

Musím sa pochváliť od včera som plnoletý (tak som si doprial darceky spojené aj s vianocami

Moderátor: Moderators
Stále sa akosi zabúda, že až po uplynutí 2 rokov od nadobudnutia vodičského oprávnenia skupiny B, možno sadnúť za 125-ku. Takže tu je stále skupina priaznivcov jednej stopy, ktorým nezostáva iná možnosť (vzhľadom na ich vek, prípadne nevôľu rozšíriť si VO o skupinu A1), len ísť do 50-ky.Luthar napísal:kazdy uz dnes ide do minimalne 125.
4T 125-ka nieje zrovna trhač asfaltu a potunená 2T 70-ka s ňou bude držať krok.Luthar napísal:kupis nieco silnejsie, lebo nebudes nat z kym jazdit.
ale za akú cenu??? koľko to vydrží bez toho, že by sa v tom muselo zas niečo meniť? Toto veľa ľudí na začiatku neberie do úvahy.Vidia len, že aj poldeco po vytunení jazdí dobre a svižne. Ale životnosť dielov je vždy menšia.Stanleey napísal: ...........4T 125-ka nieje zrovna trhač asfaltu a potunená 2T 70-ka s ňou bude držať krok.
Nieje 50-ka ako 50-ka. Iná značka, iná konštrukcia, iné jazdné vlastnosti a nieje podľa mňa správne hodnotiť jazdné vlastnosti 50-tok všeobecne.Luthar napísal:Nieje stavana na rychlost viac ako tych 70-80 potom to je nestabilne.
U racing valcoch je prioritou výkon než životnosť, ale liatinová 70-ka sa životnosťou dá zrovnávať k sériovému valcu (za predpokladu správne zvolených ostatných komponentov a správne naladenej palivovej zmesi), takže by som v tom nevidel až taký problém.VLADY napísal:koľko to vydrží bez toho, že by sa v tom muselo zas niečo meniť? ...životnosť dielov je vždy menšia.