kolobežkár
st. kolobežkár
Príspevky: 101
Dátum registrácie: So Jan 05, 2008 1:12 am

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#14 Príspevok od užívateľa Plasma » St Júl 08, 2009 12:06 am

jj v poriadku ja nehovorím že dobrý stroj je všetko treba aj skill,ale ten sa získavá treningom tak stačí iba trénovať.Ohladom toho reštriktoru ako?
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
PeterZ
motorkár
motorkár
Príspevky: 1727
Dátum registrácie: Ut Júl 17, 2007 10:31 am
Skúter: Peugeot Vivacity Silversport
Bydlisko: ZH
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#15 Príspevok od užívateľa PeterZ » St Júl 08, 2009 8:20 am

Tu to máš všetko:
Technické predpisy SAS pre triedu STREET
SR 01.86.01 Technické predpisy pre triedu STREET
SR 01.86.01.1 Povinná výbava jazdca
- ochranná prilba s platnou homologizáciou podľa ECE 22-05, JIS T 8133:2000 (Japan), SNELL M2005
(USA) a viac, neporušená v dobrom stave, s nezmenenou základnou konštrukciou
- kožené rukavice
- chránič chrbtice
- pevná obuv nad členok
- kompletná jednodielna (alebo dvojdielna) kožená kombinéza s výstuhami lakťov, kolien, chrbtice
- motokrosové alebo enduro oblečenie s telovým chráničom, chráničom kolien, lakťov a chrbtice,
ochranné okuliare
SR 01.86.01.2 Špecifikácia
Všetky motocykle pre preteky vypísané SAS musia mať spredu, zozadu a zo strán vzhľad skútra, viď obr. „A“
týchto technických predpisov. Skúter je motorové vozidlo s dvoma kolesami, vybavené sedadlom pre jazdca
a majúce voľný priestor pred sedadlom pre nohy jazdca, s automatickou spojkou a automatickou prevodovkou.
Skúter musí spĺňať všetky podmienky bezpečného motocykla. Musí mať kľukovú skriňu a kyvné rameno
skonštruované ako jednu pevnú jednotku.
SR 01.86.01.3 Rám a podvozok
Pôvodný hlavný rám musí byť zachovaný a musí byť označený identifikačným sériovým číslom (VIN kódom)
a môže sa upravovať len pridávaním materiálu, aby bol zosilnený.
Montážna jednotka motor-kyvné rameno môže byť zosilnená. Bočné strany motocykla môžu byť proti
poškodeniu chránené chráničmi rámu z plastov a z kompozitných materiálov a musia byť pevne uchytené k rámu
motocykla. Chrániče môžu z obrysu vyčnievať max. 50 mm. Je povolené použiť maximálne 6 kusov chráničov
rámu, pričom musia byť umiestnené symetricky vzhľadom na pozdĺžnu zvislú rovinu motocykla.
SR 01.86.01.4 Motor
Musí byť zachovaná pôvodná skriňa motora pre daný typ a model motocykla, pôvodný alebo iný valec, vhodný
pre použitý motocykel, bez akýchkoľvek ďaľších úprav. Upevnenie motora do rámu musí byť zachované
pôvodné. Generátor musí zostať pôvodný. Klapky sania musia zostať pôvodné. Je povolené zmeniť materiál
lamiel klapiek sania. Je povolené použiť ľubovoľný kľukový mechanizmus vhodný pre použitý motocykel.
Maximálny zdvihový objem je 50 ccm pre dvojtaktný motor s toleranciou +4% (t.j. max. 52 ccm) a do 80 ccm
pre štvortaktný motor s toleranciou +4% (t.j. 83,2 ccm). Je zakázané uberať materiál zo skrine motora a krytu
variátora.
SR 01.86.01.4.1 Karburátor
Maximálny priemer difúzora karburátora je 17,5 mm pre dvojtaktné motory a 19 mm pre štvortaktné motory.
SR 01.86.01.4.2 Teleso čističa vzduchu, čistiaca vložka
Teleso čističa vzduchu môže byť zamenené za špeciálne pretekárske. Je povolené vyňať čistiacu vložku.
SR 01.86.01.5 Chladiaci systém
Musí byť zachovaný pôvodný systém chladenia motora.
Ako náplň pre chladenie sa musí použiť voda. Iné náplne do chladičov sú zakázané.
SR 01.86.01.6 Výfukový systém
Musí byť zachovaný pôvodný výfukový systém alebo výfuk s tlmičom, ktorý je schválený pre cestnú premávku
a obsahuje vyrazené homologizačné číslo. Medzi valec a výfukové potrubie musí byť vložená clona (reštriktor)
z pevného kovového materiálu s maximálnym priemerom otvoru 14 mm. Tolerancia pre otvor clony je +0,3 mm.
Clona môže byť aj súčasťou výfuku, musí byť však najviac 10 mm od vtoku do výfuku. Hrúbka clony musí byť
minimálne 3 mm a maximálne 10 mm. Tolerancia pre hrúbku clony je +/- 0,3 mm. Maximálne zrazenie hrán
otvoru v clone je 0,5 x 45 ° z oboch strán. Os otvoru v clone nemusí byť totožná s osou výfukového kanála.
Všetky plyny vytvorené spaľovaním vo valci musia prúdiť cez clonu. Pozn.: clona by mala byť ľahko prístupná
a/alebo demontovateľná z dôvodu kontroly.

