

Moderátor: Moderators
Vysvetli mi aký to má zmysel nechať čerpadlo a ešte dolievať do nádrže. To už keď budeš dolievať tak tam rovno môžeš naliať všetok olej. Za prvé keď dáš dole čerpadlo odľahčíš kľuke a nebudeš strácať výkon. Po druhé, keď budeš dolievať ručne máš istotu že tam ten olej je a že sa čerpadlo nepokazí. Po tretie akoby si vypočítal koľko oleja máš doliať keď časť dáva čerpadlo? Jediné negatívum mazania ručne je že to na tej pumpe musíš do nádrže naliať, ale to by si robil aj pri dolievaní tak aj toto negatívum odpadá. A z mojej skúsenosti môžem povedať že ma to ručné dolievanie nijak neobmedzovalo.11erzo11 napísal:a tak 5 litrov benzinu mam domalen neviem aky mam davat olej.urcite aby bol pomer kvalita aj cena.neviem ci mam davat plnosynteticky alebo polo
chalani poradte niečo.inač co hovorite na napad ze necham v motorke original olejove cerpadlo a budem este prilievat do nadrze olej.aky je pomer riedenia oleja s benzinom?dakujem
aha cize riadis sa pravidlom ked mam 70tku dam plnu syntu hej? plna synta sa dava na valce ktora tocia takych dobrych 10 000 ot a hore.az tam sa dokaze spalovat ten olej.cize plna synta je dobra an take lepsie nicasil valce.na liatinu jednoznacne polosynta.Maty napísal:Keď maš 70-ku odporučal by som Plnu syntetiku, Ak maš 50 tak POlo uplne stači. Čerpadlo+ primiešavat je podla mna zbytočnost. Nove technologie olejov zabezpečuju perfektne mazanie už pri riedeni 1:100 takže pri 1:50 S polosyntetikou určite nezapečieš. Podla mna MOTUL oleje su dost kvalitne. Kamarat čo jazdi v šenkviciach zavody použiva MAlossi plnu syntetyku a to na nahonenych skutrikoch a nestažuje si. Tak ja by som odporučil Motul aj z vlastnej skusenosti.