Noo takze dnes som sa pustil z usmevom na tvari do zipíka

ten usmev mi po sundani prvej kapotaze aj rychlo klesol zipík mal snad vystryhanu polku elektriky chybal karbik a sytic... po kompletnom rozobrani plastov sa pod prednou maskou na mna cerila neaka cudesna asi 15cm velka skrinka z antenkou(zeby alarm?):D takze po odzbrojeni som sa pustil do motora....motor nemal tlaky tak som vedel ktora bije

ale zacal som ho rozoberat od varia po sundani deklu som tam nasiel nove vario z novym remenom a cudesne velkou 114mm spojkou

(teda aspon ja som taku este nevydel) a tak spom pokracoval dale po rozobraty valca som zostal zarazeny 2ciary velke ako keby z karbobruskou zapilim do piestu a vaca

(asi zavlacka kedze zmizla)ale to nebolo to najhorsie

najviac ma zarazil piest z 10mm capom na 12mm ojnici

no powiem vam fušerina ako sviňa

takze ako dalej?rozhodol som sa ze valec poslem na vybrus,elektriku komplet prerobim a hlavne komplet motor aj z ramom odmastnim kedze to vypada ze predchadzajuci majite ho kupal asi v oleji

a potom asi len optika...a este k ztj spojke ta je cisto nova ale chcem sa spytat je lepsie ked je vedsia spojka abo mensia?to len tak pre info dikes

a prikladam par foto