Doviezol mi ju kamoš v BMW v sedane, kde sa zmestila na chlp

Jedná sa o 4T, 50cc, vzduchom chladený Piaggio motor (karburator) Rv 2002. Prešla komplet lakovačkou, takže bola rozobraná a uprednostnil som aj jej kúpu v tomto rozobratom stave.
Montáž každého dielu som si vychutnal keďže som si ho pekne umyl, naleštil a založil (niekedy aj 3x ), kedže som takéto niečo skladal po prvý krát. Ide mi o to aby som to zložil a prehlásil, takže motor chcem iba založiť, tak isto kolesá, bez dákeho skrášlovania a hrať sa stým až cez tuhú zimu. Najväčší problém mi spravili 2 diely ktoré mi nikde nesedeli a nakoniec sa zistilo že niesu ani z Vespy

Dnes som to komplet poskladal, a zase aj čiastočne rozložil, nádrž musela ísť von, lebo podtlakový sa ventil rozhodol netesniť. Taktiež ešte niekde kvapká pri karburátore, hadičky sú nové, takže vytiahnem celý karbec a prečistím ho, možno ho iba preplavuje. Čo sa týka štartovania po 10sekundách točenia aj chytila, ale ani po dotiahnutí eskapások kvapkanie z ventilu neprestávalo tak to musím riešiť prioritne.







