Vespa ET4 50 - Look
Moderátor: Moderators
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Vespa ET4 50 - Look
Keďže mi v tomto roku chýbala k všetkým plánom, ktoré som si dal na začiatku roka, iba Vespa, tak mi to nedalo a na koniec sezóny som si jednu s pomocou Therucka zaobstaral.
Doviezol mi ju kamoš v BMW v sedane, kde sa zmestila na chlp (viď foto)
Jedná sa o 4T, 50cc, vzduchom chladený Piaggio motor (karburator) Rv 2002. Prešla komplet lakovačkou, takže bola rozobraná a uprednostnil som aj jej kúpu v tomto rozobratom stave.
Montáž každého dielu som si vychutnal keďže som si ho pekne umyl, naleštil a založil (niekedy aj 3x ), kedže som takéto niečo skladal po prvý krát. Ide mi o to aby som to zložil a prehlásil, takže motor chcem iba založiť, tak isto kolesá, bez dákeho skrášlovania a hrať sa stým až cez tuhú zimu. Najväčší problém mi spravili 2 diely ktoré mi nikde nesedeli a nakoniec sa zistilo že niesu ani z Vespy . Predtým som bol pozrať jednu ET5 150cc v RS, no aj napriek pekným fotkám a popisu som zistil že je v skutočnosti v dezolátnom stave, ktorý sa nedá s touto ktorú mám doma ani porovnať. Vespu som si skladal v izbe, jediná nápomoc mi boli katalógy s rozpisom dielov.
Dnes som to komplet poskladal, a zase aj čiastočne rozložil, nádrž musela ísť von, lebo podtlakový sa ventil rozhodol netesniť. Taktiež ešte niekde kvapká pri karburátore, hadičky sú nové, takže vytiahnem celý karbec a prečistím ho, možno ho iba preplavuje. Čo sa týka štartovania po 10sekundách točenia aj chytila, ale ani po dotiahnutí eskapások kvapkanie z ventilu neprestávalo tak to musím riešiť prioritne.
Doviezol mi ju kamoš v BMW v sedane, kde sa zmestila na chlp (viď foto)
Jedná sa o 4T, 50cc, vzduchom chladený Piaggio motor (karburator) Rv 2002. Prešla komplet lakovačkou, takže bola rozobraná a uprednostnil som aj jej kúpu v tomto rozobratom stave.
Montáž každého dielu som si vychutnal keďže som si ho pekne umyl, naleštil a založil (niekedy aj 3x ), kedže som takéto niečo skladal po prvý krát. Ide mi o to aby som to zložil a prehlásil, takže motor chcem iba založiť, tak isto kolesá, bez dákeho skrášlovania a hrať sa stým až cez tuhú zimu. Najväčší problém mi spravili 2 diely ktoré mi nikde nesedeli a nakoniec sa zistilo že niesu ani z Vespy . Predtým som bol pozrať jednu ET5 150cc v RS, no aj napriek pekným fotkám a popisu som zistil že je v skutočnosti v dezolátnom stave, ktorý sa nedá s touto ktorú mám doma ani porovnať. Vespu som si skladal v izbe, jediná nápomoc mi boli katalógy s rozpisom dielov.
Dnes som to komplet poskladal, a zase aj čiastočne rozložil, nádrž musela ísť von, lebo podtlakový sa ventil rozhodol netesniť. Taktiež ešte niekde kvapká pri karburátore, hadičky sú nové, takže vytiahnem celý karbec a prečistím ho, možno ho iba preplavuje. Čo sa týka štartovania po 10sekundách točenia aj chytila, ale ani po dotiahnutí eskapások kvapkanie z ventilu neprestávalo tak to musím riešiť prioritne.
- modreOKO
- motorkár
- Príspevky: 2472
- Dátum registrácie: Po Aug 31, 2009 8:12 pm
- Skúter: Yamaha AEROX - Modroocko :)
- Bydlisko: Banská Bystrica
Re: Vespa ET4 50 - Look
krásne vyzerá .. držim place ,
len prečo práve 50tka a 4T ?
len prečo práve 50tka a 4T ?
