no když už to máš takto tak: sundej to malossi kolečko a nech si tam jen rotor uvnitř, nedotahuj ho naplno, ale tak aby se s ním dalo trochu pootočit...ale nejprve dej do hlavy mikrometr, který trochu odšroubuješ a riska co je na mikrometru musi byt na 0, povolíš tu trubičku uvnitř, pak pomalu točíš klikou ve směru chodu motoru a až se dostaneš do hú, tzn. když je píst uplně nahoře, dotáhneš tu trubičku na fest aby se ani nehnula ale porad si hlidej aby si měl risku na 0, pak proti chodu motoru opravdu hodně lehce pootočíš klikou a na mikrometru to dotáhneš o 1,4mm, tzn. že si posuneš píst o 1,4mm od horni úvratě, vemeš stator a dotáhneš ho tak aby byly šrouby zrhruba v půlce těch drážek po kterých se dá posunovat, pak vemeš rotor a jsou na něm na krajich risky, myslim že tam je zelena a červená, u jedné risky je šipka, najdeš si risku i na statoru a červená riska(ta delší) na rotoru musi byt přesně jako riska na statoru, ale pořád si hlídej jestli sis nepohl pístem...pak jen zapojit kabliky a tralaláá, ještě co vede z cdi ten volný kabel tak to je chcípák, ten musíš mít ukostřený, ale zase pozor, musíš na něm mít vypínač, kdyby si ho ukostřil jako kabel bez vypínače, tak by si nenastartoval...uff snad si poradíš