SR 01.86.01.7 Prevodovka
Prevodovka, spojka a variátor môžu byť zamenené za špeciálne pretekárske.
SR 01.86.01.8 Riadidlá
Musia byť zachované pôvodné riadidlá. Je povolené zmeniť plynovú rukoväť za iný typ ako pôvodný.
SR 01.86.01.9 Blatníky
Blatníky nie sú povinné. Ak sú namontované, tak musí byť zachovaný vzhľad a tvar blatníka ako ho pre daný typ
a model motocykla vyrába a dodáva výrobca. Pôvodný materiál môže byť zmenený.
SR 01.86.01.10 Kapotáž
Musí byť zachovaný vzhľad a tvar kapotáže ako ho pre daný typ a model motocykla vyrába a dodáva výrobca.
Pôvodný materiál môže byť zmenený.
SR 01.86.01.11 Pneumatiky
Môžu sa použiť ľubovoľné pneumatiky. Musia mať konštrukčnú rýchlosť minimálne 100 km/h (kód „J“)
Hĺbka dezénu alebo kontrolných bodov pri technickom preberaní musí byť minimálne 2,5 mm.
Prerezávanie vzoru na ojazdených pneumatikách je zakázané.
SR 01.86.01.12 Brzdy
Brzdy musia byť zachované pôvodné. Motocykel musí byť vybavený funkčnými nezávisle ovládanými brzdami
sústrednými s osou kolies na obidve kolesá. Brzdové platničky môžu byť ľubovoľné. Je povolené zameniť:
- brzdové strmene za zhodný typ
- brzdové kotúče, ale vždy s rovnakými rozmermi ako pôvodné
SR 01.86.01.13 Vypínač zapaľovania
Motocykel musí byť vybavený prístupným a funkčným vypínačom zapaľovania.
SR 01.86.01.14 Číselná tabuľka, štartovné číslo
Motocykel musí mať jednu prednú číselnú tabuľku a jednu číselnú tabuľku na každej bočnej strane motocykla.
Minimálny rozmer číselnej tabuľky je 150 x 150 mm. Farba tabuľky zelená RAL 6002, farba čísla biela RAL
9010. Najmenšie rozmery číslic musia byť: výška 120 mm, šírka 68 mm, šírka čiar 20 mm. Medzera medzi
číslicami 12 mm. Číslo musí byť ľahko čitateľné.
SR 01.86.01.15 Ovládanie plynu
Ovládanie plynu sa musí samočinne vrátiť do základnej polohy, ak jazdec zloží ruku z otočnej rukoväte.
SR 01.86.01.16 Predná vidlica
Predná vidlica musí byť zachovaná pôvodná.
SR 01.86.01.17 Zadné pruženie
Zadné pruženie musí byť zachované pôvodné.
SR 01.86.01.18 Palivo
Motocykle musia používať bezolovnatý benzín s max. RON 102 (výskumné oktánové číslo) a max. MON 95
(motorové oktánové číslo)
SR 01.86.01.19 Nasledujúce diely musia byť odstránené:
- spätné zrkadlá, hlavný a pomocný stojan
- smerové svetlá, ak nie sú integrované do kapotáže
- kufre a držiaky kufrov, ak nie sú integrované do kapotáže
- predné veterné štíty a ich upevňovacie konštrukcie
SR 01.86.01.20 Nasledujúce diely môžu byť odstránené:
- stupačky pre spolujazdca, držiak EČ
- svetlomety, smerové svetlá – ak sú integrované do kapotáže, musia byť otvory po nich zakryté
SR 01.86.01.21 Záverečné ustanovenia
Zmeny, ktoré nie sú výslovne povolené týmito technickými predpismi, sú zakázané. Súčiastky, ktoré nie sú
uvedené v týchto technických predpisoch, musia byť bez výnimky pôvodné.
SR 01.86.01.22 Účinnosť
Tieto technické predpisy platia od 1.1.2009

