Takže zadná remenica pusti remeň až dole a netreba mi racingovu

vario preto nebolo vyleštené od remeňa až úplne hore lebo ešte som ho ani úplne predtým neotvoril a ani dneska

Bol som na jazde s Marekom (Malaguti f12) a pálili sme si po takej rovinke pozerám na tahometer ručička na 100vke pozrem otáčky a 6500 čiže vario nebolo ešte celkom otvorene... So seriovym variom keď som išiel 100vku tak vario bolo už celkom otvorene a otačky boli na 9 000 čo to už bolo o hubu ale už sa zapol obmedzovač otačok... Dnes som zhodil dekel a pozeral som a pri tej 100vke ešte vario nebolo celkom otvorene a potrom som to kotloval na stojane tak remeň sa vyšplhal až hore

Niekedy odskúšam celkovú maximalku s maximalne otvorenym variom a maximalnymi otačkami motora... Lenže treba dlhu cestu lebo mam dosť ľahke valčeky a prevodovy stupeň sa meni dosť pomaly ale zase mam krasne rozjazdy...
Ešte dnes sa mi stalo že som odstavil na 10 minuit naštartujem pridam a po 5 metroch bleeeeeeee zdochol štartujem a zrazu rana ale ozaj že rana z vyfuka taku ranu som ešte nezažil zľakol som sa čo s tym je ale potom naskočilo a išlo ďalej tak akokeby mi prestalo davať iskru nahadzalo benzinu do vyfuku a potom začalo hadzať iskru a odpalilo... ale to už je jedno hlavne že všetko šlape....
