
ja se len pozastavim pri niektorych temach:
- vznik noveho cupu Keeway cup /ma to uz novy nazov len som si ho nezapamatal spravne/
- mierna uprava technickych pravidiel v triede Street
- kalendar pretekov - nove okruhy madarsko a rakusko /
Organizatori pretekov sa rozhodli ze ponuknu moznost "ludom z ulice" pretekat za rozumny peniaz a to prave v Keeway Cupe. Ide o to ze sa bude jazdit na 15tich identickych scootroch - z ktorych su odstranene nepotrebne suciastky a doplnene nejake racing diely /pneu, karb a ttd./ , vsetky budu rovnako vyladene na motorovej brzde, ku kazdemu scootru bude technicky protokol o nastaveni a nebude mozne robit nijake upravy na motore - na nicom, scootre sa zaujemcom rozdelia losovanim. Cena za taketo nieco bude cca 70€ na sutazny den t.j. 2 treningy 2 preteky v cene je aj stanovene mnozstvo benzinu a zrejme aj startovne, pokial bude zaujem vyuzit tieto scootre aj pocas treningovych dni tak tam bude cena asi trosku nizsia- to organizator este oznami, a aj ostatne urcite onedlho najdete na strankach SAS - ak mozem moj nazor k tomu: Podla mna je to zaujimavy napad, lebo skutocne za relativne nizky peniaz ma ktokolvek moznost vyskusat zavody, preto to mozem tuto myslienku len podporit


Na temu technickych predpisov v triede Street sa strhla bujara debata a v podstate sa az take dramaticke zmeny neudiali. Dvaja predkladatelia navrhov /jeden z nich bola aj Alci/ mali moznost obhajit navrhovane zmeny. V jednoduchosti napisem len to ze niektore boli po vysvetleni akceptovane, niektore boli nepochopene a niektore rovno zamietnute

Z naslednych diskusii medzi menazermi timov mi vyslo len jedno a to to, ze tie pravidla sa im tiez nepacia a preto vacsina scootrov z triedy Street asi prejde do skupiny 50 sport /to je len moj osobny pocit / a pre zaciatocnkov bude urceny prave uz spominany Keeway cup. Hold asi je to riesenie lebo sa tek predide roznym diskvalifikaciam a nedorozumeniam.
Tolko zatial rychly komentar, myslim ze pockame na oficialne spravy a potom mozne diskutovat
