Konecne som skopcil fotky z prerabky do PC, pocas prerabky boli mensie problemy, ale vsetko dopadlo v poriadku. Spomeniem, ze sa vymienala kluka, valec, sanie, karb... potom sa vrtali diery do delka varia, gumy sa menili a jedno s druhym.... trosku bol problem so sanim, lebo to tam nechcelo sadnut, tak sa muselo zbrusit trosku z neho zo strany valca (vonkajsia hrana) potom pero na klukovke nechcelo sadnut, lebo pero sa musi davat zo starej kluky, tak trosku s tym sme sa pohrali, potom ked sa menili pruzinky v spojke, tak totalne vynervaceny sme boli... cele zle... potom sme davali open filter a ledva sme ho natiahli na karb (na fotkach neni este sytic dellorto), eska paska je tam preto, lebo to je tazky karb a zvykne sa trhat ta guma na tom sani, tak dufam, ze to takto vydrzi... ako hovorim, vsetko dopadlo dobre... triska je 92 tusim, neviem... valceky som skusal dat najprv 4,5g - uplne som bol z toho ked som to nakopol prvy krat, ze to ide ako delo... skusal som tak 1-2 dni, ale nebolo to ono, tak potom som skusil 7g ako mi bolo poradene a totalne ine... vykon z 0 rastie az niekde na 70 tacho... aj v kopci ked idem tak 50 a dam plny tak to tak kopne.... a pruzinky v spojke mam najtvrdsie... co sa tyka maximalky, tak ta sa mi az tak nezvysila oproti setupu co som mal minule, ale je tak do 100vky... takych 95 kmh real.... este to premeram GPSkom zopar krat...
Skuter nafotim v priebehu tychto dni kompletne cely, aby boli aktualne fotky...
fotky z prerabky:
