Malaguti F12 - Davtex

Moderátor: Moderators

Správa
Autor
Užívateľov profilový obrázok
davtex
motorkár
motorkár
Príspevky: 1105
Dátum registrácie: Po Júl 13, 2009 5:37 pm
Skúter: Yamaha FZ6N
Bydlisko: Nitra - Stare mesto

Malaguti F12 - Davtex

#1 Príspevok od užívateľa davtex » Pi Jún 07, 2013 2:24 am

Zdravim lidi, po 2 rokoch som sa znova dostal ku skutru. Jedna sa o Malaguti F12, rocnik 2001 s oficialne nabehanymi 16,000km, neoficialne asi 20,000(odfajcilo sa lanko do tachaca). Skuter ma teda nejaky ten rocik, z toho posledne 2 roky chatral na zahrade u kamarata a podla toho aj vyzera. Vyfasoval som ho zadara.

Ja skuter nepotrebujem, urceny by mal byt pre kamaratku do mesta. Teda nepotrebujem, aby to jazdilo rychlo, nechcem, aby to moc hucalo a zralo aj deti pri ceste, no skutrik by mal nejako vyzerat a behat sam, teda s aut. syticom a oilmastrom. Projekt bude prebiehat v Angicku, kde sa mozem spoliehat na ebay.

V najhorsom pripade by som skuter predal a aj preto by som rad zachoval co najnizsi mozny rozpocet. Podla toho by som potom skuter iba sfunkcnil, pripadne kompletne prerobil. Nieco take robim po prvy krat a aj preto by som privital akekolvek rady, hlavne o tom, kde setrit, nesetrit a na co sa vykaslat. V pripade kompletky by som som sa musel vmestit do 400 libier vratane MOT(technicka) a dialnocneho poplatku, dokopy 50£.

Spat ku skutru. Motor zvnutra vyzera byt vo velmi dobrom stave, aj ked karter som neotvoril, kedze by som sa tomu rad vyhol. Vyfuk je tam momentalne Giannelli s charakteristickym zvukom, ktory mu dodavaju 4 diery v kolene a poputuje kazdopadne rovno do kosa. Na polke kartra je cm vrstva oleja a na tej druhej zase nie je ani zvysok farby. Karburator je dost spinavy od vsetkeho mozneho a pri rozoberani som odlomil spodnu zlatu cast sytica, ktora nie a nie von. Karb je dellorto. V podstate to iste ako moj stary Rox az na oilmaster a AC.

Alternator, regulator, starter, cievka, relatko su vsetky nastastie v poriadku. K variatoru som sa este nedostal, bude pravdepodobne treba vymenit valceky. Spojka snad bude ok, co som sa kis previezol tak ziadny problem.

Opticky je to katastrofa, prelakovat treba hadam vsetko, hlavne disky, brzdove strmene, karter a pod. Sedadlo je na framforce, zadnu gumu by som nedal ani na kosacku a od skutru nie je ani jeden kluc.

Fotky pridam v piatok poobede.

Zatial teda:
Kryt zadneho svetla - 10£
Kabel do tachaca - 7£
Nove zamky - 40£
Nova baterka - 25£
Zadna guma Conti Scoot - 34£
Vyfuk Gianneli Go - 80£
Sytic - 13£
Doklady - 50£
Sada trysiek - 10£

Dokopy 266£ zatial.

Co chcem eeste ja spravit:
Prestriekat. Tu vobec neviem povedat cenu, kedze ani zdaleka neviem kolko farby potrebujem. Na predaj su plechovky od 125 ml po 5L. Rad by som nahodil na vsetko zakladovku na plasty a potom 3 natery + teploodolnou na karter a strmene. Kolko toho potrebujem?

Comu sa chcem vyhnut ak sa da: Vymena lozisk, gufier v motore, tesnenia v motore, pod prirubou atd, gufera a olej v tlmicoch, plynove lanko atd. Motor je uplne povodny a bez problemov, preto by som sa v nom nerad vrtal.

Akekolvek rady privitam a akekolvek info doplnim :)

Obrázok



Sent juzing Tapatok Hd, korekt gramar not garantyd
podpis som si este nenastavil

Napísať odpoveď

Návrat na "Vaše skútre"