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#16 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Júl 08, 2009 4:02 pm

............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
optik
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 854
Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
Bydlisko: L.M.
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#17 Príspevok od užívateľa optik » Št Júl 09, 2009 9:56 am

Alci tie fotky su fantasticke, hned mi srdce pookrialo :wink: a ak je aj na nas taky pohlad tak to divakom veru zavidim :twisted:
K tomu restriktoru je nutne vyrobit ho z relativne makeho materialu aby to nedopadlo ako ten nas pri prvych pretekoch /vid foto/.
Noooo a k tym skusenostiam, osobne som nikdy nejazdil cross, ani ine motorkove preteky, leda tak na bicykli... a presne ako Alci vravi seria je suprova na vyskusanie si tej atmosfery a toho vsetkeho okolo pretekov. Kedze sme jazdci a mechanici v jednom tak je to nenormalne narocne - lebo pocas pauzy medzi pretekami neoddychujes, ale neustale sa v niecom na scootri vrtas a opravujes. Je to obrovsky stres a v podstate ta jazda je niekedy dost velke utrpenie. Trochu aj zavidim tym vacsim timom, ktory maju ludi na techniku a vlastnych jazdcov :)
Vobec sa netreba trapit ze mas /alebo budes mat/ scooter v uplnej serii, v kategorii Street je nenormalna konkurencia a jazdci na cele tabulky maju vela odjazdene a maju super stroje s nimi sa tazko superi.
Prílohy
zlomeny restriktor.jpg
(110.21 KiB) 954 stiahnutí
podpis som si este nenastavil

fotko
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 47
Dátum registrácie: Ut Jún 02, 2009 3:05 pm
Skúter: Piaggio Zip SP, Aprilia SR 50 LC, Piaggio NTT, Fast Rider
Bydlisko: Pezinok

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#18 Príspevok od užívateľa fotko » Št Júl 09, 2009 3:14 pm

no hádam to pri streete nie je až také stresujúce,či hej? Tiež hladám nejaké to staršie NRG, ešte špekulujem nad F12.. uvidime čo sa podarí, hádam sa budúci rok zúčastním :)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
deltoro5784
motorkár
motorkár
Príspevky: 4450
Dátum registrácie: Ne Júl 20, 2008 12:54 pm
Skúter: Honda VFR 800 V4
Bydlisko: Zlaté Moravce
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#19 Príspevok od užívateľa deltoro5784 » Št Júl 09, 2009 3:21 pm

Malá otázočka. na pretekanie môžem mať skúter aj bez papierov? A druhá: môžem jazdiť s akým kolvek skútrom? Napríklad kúpim si nejaký lacný skúter made in tesco len tak pre zábavu a môžem jazdiť alebo to musí aj spĺňať nejaké parametre?
Keeway Focus 50@70 2006 - 2010
Honda CBF 125 2009 - 2012
Honda VFR 800 V-Tec 2012 -

Užívateľov profilový obrázok
optik
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 854
Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
Bydlisko: L.M.
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#20 Príspevok od užívateľa optik » Št Júl 09, 2009 4:47 pm

Ano aj v streete je stres a trufam si povedat ze momentalne aj najvacsia konkurencia :)
Na pretekanie je najvhodnejsi scooter bez papierov, lebo je lacnejsi, ano mozes ta mjazdit na hocicom co splna technicke predpisy a ma vyrazeny VIN kod na rame 8)
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Erikos
cyklista
cyklista
Príspevky: 176
Dátum registrácie: Ne Aug 16, 2009 8:08 am
Skúter: niiiiiiiiiiiiiiiic
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#21 Príspevok od užívateľa Erikos » Ne Dec 06, 2009 10:44 am

Caute,
chcel by som zistit zopar info o zavodoch.