Yamaha AEROX - r-*projekt*polini corsa 0,7deci,21DO,multivar,elektr.vodna pumpa,Xkevlar...+++najmenej kazivý scooter z fóra
- Damo555
- motorkár
- Príspevky: 3825
- Dátum registrácie: Po Nov 16, 2009 5:05 pm
- Skúter: Yamaha Majesty S 125, Yamasaki Ym 150T
- Bydlisko: Kamenica pri Sabinove
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Vespa ET4 50 - Look
Skútrik fakt krásny, ale aj mňa zrazil ten motor... Ale určite sa to nedá porovnávať s čínskym 4T 50cc motorom....
Aký to ma výkon ten piaggio 4T motor ?
Aký to ma výkon ten piaggio 4T motor ?
Yamaha Majesty S 125 - road
Yamasaki YM 150 T - offroad
- alcatelko
- moderátor
- Príspevky: 7443
- Dátum registrácie: Po Máj 01, 2006 2:46 pm
- Skúter: piaggio zip lc
- Bydlisko: malinovo
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Vespa ET4 50 - Look
vykon oslnivy nie je ale zachranuje to velke vario ako ma 2T...ale narozdiel od ciny sa s tym motorom da celkom pekne pracovat a tunit a stara et vespicka je super zaklad na peknu prestavbicku...urcite ale na nej nenechavat seriove plastove zrkadla lebo tie su otrasne
............ http://www.50cm3.eu .............. http://www.facebook.com/50cm3 ..............
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
scooter racing team, vývoj, výroba a úpravy racing dielov
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Vespa ET4 50 - Look
Ako píše Alči s motorom sa dá veľa spraviť. Keď to bolo ešte v kope, vozil sa na nej Theruck a chválil si. Hľadal som Vespu, či 2T alebo 4T, jedine nie tú divokú striekačku 2T čo bola tiež ET2, podstata bola predsa VESPA. Otázne je či je ten tuning vôbec potrebný, samo sebou účel skútra je ekonomické presúvanie z miesta A-B, keďže sa jedná o 50tku, čas pri tomto presúvaní nehrá až takú rolu. (Výborný bol na toto Zip. Chudáčik ešte v zábehu,bloknutý išiel 50km/h, a človek sním spravil kopcových 20km za 30minút no keď sa to tak vezme za celú dobu čo som ho mal, som ho iba raz tankoval a to 8L a to som ho úžíval na vozenie cca 2 mesiace, a spravil som na ňom niečo cez 300km). A ak sa chcem rýchlosť nebudem ju predsa hľadať v 50tke ale v 650tke
Čo sa týka zrkadiel, ak sa mi podarí isť na DI, tak založím tie pôvodné, ktoré som si síce objednal nové no za cenu ktorá je menšia ako jedno tankovanie. Mám už vyhliadnuté chromové, ale budú si zrejme žiadať dáke úpravy keďže táto vespa má pri úchyte zrkadla ešte dáky medzikus. Tie chcem ale objednávať s ďalšími chrómovými dielmi, takže sa začína umňa prejavovať Vespa diagnóza. No každý kto to začne skladať, alebo aspoň bude, mať niečo také pekné, kovové doma , pochopí že niečo iné ako skúter, na ktorý bol do teraz zvyknutý.
Čo sa týka zrkadiel, ak sa mi podarí isť na DI, tak založím tie pôvodné, ktoré som si síce objednal nové no za cenu ktorá je menšia ako jedno tankovanie. Mám už vyhliadnuté chromové, ale budú si zrejme žiadať dáke úpravy keďže táto vespa má pri úchyte zrkadla ešte dáky medzikus. Tie chcem ale objednávať s ďalšími chrómovými dielmi, takže sa začína umňa prejavovať Vespa diagnóza. No každý kto to začne skladať, alebo aspoň bude, mať niečo také pekné, kovové doma , pochopí že niečo iné ako skúter, na ktorý bol do teraz zvyknutý.
- mucow
- motorkár
- Príspevky: 1711
- Dátum registrácie: Št Aug 19, 2010 9:13 am
- Skúter: Aprilia Leonardo 150; Suzuki DR 600 S
- Bydlisko: Jaklovce okr.Gelnica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Vespa ET4 50 - Look
Peknučká je blahoželám, nech dobre slúži.
Doniesol si ju zvonku, či tu sa Ti pošťastilo?
Doniesol si ju zvonku, či tu sa Ti pošťastilo?
