Peugeot Jet Force 50 TSDI - všetko čo som robil
Moderátor: Moderators
- Luko
- chodec
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: So Apr 21, 2012 8:11 am
- Skúter: Peugeot Jet Force 50 TSDI
- Bydlisko: Hliník nad Hronom
Peugeot Jet Force 50 TSDI - všetko čo som robil
V tejto téme sa budem venovať môjmu skútru. Nájdete tu návody čo som ako robil a ako sa urobiť dá.
Luko Luck - Peugeot Jetforce 50 TSDI
max.r.80km/h
r.v.2009
max.r.80km/h
r.v.2009
- Luko
- chodec
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: So Apr 21, 2012 8:11 am
- Skúter: Peugeot Jet Force 50 TSDI
- Bydlisko: Hliník nad Hronom
Čistenie výfuku Peugeot JetForce TSDI 50
Takže som šiel čistiť výfuk. Dočítal som sa veľa o čisteni Hydroxidom draselným alebo sodným (SIFOM)
Vyskúšal som niečo jednoduchšie.
Pred tým než som ho šiel čistiť som sa bol povoziť aby som ho dostal na vyššiu teplotu a nemusel tak dlho nahrievať.
Rukavicami som ho odmontoval na napojil na teplovzdušný fén a čakal asi 20 minút potom začal z výfuku ísť smradlavý dym.
Keď prestal dymiť tak som bol v tom že je vyčistený
Možno je jednoduchšie čistenie sifom ale chcel som to vyskúšať a funguje to.
Vyskúšal som niečo jednoduchšie.
Pred tým než som ho šiel čistiť som sa bol povoziť aby som ho dostal na vyššiu teplotu a nemusel tak dlho nahrievať.
Rukavicami som ho odmontoval na napojil na teplovzdušný fén a čakal asi 20 minút potom začal z výfuku ísť smradlavý dym.
Keď prestal dymiť tak som bol v tom že je vyčistený
Možno je jednoduchšie čistenie sifom ale chcel som to vyskúšať a funguje to.
Luko Luck - Peugeot Jetforce 50 TSDI
max.r.80km/h
r.v.2009
max.r.80km/h
r.v.2009
- Luko
- chodec
- Príspevky: 15
- Dátum registrácie: So Apr 21, 2012 8:11 am
- Skúter: Peugeot Jet Force 50 TSDI
- Bydlisko: Hliník nad Hronom
Ako rozobrať vymeniť piest Peugeot JetForce 50 TSDI
Skúter mi prestal vládať ísť do kopca. Na fóre mi poradili zistiť kompresiu, tak som to bol dnes zistiť a info nebola príjemná.
Nepamätám si presne koľko bola tuším 6 atmosfér dúfam že som dobre počul a mechanik povedal že je to málo tak som sa pustil do rozoberania.
Dnes som sa dostal k odplastovaniu ale nato návod hádam dávať nemusím.
Keď som zhodil plasty, odpojil som elektriku. Boli tam tri zväzky káblov.
1. asi meranie teploty
2. káble k triske
3. káble k vstrekovaniu
do vstrekovania idú tri hadičky
1. hrubšia v ktorej bol vzduch a išla od sania. Bola natlakovaná vzduchom
2. dve tenšie ktoré idú z palivovej nádrži - POZOR vytečie trochu benzínu
Keď už zo vstrekovania nič netrčalo
odkrútil som dve matice č.8
Vstrekovanie pôjde z hlavy trochu ťašie lebo je tam gumené valcové tesnenie na ktorom je vstrekovacia jednotka
Foto
Nepamätám si presne koľko bola tuším 6 atmosfér dúfam že som dobre počul a mechanik povedal že je to málo tak som sa pustil do rozoberania.
Dnes som sa dostal k odplastovaniu ale nato návod hádam dávať nemusím.
Keď som zhodil plasty, odpojil som elektriku. Boli tam tri zväzky káblov.
1. asi meranie teploty
2. káble k triske
3. káble k vstrekovaniu
do vstrekovania idú tri hadičky
1. hrubšia v ktorej bol vzduch a išla od sania. Bola natlakovaná vzduchom
2. dve tenšie ktoré idú z palivovej nádrži - POZOR vytečie trochu benzínu
Keď už zo vstrekovania nič netrčalo
odkrútil som dve matice č.8
Vstrekovanie pôjde z hlavy trochu ťašie lebo je tam gumené valcové tesnenie na ktorom je vstrekovacia jednotka
Foto
Luko Luck - Peugeot Jetforce 50 TSDI
max.r.80km/h
r.v.2009
max.r.80km/h
r.v.2009