Poslúžilo mi na to následovné:
Po demontovaní krytu sa objaví rotor zapaľovania.
Z neho odskrutkujeme tri čapy, slúžiace na pohon vodnej pumpy.
Otvory po nich poslúžia na uchytenie rotora. Vzdialenosť medzi nimi som zmeral (43 mm)...
...a narysoval na kus drevotriesky (Nič vhodnejšie som nemal po ruke, ale postačila!) spolu so stredom, pre závitovú tyč.
Vyvŕtal som potrebné otvory...
Povolenú maticu rotora som nechal na kľuke mierne pretŕčať.
Jej presah poslúži na presné vymedzenie závitnice a ochráni závit pred prípadným poškodením. (Skrutky do rotora je potrebné zaskrutkovať rovnomerne, aby bol ťah rovnaký na všetkých stranách!)
Následne som uťahoval maticu závitnice až sa mi podložka pod ňou zarezala do drevotriesky.
Ďalej už stačilo len jemne poklepať po stranách rotora kladivom a sám pekne vyskočil z osadenia kľuky.