Strana 1 z 1
Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: Pi Apr 27, 2012 10:27 pm
od užívateľa PowerFull
Ahojte tak som majiteľom tohoto približovadla a dnes som sa mu pozrel trošku na zúbok .
Dal som dole kryt na prevodovke a zistil že na variátore je distrikčný krúžok a rád by som ho chcel dať preč ale nemám náradie na upnutie variátora aby sa nepretáčal.
Je na to nejaká finta,taká aby som to nepoškodil ?
A rád by som vedel čí ak odrežem na originálnom výfuku slepú rúrku či si tým trošku polepším na výkone alebo to nemá zmysel ?
Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: Pi Apr 27, 2012 10:29 pm
od užívateľa bezoadam
myslis restrikcny kruzok nie? pozri tuto..
http://www.scootland.cz/scooter-tuning- ... restrikce/
inak vypln si profil z kade si ..

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: Pi Apr 27, 2012 10:38 pm
od užívateľa PowerFull
áno ten

reštrikčný
Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: Pi Apr 27, 2012 10:56 pm
od užívateľa erY.
Je na to finta, priam by som povedal je na to nastroj! Vola sa to piston stopper a za 4 e ty ho ochotje preda nigdais (clen fora)
tu mas link:
http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopic.php?t=10985
Odoslané z môjho GT-I9001@BroodRom RC4, 1804MHz cez Tapatalk
Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: So Apr 28, 2012 12:01 am
od užívateľa Luthar
alebo skocit k niekomu kto ma kompresor a vzduchovu pistol, a ten ti to povoli
Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: So Apr 28, 2012 2:32 pm
od užívateľa PowerFull
Tak a je ta potvora von

doma to nijko nešlo tak nakoniec som to išiel urobiť do servisu z pneumatickým uťahovákom .
Už som sa aj povozil a otestoval to a dá mi to 10 km/h viac ako predtým na tých istých úsekoch .
Som rád a už rozmýšľam nad tým výfukom či ho rezať

Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: So Apr 28, 2012 5:52 pm
od užívateľa PowerFull
Nedalo mi to v tento pekný deň a tak som aj vyčistil výfuk od mastnoty a sadzí a vyšiel z neho pekný bordel .Použil som garanulky na sifóny ,ale len tak trošku aby som si neublížil a vyčistilo to pekne

Nahodil som a išiel skúsiť .Dáva mi to teraz trošku iný zvuk ako predtým,prdí viac kovovo

a pri ceste domov som to dole kopcom trochu pritlačil a ručička išla cez 80km/h

predtým len tak tak 65 km/h .Hlavne sa mi páči keď tam už nieje reštrikčný krúžok ,tak dole kopcom ho oveľa menej brzdí motor / variátor .
Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: So Apr 28, 2012 6:44 pm
od užívateľa bezoadam
ja by som uz pred tym orezavanim niecoho radsej porozmyslal nad variantov - ladeny vyfuk.
Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: Po Júl 02, 2012 5:39 pm
od užívateľa PowerFull
Ahojte akú sviečku dať pre motor ? vytiahol som z motora BR7HS a kde hľadám aj v manuály na webe je BR8HS . kúpil som preto tú BR8HS ku a nedarí sa mi naladiť ideálnu zmes , buď je chudobná alebo bohatá . Porovnal som preto obe sviečky a BR7HS je asi o mm kratšia oproti BR8HS , lenže kde pozerám tak veľkosť by mal byť rovnaká tak rozdiel by mal byť podľa čísla v teplote . Lenže nieje . Mám kupiť tú BR7HS ako bolo predtým ?
Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: So Aug 18, 2012 9:08 pm
od užívateľa PowerFull
skúšal som nastaviť ideálnu zmes asi 20 krát a stále je buď bohatá alebo chudobná tak som sa už na to vyprdol .
podarilo sa mi však tým ladením odstrániť čiastočne problém ( asi tak na 50 percent ) skapínanie motora na voľnobehu po dlhšom čase keď postojí .
ďalej som nahodil sériový výfuk z odrezaním kolenom z Aeroxa a skútrik krásne ožil ,ťahá omnoho lepšie a maximálka sa pohybuje okolo 70 km/h . Taktiež jazda je podstatne svižnejšia a spotreba stále ostala rovnaká .
Re: Yamaha NeoS 50 2t 2003 - PowerFull
Napísané: Ne Aug 19, 2012 7:09 pm
od užívateľa ujopato
Originál tryska čo dáva výrobca na neosa je na karburátory Gurtner č 60,pri sériovom výfuku nie je čo ladit,ak aj zmeníš multovar,zas nepotrebuješ ladit karbec,nie je dôvod,ak dáš nejaký ladák (leo vince TT,ZX,Giannelli extra,a iné typy) tak potrebuješ trysku cca 74-80-treba nájst tú správnu