Spoiler: ukázať
- Luthar
- motorkár
- Príspevky: 1992
- Dátum registrácie: Ut Aug 03, 2010 11:11 pm
- Skúter: Derbi GP1i 250
- Bydlisko: Bratislava
Re: Vespa ET4 50 - Look
Kolko to zere ?
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Vespa ET4 50 - Look
mucow1974: Tu sa mi poštastilo, ale bola dovezena. Luthar: ked zistim napisem ,neviem ci sa to este podari v tomto roku
- NITRO
- st. skútrista
- Príspevky: 626
- Dátum registrácie: Po Júl 27, 2009 2:11 pm
- Skúter: Vespa PX 80
- Bydlisko: Zlaté Moravce
Re: Vespa ET4 50 - Look
Gratulujem !! Konečne další Vespič Ja už mám 3ks. Vesp
Piaggio Ciao
Piaggio Vespa Cosa
Piaggio Vespa PX 80
Piaggio Vespa GTS 250
Piaggio Vespa GTS 300 Super
Piaggio Vespa Cosa
Piaggio Vespa PX 80
Piaggio Vespa GTS 250
Piaggio Vespa GTS 300 Super
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Vespa ET4 50 - Look
Dakuejm Mas daku galeriu?
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Vespa ET4 50 - Look
Po vyčistení voľnobežnej trysky a prvom poriadnom naštartovaní je to už snáď aj mesiac, tak dodatočne pridávam ešte video. Bola naštartovaná na káble keďže nevidím dôvod pred zazimovaním aktivovať novú batériu. Už nech je po zime, natlačím brzdovku do systému, a hajde na prepis. [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=d_GAisVp0pQ[/youtube]
- Look
- moderátor
- Príspevky: 1161
- Dátum registrácie: Ut Jan 10, 2006 12:12 am
- Skúter: -TUNING.SK
- Bydlisko: Banská Bystrica
- Kontaktovať užívateľa:
Re: Vespa ET4 50 - Look
Vespa prežíva momentálne oddych na áre, po predošlom výjazde musela byt donesená žltou sanitkou. Prejav problému bol že stratila výkon, následne vystrelila a takto dokola, ,,prvý podozrivý" bola sviečka, po výmene už ani nenakopla, a koniec koncov aj po 10minutach točenia nedošlo vo valci k explózii a sviečka bola panenská bez zanesenia, prišlo na rad meranie kompresie, všetko ok, nasledne streknutie benzinu priamo do valca a brm chytila hneď, takže palivo. Tak sa nám podozrenie zúžilo na karburátor a prírubu sania. Príruba má malú puklinku ktorej som nevenoval veľkú pozornosť kedže jazdila aj s puklinkou, vibráciami sa zrejme ale puklinka zväčšila na tolko že sa v prírube nedokázal vytvoriť podtlak a tak si nedokázal motor natiahnut dostatok benzinu. Pri tomto všetkom rozoberaní som sa dal aj do čistenia karburátora, jedná sa o karburátor KEIHIN CVK 18mm, zistil som že mám puknutú membránu akceleračnej pumpy ktorá sa mimochodom nedá ale vôbec zohnať, dokonca nieje ani v opravnej sade pre tento karburátor, a spôsobuje mi to, že mi benzín uniká popri ,,piestiku" tejto pumpičky čo mi robí väčšiu spotrebu ktorú som pripisoval sytiču. Karburátor som dal teda do ultrazvukovej práčky (diky WASI) nech sa zbaví všetkého bordelu, kúpil som opravnú sadu NK100.77, ale kedže neobsahuje mebránu akceleračnej pumpy , a zažiadalo sa mi aj nový sytič lebo jeden nikdy nevie, objednal som si teda aj komplet karburátor určený pre čínske 4 takty NK200.01 zhodou náhod kópia KEIHIN CVK 18mm, za cca 80€ pričom obsahuje aj nový sytič.Poviete si 80e... pre porovnanie original KEIHIN bez sytiča stojí 240€. Samozrejme na výmenu ide už hore spomenutá príruba sania. Teraz trošku k spomenutým karburátorom, tak ako ukážu aj fotky, karburátory su identické, čína skrátka vie kopčiť ako sa patrí http://forum.scooter-tuning.sk/viewtopi ... 18&t=12753