Isiel by som do triedy STREET, mam Peugeot Trekker - seriovku. Jedine co som na nom urobil bolo to, ze som vymenil CDI za sportove a odrezal slepe koleno na vyfuku - mohol by som ist s tymto scootrom na zavody do triedy STREET?

Viem, ze treba restriktor...

v pravidlach sa pise, ze treba kombinezu, ale v Dunajskej Strede som videl nejakych dvoch chalanov co nemali, mali iba nejaky dres. Lebo mam motocrossove gate, korytnacku, dres atd... a kombineza by mi bola zbytocna, naozaj ju treba?

a este ohladne zapisania sa, licencia na rok stoji 1€ a startovne je 25 € tusim, staci sa nahlasit v den preteku a aj tu licenciu v den preteku?

Diky...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
optik
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 854
Dátum registrácie: Ne Máj 06, 2007 4:34 pm
Skúter: Keeway Focus - custom tuned, Gilera Ice - racing scooter
Bydlisko: L.M.
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#22 Príspevok od užívateľa optik » Ne Dec 06, 2009 7:46 pm

Zdravim dalsieho nadsenca pre preteky :wink: Do triedy Street bol potrebny restriktor,ale myslim si ze dojde ku zmene technickych predpisov a restriktor sa uz nebude pouzivat. Asi ta nepotesim ale vymena CDI v triede Street nie je dovolena. Dalej je nutne popreliepat vsetky smerovky a svetla. Slovenske predpisy povoluju pouzitie motocrosoveho oblecenia. ale v cechach je nutna jednodielna kozena kombineza. Ak ta zaujima pretekanie treba sledovat stranku scooter-racing.eu . Licencia aj popatok za zavod sa da vybavit pri technickej prebierke pred kazdym zavodom.
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
Erikos
cyklista
cyklista
Príspevky: 176
Dátum registrácie: Ne Aug 16, 2009 8:08 am
Skúter: niiiiiiiiiiiiiiiic
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#23 Príspevok od užívateľa Erikos » St Dec 23, 2009 7:48 pm

predna 120/90 - 10 a zadna 130/90 - 10 PNEU su dobre na zavody? nejsu moc tvrde? Lebo su to strasne balony.

na Endurance je to jednoznacne podla mna super, lebo to je mensi teren, ale na GP ???
Nerad by som sa smykal v kazdej zakrute.

diky za odpovede...
podpis som si este nenastavil

Užívateľov profilový obrázok
alcatelko
moderátor
moderátor
Príspevky: 7443
Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
Skúter: piaggio zip lc
Bydlisko: malinovo
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#24 Príspevok od užívateľa alcatelko » St Dec 23, 2009 8:13 pm

v takom rozmere som race gumy nevidel...ono ide o zmes tych gum...endurance sa jazdi tiez asfalt...len jeden zavod sa ide motokross a tam su ti zas naprd lebo potrebujes stuplaky (aspon mitas s11, ideal motokrosove gumy)...
hlavne v dunajskej strede sa dost smyka na obycajnych gumach...
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov

Užívateľov profilový obrázok
Erikos
cyklista
cyklista
Príspevky: 176
Dátum registrácie: Ne Aug 16, 2009 8:08 am
Skúter: niiiiiiiiiiiiiiiic
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať užívateľa:

Re: Zaciname zavodit...ako na to...

#25 Príspevok od užívateľa Erikos » St Dec 23, 2009 8:24 pm

no ved prave, ze to nejsu race gumy, su to seriove gumy... a chcel som vediet, ze ci je s nimi dobre ist na trat, ci stym ma niekto skusenosti...
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Závody"