Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#1 Príspevok od užívateľa PowerFull » Pi Apr 27, 2012 10:27 pm

Ahojte tak som majiteľom tohoto približovadla a dnes som sa mu pozrel trošku na zúbok .

Dal som dole kryt na prevodovke a zistil že na variátore je distrikčný krúžok a rád by som ho chcel dať preč ale nemám náradie na upnutie variátora aby sa nepretáčal.

Je na to nejaká finta,taká aby som to nepoškodil ?

A rád by som vedel čí ak odrežem na originálnom výfuku slepú rúrku či si tým trošku polepším na výkone alebo to nemá zmysel ?
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

Užívateľov profilový obrázok
bezoadam
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 973
Dátum registrácie: So Júl 10, 2010 6:13 pm
Skúter: Gilera runner sp50
Bydlisko: Topolčany

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#2 Príspevok od užívateľa bezoadam » Pi Apr 27, 2012 10:29 pm

myslis restrikcny kruzok nie? pozri tuto..
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... restrikce/
inak vypln si profil z kade si .. :)
giannelli reverse, malossi mutlivar (5.5g), malossi x-kevlar, malossi redsponge, malossi carbon plates, GOPRO HD HERO

PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#3 Príspevok od užívateľa PowerFull » Pi Apr 27, 2012 10:38 pm

áno ten :D reštrikčný
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

Užívateľov profilový obrázok
erY.
st. cyklista
st. cyklista
Príspevky: 218
Dátum registrácie: Št Mar 17, 2011 6:52 pm
Skúter: Malaguti Madison 3 125ccm
Bydlisko: Nitra
Kontaktovať užívateľa:

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#4 Príspevok od užívateľa erY. » Pi Apr 27, 2012 10:56 pm

Je na to finta, priam by som povedal je na to nastroj! Vola sa to piston stopper a za 4 e ty ho ochotje preda nigdais (clen fora)

tu mas link:
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopic.php?t=10985

Odoslané z môjho GT-I9001@BroodRom RC4, 1804MHz cez Tapatalk
Malaguti Madison 3 125 Viacej tu!

Užívateľov profilový obrázok
Luthar
motorkár
motorkár
Príspevky: 1992
Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
Skúter: Derbi GP1i 250
Bydlisko: Bratislava

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#5 Príspevok od užívateľa Luthar » So Apr 28, 2012 12:01 am

alebo skocit k niekomu kto ma kompresor a vzduchovu pistol, a ten ti to povoli

PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#6 Príspevok od užívateľa PowerFull » So Apr 28, 2012 2:32 pm

Tak a je ta potvora von :Yahoo!: doma to nijko nešlo tak nakoniec som to išiel urobiť do servisu z pneumatickým uťahovákom .

Už som sa aj povozil a otestoval to a dá mi to 10 km/h viac ako predtým na tých istých úsekoch .

Som rád a už rozmýšľam nad tým výfukom či ho rezať :D
Prílohy
28042012292.jpg
(408.08 KiB) 3 stiahnutia
28042012293.jpg
(387.93 KiB) 3 stiahnutia
28042012288.jpg
(336.6 KiB) 3 stiahnutia
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#7 Príspevok od užívateľa PowerFull » So Apr 28, 2012 5:52 pm

Nedalo mi to v tento pekný deň a tak som aj vyčistil výfuk od mastnoty a sadzí a vyšiel z neho pekný bordel .Použil som garanulky na sifóny ,ale len tak trošku aby som si neublížil a vyčistilo to pekne :) Nahodil som a išiel skúsiť .Dáva mi to teraz trošku iný zvuk ako predtým,prdí viac kovovo :roll: a pri ceste domov som to dole kopcom trochu pritlačil a ručička išla cez 80km/h :O: predtým len tak tak 65 km/h .Hlavne sa mi páči keď tam už nieje reštrikčný krúžok ,tak dole kopcom ho oveľa menej brzdí motor / variátor .
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

Užívateľov profilový obrázok
bezoadam
st. skútrista
st. skútrista
Príspevky: 973
Dátum registrácie: So Júl 10, 2010 6:13 pm
Skúter: Gilera runner sp50
Bydlisko: Topolčany

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#8 Príspevok od užívateľa bezoadam » So Apr 28, 2012 6:44 pm

ja by som uz pred tym orezavanim niecoho radsej porozmyslal nad variantov - ladeny vyfuk.
giannelli reverse, malossi mutlivar (5.5g), malossi x-kevlar, malossi redsponge, malossi carbon plates, GOPRO HD HERO

PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#9 Príspevok od užívateľa PowerFull » Po Júl 02, 2012 5:39 pm

Ahojte akú sviečku dať pre motor ? vytiahol som z motora BR7HS a kde hľadám aj v manuály na webe je BR8HS . kúpil som preto tú BR8HS ku a nedarí sa mi naladiť ideálnu zmes , buď je chudobná alebo bohatá . Porovnal som preto obe sviečky a BR7HS je asi o mm kratšia oproti BR8HS , lenže kde pozerám tak veľkosť by mal byť rovnaká tak rozdiel by mal byť podľa čísla v teplote . Lenže nieje . Mám kupiť tú BR7HS ako bolo predtým ?
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

PowerFull
trojkolkár
trojkolkár
Príspevky: 44
Dátum registrácie: So Aug 27, 2011 12:29 pm
Skúter: Yamaha NeoS 50 2003 to boli časy ... aktuálne Yamaha Maxster
Bydlisko: Spišská Nová Ves

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#10 Príspevok od užívateľa PowerFull » So Aug 18, 2012 9:08 pm

skúšal som nastaviť ideálnu zmes asi 20 krát a stále je buď bohatá alebo chudobná tak som sa už na to vyprdol .

podarilo sa mi však tým ladením odstrániť čiastočne problém ( asi tak na 50 percent ) skapínanie motora na voľnobehu po dlhšom čase keď postojí .

ďalej som nahodil sériový výfuk z odrezaním kolenom z Aeroxa a skútrik krásne ožil ,ťahá omnoho lepšie a maximálka sa pohybuje okolo 70 km/h . Taktiež jazda je podstatne svižnejšia a spotreba stále ostala rovnaká .
Yamaha Maxster ... moja malá modrá R1 :D

Užívateľov profilový obrázok
ujopato
kolobežkár
kolobežkár
Príspevky: 95
Dátum registrácie: Št Jan 20, 2011 5:04 pm
Skúter: Yamaha Neos
Bydlisko: okr.Nitra

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull

#11 Príspevok od užívateľa ujopato » Ne Aug 19, 2012 7:09 pm

Originál tryska čo dáva výrobca na neosa je na karburátory Gurtner č 60,pri sériovom výfuku nie je čo ladit,ak aj zmeníš multovar,zas nepotrebuješ ladit karbec,nie je dôvod,ak dáš nejaký ladák (leo vince TT,ZX,Giannelli extra,a iné typy) tak potrebuješ trysku cca 74-80-treba nájst tú správnu :)
Gilera Runner SP 50

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"